yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gamesi (0) napsal 27.10.2011 v 20:19

Souhlasím s "romaskov"-em
www.sportster.cz

romaskov (0) napsal 15.06.2011 v 19:33

nejkrásnější harlej vůbec...

gamesi (0) napsal 16.02.2011 v 20:34

jean192 - no vidiš jak jsem tě inspiroval tak šťastně bublavou jízdu

gamesi (0) napsal 16.02.2011 v 20:32

Kuzin - no vidiš a musel jsem si recenzi napsat sám (doufám, že motorkáři si tykaj)... s nedostupností mám samo svou zkušenost a proto jsem kupoval poslední kousek v Hradci... je určitě líbivej, ale mám takový pocit, že pokud člověk nebude naprosto přesně vědět co chce (k tomu je potřeba, aby pár mašin v životě vystřídal a to nejlépe ze všech kategorií) tak se jí brzy zbaví, neb zjistí, že rád každých 100 km sleze z mašiny (průměrný dojezd na nádrž) a všechno nadbytečný je fakt nadbytečný včetně spolujezdce a tedy velmi nepraktické... prostě to je čistý FUNBIKE... a to je prostě to co jsem chtěl a čím méně se jich prodá tám větší budu mít radost... proč asi?

Kuzin (10) napsal 16.02.2011 v 12:59

to twinrider: díky za příspěvek a osobní zkušenost s tímto motocyklem

to gamesi: "48" je opravdu pěknej kousek :) A především tedy úspěšnej. V loňském roce byl o něj opravdu enormní zájem u výrobce.
Kromě jiného se tak trochu dostal v určitém období do roviny nedostatkového zboží. Tím pádem bohužel
vypadl i z plánovaného redakčního rozvrhu testů loňského roku.


to Hughes.de.Payns:

ok, myslím, že čteme příspěvky docela pečlivě a pokud to má význam i přímo k tématu reagujeme.

Kritice se rozhodně nebráníme a je pro nás podnětná.

Bohužel tvůj příspěvek jsem asi významově trochu špatně pochopil a tím pádem spadl do kategorie "osobní, "no comment" apod."
za což má osobní omluva.

Po pravdě tužším, co v tvém případě máš asi na mysli, nicméně odpověděl jsis v podstatě sám v druhém příspěvku. Zavděčit se všem
rozhodně nejde.

Pokud máš skutečně osobní zkušenost s tímto motocyklem nebo další konkrétní věci k FLHRC jistě sem.

Případné další přínosné podněty nebo konkrétní připomínky k testům a dlaším článkům chopper&cruiser - necháme se rádi inspirovat.

Nejlépe na info@motorkari.cz, případně samozřejmě i na mě lukas@motorkari.cz

Díky.

Hughes.de.Payns (38) napsal 16.02.2011 v 09:29

to Kuzin:
Citace "Osobní výtky typu ladaT , Hughes.de.Payns apod..."
To se pane autore pletete a zřejmě jsi můj příspěvek četl se zarudlýma očima. Nebylo v něm právě že vůbec nic osobního. Osobně se neznáme, takže jakékoliv osobní antipatie mohu striktně vyloučit. Popsal jsem jenom otevřeně a bez přetvářky dojem, jakým na mne působí testy a články na motorkarich.cz o motorkách stylu chopper a cruiser. A pokud to nazýváš výtkou, pak ano, ale nikoliv osobní. A proč tyto výtky? Nu jednoduše proto, že podle toho co o tomto typu motorek píšete (myšleno všeobecně), soudím že žádný z vás redaktorů, motorku tohoto stylu nevlastní a vychází jenom z dojmů, které získal krátkým svezením. Jsem stoprocentně přesvědčen, že srdcem "čoprák" by ty články psal úplně jinak. Chápu, že se nemůžete zavděčit všem, ale je něco jiného psát všeobecné fráze, které si může čtenář dohledat třeba v katalozích a prospektech od výrobce, a něco jiného psát zasvěcené komentáře podložené praxí a osobním životem spojeným s motorkami tohoto typu. Čili asi takto a přeber si to jak chceš, nicméně nehledej v tom nic osobního, protože to tam není.

SuperSic58 (1308) napsal 16.02.2011 v 08:47

jean192 (153) napsal 15.02.2011 v 23:17

Gamesi síce som ti chcel naznačiť, že je tam niečoho moc a niečoho málo, ale nadšenie z mašiny sa uprieť nedá. Zrovna dnes som na HD sedel prvý krát v živote a je to iné. Neviem, či lepšie, ale iné.

gamesi (0) napsal 15.02.2011 v 22:38

jean192 - nejlepším ohodnocením je vždy kritika... v ideálním případě konstruktivní, to ale není tvůj případ... pokud jsi to i přes svůj odpor dočetl až do konce, musí to být fakt dobře napsané

xxxxxxxx (0) napsal 15.02.2011 v 14:26

Vite proc nekritizuju rejze? Protoze jsem na nich nikdy nejel a vim vo nich onvoh

jean192 (153) napsal 15.02.2011 v 12:16

Gamesi, trpíš nejakou poruchou sexuálneho charakteru, alebo je to psychického pôvodu? Na necelej A4 textu v "teste" 6x kurva, doprdele, esencie Jaj, ty si doprdele chlap...

jean192 (153) napsal 15.02.2011 v 11:48

Nádherný stroj, a normálne vyrastený človek sa na tom nemusí krčiť Len tá cena nie je pre holoperdelníky.

steve2 (103) napsal 15.02.2011 v 10:51

To Somik: Tak omlouvám se Somíkovi z Motohousu, on opravdu má vztah k tomuhle typu motorek a nechová se jak jsem popsal. Pravda Motohouse si už asi rok nekupuji, právě z popsaných důvodů, ale jinak ho mám doma asi 10 kilo. Jezdím totiž rád na všem od čopra po supersporty. Proto si myslím, že by se mělo přistupovat ke každé motorce s vědomím toho na co byla vytvořena a srovnávat pouze srovnatelné. Toť vše. Jinak Motohouse je skvělej časák, jen jsem se asi již předávkoval. Tak motorkám a motorkářům zdar!

twinrider (3) napsal 15.02.2011 v 07:58

na tomhle roadkingovi jsem jezdil taky, tak vam to můžu shrnout za sebe: motor paráda, ve srovnání s minulostí HD tam žádný vibrace nejsou, je velice tichej i diky přísným emisím, elasticita výborná, spojka a převodovka taky, řazení jako po másle, 6kvalt nemá chybu, i na 6. rychlost krásně zrychluje, materiálový zpracování do detailu spokojenost

je pravda , že hmotnost je poznat, tahle motorka je takovej luxusní rolls royce na delší cestování a přesně jako rolls royce se s ní jezdí , tedy na pohodu a kochání, po dálnici v klidu uhání vysoko nad povolenej limit. Na okreskach bez výhrad, ale na vedlejší silničky po vesnicích se moc nehodí, tady je opravdu hodně znát obrovitost a poctivý železo, mašina je dělaná američanama pro američany a je to prostě poznat. V kategorii cruiserů naprostá špička, skalní fanda HD bude trochu posmutnělej , protože ty vibrace tam už nejsou, cestovatel na cruiseru bude nadšenej , protože king výborně přejíždí všechny nerovnosti a díry na českejch silnicích. To mě hodně překvapilo.
Ten , kdo se o HD nezajímá , v roadkingovi nic ve srovnání s
"běžnou produkcí" nenajde.
Když si někdo kupuje rollse , taky nepřemejšlí, jestli třeba nevezme passata nebo z350. A tak je to s touhle mmašinou taky.

Kong (2) napsal 15.02.2011 v 04:22

HD uctívač nejsem, ale mít ty prachy tak je moje ... je jakžtakž velká, a na to já slyšim...

DMC.motobiker (-23) napsal 14.02.2011 v 23:07

gamesi> Já bohužel ty klapky na očích mám...
Jinak dobré , sny se mají plnit!

SABATH (20) napsal 14.02.2011 v 20:06

to

Hughes.de.Payns...,souhlasim s tvym prispevkem tady

memphis.unv (17) napsal 14.02.2011 v 19:29

nebudu diskuzi číst...
...já vím- tradice je trapnost a motor kterej jde poznat že je nastartovanej jinak než podle otáčkoměru si koupí pouze člověk léčící si mindráky.

ale abych řekl něco k tématu, ne, nelíbí se mně, neni to mý kafe. já bych radši něco jako měl odpadlík

ladaT (0) napsal 14.02.2011 v 19:12

Uvažoval jsem stejně, ale pak jsem si řek hovno a dopadlo to takhle. Nedbám na to na co je motorka určená, jezdím s ní pro chleba, alespoň využiju bagy, v neděli jsem jel do kina atd.,prostě ji využívám, koupil jsem ji na práci, v létě budu objíždět zákazníky apodobně,klidně jezdím po vsi v montérkách a v kulichu když jedu pro mlíko.Nejsem týpek typu HOG maniac, ale miluji jí.

gamesi (0) napsal 14.02.2011 v 19:01

ladaT - najel jsem na Streetce přes 4000 US miles a musím říct, že na cestování super, ale doma jezdím tak odpoledne po práci, vyčistit si hlavu nebo o víkendu jednodenní vyjíždky... mám samozřejmě povinnosti, jistě chápeš takže u nás a v mém případě by byla silně nevyužitá v jejích silných vlastnostech a ty by se potom stávaly tím, co by mě na ní demotivovalo... přesně proto jsem si koupil 48 a věděl jsem před rokem a vím to i teď ... prostě jsem si koupil mašinu jenom sám pro sebe a jenom na krátké projíždky pro radost vlastně je to takový cafe racer ... třeba přijde doba a můj názor se změní tak jako když jsem prodával DucDuc

ladaT (0) napsal 14.02.2011 v 18:48

Nemá chybu kup ji, já zas uvažuji o forty eight, moc se mi líbí, v létě si ho půjčím a pak uvidím.

gamesi (0) napsal 14.02.2011 v 18:44

tak to já letos najel celých 250 km kdybych se chystal cestovat po Evropě, jakože nechystám a kdyby jezdila i přítelkyně, jakože nejezdí... taky bych si koupil Streetku

ladaT (0) napsal 14.02.2011 v 18:39

Díky, koupil jsem ji tam kde ty sportstra, původně jsem ho chtěl taky, ale když tam stálo tohle bylo rozhodnuto, mám ji chvíli, jezdím každý den, za leden a únor mám už přes 1000km

gamesi (0) napsal 14.02.2011 v 18:34

ladaT - hezká Streetka... na podobný jsem projel Ameriku... tam jsem teprve pochoil proč Amíci dělaj mašiny tak jak je dělaj... ale na mě byla Streetka až moc mohutná a těžkopádná... teda na to jakým způsobem jezdím ... ale jedno se musí necha - i po celodenním sezení na mašině jsem nebyl unavenej

gamesi (0) napsal 14.02.2011 v 18:27

DMC.motobiker - dík, ale to dost dobře nešlo jednak finančně, ale hlavně jsem z prodeje financoval svůj velkej motocyklovej sen a to projet Route 66 na mašině... jink vůbec nejsem zaujatej vůči ostatním a nemám klapky na očích jako ostatní harleyjáci... teda hlavně HOGaři a HDCPáci ty maj rádi tak maximálně sami sebe a HD většinou to je tak, že si musíš vybrat a jezdit na hraně mě taky už přestalo bavit...

ladaT (0) napsal 14.02.2011 v 18:21

Líbí se mi, že se autor ozval, tolik negativních reakcí asi nečekal, alespoň se tu něco děje, za osobní urážku se omlouvám je to nefér, stále si však myslím, že ten pseudotest je nahovno.

DMC.motobiker (-23) napsal 14.02.2011 v 18:20

gamesi> Dobrej vkus , ale být tebou, nechal bych si obě...

DMC.motobiker (-23) napsal 14.02.2011 v 18:15

No k tomu Motohouse, on si teď táta četl ten katalog (poměrně dost dlouho ) a nakonec řiká, co že to prej píše za borce , protože podle nich prej jak to nemá 150 koní tak to nejede! Nejvíc ho asi dostala 696ka, která je tak slabá, že je ideální údajně jen pro manželku... To berte jako názor od člověka, kterej se sice občas na mašině sveze , ale jinak se o ně skoro nezajímá, takže rozhodně není zaujatej... Mně osobně je to ale jedno, co si kdo napíše, já si motorky podle recenzí nevybírám... Takže pro mě je tohle dobrej článek a Motohouse je super časák , protože bez ohledu na to co tam píšou se u toho člověk aspoň vždycky dobře pobaví... BTW: Já si taky myslím, že jak to nemá 150 koní, tak to nejede , ale zase jak u čeho...

Kuzin (10) napsal 14.02.2011 v 17:55

Zdravim, předně děkuji za komentaře.

to All:

K testu:
Ano, jedná se v podstatě pouze o rozšíření k redakčnímu testu z roku 2008.
proto kategorie testů.
//www.motorkari...g-classic-12732.html

Záměrně bylo z mé strany vybráno a vypíchnuto pouze to, co se podle mě zásadně změnilo na úkor délky případného testu, který by se v řadě
pasážích kryl s názorem původním, který jsem psal již v roce 2008 a je zde k dispozici.
Každý má zde samozřejmě právo se zvoleným postupem nesouhlasit, ale vzhledem k Internetu a přímé dostupnosti původního textu byla zvolena tato možnost.
Na obou motocyklech jsem pokud jsem tedy neseděl na něčem jiném než ostaní skutečně jel. :)
Dokonce velice krátce i na 2009, o které se zde ani nikdy nepsalo.
Pokud se budeme bavit o "koplexním testu" znovu na téma FLHRC lze o něm podle mého názoru uvažovat jen v případě 103ci varianty, pokud se jí ovšem podaří
do redakčního plánu dostat a bude-li k dispozici.

K velikosti atd..:

Někdo má radši velkého někdo menšího apod. nebo jinak a možná i na jiné téma... :).

Nicméně velikost tohoto motocyklu je jedna z věcí, kterou nelze nezmínit.
Tím zákonitě nemusím tvrdit, že to je zrovna pro mě osobně špatně, ale v rámci objektivního zhodnocení vůči ostatním motocyklům na trhu je to prostě parametr, který zde je.
Řeči typu, že se jedná o něco extra atd. neberu. Historie a kult značky je jedna věc - osobně mám rád.
Nicméně věčné onanie na téma ten je lepší a ten zas jinak apod. moc nemusim.

Souhlasím, že by Road King mohl být i větší proč ne. Pokud už tam takový názor někdo pod článek píše, buďte konkrétní
ostatní jistě bude zajímat "důvod" apod. než obecný názor.

Pokud mi stojí motocykl na dvou kolech před garáží, tak jej hodnotím, tak jak tam stojí a emoce a nostalgie jdou stranou.
A to i s ohledem na to, ať už je důvod pro danou skutečnost, či parametr jakýkoliv. I ta však byla myslím v tomto případě jasně vymezena.
Pro příznivce H-D je to v této kategorii hmotnost a velikost samozřejmě přirozenost sama a věc se kterou se zde počítá,
nicméně bylo by nefér vůči ostatním potenciálním zájemcům nezmínit.

Samozřejmě "palec" je redakční kategorie.
Pokud se však nepletu je to tam uvedeno takto: -/+ celková velikost a hmotnost a to myslím vystihuje(koriguje) nepřímo celkový názor a ten "palec".

Ostatní:

Osobní výtky typu ladaT , Hughes.de.Payns apod. a výtky k práci jiných kolegů v jiných redakcích "No comment". Myslím, že to si Somik pohlídal sám.

gamesi (0) napsal 14.02.2011 v 17:53

Anti - a právě proto jsem to napsal, teda hlavně sám pro sebe... není to tak dávno co jsem jezdil na 916 Ducati, ale už mě prostě nebavilo oblíkat se na mašinu jako na lyže ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist