globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 03.10.2014 v 09:11-1+2

Stary monstra pro me jsou mentalne nestabilni italky... Tohle vypada jako neco co by mohlo mit slusne vychovani a zaroven rostarnu Japonce. Otazka za hodne penez je jestli se to bude srat a nebo nebude srat.

pipex (0) napsal 01.10.2014 v 21:10

695 - oprav to prosim...

Marián81 (0) napsal 01.10.2014 v 18:33

Taky jsem se na novém Monstříkovi 821 projel. Musím říct, že ovladatelnost, průběh motoru, jízdní vlastnosti a nevím co všechno ostatní ještě zmínit, jsou parádní. S negativami v článku souhlas. Ale každopádně na mě je to až moc sametově příjemná motorka. Ale kua, kde jsou ty koule Vibrace, cukání, vzducháč a všechny ty další "neduhy", které mi dávají pocit ze jedu na Monsteru. Rozhodopádně takhle motka si najde své příznivce, každý má jiná očekávání, představy, ideály ...

megacruiser (38) napsal 30.09.2014 v 23:35+1

Chybí "monstrózní" příhradový rám, chybí motor, resp. není vidět pod hromadou černých plastů a hadic, chybí optická lehkost. Jezdí asi dobře a je uživatelsky "příjemný", jako ostatně všechny dnešní mašiny, ale vzhledově je to "tuctovka" ve stylu Gladius. Geny prvního Monstra 900 se z tohoto potomka někam vytratily...

Rado_ (555) napsal 30.09.2014 v 12:02

zmulin - jenže Ducati od suchých spojek ustupuje komplet, to za prvé... Za druhé, kdo si chce koupit "neuhrkanou" motorku, může se realizovat třeba s Fejzrem...

zmulin (371) napsal 30.09.2014 v 11:57+1

achjo,dyk to S2R bylo taky malej (800ccm s mokrou spojkou) a velkej litr se suchou
Za mě pěkná moderní motorka,která už holt nebude tak uhrkaná jak starý vzducháče,ale celkově bude asi schopnější.

Rado_ (555) napsal 30.09.2014 v 11:23

Italofil - souhlas... taky jsem si všiml, že staré vzducháče už pomalu lezou do ceny...

Italofil (41) napsal 30.09.2014 v 11:10+1

Článek se docela povedl , ale co se týče nových monsterů jsem rád za svou starou klasickou devítku s karbeci. Tadle moderna už není pro mě. Navíc mě příjde, že staré modely si cenu celkem drží, nebo spíš začínají i růst na ceně

Steve-CZ (259) napsal 29.09.2014 v 18:46

koldan (3) napsal 29.09.2014 v 18:32+1

přilba, boty, bunda a bez ruklavic??? to je jako dát si před píchačkou šprcku a pak si do ní udělat špendlíkem dírku

Rado_ (555) napsal 29.09.2014 v 18:15+1

no nevím, nemohu si pomoct, ale poslední opravdický Monster se vším, co tuhle řadu a vůbec značku proslavil byl 900 ie/S2R. Tzn pořádný příhradový rám (zde mi připadají trubky tak nějak jen aby se neřeklo), suchá spojka (to, že se jedná o "malého" Monstera je při obsahu přes 800 zcestné), kulaté nečiré světlo, vzducháč a obecně více železa a míň plastu. A samozřejmě minimum elektroniky. Tohle míří mezi japonské masovky a rozpočtovky, ale chápu, že doba je taková... Já osobně za svou 900 i.e. alternativu nevidím a jsem rád, že mi stále slouží...

stráťa (104) napsal 29.09.2014 v 16:32

Nekloužou ty hladký stupačky?

FrogySkoky (132) napsal 29.09.2014 v 15:31

Ať žije bezpečnost, co ty rukavice?!!!

NickSlaughter (1) napsal 29.09.2014 v 15:28-1+2

Test v pohodě, ale příště v rukavicích

PepaBobr (11) napsal 29.09.2014 v 14:06


Super napsane. I kdyz to neni uplne muj typ motorky, hned bych ji zkusil. Cteni jsem si fakt uzil.
Diky!

Janiin (14) napsal 29.09.2014 v 13:06+1

(mimo jiné) za informaci o výšce testera. Nějak jsem si toho nikde doteď nevšiml a koukám, že je to i u ostatních testů. Z textu a fotek spojenými s informací o výšce jezdce mám hned lepší představu, jak by ergonomie fungovala pro mně. Supr!

JA-NE (767) napsal 29.09.2014 v 12:42

Mlsoun13 (-2) napsal 29.09.2014 v 12:32

to si dělají srandu s těma zdrhovákama na zadnim kole - konkrétně hadice od zadní brzdy stáhnutá s kabelem od abs. To vypadá jak custom uprava

Oklep (11) napsal 29.09.2014 v 11:17-2+5

Mne sa tieto nové monstre nepáčia. Postrádajú premňa akúsi osobitosť a surovosť aké mali trebárs S2R.

Kostelník (58) napsal 29.09.2014 v 10:18

Pěkný, docela bych si na tom zajezdil Pěkně napsaný, díky.

sered (113) napsal 29.09.2014 v 09:53+1

tom@s-#67> Jete jednou: dobrej ctivej clanek. Cert vem fotky = tech je na Netu milion!

tom@s-#67 (40) napsal 29.09.2014 v 09:30

... staticke fotky jsou tragicke, souhlasim. podruhe v zivote se mi stalo, ze kvuli spatnemu zapisu na kartu jsem o vsechny prisel. na to, abyste meli alespon nejake obrazky jsem mel, pred prodejnou ducati, nez na moto odjel klient, cca 67 vterin
... na druhou stranu, podle teorie pravdepodobnosti 3.7.1. mate urcitou procentualne nespecifikovanou jistotu, ze se to opakovat nebude aleanihnedtak.
tak ze tak

PetrA3 (115) napsal 29.09.2014 v 09:09

Test hezký, čtivý. Ale tenhle stroj se mi nějak nelíbí Sám pokukuju po Monster 796 a ten mi přijde daleko hezčí, naživo obzvlášt, palubka, přední světlo atd Ale to jsou práce ty subjektivní pocity!

Stognar (3) napsal 29.09.2014 v 08:39+1

Jj, takhle by podle mě měli vypadat testy Motorky jsou hlavně o emocích a psát strohej výčet plusů a mínusů je zbytečnost, kterých je už tak všude dost. Povyšte pana Myslivečka na vrchního redaktora a zvyšte mu plat!!

Johny89 (9) napsal 29.09.2014 v 08:34

Také se přidám...po delší době je to dost dobře a hlavně čtivě napsanej test. Jen tak dál!

ZZR1200 (127) napsal 29.09.2014 v 08:29

Ale narozdíl od fotek test dobrý..

ZZR1200 (127) napsal 29.09.2014 v 08:14+3

Ještě než si to přečtu, mám prosbu, nepouštějte k foťáku z Vašich lidí nikoho jiného, než pana Jevického, ty fotky tady jsou naprosto příšerný...

sered (113) napsal 29.09.2014 v 08:10


Je potesitelny, ze v posledni dobe zacinaji byt testy jako opravdu testy a ne zkopirovany PR materialy
Peknej ctivej a dobre napsanej testik!

RomanSS (512) napsal 29.09.2014 v 08:04

Je krásná, ducati nedělá škaredé motorky.
Ale ty kola jsou odporný, jak z 30 let starý motorky.

redmanXXL (11) napsal 29.09.2014 v 08:00

pěknej test

Jinak moc hezká motorka. Viděl jsem jí živou a je větší, než vypadá což v dnešní době mikro motorek a u DUCATI zvlášť považuju za plus.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist