globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PiTtFiSh (0) napsal 16.08.2011 v 22:54

Hele jak rikate ze je to hnusny a tak,jo jsem endurak nelibi se me tahle motorka ale ma svoje kouzlo,jen pro jinou sortu lidi nez jsou ty z me krve (bahna),tim chci rict to ze kazdej ma pravo na nazor,ale plyvat na neco taky neni 100 % ferovi:))(muj nazor)

venaba (0) napsal 08.08.2011 v 10:09

vypadá to jak hnusný indický scooter

MkokyX (3) napsal 03.08.2011 v 22:08

když si představim ze si tohle pivezu domu a za 2 dni me prestane bavit ve všech ohledech tak mi je smutno pri vzpomínce na 2t motor kterej jede lip ve 125 nez 250 4t

DMC.motobiker (-23) napsal 03.08.2011 v 11:23

Lim> Tak to by byla dosti tragická budoucnost...

maddog (2) napsal 02.08.2011 v 11:54

Tak kdyby to bylo ve 2T se stejným objemem, tak super...(samozřejmě s patřičnou podvozkovou vybaveností a tuhostí) Hold "kdysi" vyráběné RS 125 a její sestřička 250 jsou srdcovky úplně jiného kalibru. Škoda, že ekoteror v podobě emisních limitů zavraždil tuhle krásnou třídu silničních motorek. CBR 125 mi přijde jako motorka kde se naučíte jenom řadit a na to bohatě stačí fichtl nebo Simson. 250 4T je pak jen o kapku lepší...

Bači (23) napsal 02.08.2011 v 01:07

je to opravdu ošklivá motorka...

Krata-xxx (60) napsal 01.08.2011 v 21:09

Pro mlaďase dobrý!Asi bych dal na 250. dva kotouče!

radek_ (2) napsal 01.08.2011 v 21:08

Ošklivé motorky. Opravdu se mi nelíbí. Tudy pro mě cesta nevede. Díkybohu

nicooo (-8) napsal 01.08.2011 v 20:14

nevim no, ale mě se ty nový nelíbí já mám hezčí

Cíba. (9) napsal 01.08.2011 v 18:14

nebejt emisních limitů tak jsou ty výkony někde jinde u novejch strojů, tohle je slabota

Lim (0) napsal 01.08.2011 v 16:31

Je fajn, že již od nejnižší kubatury mohou začínající motorkáři/ky jezdit na pěkných kvalitních kapotovaných motorkách a být věrni jednomu výrobci resp. řadě jeho motocyklů CBR, která působí kompaktně. Co bych za to v devadesátých letech dal... Kdyby se cena přepočítala dle dřívějších hodnot, tak by byly stroje stále slušně dostupné a nemusel jsem se "smrdět" na tragédiích od bolševika.

DMC.motobiker (-23) napsal 01.08.2011 v 16:12

Když na to tak koukám, tak jsem opravdu velice rád, že jsem na něčem takovém nemusel začínat... Jawa byla pro mne do začátků opravdu ideální stroj a jsem za to moc rád , na tomto bych se asi totiž styděl vyrazit do ulic...

AlešT. (3) napsal 01.08.2011 v 16:03

Jsou to hezké stroje, změna vzhledu tomu prospěla. Čekal jsem od článku víc, třeba zhodnocení rozdílu v použitých šířkách pneumatik, širší není vždy lepší. Jinak celkově motorky dobrý. Snaha ušetřit je patrná. Honda VTR 250, to je jiné kafe!

drippera (32) napsal 01.08.2011 v 15:34

Tfujtajbl...

AKRO (-498) napsal 01.08.2011 v 15:21

Zlatý dvoutakt!

fleet.admiral (1) napsal 01.08.2011 v 15:12

Já jsem si obě motorky vyzkoušel na Honda Day a měl jsem možnost to bezprostředně srovnat i s Kawasaki Ninja 250R, na které jsem přijel.

Když to vezmu stručně, tak do loňska vyráběrný model 125R je podle mě svižnější (měl by mít i jiný výkon a krouťák), navíc je motorka lehčí, nizší a ve výsledku i lépe ovladatelná. Subjektivně také lépe vypadá. Takže tady se s autorem článku neztotožním a myslím, že facelift tomu nepomohl, ba naopak. Většina majitelů by akorát chtěla širší kola.

CBR 250R je motorka příjemná, rychle jsem si zvyknul, ale za kawu bych ji nevyměnil. Ta je přeci jen jinde (dle mě dále/lépe) jak vzhledem, tak hlavně motorem.

Co je u obou motorek (ve srovnání s kawou) zajímavé, je účinnost větrné ochrany. Do nějakých 100 km/h na jezdce moc nefouká, bez ohledu na pozici. Nad tuto rychlost naopak nepomohlo ani zalehnutí, fučelo pořád stejně (měřím 176 cm). Na kawě fučí okolo stovky víc než na hondách, ale jakmile zalehnu, dost se to zlepší, takže ve vyšších rychlostech má kawa lepší ochranu proti větru.

Co hovoří pro hondy, je cena, a také fakt, že 125ku Kawasaki nevyrábí. Ve 250kách bych ale neváhal a znova vzal čistokrevného zelenočerného japončíka.

riderhenry (2) napsal 01.08.2011 v 13:22

Jo CBR125R, to jsou krasne vzpominky! Nejlip tuhle motorku vystihuje slovo lehkost a hravost. I na tech okreskach byla super! No spotreba 3 litry - co vic si prat! I ted se mi po ni casto zasteskne a porad si rikam, ze si ji nekdy jeste poridim, na popojizdeni po meste...

nigga (0) napsal 01.08.2011 v 12:01

Tak a ted si budou moct uživatelé hondy cbr 125 r napsat v profilu, vzhled dospělé motorky . Hezky napsaný, jako vždy




TOPlist