Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jean192...velký byznys je tím úspěšnější čím větší kus trhu dovede pokrýt. Kolik myslíš že Honda prodá těchto krasek a kolik tech "zhovadilosti "?
Ze samotných krasek by prostě zkrachovala, i když si leckdo chce myslet opak
Moc hezký stroje. I když jsem na ně také zatím příliš mlád, uznávám jejich nadčasovou krásu
Jak už tu někdo zmínil, škoda že Yamaha napřed do.ebala poslední verzi XJR a pak ho úplně vzdala...o Suzuki GSX1400 nemluvě.
Tak aspoň ta Honda že se klasického velkoobjemového naháče stále drží
Jo tak to je veliká paráda a vidím,že ani nebudu první kdo chválí fotečky Jen tak pro radost obrázek renovace klasiky a nebo návrat ke kořenům to dneska frčí Hezký fotky super článek ať se daří
He he blesklo mi hlavou co píše gl1 - že v 50ti je to ještě brzy! a jak píše paulo: správná mašina MUSI mít dva laufy!!! Chtěl jsem napsat něco o ceně, která mi přišla poněkud mimo, když jsem se prvé díval do ceníku, ale koukam, že nyní o -30k levnější! Tak to už se můžeme bavit!
článek super, motorky super, jen nesouhlasím s poslední větou autora :"Až mi bude padesát, raději tohle stylové CB než čopra." respektive 100% souhlasím s textem, jen ta číslovka je nízká. Já osobně to v tuto chvíli vidím ( pro sebe ) na "60". Ještě nějaký rok zůstanu u VFR.
Z nových modelů bych si teď spíš vybral RSko. Měl jsem ale to štěstí že jsem koupil EX rok 2016 a nejen podle mě zatím nejhezčí modelový rok Nové modely už prostě nevypadají moc klasicky a je na nich jen pár věcí které se mi líbí víc.
Jinak CBčko s drátěnými koly má duše a pokud vím tak i nový model 17. Nevím proč to i v dnešní době Honda takhle má, ale každopádně se dají koupit kity, kterými kola snadno předěláte na bezdušová.
to kikin: je to málo, protože to chladí vzduchem / olejem a zároveň plní normy na zplodiny. Ovšem je to málo jen relativně, na tenhle typ motorky (si myslím) to stačí bohatě.
Kucííí, já teda nevím, mám jen strojní průmyslovku,ale tohle asi není správně. Cituji:
...motor o objemu 1140 ccm a síle 91 Nm...
...kroutící moment, na hodnotě 66 kW při 7 500 otáček/min...
Stačí si teda jenom prohodit jednotky? To mě teda nesedí... Nebo je to celý blbost?
Ty motorky stojí za prohlédnutí zblízka...
Nemyslím to vůbec nijak urážlivě vůči jiným tzv. retro motorkám, ale v provedení a souladu zde veškerá podobná konkurence "bledne závistí", a to nemá nic společného s tím, že to je (nebo není) Honda
Jsem spíše fanouškem italských strojů,ale tohleto se "japončíkům" opravdu povedlo.Snad se vrátí staré dobré časy .
Zdá se mi to nebo má EX vepředu menší kotouče?
Jinak teda obě jsou parádička.
jean192...velký byznys je tím úspěšnější čím větší kus trhu dovede pokrýt. Kolik myslíš že Honda prodá těchto krasek a kolik tech "zhovadilosti "?
Ze samotných krasek by prostě zkrachovala, i když si leckdo chce myslet opak
Moc hezký stroje. I když jsem na ně také zatím příliš mlád, uznávám jejich nadčasovou krásu
Jak už tu někdo zmínil, škoda že Yamaha napřed do.ebala poslední verzi XJR a pak ho úplně vzdala...o Suzuki GSX1400 nemluvě.
Tak aspoň ta Honda že se klasického velkoobjemového naháče stále drží
Obě motorky jsou pro mě v současné době TOP , a časem bych se rád k jedné z nich dopracoval
Ja to nechápem, niečo tak nádherné vyrobila tá istá firma, jak NC a podobné zhovadilosti.
Časově neomezená nádhera
Jo tak to je veliká paráda a vidím,že ani nebudu první kdo chválí fotečky Jen tak pro radost obrázek renovace klasiky a nebo návrat ke kořenům to dneska frčí Hezký fotky super článek ať se daří
Krásný stroje, oba. Na Hondu se rádo nadává, ale kdo by chtěl nadávat na tohle?
He he blesklo mi hlavou co píše gl1 - že v 50ti je to ještě brzy! a jak píše paulo: správná mašina MUSI mít dva laufy!!! Chtěl jsem napsat něco o ceně, která mi přišla poněkud mimo, když jsem se prvé díval do ceníku, ale koukam, že nyní o -30k levnější! Tak to už se můžeme bavit!
Krásný motorky, moc pěkně napsaný článek. Pro mě by byla jasná volba model EX. Jsem ulítlej na klasiku, ale to RS je taky moc hezký
článek super, motorky super, jen nesouhlasím s poslední větou autora :"Až mi bude padesát, raději tohle stylové CB než čopra." respektive 100% souhlasím s textem, jen ta číslovka je nízká. Já osobně to v tuto chvíli vidím ( pro sebe ) na "60". Ještě nějaký rok zůstanu u VFR.
Z nových modelů bych si teď spíš vybral RSko. Měl jsem ale to štěstí že jsem koupil EX rok 2016 a nejen podle mě zatím nejhezčí modelový rok Nové modely už prostě nevypadají moc klasicky a je na nich jen pár věcí které se mi líbí víc.
Jinak CBčko s drátěnými koly má duše a pokud vím tak i nový model 17. Nevím proč to i v dnešní době Honda takhle má, ale každopádně se dají koupit kity, kterými kola snadno předěláte na bezdušová.
A pak, že to nejde... Ještě nějaký XR600i se vstřikem a vylepšeným podvozkem a je Honda z5
Kikin jasny v pohode ;) vykonu je dost. Jsou to silaci
Díky za super článek Obě Hondy nádherné a fotogalerie z okolí Vyšehradu je parádní !
to kikin: je to málo, protože to chladí vzduchem / olejem a zároveň plní normy na zplodiny. Ovšem je to málo jen relativně, na tenhle typ motorky (si myslím) to stačí bohatě.
Dík za upozornění. Už si sypu popel na šišku, četl jsem mezi řádky a ušla mi souvislost ve větě.
Ale stejně to je docela málo na 11-tikilo, né?
Precti si to cely poradne
Kucííí, já teda nevím, mám jen strojní průmyslovku,ale tohle asi není správně. Cituji:
...motor o objemu 1140 ccm a síle 91 Nm...
...kroutící moment, na hodnotě 66 kW při 7 500 otáček/min...
Stačí si teda jenom prohodit jednotky? To mě teda nesedí... Nebo je to celý blbost?
velká škoda,že yamaha pokazila XJR ,byla daleko nejhezčí a už před 100lety
Hooorus - duši v pneumatice určitě mít nebude
Opravdu povedené obě kdybych si měl vybrat tak RS,ale EX taky vypadá dobře Tohle se japoncům opravdu povedlo
Paráda
Obrovské PLUS za DVA laufy
Krásný kočky kterým to bude pořád slušet bez ohledu na věk
Ty motorky stojí za prohlédnutí zblízka...
Nemyslím to vůbec nijak urážlivě vůči jiným tzv. retro motorkám, ale v provedení a souladu zde veškerá podobná konkurence "bledne závistí", a to nemá nic společného s tím, že to je (nebo není) Honda
ZdenalH: ty H-D co měly duši, už se dávno nevyrábí.
Hooorus: jak všichni víme, tak duši mají pouze H-D