Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No v té žluté nic moc , ale v trikoloře se mi to zamlouvá. Design bych nepomlouval , protože když jdu kolem GSa tak vidím jenom trubky a myslím , že tam zedníci něco staví . Kdo ho má tak ho taky nepomluví . Bohužel tady je designer každej 2 a každý 4 má doma Jáwu .
Žasnu kolik se tu vyjadřuje špičkových designerů, konstruktérů, a marketingových odborníků... pánové, při vaší kvalifikaci, divím se že neťukáte na personálním oddělení nějaké světové automobilky. Sami nejste schopni vymyslet ani motokolo ale práci druhých špinit umíte.. Běžte se vycpat. asi máte máte malé pinďoury tak si komplech méněcennosti léčíte tady..
Jde to na 1 a na 2 plynem na zadní? Asi ne, takže nevidím jedinej důvod dát této nepovedené kopii ER-6N (světlo, bumerangy na nádrži) přednost před MT-07 nebo dokonce před stejně drahou MT-09. Tento bezpohlavní slepenec nemá čím odůvodnit extrémně nadsazenou cenu - což dnes platí defakto pro všechny Hondy.
Ty pingpongové už nevědí kde by ušetřili , tak je to na těch "motorkách" vidět čím dál víc.Velká produkce = šetření na výrobních nákladech.Gloria eterna di Italia
nádhernej stroj pro začátečníky, design na jedničku, kvalita alá honda ..
a když bych do ní šel tak samozřejmě trikolóra a zlatý ráfky ..
//moto.honda.cz/common/images/photo_gallery/CB650F/cb650f.jpg
Mal som možnosť vyskúšať túto novú Hondu. Nebudem hodnotiť cenu. Keď sa niekomu motorka páči, nech si ju kúpi. Dosť často čítam, že motorka nie je pre "socky" tak čo? Pre mňa vysokého 193cm nie je táto motorka to pravé orechové. Japončíci sú výškou úplne niekde inde. Ale keby som chcel tak sa na ňu poskladám, nie je problém. Okrem veľkosti mi tam už chýba len stupeň zaradenej rýchlosti. ale kto je nižší a nechýba mu kvalt a páči sa mu nech si kúpi.
Když se budu fakt hodně snažit, tak o tom nebudu přemýšlet, jako o nástupci Horneta. Zkusim o tom přemýšlet, jako o univerzální motorce na každej den s fun factorem...a tady narážim. Yamaha XJ6N ABS 179 990,- (záměrně nezmiňuji MT07 ani MT09), Kawasaki ER-6n ABS 174 900,-, Honda...204 900,- za verzi s ABS. Pokud chtějí dělat univerzální motorku, tak mají dát univerzální cenu. Dražší už je jen GSR750 ABS za 219 900,- a všichni vidíme, kolik jich jezdí. Hondo Hondo...otevři oči...
mě se líbí, když se tady pod každým článkem o Hondě sejde řada těch, kteří vědí co by jak měla Honda dělat. Pokud se Vám tento stroj nelíbí, asi nejste jeho cílová skupina
Nevim nevim, je to hezká motorka, ale taková Yamaha mt07 je o pořádnej ranec levnější a nabídne rozhodně větší fun factor. Proto je taky vyprodaná na 2 roky dopředu
Přesně jak již mnozí řekli. Honda vždycky byla něco víc, takovej TOP of Japan. A teď? Přijde mi to jako samá rozpočtovka, na jedno brdo, s hnusnýma digitálníma palubkama a designem co ani teď extra za srdce nechytne. Co teprv za 3 roky, to bude starej kýbl. Kawasaki či Yamaha mi přijdou v poslední době o dost lepší, co se sortimentu týče.
citace: "Jenomže Honda má v továrně tým nadaných mladých lidí, kteří evidentně vědí o čem je jízda na motocyklu a jak má fungovat stroj pro každodenní ježdění."
Ano, bouchla fukušima a zamořené japonsko je na kolenou, ale mladí soudruzi to nevzdají, bo jít není kam...
V Honde vedia, preco tento model nema v nazve Hornet. Toto rozhodne nie je jeho nastupca. Myslim, ze od roku 05,alebo 06 mal Hornet USD vidlu a vykon cca 100koni a minimalne toto 650-ke chyba. CB650F je len nejaky chudobnejsi bratranec stareho Horneta a rozhodne sa neda povazovat za nastupcu (aj ked tento PR clanok to prezentuje inak).
Myslim, ze to bude ako u Yamahy, kde sestkovu radu FZ nahradili 800-vky a pri 600-vkach dali slabsie XJ. Mozno o dva roky pride Honda s o 200 kubikov vacsim motorom a to uz bude Hornet. Lebo stary Hornet uz pri dnesnej konkurencii nestihal, kedze tu je FZ8, street triple, Z800, GSR750. Javi sa mi preto logicke, ze Honda pride s novym modelom do dvoch rokov a ten bude mat vsetko to, co CB650F-ke chyba.
Komu se to designově celé přímo hnusí, musí být vyznavačem kulaté klasiky (xjr a starší) nebo nechápu, to má moderní streetfigher vypadat jinak? Napište mi kritici příklad-jiný model. Všechno je to stejnak podobné - líbivé (jako u aut). Vyčíst můžu jen konkrétní detaily, třeba pro mě široký krabicoidní vzhled zepředu.
seikos: důvodem nekritiky je, že žádné nečínské motorky nemají zásadní negativa, to si výrobce nemůže dovolit. Rozpočtové komponenty budou většině majitelů stačit (aspoň pár let)
tato část je pro mě nepochopitelná
: Několik let zpátky, vždy z továrny vycházely všestranné naháče, které jezdily výborně, dobře brzdily a daly se používat celý den. Trochu ale chyběly koule a ručička ukazatele zábavnosti neboli fun factoru seděla na nule.
Nevím jak vy, ale co jsem vždy slyšel tak lidi byly s bývalým krásným Hornetem moc spokojeni a nabídnul jim hodně zábavy. A za předchozím Hornetem jsem se aspoň já vždy ohlédnul
Test dobrý, ale co tak porovnat starého a nového Horneta milá redakce ?
Kdyz srovnam tuto tezkou, slabou, osklivou a pomerne drahou motorku s famoznim a jen o 10 tisic drazsim trivalcem MT-09, nenapada me jedinej duvod proc ji koupit. Asi si musim na Honde sjet, abych mohl objektivne porovnat. Na MT09 jsem jel a opravdu jsem se pobavil
No v té žluté nic moc , ale v trikoloře se mi to zamlouvá. Design bych nepomlouval , protože když jdu kolem GSa tak vidím jenom trubky a myslím , že tam zedníci něco staví . Kdo ho má tak ho taky nepomluví . Bohužel tady je designer každej 2 a každý 4 má doma Jáwu .
Hnus...
To musím být kuchař, abych si mohl stěžovat na hnusné jídlo?
Nemusím být designér k tomu, abych prohlásil, že se mi něco nelíbí. A troufám si tvrdit, že to v mém případě nesouvisí s velikostí genitálu...
Žasnu kolik se tu vyjadřuje špičkových designerů, konstruktérů, a marketingových odborníků... pánové, při vaší kvalifikaci, divím se že neťukáte na personálním oddělení nějaké světové automobilky. Sami nejste schopni vymyslet ani motokolo ale práci druhých špinit umíte.. Běžte se vycpat. asi máte máte malé pinďoury tak si komplech méněcennosti léčíte tady..
memphis.unv> ona opustí tebe.
Jde to na 1 a na 2 plynem na zadní? Asi ne, takže nevidím jedinej důvod dát této nepovedené kopii ER-6N (světlo, bumerangy na nádrži) přednost před MT-07 nebo dokonce před stejně drahou MT-09. Tento bezpohlavní slepenec nemá čím odůvodnit extrémně nadsazenou cenu - což dnes platí defakto pro všechny Hondy.
Je to hnus, velebnosti. A s tím masařčím světlem už běžte někam..
ať se to týká jakékoliv značky, produkce jde čim dál tim víc do prdele
vrchol je za nama a já už svou v11 nepustím
Ty pingpongové už nevědí kde by ušetřili , tak je to na těch "motorkách" vidět čím dál víc.Velká produkce = šetření na výrobních nákladech.Gloria eterna di Italia
ja som len desne zvedavy ci Honda spravi nastupcu CBF 1000 F
na jednu stranu by ma to potesilo, zaroven sa vsak bolim ako by to dopadlo...
nádhernej stroj pro začátečníky, design na jedničku, kvalita alá honda ..
a když bych do ní šel tak samozřejmě trikolóra a zlatý ráfky ..
//moto.honda.cz/common/images/photo_gallery/CB650F/cb650f.jpg
V posledních letech jde na mě z většiny motocyklové produkce strach
Mal som možnosť vyskúšať túto novú Hondu. Nebudem hodnotiť cenu. Keď sa niekomu motorka páči, nech si ju kúpi. Dosť často čítam, že motorka nie je pre "socky" tak čo? Pre mňa vysokého 193cm nie je táto motorka to pravé orechové. Japončíci sú výškou úplne niekde inde. Ale keby som chcel tak sa na ňu poskladám, nie je problém. Okrem veľkosti mi tam už chýba len stupeň zaradenej rýchlosti. ale kto je nižší a nechýba mu kvalt a páči sa mu nech si kúpi.
Když se budu fakt hodně snažit, tak o tom nebudu přemýšlet, jako o nástupci Horneta. Zkusim o tom přemýšlet, jako o univerzální motorce na každej den s fun factorem...a tady narážim. Yamaha XJ6N ABS 179 990,- (záměrně nezmiňuji MT07 ani MT09), Kawasaki ER-6n ABS 174 900,-, Honda...204 900,- za verzi s ABS. Pokud chtějí dělat univerzální motorku, tak mají dát univerzální cenu. Dražší už je jen GSR750 ABS za 219 900,- a všichni vidíme, kolik jich jezdí. Hondo Hondo...otevři oči...
Viz esak, PR PR PR PR PR... škoda.
Ty svody jsou geniální to se klukům od Hondy povedlo. Jediné co mě odrazuje a nesedí mi, je barva a přední maska To mohli trošku doladit...
mě se líbí, když se tady pod každým článkem o Hondě sejde řada těch, kteří vědí co by jak měla Honda dělat. Pokud se Vám tento stroj nelíbí, asi nejste jeho cílová skupina
Nevim nevim, je to hezká motorka, ale taková Yamaha mt07 je o pořádnej ranec levnější a nabídne rozhodně větší fun factor. Proto je taky vyprodaná na 2 roky dopředu
Přesně jak již mnozí řekli. Honda vždycky byla něco víc, takovej TOP of Japan. A teď? Přijde mi to jako samá rozpočtovka, na jedno brdo, s hnusnýma digitálníma palubkama a designem co ani teď extra za srdce nechytne. Co teprv za 3 roky, to bude starej kýbl. Kawasaki či Yamaha mi přijdou v poslední době o dost lepší, co se sortimentu týče.
citace: "Jenomže Honda má v továrně tým nadaných mladých lidí, kteří evidentně vědí o čem je jízda na motocyklu a jak má fungovat stroj pro každodenní ježdění."
Ano, bouchla fukušima a zamořené japonsko je na kolenou, ale mladí soudruzi to nevzdají, bo jít není kam...
V Honde vedia, preco tento model nema v nazve Hornet. Toto rozhodne nie je jeho nastupca. Myslim, ze od roku 05,alebo 06 mal Hornet USD vidlu a vykon cca 100koni a minimalne toto 650-ke chyba. CB650F je len nejaky chudobnejsi bratranec stareho Horneta a rozhodne sa neda povazovat za nastupcu (aj ked tento PR clanok to prezentuje inak).
Myslim, ze to bude ako u Yamahy, kde sestkovu radu FZ nahradili 800-vky a pri 600-vkach dali slabsie XJ. Mozno o dva roky pride Honda s o 200 kubikov vacsim motorom a to uz bude Hornet. Lebo stary Hornet uz pri dnesnej konkurencii nestihal, kedze tu je FZ8, street triple, Z800, GSR750. Javi sa mi preto logicke, ze Honda pride s novym modelom do dvoch rokov a ten bude mat vsetko to, co CB650F-ke chyba.
Souhlasím, je to moderní tuctovka. Starej dobrej Hornet... Aspoň, že kyvka už nevypadá jak z jeklu
Komu se to designově celé přímo hnusí, musí být vyznavačem kulaté klasiky (xjr a starší) nebo nechápu, to má moderní streetfigher vypadat jinak? Napište mi kritici příklad-jiný model. Všechno je to stejnak podobné - líbivé (jako u aut). Vyčíst můžu jen konkrétní detaily, třeba pro mě široký krabicoidní vzhled zepředu.
seikos: důvodem nekritiky je, že žádné nečínské motorky nemají zásadní negativa, to si výrobce nemůže dovolit. Rozpočtové komponenty budou většině majitelů stačit (aspoň pár let)
vypada jak monkey,opuchnuty..
tato část je pro mě nepochopitelná
: Několik let zpátky, vždy z továrny vycházely všestranné naháče, které jezdily výborně, dobře brzdily a daly se používat celý den. Trochu ale chyběly koule a ručička ukazatele zábavnosti neboli fun factoru seděla na nule.
Nevím jak vy, ale co jsem vždy slyšel tak lidi byly s bývalým krásným Hornetem moc spokojeni a nabídnul jim hodně zábavy. A za předchozím Hornetem jsem se aspoň já vždy ohlédnul
Test dobrý, ale co tak porovnat starého a nového Horneta milá redakce ?
Kdyz srovnam tuto tezkou, slabou, osklivou a pomerne drahou motorku s famoznim a jen o 10 tisic drazsim trivalcem MT-09, nenapada me jedinej duvod proc ji koupit. Asi si musim na Honde sjet, abych mohl objektivne porovnat. Na MT09 jsem jel a opravdu jsem se pobavil
Az sa chlapci sikmooki naucia nieco o dizajne, potom nech sa ohlasia, toto tu vyzera ako cinsky spotrebny material do mesta.
Oceňuju, že hondí kyvka vypadá konečně jako kyvka
Jako celek to špatný bejt nemusí, ale ty unifikovaný masky mě serou ..