yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
apolo-mb (0) napsal 25.10.2018 v 15:51

Tuto mašinu mám jako druhou. Záložní. Chcete reálné info z cca 100Mth ?
Můžu porovnávat KTM 250, KTM 450, KTM power

Targus (429) napsal 06.07.2018 v 18:17

deluxa:

Moc nechápu, proč:
1/ se rozčiluješ,
2/ se o těch ekologických dopadech, které jsi vyjmenoval, nepíše v článcích, které se snaží čtenářům vnutit přesvědčení, že nejen motorky na baterie (ale i hromada dalších zbytečných krámů) jsou tím nejlepším, co tuhle planetu může potkat.
Nic víc a nic méně.

deluxa (347) napsal 06.07.2018 v 10:15-1

Targus...ja neviem, ty zijes v nejakej bubline kde sa od teba odrazaju informacie, alebo si robis vlastny zoznam presvedceni co je pravda a co nie je? Staci si len uplne primitivne prezriet obrazky z googlu na temu lithium mining a precitat si nieco o postupe tazby (odpadne tazke soli, kyselina sirova, vysoke teploty pri vyrobe)..po tazbe ostava mesacna zasolena krajina na 100 rokov nepouzitelna a o okoli ani nehovorim. Mam ti presne vypocitat kolko hektarov zeme znici a znehodnoti 1kg vytazeneho litia alebo chces nejaky vzorec na enviromentalny dopad? O to ti presne islo? Nepochopim takych tupych ludi, co nevidi okolo seba to neexistuje a ako keby sa nestalo...

Mig_35 (345) napsal 05.07.2018 v 05:59

hádáš se jak ženská... proč jsou návyky nepřenosné už jsi snad pochopil, listovat tvoje příspěvky nemíním, je mi to vlastně buřt. narážel jsi na něco o atmosféře /motor/, kdykoliv ti odpovím, ale nevím na co...

Petřičák (184) napsal 04.07.2018 v 23:16

Mig_35: Ahááá, pán se snaží manipulovat. K jeho vlastní škodě ovšem dost mizerně. Doslova jsem tam uvedl, že očekávám spíš ukončení výroby než foukaného nástupce. Ale to by Vaše lordstvo muselo umět ČÍST! Nevidím důvod se obtěžovat Vám cokoli dohledávat. Seznam vlastních příspěvků máte přímo v profilu - dohledání je tedy záležitost několika kliknutí.

Mig_35 (345) napsal 04.07.2018 v 19:54

Asi si nerozumíme. Jde o to, že v terénu hodně spojkuješ, brzdíš zadní nohou, nic z toho tě elektrická motorka nenaučí.
To, o čem mluvíš mi dohledej, určitě to nebylo tím, že bych neznal odpověď nebo na to neměl vlastní názor... taky jsme se nedočkali odpovědi na to, co si myslíš o tom, že tvoje oblíbená Busa bude v příští generaci velmi pravděpodobně foukaná:)

Petřičák (184) napsal 04.07.2018 v 19:48

Mig_35: Mohu vědět, co znamená ta úžasná fráze o nepřenosnosti návyků z elektriky na benzín? Takhle to skoro vypadá, že Vaše levá noha je příliš božská (nebo líná) pracovat s řadičkou (o levé ruce nemluvě)? A neodpustím si malé rýpnutí na téma naší poslední diskuze pod jiným článkem. Po rozborce Vašeho argumentu o těžkém atmosférickém motoru na čumáku auta a vnitřním tření spalovacího motoru jsem se již jaksi nedočkal odpovědi... A co se týče dojezdu jízdního kola, uvedl jsem těch 30 kilometrů jakožto obecnou hodnotu kterou je více méně schopný ujet každý. Kdysi byly doby (studium na MZLU), kdy pro mě samotného nebyla denní porce přes 80 km problém.

Targus (429) napsal 04.07.2018 v 19:13

matuS

Benzín se určitě nefrakuje. Frakování je název určitého druhu technologie vytěsňování zemního plynu z břidlic. Benál lze ze ZP udělat, ale je to drahé. Jinak se vyrábí tzv. krakováním z ropy. A u nás se dělal v Litvínově z hnědého uhlí, taky to není výrobně složité. Hitler na tom postavil svou strategii útoku na SSSR, páč měl omezené zdroje přísunu ropy.

SuperSic58 (1308) napsal 04.07.2018 v 13:21

Mig35: hlavně se tu ale prosimtě nerozbreč tou nudou

matuS (26) napsal 04.07.2018 v 09:55

ten dojazd je slaby. Ako niekto pisal, na endure sa odrovnas aj za hodinu, ale nie kazdy ma za domom les a tahat sa zakazdym niekam s privesom je otrava.

Zatial to nema moc vyznam kupovat, ale ani prve mobily neboli urcene pre vsetkych. Chce to este dalsi vyvoj. Mozno raz zlegalizuju jazdenie po lesoch s elektromotorkami - potom to bude stat za zvazenie.

co sa tyka ekologickej zataze, ano, je velka. Ale benzin sa tiez nerodi na pumpe, ale treba ho vytazit, prepravit, frakovat, prepravit, skladovat... svinstva az az. Specialne teraz, ked sa tolko tazi z bridlice.

KARING (245) napsal 03.07.2018 v 22:37-1+1

O ničem! Drahý křáp a jen pro zelené magory !

Targus (429) napsal 03.07.2018 v 21:12-1

Mig_35
Nepočítej s tím, jestli se výroba elektrosraček fakt pořádně rozjede, že bys měl po ruce nějaký les, do kterého bys jezdil. To teda fakt ne.
Výtěžnost lithiových rud je cca 3% a na kilo lithia jsou potřeba k vyčištění rudy metráky až tuny louhů a kyselin, které se s ničím živým moc nemusejí. Úplně stačí se podívat, co se stalo v Maďarsku nebo v Rumunsku, když se jim protrhly hráze kališť.
Nevím, jak soudruhům ekologům, ale mně úplně stačí chcíplé lesy z kyselých dešťů.

Targus (429) napsal 03.07.2018 v 21:03-2+1

Bych uvítal, kdyby KONEČNĚ někdo uveřejnil, jak šílená ekologická zátěž vzniká při výrobě a zejména likvidaci 1 kg (slovy jednoho kilogramu) trakční lithiové baterie, stejného nebo podobného typu, jaký se užívá v elektromobilech a v elektromotorkách.
To by se zelení ekosoudruzi divili.
Co říci na předvedenou motku.
Rozjezd určitě špicovní, a tím se pomalu dostáváme ke konci výčtu kladů.
Brzdy se prý moc nepovedly - budiž, cenu motorky je potřeba někde alespoň trochu srazit a zcela zřejmě se nepočítá s tím, že si ji koupí ten, který by ty ostřejší brzdy uměl využít.
260 voltů v supertěsné izolační kleci radši fakt ne, mám se rád. A když už, nikdy ne, když je mokro, o potoku vůbec nebudu uvažovat, leda bych si vyřídil spešl životní pojistku na úraz el. proudem.
Pokud výrobce tvrdí, že po 700 cyklech bude mít baterie 70% kapacity, bude realita někde na polovině. Proto asi výrobce nabíjí pronájem - česky řečeno operativní leasing. Praxe je taková, že zákazník cáluje za baterku, která není nikdy jeho, blíže neurčenou částku a tuto pronajatou elektrokrabici zaplatí cca za dva až tři roky.
Ekonomické zhodnocení, nechť si každý udělá sám.
Výhodnost a ekologičnost takového "máslostroje" rovněž.

Mig_35 (345) napsal 03.07.2018 v 20:45+1

Petřičáku, vím, že enduro/mx nejezdíš, ale dost možná by ses divil, jak dlouho bys vydržel jezdit s motocrossovou verzí tohoto stroje na trati... to je trochu něco jiného, než se vozit po asfaltu. Výdrž je to poslední, co by mě trápilo, za hodinu se dokážu odrovnat bez větších obtíží. Mě spíš odrazuje nepřenosnost návyků z elektromotorky na klasický stroj...
A akční rádius na úrovni bicyklu - bicykl má přesně takový akční rádius, jako jeho motor:)

Petřičák (184) napsal 03.07.2018 v 20:31-2

Koukám, že v Práglu už se naučili asi nejprofláknutější slovo z brněnského Hantecu. Schválně, kdy tam dorazí i znalost šmirglu, když už si tam pořídili po letech trajf. Jen byli líní pro něj stavět troleje jako u nás a vyřešili to po kocourkovsku - do trajfu narvali baterky a troleje postavili jen tak dlouhé, aby se z nich stihla ta baterka jakž takž nabíjet. Každopádně je potřeba kvitovat alespoň fakt, že se tento portál po infantilní elektrické agitce konečně vrací k novinařině s jakous takous snahou o objektivitu. Akční rádius na úrovni bicyklu a dlouhá doba nabíjení staví všechny tyto stroje do role hraček pro zelené blázny trpící utkvělou představou, že tím zachrání matičku Gaiu. Tímto zdravím zoufalce Elona Muska, který nemá nejmenší zájem na krádeži (pardon, těžbě) českého lithia. Jeho poskok soudruh Janeček se tak snaží jej těžit alespoň z hlušiny když už australského bílého koně KSČM klepla prozatím přes prsty.

Mig_35 (345) napsal 03.07.2018 v 15:00+7

SuperSic58: na luxusní dovolenou na Maledivách jezdí jenom zlatokopky se starýma dědkama, protože je to nuda až k uzoufání. Chápu, že to pro tebe představuje jakýsi vrchol, který jsi viděl na obrázku - a neberu ti ho, ale je to stejně mylný názor jako ten, že homosexualita a ekologie spolu nějak souvisí a že mužnost se posuzuje ochlupením nebo silnou motorkou...

SuperSic58 (1308) napsal 03.07.2018 v 14:22-4+2

no nevim, za ty škvarky koupim mnohem lepší bajk s klasickym hetero motorem a ještě zbyde ranec na luxusní dovolenou na Maledivách Ale věřim, že i mezi endurářema bude nějaká duhová komunita s pěstěným ochlupením a ti po této žužu "jsemekojsemzelenýjsemhomo" věci skočí hned

Mig_35 (345) napsal 03.07.2018 v 13:23+1

V Ostravě se říká "lokálka". Anebo "eletryka".
Bavíme se o tom, co víc uškodí lesu, kterej mám za barákem. A elektrická motorka je v tomhle ohledu šetrnější, než dvoutakt. Ne, že bych tam nejezdil... A fakt je ten, že i ostatní uživatelé lese ta elektrická motorka kaká míň...

YOSH_BOY (51) napsal 03.07.2018 v 13:10-1

Článek pěkne napsanej ale cokoliv elektrickyho v moto světě je sra*ka ktera kdyzr se bude podporovat tak za 20let misto spalovaku budu poslouchat elektroshit

Heki (401) napsal 03.07.2018 v 13:03

Šalina je spíše Brněnský výraz, ale v Ostravě se taky používá.

Mig_35: Máš i nemáš pravdu. Sice nesmradíš v lese s dvoutaktem, ale zase ekologie výroby a likvidace těch baterií moc ekologická není. Teď co je lepší...

Mig_35 (345) napsal 03.07.2018 v 12:41

Dolph-CZ - po ostravsku
tys tomu dal chlape
šetření přírody se nekoná? no já bych řekl, že zcela nepochybně ano a že je rozdíl mezi tím, jestli vjedeš do lesa s tímhle, nebo s dvoutaktem...

Dolph-cz (58) napsal 03.07.2018 v 12:32

to TomHorn:šalina je po ostravsku tramvaj...

Dolph-cz (58) napsal 03.07.2018 v 12:30

Tuší někdo co obnáší ten "pronájem " baterie?

TomHorn (49) napsal 03.07.2018 v 12:21

Co je to "šalina"?

deluxa (347) napsal 03.07.2018 v 09:51+1

Mna zaujal davnejsie freeride, ani na jednom som nesiel (el, benzin) ale ked som to videl na zivo vyzeralo to dost lacno a plastovo. Ako detska hracka, ktoru sa bojite poriadne chytit aby sa nahodou nieco neodlomilo. Trochu sklamanie ale mozno nie opravnene. Vzdy ma to taha vyskusat si ten elektromotor a ale pre mna absolutne nezmyselne. Preco by som si mal kupovat drahsiu polo-moto (neda sa napisat ze by to bolo uplne enduro) ked za ovela menej mate plnohodnotnu enduro vec, ktora ma lepsi vykon,dojazd,podvozok a urcite aj viac zabavy? Pokial toto nebude pod cenou beznych moto tak to bude stale okrajova zalezitost a na trhu sa nic menit nebude. Iste moze za to vykon baterii a ich vaha ale kto vam v dnesnej dobe zaplati viac za menej, len aby upokojil svojho enviromentalneho ducha? Aj to je len iluzia lebo bana na tazke kovy do baterii je horsia ako ta najhorsia chemicka fabrika ktoru si viete predstavit. Ziadne setrenie prirody sa nekona,len kecy. Napriek tomu je to stale zaujimave a druha generacia to posuva zas niekam inam...

pk14 (175) napsal 03.07.2018 v 09:28

Jo, proč ne. Něco to teda stojí, bateriim je třeba věnovat určitou péči a časem kleknou, ale tudy vede cesta mimo cesty... Ani tohle legislativně do lesa nesmí, ale i ta srnka šustí, když letí mlázím

PSanec (130) napsal 03.07.2018 v 08:57-1+1

Dobře napsaný článek, zajímavá motorka.Velký přínos vidím v bezhlučném provozu,šetrnější přirodě a asi k k 85ti% tohoto netolerantního národa,nenávidícího motorkáře,cyclobikery,atd a závidící úplně vše.




TOPlist