husqvarna_svartpilen_801_2




Připraveno pro WSBK: Ducati Panigale V4 R & Chaz Davies!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 13.12.2018 v 09:10+2

deluxa- ta neuspesna zastarala koncepcia Ducati s V2 motormi.. myslis tym tych 11 titulov v SBK? Neviemci to este plati ale, ale dlho platilo ze Ducna ma v SBK viac titulov ako vsetky ostatne znacky spolu.. ak si dobre pamatam. Prave to je sympaticke ze si vzdy sli svojou cestou..ze skusaju nove veci..napriklad kridielka v GP ktore zrazu pouzivaju vsetci.. V vdaka desmu su motory lepsie vo vyssich otackach co ostatne fabriky v tej dobe prinutilo prejst na ventily ovladane inak ako klasickymi pruzinami..pretoze ventily sa nestihali vracat... a to sa bavime o fabrike ktora v tej dobe vyrabala 17000 moto rocne kdezto taka Honda 70000 kusov.. David proti Goliasovi...Dalsia vec je ze ten neupesny motor co ma o 2 valce menej boj jediny kto ako tak dokazal stihat kawe...

deluxa (347) napsal 10.12.2018 v 09:32-4

Ked som 3-4 roky dozadu pisal ze Ducati sa nema kam posunut,stagnuje a s V2 nema sancu nic vyhrat, nikto tomu neveril. Dlho predlho pred tym aj potom, ziadne tituly, je to tak, ako to napisal, resp mal pocit.. momentalne dobehli tu Hondu z roku 1997. Problem tejto znacky je to, ze v minulosti sa rozhodli v istom momente ist trochu inou cestou. Aj co sa tyka podvozku aj co sa tyka motorov. Tazko hodnotit ci to bola zla cesta, rozhodne vsak nebola uspesna. Iste je vsak to ze sa snazia dobehnut to zameskane, V4kou a modernym ramom. V motogp sa im to uz dari ale trvalo to dlho. S touto kombinaciou maju japoncici viac ako 20rocne skusenosti a vedia preco to postavili takto a pouzili presne toto. Su usilovni,su vynaliezavi a maju prostriedky, takze uspech pride to nepochybujem. Nebude to vsak tak skoro. Realita a krasna propagacia maju od seba dost daleko. Vsadil by som si, ze buducu sezonu si na titul nesiahnu ani v motogp ani vo wsbk a ani v bsb. Aj ked im v motogp drzim palce tam je najvacsi problem uz nie motorka a technika ale MM. Je to krasny stroj a konecne v konkurencieschopnom prevedeni ale caka ho este dlha cesta...

Libor70 (4) napsal 09.12.2018 v 20:52+1

Super článek a opravdu nádherný stroj

Frankie (731) napsal 09.12.2018 v 16:16+1

Krásná záležitost, technicky i vzhledem (až na ty křidélka ovšem, funkční avšak ošklivá)
Za ty roky co sleduju motorky, si říkám že jsou na takové úrovni, že už to snad ani nikam posunout nejde. A každý rok mě nějaký výrobce přesvědčí, že to jde
Kde budou závodní stroje třeba za 10 let ?

(nejeden škarohlíd by řekl, že v pr... a z rádobyekologických důvodů je nahradí "vysavače")

afro-r1 (513) napsal 09.12.2018 v 15:02+1

16500 je pro motor samozrejme smrtelnych a slouzi jen jako rezerva pro povinne ubirani, pokud by motocykl vitezil.
Proto jsou mozne jen na posledni rychlostni stupen, kde je kvuli odporu vzduchu nikdy nedosahne.
Takze pokud dostanou penalizaci 1000 otacek, vezmou to s usmevem na rtu, nebot na Chazove motorce neubude realne jedina otacka...

opic26 (457) napsal 09.12.2018 v 11:06

Krásná zbraň a moc zajímavé poznatky od obou které stále jasně hovoří o důležitosti konfigurace motoru ve smyslu zatížení předního kola. Motorka vypadá neskutečně bojově , ale Johny to má vychytané a lehké to nebude. Taky jsem zvědav na povolené otáčky. Chaz to na V2 jednoznačně min 2x prosral a Panigale si titul zasložila. Budu mu ale fandit dál .

nahllowSKY (315) napsal 09.12.2018 v 02:10+2

Eeeh...kde se to hrabe na můj velmi specialní dnes zakoupený Fajr Blejt z roku 93

sedlson (22) napsal 08.12.2018 v 22:12

Krásný článek i rozhovor, dik

TDM851 (4095) napsal 08.12.2018 v 20:52

Majki
WSBK je omezený otáčkama, tak tyto otáčky točí v poho i supersporty

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.12.2018 v 20:17

" Svatá pravda ", Zdeny

zdenyrr (732) napsal 08.12.2018 v 19:48

Perfektní rozhovor.. super otázky i odpovědi

oxygen (489) napsal 08.12.2018 v 19:13

Porno, nádhera! .. Teď už jen drobnost, schrastit ty penízky!

blackblues (1507) napsal 08.12.2018 v 18:48+1

Muj tip pres pristi sezonu 2020 pojedou na titul

Máma-RM (349) napsal 08.12.2018 v 17:36

Za mne top materiál který bych moc rad zkusil pod svoji prdeli :)

JA-NE (767) napsal 08.12.2018 v 16:06

uvidime ako sa wsbk vykristalizuje tak za 2-3 sezony..predsa len je to uplne novy stroj. ako ale pise Blackforce, mohlo by to klapnut 👍🏻

Taliján (17) napsal 08.12.2018 v 14:37+4

Italové umí. Doufám, že ji budeme vídat na špici.

Destroyer (237) napsal 08.12.2018 v 13:16

je to peklo, ako cena tak aj motorka . Superšporty ani z ďaleka nie sú také cesťáky ako boli v 90-tych rokoch ale aj napriek tomu budem oponovať Alanovi - stále sa nájde dosť (bohatých) bláznov ktorí si kúpia V4R na to, aby sa previezli v nedeľu na kávičku do centra veľkomesta.

technasia (1933) napsal 08.12.2018 v 12:33+1

má to jeden háček.ZX-10R

Mrberanek (44) napsal 08.12.2018 v 11:43

Dokonalost na dvou kolech.

Blackforce (661) napsal 08.12.2018 v 10:55+1

Jsem zvědav. Mohlo by to klapnout.

Majki (672) napsal 08.12.2018 v 09:42

Chaz: otáčkoměr leze k 17000.. majngot to snad ani šestky netočily No, ty WSBK motorky se pomalu začínají transformovat do Motogp Každopádně tohle se Ducati povedlo




TOPlist