Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jirkaB:
jinej kraj, jinej zvyk. Ty asijské skútry jezděj v Laos, Kambodža,Barma,Malajsie,Vietnam, ... a pak se taky přivezou ještě do té ČR . Že je to na evropana moc malý nebo slabý a poruchový? No to je komparativní ,nebo jaká, nevýhoda V číně kdo nemá skútra, dostane v metru pendrekem, takže ho vadný regulátor dobíjení trápí méně .Má jiné starosti
To, že rakušáci dohlídnou například na dodržování technologické kázně při výrobě ještě neznamená, že motorka bude jako bavorák . Silně pochybuju že vzali vývoj od podlahy, spíš jednoduše zajeli na dálnej východ
a trochu přehrabali již existující součástky .
I já bych potřeboval na pojíždění něco jako Stadiona. Nechápu ale, proč se takový jednoduchý Stadion nědělá v Čechách, když na to tady běžela fabrika, a vydělávala peníze . A taky je třeba se zamyslet nad faktem, že evropani už přímo jezdí vyrábět svoje věci do Mongolska - aby ušetřili pár pětníků za drahou elektřinu do výrobních strojů a pár desetníků za platy lidem, kteří pak tvrdnou na pracáku, a bude se jim vymejšlet nějaká nucená práce . Něco je krutě špatně . Kaddáfí měl v Libyi elektriku zadarmo nejen pro podnikatele, a výrobní stroje taky, a přitom nijak nekrachoval .Protože to měl v hlavě srovnaný .
já to psal obecně, tj o produkci v Číně pro různé distributory (značky) po Evropě. Značky se mění stejně rychle jako modely. př Yiying, Yamasaki, Jialing, Jincheng, Jinlan, Chinlun... jako náhradní díl na 2 roky starý model seženete max svíčku.
měl jsem čínu a už si ji nekoupím a po roce jsem se jí raději zbavil, protože už za 1 rok na to nic neseženete!!!
souhlasím že čína jde s kvalitou nahoru, ale bouchají to jako rohlíky a žádná jejich značka nemá tradici = záruku že po 5 letech dostanu co mi právě odešlo
furt nechápu že to má pořád stejný nemoci, akumulátor=po měsíci vyměnit, dobíjení poddimenzovaný, brzdy nebrzdí, tlumiče tak na muší váhu, čtyřtaktní motory papají olej...
kupte si raději ojeté piaggio, nebo japonce, na ně jsou náhradní díly i po 10 letech
Nejede, nebrzdí... kristova noho, tak k čemu to pak je ?
Pokud si koupim motorku, notAbene novou, tak neočekávám, že rovnou dám vydělat prodejci/dovozci, aby to plnilo to, co má. A navíc aby to plnilo co má, tak rovnou musím porušit zákon/vyhlášku a vystavuju sebe/syna potenciálnímu průseru jak mraky.
V loňském roce jsem todle řešil a už z principu jsem si pořídil za stejné peníze raději olítaného evropana, než novou Čínu. Evropské značky co nepodporují domácí pracovní trh se snažím nepodporovat
Tak nevím - na pohled ošklivý, jakoby nabouraný, fotky detailů (např. tacho) odhalují tu nejčínštější čínu a ještě to navíc ani nejede? Po odstranění restrikcí je to pomalejší než 40 let starý fichtl.
Prostě čína s rakouskou nálepkou. Přitom nejlevnější skútry od renomovaných výrobců nejsou o moc dražší. Za mě
jirkaB:
jinej kraj, jinej zvyk. Ty asijské skútry jezděj v Laos, Kambodža,Barma,Malajsie,Vietnam, ... a pak se taky přivezou ještě do té ČR . Že je to na evropana moc malý nebo slabý a poruchový? No to je komparativní ,nebo jaká, nevýhoda V číně kdo nemá skútra, dostane v metru pendrekem, takže ho vadný regulátor dobíjení trápí méně .Má jiné starosti
To, že rakušáci dohlídnou například na dodržování technologické kázně při výrobě ještě neznamená, že motorka bude jako bavorák . Silně pochybuju že vzali vývoj od podlahy, spíš jednoduše zajeli na dálnej východ
a trochu přehrabali již existující součástky .
I já bych potřeboval na pojíždění něco jako Stadiona. Nechápu ale, proč se takový jednoduchý Stadion nědělá v Čechách, když na to tady běžela fabrika, a vydělávala peníze . A taky je třeba se zamyslet nad faktem, že evropani už přímo jezdí vyrábět svoje věci do Mongolska - aby ušetřili pár pětníků za drahou elektřinu do výrobních strojů a pár desetníků za platy lidem, kteří pak tvrdnou na pracáku, a bude se jim vymejšlet nějaká nucená práce . Něco je krutě špatně . Kaddáfí měl v Libyi elektriku zadarmo nejen pro podnikatele, a výrobní stroje taky, a přitom nijak nekrachoval .Protože to měl v hlavě srovnaný .
já to psal obecně, tj o produkci v Číně pro různé distributory (značky) po Evropě. Značky se mění stejně rychle jako modely. př Yiying, Yamasaki, Jialing, Jincheng, Jinlan, Chinlun... jako náhradní díl na 2 roky starý model seženete max svíčku.
Jirka: to je celkem mimo téma článku (ten skůtr má 2T motor a nakopávačku).
měl jsem čínu a už si ji nekoupím a po roce jsem se jí raději zbavil, protože už za 1 rok na to nic neseženete!!!
souhlasím že čína jde s kvalitou nahoru, ale bouchají to jako rohlíky a žádná jejich značka nemá tradici = záruku že po 5 letech dostanu co mi právě odešlo
furt nechápu že to má pořád stejný nemoci, akumulátor=po měsíci vyměnit, dobíjení poddimenzovaný, brzdy nebrzdí, tlumiče tak na muší váhu, čtyřtaktní motory papají olej...
kupte si raději ojeté piaggio, nebo japonce, na ně jsou náhradní díly i po 10 letech
že by měli v německu a rakousku jinak nastavenou cenovou hladinu?
tu je 125ka tiez je hrozna.pani v Salzburgu asi zrali fazulu.
https://www.google.sk/search?q=generix+zion+125&hl=sk&client=firefox-a&hs=bsV&rls=org.mozilla:sk:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=hd2aT_DGC4vGtAaA58ClDg&sqi=2&ved=0CCQQsAQ&biw=1272&bih=632
Nejede, nebrzdí... kristova noho, tak k čemu to pak je ?
Pokud si koupim motorku, notAbene novou, tak neočekávám, že rovnou dám vydělat prodejci/dovozci, aby to plnilo to, co má. A navíc aby to plnilo co má, tak rovnou musím porušit zákon/vyhlášku a vystavuju sebe/syna potenciálnímu průseru jak mraky.
Za mě .
V loňském roce jsem todle řešil a už z principu jsem si pořídil za stejné peníze raději olítaného evropana, než novou Čínu. Evropské značky co nepodporují domácí pracovní trh se snažím nepodporovat
Tu poslední větu bych sem asi moc nepsal. To, že dovozce provádí nezákonné odblokování skútru asi není nic čím by se chtěl chlubit
Tak nevím - na pohled ošklivý, jakoby nabouraný, fotky detailů (např. tacho) odhalují tu nejčínštější čínu a ještě to navíc ani nejede? Po odstranění restrikcí je to pomalejší než 40 let starý fichtl.