yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Brumbaal (7) napsal 15.06.2020 v 11:48

Doslova koule rvoucí naháč. Převraceč všeho zaběhlýho a absolutní návrat ke kořenům. Mit prachy už je můj jen do počtu.

taaat (-2) napsal 06.11.2009 v 20:49-2

Nemám rád nekvalitu, zaostalost a preto HD-

acALIEN (-4) napsal 05.01.2009 v 00:18

memphis.unv dle tveho prispevku o plagiatorstvi usuzuji,ze ve dvoustope sfere vsichni kopiruji ford T a je to na prvni pohled videt ;).

acALIEN (-4) napsal 05.01.2009 v 00:17

užovka HD ma hezke softaily ty beru jako etalon, ale poustet se do ,,streetu" je jako kdy cinan chce delat supersport..

acALIEN (-4) napsal 05.01.2009 v 00:13

ChopTop ano cituji te : ,,Koupil si dojebanou mrdku" primo od prodejce HD a predavali mu ji se vsi gracii,holt novej kousek a problemy porad...

Frank1 (1) napsal 27.12.2008 v 11:14+2

nič v zlom, ale táto diskusia nemá úroveň. Ak sa vám to nepáči tak na čo reagujete na HD. Asi som trafený, ale ja milujem motorky a je jedno akej značky. každá má niečo krásne prečo mám chuť sa na nej zviesť

memphis.unv (17) napsal 27.12.2008 v 01:00

Interceptor: proč? jsou lidi co upřednostňují požitek z jízdy a jsoulidi co upřednostňují pohodlnou obsluhu, na tom přece nic neni

bigtwin (6) napsal 26.12.2008 v 22:27

chtěl jsem říci svoje zkušenosti s XR1200 v porovnání s moji XL1200R,ale tahle diskuze se zvrhla jako vždy. ...myslel jsem,že sem chodí lidi, co je něco spojuje...

Interceptor (108) napsal 26.12.2008 v 17:49

memphis: s tebou to vážně není lehký.

memphis.unv (17) napsal 26.12.2008 v 01:15

řekl jsem že mašina má proti autu kouzlo v té bezprostřednosti, kdy je člověk s tim všim v přímým kontaktu a neni tak izolovanej. a nejaponský mašiny jsou daleko živelnější. rákosníci jsou stejní jako jejich motorky- sterilní roboti

kizak: když někdo opálí h-d do posledního šroubku a tenhle plagiát vydává za svý úžasný dílo, nedá se na to říct nic pozitivního kterejkoliv japonskej chopper nebo cokoliv to připomínající je jenom plagiát, to jde vidět dobře a já ani plagiáty, ani lži, ani žádný jiný levárny nemám rád. a to že mně nestojí v garáži žádná dospělá a přitom plnohodnotná mašina je daný dvouma věcama, jednou z nich je to že zatim dosáhnu jenom na omezený áčko a druhá že jako student si to fakt dovolit nemůžu. ale xr1200 xb12s jsou žhaví kandidáti noa závěrem bych ještě dodal že třipade je lepší možnost než cbr125

užovka (-1) napsal 23.12.2008 v 18:42

pánové docela se divím, že někoho, jako je acALIEN vůbec komentujete. někomu se líbí HD, někomu bakelitovej powercruiser... já v tom nevidím problém...

kizak (-1) napsal 23.12.2008 v 18:07

to interceptor: Pod to se můžu klidně podepsat. Pokaždé když tu vyjde nějaká recenze a náhodou není na HD pan memphis tu začne zvracet svoje moudra. Ze začátku jsem se tomu musel smát, ale jak jsem na ty jeho blitky narazil u každé recenze, nenapadlo mě nic jiného než že je pan memphis nějak postiženej. Můj osobní názor je, že jeho postižená část bude mozek.
Pokud bych takto neustále slovně onanoval nad každým produktem HD a zavrhoval vše japonské, tak bych si teda aspoň HD třeba pořídil. Jinak jen pro informaci pane memphis: každej není nuzák s Jawou v garáži a v dnešní době kdy jsou ceny srovnatelné si může dovolit koupit HD každej druhej a přesto si ho nekoupí. To ovšem ještě není důvod někomu nadávat do dementů, prostě se každýmu líbí něco jiného.

Interceptor (108) napsal 22.12.2008 v 22:25

to memphis: v prvé řadě si zameť před vlastním prahem! Opět se tu prezentuješ jako "pan já vím všechno nejlíp" . Vyčítáš tu některým, že opovrhují HD, neznají fakta o HD, ale sám se nechováš v těchto diskuzích jinak. A to nemám na mysli jen tuto debatu, ale je to cítit ze spousty tvých příspěvků. Co je japonské je špatné, o ničem, kouřit péro přes rifle..., přes to nejede vlak . Rozhodně tu nechci obhajovat osoby jako acAlien (to je no comment), ale chce to trochu soudnosti. Pokud se ti nelíbí něčí názor, zamysli se nejprve nad svým a pak se teprve ozývej.
Jinak XR1200 má charisma a u mě

hans.41 (2) napsal 22.12.2008 v 19:52

No je to asi drsné ale je to tak,v čoprech je to prostě základ ,bez urážky ale všechny japonci prostě stylově vycházej z h.d.a jednoduše je kopírujou asi protože prostě je vo to zájem a je to taky levnější napodobenina že?Ten kámoš má evíčko? Za víc než 600?(asi spíš twincam)Ano po nastartování hopsá pěkně v rámu ale kdo to chce tak žádnej problém, já mám twincam nevím co je vibrace.Teče mu z toho olej?asi v prdeli těsnění že?Mňo nestartuje?baterie k.o.?Nebo třeba že by zapalko?Jak je ten motocykl starý?Majitel by měl o mašinu pečovat bez rozdílu značky, a stáří je výmluva.Tak trochu se zabejvám i veteránama pár jsem jich komplet renovoval uplňe prostě komplet např bmw r-12 nsu 250 osl m-72 atd.kámošum na oldtimerech udělám motor špajzku seřídím předstih a nikomu nechčije z mašiny volej pokuď nemá konstrukčně ztrátový mazání,takže toto je vina majitele že na to mrdá nikolivěk motorky.Jo a neodpustím si k té Jawe což je Janeček Wanderer-odkoupená licence a práva značky wanderer tak začínal a nejlepší a asi nejznámější jawa pérák?Jo tak to máme ten dokonalý motor? ano to beze sporu je, s jedním malím háčkem je to totiž ukradenej motor z dkw 350 nz-1 a lehce vylepšenej ale odstředivej regulátor a další technické detaily jsou nesmyslně připisovány janečkoj, pokroková teleskopická vidlice?Kdepak bohužel smůla, patent bmw rok1935.Protože německo prohrálo válku proč platit patenty prostě se to ukradne ,jaká tradice?Když českej motocykl tak jedině zbrojovku ta má svou tradici např.čz 175,250,350,500 předválečný moto v lisovanejch hardtail rámech nádhera.Sákryš nějak sem se rozjel ale ty neustáááléé stejné kecy o tekoucím oleji apod na vrub stroje né majitele hmmmm.Jo a kdyby nebylo vůbec h.d. tak sedlám jedině bmw které konstrukčně dalece převyšují japonce a ta tradice, no jo ale zas ty prach kurňa co?Nebo triumpha ten má taky super rodokmen.No jo ale za 100 klacků to nebude.

ChopTop (0) napsal 22.12.2008 v 17:21

Ten, komu vadí ty CHARAKTERISTICKÉ vibrace, je buzna.
A asi by měl přemýšlet, jestli mu není lepší v autě.
A že si známej pořídil dojebanou mr.dku, o kterou se nedokáže postarat -to spíš vypovídá o něm.
Já a moji známí s HD tyhle "problémy" neznáme, tyhle kecy to je spíš takovej obehranej folklór.
A kdyby nebylo HD, tak ten tvůj Introš ani neexistuje, komiku

acALIEN (-4) napsal 22.12.2008 v 15:39

-Pavouk- Moje moto se do rad choperu neradi, je to power cruiser a ma bliz k zalehavacce a jeste bliz k dragsteru.To ze HD ma tradici...OK, to beru, JAWA mela taky tradici a protoze produkovala (vinou rezimu) desitky let to same a vydrzelo ji to do dnes, je Fprdeli.Znamej ma Haryka za cenu prevysujici 600litru a kdyz ho postavi do garaze, tece z nej olej, na vyjizdkach ho museliuz 6x roztlacit, protoze to proste nenastartovalo.Kdyz je na krizovatce,vrti se jak prostitutka u tyce a ze zubumu odletava sklovina,protoze ty TAK CHARAKTERISTICKE vibrace jsou opravdu charakteristicke, nikdo neni tak blbej, aby se jich snazil dosahnout na svych strojich.Dekuji, nechci a kdyby HD pred lety nezacali produkovat tyhle veci,udelal by to nekdo jiny a pravdepodobne i lepe.

hans.41 (2) napsal 22.12.2008 v 11:56

Osobně si myslím že to bude záležitost asi tohoto konkrétního kousku(ty výfuky),ale je pochopitelné že spousta lidí má hned důvod se otřít o h.d. Nechápu když je h.d. nezajímá nesnášej ho a bla bla proč jsou na forech a článcích o této značce? Nejspíš komplex?,nebo chuť se porafat?Na rozdíl od nich já nemám nic proti rejžovejm kamarádům. Rozhodně nepatřím mezi amerikanofili ale když motorku?tak jedině čopra!Když čopra?tak jedině h.d.je to jízda je to kult je to kurva harley!!Harley Davidson forever!!A nikdy kurva jinak.

Kuzin (10) napsal 21.12.2008 v 15:33

Zdravim, předně děkuji za komentáře!

to lynx: Doporučuju se svést na nějakém demo dni. H-D není rozhodně jen o kultu, ale především o zážitku z jízdy.

to ALL: Výfuky má cenu řešit, pokud to bude pravidlem u všech XR. Testovaný kousek měl již ledacos za sebou a vzhledem k tomu, že nevím co se s ním dělo před naším testem, nemohu konstatovat jinak, než že to může být problém pouze tohoto konkrétního motocyklu.

toChopTop: Ano s Buellem máš pravdu. Koneckonců i XR nepřímo teží právě z vývoje E.Buella.

hans.41 (2) napsal 20.12.2008 v 19:24

memphis:jasně "co já nemám je na p..u"bohužel kredo spousty lidí.No k těm brzdám,je fakt že když to porovnám se sportym manželky tak ten náběh brzd je jinde,ale taky je lehčí než softy,uvažoval jsem o dvoukotouči na předek,ale nakonec jsem to nechal jak to je,a stačí to.Kurňa když o tom tak dumám zasr. počasí bych se jel svinsky projet.

veselak73 (1) napsal 20.12.2008 v 13:44

To H-D XR 1200: Respect ! Ale mimo jiné. i ten digitální tachometr by musel jít dolů hned. Jel jsem na Softailu a V-Rodu, a oběma strojům se do zatáček moc nechtělo - ta ukrutná hmota! I když V-Rod jede pěkně rychle
Softail zas poskytuje velké pohodlí. No ale slíbili ne té předváďečce svezení na Sportsteru, kvůli čemuž jsem nelenilcestovat přes 100 km, a Sporty nebyl k dispozici. Trochu pešek. Ale svezení na těch 2 velkých bylo zajímavým zážitkem, na který se nezapomíná

memphis.unv (17) napsal 20.12.2008 v 12:00

hans.41: je to demence. například jednou jsem si četl článek o h-d v nějakým časopise a tam nadávali že to vůbec nebrzdí, ale vůbec, že to je tak na zabití, pro ebevrahy a kdesi cosi. odstavec byl zakončenej tim že nestačilo tak jak byl zvyklej z naháčů atd brzdit jednim prstem, že sice když páčku stiskl víc prstama už to bylo vpořádku ale přece to nestačilo jednim!! vždycky když ksem se strýca jezdícího na cb1300 zeptal co má proti h-d tak začal vtipem proč že se harleyáři nezdraví. ono je moc snadný začít kritizovat, ale proč asi máme přísloví o těch nedosažitelnejch hroznech? když na něho nemám tak si na něho našetřím, ale nekoupím si levnou náhražku a nebudu rozkřikovt že je to stejně na hovno. stejně jako jsem se bavil s borcem jezdícím na mean streakovi a jeho argumenty byly. kamoš měl doma pujčenýho buella a říkal mně ať se mu vyhýbám. kamoš mně říkal že mu na buellu praskl motor tak jaká kvalita. kalašnikov vzor 47 je kus klacku k hovnu, říkal mně to kamoš co s nim hraje airsoft!
dalo by se říct že xr je o miliardu světelnejch let dál a nesrovnatelně lepší ale taky taková třipade, taková obyčejná mašina na stejnej způsob možná právě proto se mně tak zamlouvá

kizak (-1) napsal 20.12.2008 v 09:33

Motorka pěkný, jízdní vlastnosti určitě taky. Ale co ty výfuky proboha, to se dealer HD nestydí za to že dá na testy rezavou motorku. A navíc omluvné kecy typu, že to může být jen od kusu, to mám chápat jako každý pátý, nebo desátý kus, nebo jak? To je jeden z důvodů, proč HD nesmí do garáže. Vadí mi tak "úžasná" kvalita a někteří ortodoxní vypatlanci, kteří před HD onanují a nemají na věci žádný rozumný náhled.

hans.41 (2) napsal 20.12.2008 v 09:30

-memphis- naprostý souhlas,jezdil jsem na suzuki intruder 1400 a měl jsem kamoše pak jsem koupil h.d. softail a řekli mi :seš hovno a debil a tak jsem, ale jezdím si a potkal sem tedy další hovno a debili a jezdíme.Porovnání?Podvozek na softailu je nesrovnatelně lepší ,neuskakuje v zatáčkách jako intr,převodovka je také lepší,no a v čoprech není víc než h.d. stavba tak přestavuju.Názory o tekoucím oleji,apod neduhách této značky mají téměř vždy společný jmenovatel a tím je človíček který sám h.d.nemá (tvrdí samozřejmě že by ho nechtěl).Potom se napíše článek o h.d. a on nelení a přesto že ho vůůůbec h.d. nezajímá tak haní a napadá.Jinak to xr je pěkný ale mě neoslovuje ,není to můj styl,ale rád se na něm svezu.

Gagle (0) napsal 18.12.2008 v 23:12

Až na ty laufy to vypadá fakt pěkně

martin88 (31) napsal 18.12.2008 v 22:39

Článek díky zmíněné historii moc pěkný, XR750 luxusní,
12tka se mi líbí až na tu prdel, tu bych tak o dvacet čísel zkrátil
去去与性交的日语

-LOTR- (2) napsal 18.12.2008 v 21:06

H-D, že by jsme neznali předkopy atd. kdyby H-D nikdy nevznikl(no budoucnost se změnit nedá a takto soudit)...

Podle mě by na tento styl přišel i někdo jiný ...
Pan Dunlop s plněnou pneumatikou vzduchem taky nebyl první a říká se to o něm ...

ChopTop (0) napsal 18.12.2008 v 19:17

Všimněte si ovšem, pánové, že to jde vždycky jen jedním směrem - nás totiž ty jejich mrdky vůbec nezajímaj

memphis.unv (17) napsal 18.12.2008 v 19:08

-Pavouk- : u těchhle lidí to neni nic víc než zapšklost. jak už jsem tady říkal, nějakej rákosníkofil tady nadával na to jak debilně se štelují ventily u h-d až ho kdosi usadil poznámkou že hydraulika se neštěluje. stejně jako poznámku o oleju tekoucího z motoru proudem tim že tohle je netrápí od roku 84 kdy udělali další generaci motorů tohle jsou prostě lidi kteří to nikdy neuznají. je jedno že japonský rádoby-choppery jsou kýčovitý kopie h-d, oni žijou ve svým bludu a budou u každýho článku o h-d kopat nožičkama a třepat ručičkama že to je šrot a majitel debil. to je tak když někdo nedokáže pochopit že ne každej se musí ukájet tim že jeho značka je in mezi širokejma masama dementů kteří ten název slyšeli od kamaráda, která mašina (značka) je nejprodávanější takže musí byt aji nejlepší, případně že z elektromotoru jsou hovno pocity narozdíl od h-d. jet na japoncovi je jako nechat se kouřit přes rifle

-Pavouk- (1) napsal 18.12.2008 v 18:56+1

acALIEN... zajímavej názor...měl by sis ale uvědomit že H-D (ne zrovna tento model) je kult čoprů, zakladatel, obrovská tradice, charakteristický motory, v dobách, kdy dělali dvouválce, tak zakladatelé jawy ještě hrkaly v kulách. všechny japonský čopry jsou kopie H-D at se ti to líbí nebo ne a podle tvýho avataru máš japonskýho čopra taky...nebýt háárleye tak lidstvo neví, co jsou to předkopnutý stupačky, široká řidítka, zkosený vidle a úžasný vibrace z obrovskýho big twinu pod prdelou... takže at jsi fanda H-D nebo nejsi, tak bys měl značku H-D aspon trochu respektovat. a ty doby, kdy stál průměrnej H-D 700 tisíc jsou taky pryč ...

ChopTop (0) napsal 18.12.2008 v 18:03

Není špatnej, ale HD na sportovnější jízdu se už nějakou dobu jmenuje BUELL
A ty koncovky by šly okamžitě dolů, i kdyby byly pozlacený..
Asi jsou původem z japonskýho dvoutaktu -tam nereznou

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist