Připraveno pro WSBK: Ducati Panigale V4 R & Chaz Davies!
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Milagro/Gigi Soldano a Thomas Maccabelli | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 23 403x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Milagro/Gigi Soldano a Thomas Maccabelli | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 23 403x
deluxa- ta neuspesna zastarala koncepcia Ducati s V2 motormi.. myslis tym tych 11 titulov v SBK? Neviemci to este plati ale, ale dlho platilo ze Ducna ma v SBK viac titulov ako vsetky ostatne znacky spolu.. ak si dobre pamatam. Prave to je sympaticke ze si vzdy sli svojou cestou..ze skusaju nove veci..napriklad kridielka v GP ktore zrazu pouzivaju vsetci.. V vdaka desmu su motory lepsie vo vyssich otackach co ostatne fabriky v tej dobe prinutilo prejst na ventily ovladane inak ako klasickymi pruzinami..pretoze ventily sa nestihali vracat... a to sa bavime o fabrike ktora v tej dobe vyrabala 17000 moto rocne kdezto taka Honda 70000 kusov.. David proti Goliasovi...Dalsia vec je ze ten neupesny motor co ma o 2 valce menej boj jediny kto ako tak dokazal stihat kawe...
Ked som 3-4 roky dozadu pisal ze Ducati sa nema kam posunut,stagnuje a s V2 nema sancu nic vyhrat, nikto tomu neveril. Dlho predlho pred tym aj potom, ziadne tituly, je to tak, ako to napisal, resp mal pocit.. momentalne dobehli tu Hondu z roku 1997. Problem tejto znacky je to, ze v minulosti sa rozhodli v istom momente ist trochu inou cestou. Aj co sa tyka podvozku aj co sa tyka motorov. Tazko hodnotit ci to bola zla cesta, rozhodne vsak nebola uspesna. Iste je vsak to ze sa snazia dobehnut to zameskane, V4kou a modernym ramom. V motogp sa im to uz dari ale trvalo to dlho. S touto kombinaciou maju japoncici viac ako 20rocne skusenosti a vedia preco to postavili takto a pouzili presne toto. Su usilovni,su vynaliezavi a maju prostriedky, takze uspech pride to nepochybujem. Nebude to vsak tak skoro. Realita a krasna propagacia maju od seba dost daleko. Vsadil by som si, ze buducu sezonu si na titul nesiahnu ani v motogp ani vo wsbk a ani v bsb. Aj ked im v motogp drzim palce tam je najvacsi problem uz nie motorka a technika ale MM. Je to krasny stroj a konecne v konkurencieschopnom prevedeni ale caka ho este dlha cesta...
Super článek a opravdu nádherný stroj
Krásná záležitost, technicky i vzhledem (až na ty křidélka ovšem, funkční avšak ošklivá)
Za ty roky co sleduju motorky, si říkám že jsou na takové úrovni, že už to snad ani nikam posunout nejde. A každý rok mě nějaký výrobce přesvědčí, že to jde
Kde budou závodní stroje třeba za 10 let ?
(nejeden škarohlíd by řekl, že v pr... a z rádobyekologických důvodů je nahradí "vysavače")
16500 je pro motor samozrejme smrtelnych a slouzi jen jako rezerva pro povinne ubirani, pokud by motocykl vitezil.
Proto jsou mozne jen na posledni rychlostni stupen, kde je kvuli odporu vzduchu nikdy nedosahne.
Takze pokud dostanou penalizaci 1000 otacek, vezmou to s usmevem na rtu, nebot na Chazove motorce neubude realne jedina otacka...
Krásná zbraň a moc zajímavé poznatky od obou které stále jasně hovoří o důležitosti konfigurace motoru ve smyslu zatížení předního kola. Motorka vypadá neskutečně bojově , ale Johny to má vychytané a lehké to nebude. Taky jsem zvědav na povolené otáčky. Chaz to na V2 jednoznačně min 2x prosral a Panigale si titul zasložila. Budu mu ale fandit dál .
Eeeh...kde se to hrabe na můj velmi specialní dnes zakoupený Fajr Blejt z roku 93
Krásný článek i rozhovor, dik
Majki
WSBK je omezený otáčkama, tak tyto otáčky točí v poho i supersporty
" Svatá pravda ", Zdeny
Perfektní rozhovor.. super otázky i odpovědi
Porno, nádhera! .. Teď už jen drobnost, schrastit ty penízky!
Muj tip pres pristi sezonu 2020 pojedou na titul
Za mne top materiál který bych moc rad zkusil pod svoji prdeli :)
uvidime ako sa wsbk vykristalizuje tak za 2-3 sezony..predsa len je to uplne novy stroj. ako ale pise Blackforce, mohlo by to klapnut 👍🏻
Italové umí. Doufám, že ji budeme vídat na špici.
je to peklo, ako cena tak aj motorka . Superšporty ani z ďaleka nie sú také cesťáky ako boli v 90-tych rokoch ale aj napriek tomu budem oponovať Alanovi - stále sa nájde dosť (bohatých) bláznov ktorí si kúpia V4R na to, aby sa previezli v nedeľu na kávičku do centra veľkomesta.
má to jeden háček.ZX-10R
Dokonalost na dvou kolech.
Jsem zvědav. Mohlo by to klapnout.
Chaz: otáčkoměr leze k 17000.. majngot to snad ani šestky netočily No, ty WSBK motorky se pomalu začínají transformovat do Motogp Každopádně tohle se Ducati povedlo