Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hele jak rikate ze je to hnusny a tak,jo jsem endurak nelibi se me tahle motorka ale ma svoje kouzlo,jen pro jinou sortu lidi nez jsou ty z me krve (bahna),tim chci rict to ze kazdej ma pravo na nazor,ale plyvat na neco taky neni 100 % ferovi:))(muj nazor)
když si představim ze si tohle pivezu domu a za 2 dni me prestane bavit ve všech ohledech tak mi je smutno pri vzpomínce na 2t motor kterej jede lip ve 125 nez 250 4t
Tak kdyby to bylo ve 2T se stejným objemem, tak super...(samozřejmě s patřičnou podvozkovou vybaveností a tuhostí) Hold "kdysi" vyráběné RS 125 a její sestřička 250 jsou srdcovky úplně jiného kalibru. Škoda, že ekoteror v podobě emisních limitů zavraždil tuhle krásnou třídu silničních motorek. CBR 125 mi přijde jako motorka kde se naučíte jenom řadit a na to bohatě stačí fichtl nebo Simson. 250 4T je pak jen o kapku lepší...
Je fajn, že již od nejnižší kubatury mohou začínající motorkáři/ky jezdit na pěkných kvalitních kapotovaných motorkách a být věrni jednomu výrobci resp. řadě jeho motocyklů CBR, která působí kompaktně. Co bych za to v devadesátých letech dal... Kdyby se cena přepočítala dle dřívějších hodnot, tak by byly stroje stále slušně dostupné a nemusel jsem se "smrdět" na tragédiích od bolševika.
Když na to tak koukám, tak jsem opravdu velice rád, že jsem na něčem takovém nemusel začínat... Jawa byla pro mne do začátků opravdu ideální stroj a jsem za to moc rád , na tomto bych se asi totiž styděl vyrazit do ulic...
Jsou to hezké stroje, změna vzhledu tomu prospěla. Čekal jsem od článku víc, třeba zhodnocení rozdílu v použitých šířkách pneumatik, širší není vždy lepší. Jinak celkově motorky dobrý. Snaha ušetřit je patrná. Honda VTR 250, to je jiné kafe!
Já jsem si obě motorky vyzkoušel na Honda Day a měl jsem možnost to bezprostředně srovnat i s Kawasaki Ninja 250R, na které jsem přijel.
Když to vezmu stručně, tak do loňska vyráběrný model 125R je podle mě svižnější (měl by mít i jiný výkon a krouťák), navíc je motorka lehčí, nizší a ve výsledku i lépe ovladatelná. Subjektivně také lépe vypadá. Takže tady se s autorem článku neztotožním a myslím, že facelift tomu nepomohl, ba naopak. Většina majitelů by akorát chtěla širší kola.
CBR 250R je motorka příjemná, rychle jsem si zvyknul, ale za kawu bych ji nevyměnil. Ta je přeci jen jinde (dle mě dále/lépe) jak vzhledem, tak hlavně motorem.
Co je u obou motorek (ve srovnání s kawou) zajímavé, je účinnost větrné ochrany. Do nějakých 100 km/h na jezdce moc nefouká, bez ohledu na pozici. Nad tuto rychlost naopak nepomohlo ani zalehnutí, fučelo pořád stejně (měřím 176 cm). Na kawě fučí okolo stovky víc než na hondách, ale jakmile zalehnu, dost se to zlepší, takže ve vyšších rychlostech má kawa lepší ochranu proti větru.
Co hovoří pro hondy, je cena, a také fakt, že 125ku Kawasaki nevyrábí. Ve 250kách bych ale neváhal a znova vzal čistokrevného zelenočerného japončíka.
Jo CBR125R, to jsou krasne vzpominky! Nejlip tuhle motorku vystihuje slovo lehkost a hravost. I na tech okreskach byla super! No spotreba 3 litry - co vic si prat! I ted se mi po ni casto zasteskne a porad si rikam, ze si ji nekdy jeste poridim, na popojizdeni po meste...
Hele jak rikate ze je to hnusny a tak,jo jsem endurak nelibi se me tahle motorka ale ma svoje kouzlo,jen pro jinou sortu lidi nez jsou ty z me krve (bahna),tim chci rict to ze kazdej ma pravo na nazor,ale plyvat na neco taky neni 100 % ferovi:))(muj nazor)
vypadá to jak hnusný indický scooter
když si představim ze si tohle pivezu domu a za 2 dni me prestane bavit ve všech ohledech tak mi je smutno pri vzpomínce na 2t motor kterej jede lip ve 125 nez 250 4t
Lim> Tak to by byla dosti tragická budoucnost...
Tak kdyby to bylo ve 2T se stejným objemem, tak super...(samozřejmě s patřičnou podvozkovou vybaveností a tuhostí) Hold "kdysi" vyráběné RS 125 a její sestřička 250 jsou srdcovky úplně jiného kalibru. Škoda, že ekoteror v podobě emisních limitů zavraždil tuhle krásnou třídu silničních motorek. CBR 125 mi přijde jako motorka kde se naučíte jenom řadit a na to bohatě stačí fichtl nebo Simson. 250 4T je pak jen o kapku lepší...
je to opravdu ošklivá motorka...
Pro mlaďase dobrý!Asi bych dal na 250. dva kotouče!
Ošklivé motorky. Opravdu se mi nelíbí. Tudy pro mě cesta nevede. Díkybohu
nevim no, ale mě se ty nový nelíbí já mám hezčí
nebejt emisních limitů tak jsou ty výkony někde jinde u novejch strojů, tohle je slabota
Je fajn, že již od nejnižší kubatury mohou začínající motorkáři/ky jezdit na pěkných kvalitních kapotovaných motorkách a být věrni jednomu výrobci resp. řadě jeho motocyklů CBR, která působí kompaktně. Co bych za to v devadesátých letech dal... Kdyby se cena přepočítala dle dřívějších hodnot, tak by byly stroje stále slušně dostupné a nemusel jsem se "smrdět" na tragédiích od bolševika.
Když na to tak koukám, tak jsem opravdu velice rád, že jsem na něčem takovém nemusel začínat... Jawa byla pro mne do začátků opravdu ideální stroj a jsem za to moc rád , na tomto bych se asi totiž styděl vyrazit do ulic...
Jsou to hezké stroje, změna vzhledu tomu prospěla. Čekal jsem od článku víc, třeba zhodnocení rozdílu v použitých šířkách pneumatik, širší není vždy lepší. Jinak celkově motorky dobrý. Snaha ušetřit je patrná. Honda VTR 250, to je jiné kafe!
Tfujtajbl...
Zlatý dvoutakt!
Já jsem si obě motorky vyzkoušel na Honda Day a měl jsem možnost to bezprostředně srovnat i s Kawasaki Ninja 250R, na které jsem přijel.
Když to vezmu stručně, tak do loňska vyráběrný model 125R je podle mě svižnější (měl by mít i jiný výkon a krouťák), navíc je motorka lehčí, nizší a ve výsledku i lépe ovladatelná. Subjektivně také lépe vypadá. Takže tady se s autorem článku neztotožním a myslím, že facelift tomu nepomohl, ba naopak. Většina majitelů by akorát chtěla širší kola.
CBR 250R je motorka příjemná, rychle jsem si zvyknul, ale za kawu bych ji nevyměnil. Ta je přeci jen jinde (dle mě dále/lépe) jak vzhledem, tak hlavně motorem.
Co je u obou motorek (ve srovnání s kawou) zajímavé, je účinnost větrné ochrany. Do nějakých 100 km/h na jezdce moc nefouká, bez ohledu na pozici. Nad tuto rychlost naopak nepomohlo ani zalehnutí, fučelo pořád stejně (měřím 176 cm). Na kawě fučí okolo stovky víc než na hondách, ale jakmile zalehnu, dost se to zlepší, takže ve vyšších rychlostech má kawa lepší ochranu proti větru.
Co hovoří pro hondy, je cena, a také fakt, že 125ku Kawasaki nevyrábí. Ve 250kách bych ale neváhal a znova vzal čistokrevného zelenočerného japončíka.
Jo CBR125R, to jsou krasne vzpominky! Nejlip tuhle motorku vystihuje slovo lehkost a hravost. I na tech okreskach byla super! No spotreba 3 litry - co vic si prat! I ted se mi po ni casto zasteskne a porad si rikam, ze si ji nekdy jeste poridim, na popojizdeni po meste...
Tak a ted si budou moct uživatelé hondy cbr 125 r napsat v profilu, vzhled dospělé motorky . Hezky napsaný, jako vždy