yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jirka-mz (23) napsal 04.08.2022 v 09:59+1

Tuhle Kawu považuju za jednu z nejhezčích, ne-li nejhezčí motorku současnosti .
Chtít někdy klasickýho naháče, bylo by RS vážným kandidátem.

Beast1186 (9) napsal 23.07.2022 v 13:58

Jediná motorka v součastnosti, která opravdu vypadá tak jak by správná motorka měla vypadat!

MartinXL650V (174) napsal 21.07.2022 v 19:03

Krásný zamilovaný popis krásné motorky Díky

deluxa (347) napsal 20.07.2022 v 10:24

nj ta 50th anniversary je krasna...

6573 (47) napsal 19.07.2022 v 20:36+1

..až na tu cenu / u verze SE (Öhlins, Brembo): 354 900 Kč / super moto

Codo (357) napsal 19.07.2022 v 20:16+1

Bude skvělý, až ji udělaj elektrickou. Docela úplně zelenou. Musíme myslet na tu planetu a to céódva

Guzo (221) napsal 19.07.2022 v 18:32

Myslím,že 160 na V7 je zážitok ešte intezívnejší .
Zato,aj na malom štvorvalci je tých 160 povinnosť,aby človek z toho niečo mal..

Guzo (221) napsal 19.07.2022 v 18:26+1

"Těch často proklamovaných „naháčovských 120 km/h“ tady totiž platí naprosto přesně, už i tahle rychlost je dlouhodobě ne zrovna příjemná, a že byste to mazali nějaký nelegální nadlimit, aby vám cesta na dovolenou rychle utekla, na to asi zapomeňte. Já si chvíli vyzkoušel 160 km/h a zážitek to byl tak intenzivní, že jsem se zase pokojně vrátil k té stodvacítce. Na rychlostní rekordy si nikdo RS kupovat nebude, ta jeho udávaná maximálka 230 km/h je spíš teoretická záležitost."

A to je práve tak trocha problém tejto(a nielen tejto) motorky. Lebo jazdiť na 100+ koňovej,litrovej a zvlášť štvorvalcovej motorke rýchlosťou 120 km/h je stašná nuda. Cítiš ,že si to pýta oveľa viac otáčok,aby bola zábava,ale na tých okreskách to často nejde. Alebo vytočíš 1,2,3 a skončil si ...

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 19.07.2022 v 20:51

Je vidět, že jsi na ní asi nejel, protože tuhle motorku právě točit nemusíš a můžeš jet kilo a budeš z toho mít radost, o tom to právě tady je. Jel jsem na tom když byla zima, nikam jsem nehnal, kochal jsem se a bavilo mě to. A to jsem dvouvalcovej...


vopák (51) napsal 19.07.2022 v 14:35-2+2

Pro mě nejhezčí klasika současnosti,navíc i schopná..Dlouho sem jí nemoh dostat z kebule,když jsem si jí prvně prohlídnul na benzínce.Vlastně se mi to nepovedlo do dnes...Parádní test

KVTU (106) napsal 19.07.2022 v 11:09+2

Krásný strojek, už od pohledu to má koule. Chválím klasické budíky. Ještě bych si ale připlatil za pletená kola

Codo (357) napsal 18.07.2022 v 23:11+1

Zase pěkná recenze, díky

BlackSabbath (434) napsal 18.07.2022 v 22:22+1

Jedna z mála Kawasaki poslední doby, o které můžu napsat, že je hezká...

papiboy (1268) napsal 18.07.2022 v 21:44

Pochybujem, že by sa to "kroutilo, jako had".

Má to ten istý (alebo teda veľmi podobný) rám, ako donor Z900, čo je moderná motorka z UFO-design-línie.
No a u Z900 som o nejakom krútení či vlnení nečítal nikde.
Doteraz som nemal možnosť pojazdiť ani jednu z nich, ale myslím, že tá konštrukcia nie je až tak retro, aby bola problémová pre "retro" jazdenie.

Ostatne, aj o pravekom Z1 sa písalo, že podvozok hodne zaostáva za schopnosťami motora - že by jablko nepadlo ďaleko od stromu?

Beryano (48) napsal 18.07.2022 v 21:07+2

Dík Honzo. Jsem rád, za každý tvůj test. Nevím proč, ale já mám ty Kawy rád. A zrovna Z 900 RS je vůbec nejhezčí retronaháč, který je na trhu a ať si každý říká, co chce. Protože, každá Kawa má svoji duši, což některým hondobavorakoitalkám chybí?. Ještě jednou dík

Kali88 (5) napsal 18.07.2022 v 21:05+2

Ano je krásná a jistě i skvěle jezdí. Jak píše autor článku nevíte zda se na ni jen dívat nebo jet. Přesně takový dojem mám ale spíš z té svojí, ZX-12R Nicméně doba někam pokročila. Parádní recenze, zvlášť pokud jde o Kawasaki jež se stala mojí srdcovkou. Jistě udělá radost každému kdo se pro ní rozhodne. A speciální edice je jen o krůček výše, jde jen o to co od motorky chcete :)

Piki (61) napsal 18.07.2022 v 21:04

Pecková mašina

Mraki (55) napsal 18.07.2022 v 16:48

Jel jsem na RS na Kawa green days asi před 4mi lety. Jel jsem zatáčkami na Ještěd a musel jsem se tlemit od ucha k uchu celou dobu, co jsem na tom jel. Strašnej zlobík to je a pořád to chce jet a blbout v zatáčkách. Motor naprostý samet. Jen ten retro vzhled je u Triumphu prostě lepší. Ale zase lepší, jak XSR Kdyby někdy šla kolem nějaká z druhý, nebo spíš pátý ruky, tak bych o ní určitě uvažoval.

JA-NE (783) napsal 18.07.2022 v 15:29+2

Pekne ale to bude asi vsetko.

Animals21 (47) napsal 18.07.2022 v 15:13-2+2

Ta motorka je pěkná. Ale víc bych si z ní teda neučůrával. Je to dáno jen tím, že všechny ostatní naháče jsou dnes kosmickej transformer a tohle jak kdyby zůstalo v 90.letech. Což je sice fajn, ale hezké motorky se dělaly o 20-40 let dřív. Mě to prostě přijde fádní a nezajímavé.

Duranga (133) napsal 18.07.2022 v 14:23

Honzis se zamiloval

JardaBar (165) napsal 18.07.2022 v 13:31+1

Je nádherná!!! Ale to cukání bych nedával.

IvanDvoutakťák (5116) napsal 18.07.2022 v 12:36+1

Díky Honzisovi a Honzovi za tento *výběr* k testu
Nejdříve jsem si řekl : KONEČNĚ novas, nad optikou kterého
se (mně) nezvedne žaludek Jenže pak mně vrátil do reality Stana.k.
jeho zkušeností s jízdními vlastnostmi ... Ježíšmarjá, to si KHI
(Kawasaki Heavy Industries) opravdu ve 20.letech dovolí "vypustit do
světa" stroj (motocykl !) se čtyřválcovým motorem 900(!)ccm(110+HP !),
který nás přinutí srovnávat jeho jízdní vlastnosti s legendární Z900(82HP !)
ze začátku 70.let (minulého století !) ? Zvlášť když RS SE 2022 hmotí
oproti její prabábě(r.v.1972 - ) tak sympaticky málo !?
Pravda, tenkrát *devítikilo* dostalo klasickou ocelovou kolíbku a to dnešní
"jen" páteřák ... Kde ale je těch cca 50 let(!) konstrukčního pokroku
a vývoje technologií !!!??
Těžko si představit, že by se na dnešních velkoobjemových KTM
"ty rámový trubky" nějak kroutily .

Sir_CHerokee (117) napsal 18.07.2022 v 12:11-1+1

Moc pěkný test a za mě luxusní moto-porno. Měl jsem šanci vyzkoušet na green days a byl to zážitek. A na rozdíl od menší 650 RS má super zvuk i pěkný výfuk. Na druhé straně trochu moc vysoký posed, ale to se dá poladit v příslušenství. Na trochu neposedný plyn jsme si musel zvyknout, ale jinak je to velká paráda! A SE špica.

K167 (1508) napsal 18.07.2022 v 11:13+2

Moc pěkná retromašina.

Ty doby měly také svoje kouzlo:



PeťanBé (16) napsal 18.07.2022 v 10:54+4

Opravdu krásná neo-retro nahatá motorka. Analogový budíky jsou zkrátka TOP. Mnohem krásnější než nějakej dementní tablet jako má nový XSR 900, který je vzhledově totálně k zblití a vypadá jako kdyby někdo rozstřelil kapotu a doma v garáži z různých dílů z toho slepil naháče. Kdybych si měl vybrat mezi novým XSR 900 a touhle Kawou, šel bych do Kawy. Výhoda je, že na to člověk nemusí cpát laďák, protože origo vejfuk je vzhlednej a motorka s ním má moc pěknej zvuk a i to lakování je moc pěkný.

Ales600 (54) napsal 18.07.2022 v 10:03+2

Ta se povedla!!

PSanec (133) napsal 18.07.2022 v 09:57+4

Jednoznačně nejhezčí japonský naháč/subjektivní názor/.

Stana.k. (135) napsal 18.07.2022 v 09:24

Zkoušel jsem na green day kawasaki. Vůbec mi to nesedlo. Rám hodně měkký, při vyšší rychlosti se to kroutilo jak had. Hodně měkké sedlo, ale nebylo to vůbec pohodlné. Posed celkem vysoko na ten typ moto. Super byl motor, který má velký rozsah použitelných otáček. Může se uplně podtáčet. Klidně jde na 6 v obci a za ni přidáš plyn a ono se v klidu posbírá. Zvuk se mi taky líbil. Brzdy dobrý. Samozřejmně při vyšší rychlosti odpor větru jako prase Ale jako klasik fakt pěkný. Pro mě to ale není.

4 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 19.07.2022 v 20:54

Stáňo to jsi musel letět krutopřísně, protože nikdy, když jsem na ty motorce jel, se nevlnila. A jestli se vlní ve 160 na stupačce, tak je trochu mimo to, na co je ta motorka postavená ;)





TOPlist