husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rotu (0) napsal 27.09.2018 v 12:05

Super recenzia , dakujem. 790 mam uz par mesiacov, ale nebolo dost casu tak mam na nej iba dakych 1500 km. Mam 195 cm a 98 kg, Z doplnkov mam ergo vyssie sedlo o 2 cm a potom uz len par dizajnovych nezmyslov :), Akrapovica son nekupoval lebo zvuk originalneho je fakt super aj ked akrap je dizajnovo urcite krajsi. Co sa jazdenia tyka, presiel som na tento bicykel zo Suzuki Hayabusa a tak som sa trosku bal ci mi nebude chybat vykon. NECHYBA:) Tych 170 kg a 105 koni mi dava tolko radosti, ze sa opat vraciam do garaze vysmiaty od ucha k uchu. Brzdy uplne super, pneumatiky tiez bez problemov aj na vlhkej ceste bez zavahani, oskusane tak na Pezinskej babe okolo 400 km nabehanych hore, dole:) aj v rakuskych alpach. S tlmicmy som aj napriek vahe 98 kg nemal vacsi problem, iba ked prechadzam po ceste a su tam vyssie asfaltove spoje tak dostavam dost velku supu co je neprijemne, uz si nepamatam ako to bolo na tych cestach s Hayabusou ale je to neprijemne, Co sa cukania tyka tak je pravda ze na sport rezime to hodne cuka hlavne v dedinak ked potrebujem ist pomalsie, riesim to nizsim rychlostnym stupnom a trosku vyssimi otackami, to sa Dukovi paci ak taha :). Duke okolo 110 este vobec nechce 6 a tak mu ju davam az od 130 a tam sa mu paci. Qiuckshifter ide fajn ale obcas sa mi stava ze trafim falosny neutral, Treba byt trosku drsnejsi ako sa hovori v recenzii. Ovladatelnost je nieco sialene, uplne iny level. Mam oranzovu farbu, v ciernej mi pripadal taky smutny,
Je to uzasna masina a nebal by som sa s nou ani cestovat aj ked kvoli cestovaniu som ju nekupoval, ale dialnicne presuny za dobrymi zakrutami su bohuzial nutnostou,

sloso (1) napsal 30.08.2018 v 18:40

Tifone, 390 India,790 zatiaľ Rakúsko

Tifone (147) napsal 24.08.2018 v 14:27

z.a.j.o.c.h: video bomba

Tifone (147) napsal 24.08.2018 v 14:16-1

sloso: jak již bylo uvedeno - tak opravdu 790 se již vyrábí v Číně ,125 a 200Duke v Indii a 390 v Rakousku

Marex (2570) napsal 23.08.2018 v 10:24

Test mě bavil. Video fajn. Fára je magor. :D

z.a.j.o.c.h (80) napsal 23.08.2018 v 09:10

A k tématu výroby 790, zatím to jede ještě v Rakousku, nevím přesně datum přesunutí výroby, ale tak nějak kolem roku 2020 to bude, respektive až tam dostaví fabriku. A KTMR2R je název tzv. joint venture spolupráce mezi KTM a CFMoto, kdy KTM dodá know how a CFMoto výrobní kapacity plus něco ze svého vývoje. Podobně fungovalo v Indii Hero Honda, o které bude za chvíli článek

z.a.j.o.c.h (80) napsal 23.08.2018 v 09:06

Kluci díky moc za pozitivní ohlasy Aspoň vidím, že ta videa mají smysl, i když je s nima teda spousta práce Kdyby bylo něco, co byste tam rádi viděli nebo měli nápady jak je vylepšit, tak mi to klidně hoďte do PM, nebo do mailu A ještě jednou díky

zmulin (371) napsal 22.08.2018 v 15:49

sloso:Hele nevim,ale tohle se uvádí.Každopádně bych se ani nedivil verzi smontováno v Evropě (kuli clům atd..) a vyrobeno u CF..

sloso (1) napsal 22.08.2018 v 12:51

Zmulin: pokiaľ viem, výroba by sa mala do Číny presunúť v roku 2020 pod spoločnosť KTMR2R,... alebo sa mýlim?

zmulin (371) napsal 22.08.2018 v 10:03

sloso:malý kačeny se vyráběj v Indii a tvojí motorku vyráběj číňani z CFmoto.Viz např. článek vedle o asijský budoucnosti Ducati
Osobně na tom nevidim nic špatnýho,když uhlídaj kvalitu...

SuperSic58 (1308) napsal 21.08.2018 v 18:06

dobře napsanej test, žádná sterilní nuda, jak je tady zvykem A pěkný video Pěkná mašina Ale asi bych skočil spíš do MT-09

Figi25 (59) napsal 21.08.2018 v 12:58

Alexa7: Já proti elektronickým věcem nic nemám. Pokud to funguje dobře, tak je to jen ku prospěchu.

MAXIM28 (-5) napsal 21.08.2018 v 09:22-1

Nemam rád KTM

cong156 (8) napsal 20.08.2018 v 19:35

Pane redaktore, ten video test je pecka! Stejně jako ostatní vaše práce. Díky!

sloso (1) napsal 20.08.2018 v 19:12

duka 790 mám už 3 mesiace doma,je to moja prvá motorka a vďaka tej elektronike mi toho veľa odpustí ,myslím,že ju zvládne hociktorý začiatocnik ,keď som to zvládol aj ja.prve 2 týždne v režime rain , neskôr street ,sport. v meste dosť často prepinam do módu rain, vtedy sa dá na tom kľudne voziť,street sa tiež ešte ako tak dá ale šport je už dosť nervózny... myslím ,že vďaka všetkým tým systémom si môžem dovoliť toho naozaj veľa.
Tifone: v Číne vyrábajú 390... 790 v Rakúsku

Tifone (147) napsal 20.08.2018 v 18:57

Zmulin >a co by jsi chtěl když to vyrábějí v Číně.

zmulin (371) napsal 20.08.2018 v 18:18+2

Škoda,že je to vošklivý,vošulený a předražený.Navíc má prej ten slovinec horší zvuk,než originál..Já nevim,ale nebude kus lepší motorky třeba Street Triple 765R a navíc za lepší peníz?
Lehkýho advika s timhle motorem už ale asi jo..

alexa7 (101) napsal 20.08.2018 v 17:54+1

Fgi25: mam 50 a mal som hromadu motoriek.Teraz mam 1190 v podstate plnej elektronike
a je to jednoducho super nikdy by som sa k ziadnej starej moto nevracal. Tak isto by som nikdy nechcel
offroadovu motorku s karburatorom, menit mapy na jazdaca je jednoduco pecka.A ked si raz kupim
este ofroadovu 2 taktnu motorku tak si ju kupim so vstrekovanim , lebo nebudem musiet stelovat furt
karburator podla tepla , nadmorskej vysky...

alexa7 (101) napsal 20.08.2018 v 17:33

Frankie: prestavit si v menu sportovy mod je hracka , ale prestavit si plne nastavitelny podvozok na sportovu jazdu na urcite typy ciest, trate a pod. , neviedia ani mnohi pretekari na velmi slusnej urovni.

Figi25 (59) napsal 20.08.2018 v 17:31+1

Já se obávám, že to bude jen horší. Podívej se na auta. Některé musí mít už i uměly zvuk, aby to mělo ten správný charakter. Podle mě, je nejvyšší čas si koupit něco staršího, bez elektro věcí, protože, za chvíli už nebude z čeho vybírat. Ceny takových půjdou jen nahoru.

Frankie (731) napsal 20.08.2018 v 17:14

Samozřejmě vím, že to dělají z toho důvodu, aby každý mohl řídit téměř cokoliv. Ale ať to potom udělají tak, ať je to přijatelné i pro jezdce kteří vyrůstali na řekněme "normálních" motorkách s běžnou reakcí na plyn.

Třeba pro někoho, kdo jezdí 20 let, vystřídal desítky strojů i testovaček a vše je pro něj dnes moc umělé a překomplikované.

Pokrok ano, ale ať je k lepšímu ! Všechny ty elektrický nesmysly si samozřejmě můžu vypnout a je to fajn. Ale s blbou reakcí na plyn bohužel nic neudělám...a to mi vadí a proto pořád remcám jak sis správně všiml. Že nemám možnost volby a musím se chtě nechtě přizpůsobit, pokud nechci mít v garáži starou herku.

Jinak ano, taky mě ta motorka moc zajímá a už se těším až ji zkusím. Třeba pak změním názor

Figi25 (59) napsal 20.08.2018 v 16:49+1

Frankie: oni to dělají jen kvůli tomu, aby to mohl řídit i méně zkušený biker. Nic miň. Pokud to máš v ruce tak už to přepínat nemusíš. Ale to ti říkat, ani nemusím. Promiň, ale ty tvé komentáře jsou pořád dokola, jak jsou špatné el. pomocníci atd. Každá doba měla něco. Co mě na té motorce vadí, jsou ty plasty a nekvalitní lak, jak bylo ve videu. Za ty peníze, co to stoji, a to se nebavím o tenhle příplatkové, která stoji 300 tisíc Kč. Je to jedná z mála nahatých motorek střední kubatury, kterou jsem neřídil, a zajímalo by mě, jestli je o tolik lepší jak ostatní. Nebo je to jen čistě o značce a marketingu?

Frankie (731) napsal 20.08.2018 v 15:29+2

Zajímavý design, dvouválec, poměr váha a výkon - mohlo by to být moc pěkné svezení
Ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že kdyby z toho vyházeli elektroniku a místo ní dali stavitelný podvozek, udělají líp

Dám si svý oblíbený zatáčky, vjedu do města, za ním si to zase pěkne dám, za chvíli zase vesnice...a pořád budu cvakat čudlíkama aby to cukalo víc nebo míň. A tak si říkám jestli by nebylo jednodušší vyladit dodávku výkonu tak, aby nic necukalo a nemuselo se to přepínat

Holt ale taková je doba, no.

Tifone (147) napsal 20.08.2018 v 13:54

Ta zadni placacka mi teda vadi min nez to ku.do svetlo

Gonzo (60) napsal 20.08.2018 v 12:19

chranice

deluxa (347) napsal 20.08.2018 v 11:33

Musim pochvalit to video. Fakt dobre natocene a hlavne k veci. Skoda ze take videorecenzie nie su castejsie a na takej urovni. Mne sa to pozeralo skvele aj ked o taku moto vobec nemam zaujem.

nevo7 (95) napsal 20.08.2018 v 11:09

Posledná fotka fajn.

Všade sa o naháčoch dočítam, že cestovná rýchlosť /dajme tomu na diaľnici je ideál 130-150 km/h/. Ináč kto by jazdil rýchlejšie ako 130 okrem jedného štátu a ostrova v EÚ? Aj tak reálne myslím, že 8-10h diaľničný presun bude tak na 110 v pohode, na tých 130-135 asi s kapotážou celodenne. A ak výrobca to vyrába na 130 v pohode, to je dobré, takže je to využiteľné aj na diaľničné cestovanie.

Lazyfucker (84) napsal 20.08.2018 v 10:12

Zajdo supr test jak dycky, no a mosím řéct, že teda se mě ta motorka líbí jak cyp, bral bych ju hned k velké cestovní ludře. supr




TOPlist