yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
OndraRehor (0) napsal 20.05.2019 v 01:29

Ahoj Chlapi, Co kdybych tu Husqvarna TE 449 koupil? Slyšel jsem, že vychází z koncepce jako Bmw 450x. Zajímá mě jestli servis není na mth. Chtěl bych servisní interval na km. Vybírám motorku už dlouho. Husqvarna mě vždy imponovala. Prostě, když miluješ,neni co řešit. Zase bych nechtěl motorku, abych pořád někoho votravoval, aby na ni něco vyměnil, protože, už je čas. Děkuju moc všem za reakci.Ps : Doufám, že nerozcilim ty, kteří vylítnou, že se ptám na úplnou blbost, že je ostrá a tak,mejte semnou trpělivost ta Bmw, by podle toho, co jsem vyčetl, měla bejt priskrcena na km.

4468 (-37) napsal 25.11.2012 v 15:35-1

..všechno špatně, jako vždy od BMW, bohužel pro Husku...

wario (126) napsal 29.12.2010 v 14:28

dobrej testík , super video Qvality

marunma (0) napsal 11.11.2010 v 15:43

parádní videjíčko

Itall (10) napsal 10.11.2010 v 11:56

barvajs: No dobrá, tak já si to teda nekoupím, ale koncepčně dobrý .

barvajs (2) napsal 06.11.2010 v 10:03

No začalo to tím že se nějak dostával benzín do převodovky nebo co a pak rup... Ty motorky měly kolem 30 mh tušim... Obě byly z druhý ruky z německa, ale celkem zánovní. No a skopčaci to pak píchli na diagnostiku a že prej ten motor jel celkem asi 3 minuty v omezovači tak nazdar.

huskyman (4) napsal 04.11.2010 v 21:01

SuperSic58 (1308) napsal 04.11.2010 v 20:47

Krása

moga (60) napsal 03.11.2010 v 14:03

Vyrabej to na Taiwanu u Kymca. Takze v "demokraticky" Cine.

Itall (10) napsal 03.11.2010 v 11:56

barvajs: Rozveď trochu to rozpadání motorů u BMW, mohlo by to být zajímavé, vyrábějí to v Číně...

Rypy (0) napsal 02.11.2010 v 23:01

kdo bude tak hodný a koupí mi ji

SirIndy (56) napsal 02.11.2010 v 21:23

barvajs: Si delas srandu ne? Kolik na tom nalital nez se to rozpadlo? Jeste v zaruce a neuznali mu to?

barvajs (2) napsal 02.11.2010 v 20:53

O víkendu jsem ji taky okukoval. Designově moc pěkná kočička. Snad ten motor vydrží trochu víc než BMW. Kámoš měl ty baworáky dva a motor se pokaždý rozsypal. No a soudruzi z NDR ho poslali hadejte kam...

_JJ_ (2) napsal 02.11.2010 v 20:42

jak je to teda s tou váhou? 108 kg bez benzínu se mě zdá hodně málo. Každopádně testíky se tady pomalu zlepšujou, pěkný

FilipTenere (31) napsal 02.11.2010 v 20:17

Nechci se pouštet do komentářů k moto. Huska vypadá atraktivně, pár převzatých techn.triků od BMW, přeju ji, aby ji nepotkaly podobný trapný chvíle v MS jako BMW (viz.odchod Knighta od stáje atd.)
Každopádně bych rád zvedl palec pro "ridera" a tvůrce testu. Pěkně, zajímavě napsaný. Z fotek a jízdy je vidět zase o kus lepší pilot Těším se na další test!

FildaX (0) napsal 02.11.2010 v 19:46

Super mašina a video taky povedené

SirIndy (56) napsal 02.11.2010 v 19:44

JJ, moc vitam ze uposlechli volani vetsiny po neprekryvani zvuku motorky hudbou! A i jinak je video perfektne zpracovane .

lordKakacek (6) napsal 02.11.2010 v 19:19

Poslední dobou jsou videa hodně povedená.

Itall (10) napsal 02.11.2010 v 15:19

Konstrukčně se mi to moc líbí, kéž by to tak bylo i u jiných motorek. A jízdní dojmy jsou dle testu také velmi dobré. Zaujala mě ta váha, bez paliva 108, to by byla asi nejlehčí motorka ve třídě, ne? Zatím registruji nejméně nějakých 108, ale suchá váha. Pokud by to tak bylo, tak bych možná začal uvažovat o 4T . Tahle konstrukce už by mě dokázala přitáhnout . Že se umaže víčko nádrže, to pro mě není podstatné. Daleko podstatnější je, že palivo je umístěno níže a blíž těžišti. A v blátě nejezdím

Vespa (0) napsal 02.11.2010 v 13:08

Pěkný video, Motorkáři Super záběry a střih, jen v rozhovoru bych klidně vypustil rekapitulaci známých faktů, jakože to je ostrý enduro s motorem od BMW, má kolečko v kyvce atd, to všechno vidím nebo vím z reklamních materiálů. Primárně by mě zajímaly pocity jezdce.
Jo a v článku máte napsáno "blástry" ale jsou to "bástry" od slova barkbusters. A to co je na motorce namontovaný jsou kryty páček nebo plácačky :) Ale to je jen takový hnidopišství, jinak pěknej test

TTrs (0) napsal 02.11.2010 v 12:53

Vicko nadrze, pristup k filtru a pouzity motor kazi jinak peknou motorku. To cidlo co kouka z pravyho radiatoru slo taky umistit lip. Jinak mi teda zase neprijde u stupacek tak siroka, ale to se uvidi az pri jizde v hlubokych kolejich po traktoru. Nebyt BMW motoru, bylo by to super. A to nas jeste ceka cenduro s tim 800ccm Rotaxem, tak snad design alespon bude lepsi...

Balouch (266) napsal 02.11.2010 v 10:49

Je to užásná sexy kočička!!! Hned bych si to s ní rozdal..

letatko (2) napsal 02.11.2010 v 10:40

všimli jste si, jak se tomu po nastartování třepalo koncové světlo? bě ma zajímalo jak rychle upadne...

sherm14 (1) napsal 02.11.2010 v 10:19

jen mala nesrovnalost-jaka je teda ta vaha?
v tech. info. pisete 113 sucha a ve videu 113 pohotovostni

HonzaM (0) napsal 02.11.2010 v 09:38

ten kdo vymyslel a ten kdo odsouhlasil to víčko určitě nikdy žádný enduro nejel...

Sycak (14) napsal 02.11.2010 v 08:26

Mam TE450 a byli jsme na vyjizdce spolecne s TE449.
TE449 neni spatna ale me se vic libi TE450. Navic vsechno je na TE450 pristupnejsi. A karbec je karbec.

moga (60) napsal 02.11.2010 v 07:27

S tim "vlivem německých konstruktérů BMW' bych byl opatrny. Motor jim konstruovali rakusani (a pro pripadne dotazy nebyl to Rotax). Motor se vyrabi na Taiwanu u Kymca. To ze BMW ten motor posunylo hodne dozadu, v podstate vygumovalo papirovy vyhody tyhle koncepce (Spojka prestoze je na klikovym hrideli ja v podstate na stejnym miste jako u normalnich motoru, naopak na druhy strane se plete viko zapalovani, sachta rozvodovyho retezu zabire zase vepredu misto, protoze je hnana od vyvazovaku, ktery je na 50%, prestoze konkurence ma jen na 30%...) Holt BMW chtelo byt zase neco extra. A protoze to pro nebyl zadny obchodni trhak, tak to ted vnutili Husky, ktera se mnohem lepe popasovalo s konstrukci podvozku nez BMW!!! Ale i tak je vided, ze meli uz hodne svazany ruce. Jsem presvedcenej o tom, ze kdyby si u Husky mohli vybrat, tak by si tenhle motor urcite nevybrali.

Alen (0) napsal 02.11.2010 v 07:23

Dolph: myslim že nahoře úzká dole široká nemusí být zlé...

Rimmerak (-8) napsal 02.11.2010 v 07:06

Parádní video !

Dolph-cz (58) napsal 02.11.2010 v 06:57

všimli jste si,jak má jezdec na videu roztáhnuté nohy?myslím tím špičky nohou hodně od sebe.zmiňovali to už i ve článku,ale naživo to vypadá ještě hůř.na enduru v lese dost podstatný problém..,.

jinak hezká motorka...,ale to víčko nádže vymyslel idiot.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist