globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
msedlin (0) napsal 15.05.2012 v 14:56

Prostě čína s rakouskou nálepkou. Přitom nejlevnější skútry od renomovaných výrobců nejsou o moc dražší. Za mě

nuclear (1) napsal 29.04.2012 v 01:03

jirkaB:
jinej kraj, jinej zvyk. Ty asijské skútry jezděj v Laos, Kambodža,Barma,Malajsie,Vietnam, ... a pak se taky přivezou ještě do té ČR . Že je to na evropana moc malý nebo slabý a poruchový? No to je komparativní ,nebo jaká, nevýhoda V číně kdo nemá skútra, dostane v metru pendrekem, takže ho vadný regulátor dobíjení trápí méně .Má jiné starosti

nuclear (1) napsal 29.04.2012 v 00:45

To, že rakušáci dohlídnou například na dodržování technologické kázně při výrobě ještě neznamená, že motorka bude jako bavorák . Silně pochybuju že vzali vývoj od podlahy, spíš jednoduše zajeli na dálnej východ
a trochu přehrabali již existující součástky .
I já bych potřeboval na pojíždění něco jako Stadiona. Nechápu ale, proč se takový jednoduchý Stadion nědělá v Čechách, když na to tady běžela fabrika, a vydělávala peníze . A taky je třeba se zamyslet nad faktem, že evropani už přímo jezdí vyrábět svoje věci do Mongolska - aby ušetřili pár pětníků za drahou elektřinu do výrobních strojů a pár desetníků za platy lidem, kteří pak tvrdnou na pracáku, a bude se jim vymejšlet nějaká nucená práce . Něco je krutě špatně . Kaddáfí měl v Libyi elektriku zadarmo nejen pro podnikatele, a výrobní stroje taky, a přitom nijak nekrachoval .Protože to měl v hlavě srovnaný .

JirkaB (16) napsal 28.04.2012 v 18:39

já to psal obecně, tj o produkci v Číně pro různé distributory (značky) po Evropě. Značky se mění stejně rychle jako modely. př Yiying, Yamasaki, Jialing, Jincheng, Jinlan, Chinlun... jako náhradní díl na 2 roky starý model seženete max svíčku.

rrss (0) napsal 28.04.2012 v 04:56

Jirka: to je celkem mimo téma článku (ten skůtr má 2T motor a nakopávačku).

JirkaB (16) napsal 27.04.2012 v 22:49

měl jsem čínu a už si ji nekoupím a po roce jsem se jí raději zbavil, protože už za 1 rok na to nic neseženete!!!
souhlasím že čína jde s kvalitou nahoru, ale bouchají to jako rohlíky a žádná jejich značka nemá tradici = záruku že po 5 letech dostanu co mi právě odešlo
furt nechápu že to má pořád stejný nemoci, akumulátor=po měsíci vyměnit, dobíjení poddimenzovaný, brzdy nebrzdí, tlumiče tak na muší váhu, čtyřtaktní motory papají olej...
kupte si raději ojeté piaggio, nebo japonce, na ně jsou náhradní díly i po 10 letech

pajapaja (37) napsal 27.04.2012 v 22:24

že by měli v německu a rakousku jinak nastavenou cenovou hladinu?

mlynec998 (-6) napsal 27.04.2012 v 19:56

tu je 125ka tiez je hrozna.pani v Salzburgu asi zrali fazulu.

https://www.google.sk/search?q=generix+zion+125&hl=sk&client=firefox-a&hs=bsV&rls=org.mozilla:sk:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=hd2aT_DGC4vGtAaA58ClDg&sqi=2&ved=0CCQQsAQ&biw=1272&bih=632

redmanXXL (11) napsal 27.04.2012 v 14:39

Nejede, nebrzdí... kristova noho, tak k čemu to pak je ?

Pokud si koupim motorku, notAbene novou, tak neočekávám, že rovnou dám vydělat prodejci/dovozci, aby to plnilo to, co má. A navíc aby to plnilo co má, tak rovnou musím porušit zákon/vyhlášku a vystavuju sebe/syna potenciálnímu průseru jak mraky.

Za mě .

Italofil (41) napsal 27.04.2012 v 10:19

V loňském roce jsem todle řešil a už z principu jsem si pořídil za stejné peníze raději olítaného evropana, než novou Čínu. Evropské značky co nepodporují domácí pracovní trh se snažím nepodporovat

foky (156) napsal 27.04.2012 v 08:22

Tu poslední větu bych sem asi moc nepsal. To, že dovozce provádí nezákonné odblokování skútru asi není nic čím by se chtěl chlubit

rrss (0) napsal 27.04.2012 v 07:30

Tak nevím - na pohled ošklivý, jakoby nabouraný, fotky detailů (např. tacho) odhalují tu nejčínštější čínu a ještě to navíc ani nejede? Po odstranění restrikcí je to pomalejší než 40 let starý fichtl.




TOPlist