BMW R1200GS vs BMW R1200GS Adventure
Text: Petr Poduška , Tomáš Mikšovský , Lukáš Růžička | Foto: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 25.11.2013 | Zobrazeno: 110 009x
Text: Petr Poduška , Tomáš Mikšovský , Lukáš Růžička | Foto: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 25.11.2013 | Zobrazeno: 110 009x
uz se poprali, uz se poprali...
Internetový kulturista Hicks versus Radosek - 1:0
Radosku vzhledem k tomu, ze mas autoservis, tak tvoje schopnosti serizovat si motorku tak nejak prevysuje schopnosti obvykle i u cestovatelu.
Nicmene, protoze jses jelito, mirne receno, tak cokoliv namichane s elektronikou je pro tebe VELIKY problem. Dale, protoze neumis ani anglicky ani nemecky, nejses schopen pouzit REPROM :P
O terenu na GS neco vim, neb kolega sedici vedle - narozdil od tebe - semtam (nebo dobre, casto) offovy zavody na GS, ted HP2 vyhrava.. a samozrejme, ze se o tom bavime. Casto.
Dale.. zes prestal svejma snadno vyvratitelnejma KRAVOVINAMA zaplevelovat bmwgs.cz je jedine dobre, papa a satecek.
Tu posledni vyhruzku si narvi do zadku, kr.etene.
Pápá ..
mmch kdybys nepindal zase nesmysly, nereagoval bych na tebe.
To Hicks:
Tvých třicet tisíc kilometrů je najeto po asfaltu mezi Prahou a Sedlčany. Jediná Tvoje terénní vložka je na D1. Takže o terénu na GS víš kulový. Mimo jiné netušíš samozřejmě ani to, že před dvanáctkou DOHC existovala i dvanáctka s klasickými koníky a tím pádem možností si seřídit ventily dle potřeby kdykoli, kdekoli a sám... Ale Tvoje pseudolékařsko-makléřské ručky z údržby a oprav motocyklů znají jenom močení u krajnice, takže můžeš jenom žvanit o tom, co jsi si někde přečetl...
A na závěr:
Kvůli Tobě a Tvým hloupým žvástům a urážkám jsem přestal navštěvovat stránky BMWGS. Vidím, že ta Tvá tlustá perdel sedí i tady. Dobře tedy. Sem nemusím chodit taky. Jenom ale maličkost. Snaž se mi vyhnout v reálu...
"
pajapaja (37.44.16.xxx) napsal 25.11.13 v 18:00:
na tom vejfuku je plast???A prasklej??? "
jo je tam plast. Vypada to imho dobre a temer se to nehreje...
"Jádro pudla je ale zakopané někde jinde. Nové BMW je dělané pro nedělní odpolední cestovatele směr benzinová pumpa a zpět. To, co dělá cestovatelskou motorku cestovatelským strojem je JEDNODUCHOST. Jednoduchost údržby i oprav kdekoli po světě. Nejenom na Grossglockner Hochalpenstrasse, ale i v Arménské nebo Mongolské dílně. O této předůležité (alespoň pro mě) vlastnosti v případě tohoto vodního technického monstra opravdu pochybuji. "
a jeje... einstein Radosek pise i sem.
Tyhle kecy jsou samozrejme blbost, pokud nemluvi o 1150. 2012 DOHC uz je FEST slozita moto.
Naopak, LCcko mi vzhledem k integrovane prevodovce NEPRIJDE nijak zvlast slozitejsi, nez predchazejici generace.
Hosi sorry, ale jak muzete do te tabulky napsat, ze nove LC je chlazene "kapalinou" a stary GSA vzduch + olej?
NOVE GS JE CHLAZENO 66% VZDUCH, 33% VODA, STARE 78+22%.
Test jsem cely necetl, ale pokud uprednostnuji HURE SVITICI, S HORSIM PODVOZKEM, BEZTEMPOMATOVOU moto s novym modelem, navic porovnavaji GSA vs. GS.. prijde mi to cele nejake ujete.
Proc netestovali stare GS vs. nove GS?
mmch.. na LCcku mam pres 30 tisic.
to seikos : jj, to je moje přirozená vlastnost. -)
tazmanskycert: jsem si nevšiml, že by kdokoliv dole v diskusi napsal něco nenávistného nebo závistivého
Jestli spíš nejsi zbytečně "startovací"
to radosek a seikos : Super, patrím teda do toho 1 %, sem teda nevěděl jaký jsem dobrodruh.
Jen nechápu ty kecy o nedělních vyjížďkách na Glock s Bmw. Viděl jsem tam i spousty jiných motorek.
Proč tolik nenávisti ? Nebo závisti???
BMW GS určitě není nejlepší ale rozhodně je hodně univerzální a to s ní právě dělá tu vyhledávanou motorku!
Vodníka jsem nejel, takže nehaním, nelíbí se mi ten plast a ventilátor, ale jízdní vlastnosti, vyvážení, podvozek věřím že bude zas o kus dál.
nechapu v cem by mel byt problem vyjet do Armenie anebo Mongolska? Krome teda casu kterej neni, tesim se az pristi rok poradne vyjedem
..virus..
pajapaja
ja myslim ze je to predvadecka, kazdej s tim zkousi vselijaky kejkle a pak to podle toho vypada...
Mám ADVíka/06 a nedávno jsem měl možnost projet i nové GS/LC
//www.tourdemoto.banda.cz/clanek/121075/pohadka-o-vodnikovi/
Srovnávat svoje s novým asi nemá cenu ADV je pro mě pořádný kus pracanta a nové GS je dravec, sporťák..no prostě jsem z něj byl opravdu nadšený Asi bych měnil ale není a nebude za co Jó a nové GSA/LC, to bude mňamka
na tom vejfuku je plast???A prasklej???
Myslim,že i elektronika jde udělat odolná.Jenom nechápu zbytečnou složitost na motorce.Odvádí to pozornost a není dobrý mít kámoše hračičku s něčim takovym za sebou...
Na objetí zeměkoule stačí i skútr,což v poho dokázaly ty dvě Korejky,nebo odkud byly,co jim v Pze ukradli spacák.Lidi se bojej zbytečně předem.
radosek: v zásadě s tebou souhlasím, ale neříkali se úplně stejný řeči o 12 GS? Čas ukáže jak je tohle kvalitní stroj.
radosek: na takovéto motorce (a obecně motorkách) se do Arménie nebo Mongolska podívá max 1% jejich majitelů. A ti kteří opravdu chtějí, to buďto risknou, nebo si na cestu vezmou Iž 250
Jádro pudla je ale zakopané někde jinde. Nové BMW je dělané pro nedělní odpolední cestovatele směr benzinová pumpa a zpět. To, co dělá cestovatelskou motorku cestovatelským strojem je JEDNODUCHOST. Jednoduchost údržby i oprav kdekoli po světě. Nejenom na Grossglockner Hochalpenstrasse, ale i v Arménské nebo Mongolské dílně. O této předůležité (alespoň pro mě) vlastnosti v případě tohoto vodního technického monstra opravdu pochybuji.
Mám za to, že u vzducháčů se klikovka i spojka točily jedním směrem = tím se jejich klopné momenty sčítaly.
U LC se už část motoru točí protismerně vůči klikovce = tím se jejich klopné monemty odečítají. Výsledkem je tedy menší zhoupnutí.
Ale neber mě moc vážně, na techniku od BMW moc kovaný nejsem
michal5, kolko mas najazdene? myslim ale ze stejne sklbne do boku pri pridani plynu ako aj na starej verzii... akurat do pacnej strany... alebo to vychytali? neviem co tou zamenou vyriesili...
ja mam novy GS, pro me je jasnej vitez, od vzhledu az po jizdni vlastnosti. Nemenil bych a pri koupi jsem si mohl vybrat presne jako tady v testu - novy LC nebo novy ale starsi model ADV
Jsem spokojeny
Ano, ale o jaky rozdil? Je to par bodu, kazdopadne ano stare GS vyhralo o par bodu (sede jsou vitezne).
Rukavice nebyly Tommyho, az ho nekde uvidite osobne (treba na vystave Motosalon 2014 na nasem stanku), tak mu to reknete :o)
Jarda redaktor: chápu-li tu tabulku v tvém odkazu, tak u tří lidí ze čtyř testovacích jezdců dostal Adv. víc bodů než LC 2013. Takže ta Seikosova poznámka zase tak mimo mísu není.
jarda: Takže 3 ze 4? To je ještě smutnější. Sice jsou rozdíly malý ale i tak.
SLEEPER: To taky nechápu, zrovna rukavice jsou podle mě z výbavy to nejdůležitější (mimo helmy). Sednu na mašinu v tričku a kraťasech ale bez rukavic nikdy.
seikos: Jukni do tabulky, ono to "vitezstvi" stareho GS zas tak horke nebude: //motorkari.cz/a/5qf
bolo by dobre keby sa niekto pridal do diskusie co ma tohoto noveho prekopaneho vepřa ci sa nejebabre po technickej stranke... myslim ze niektory uz mohli stihnut aspon 20-30K...
Zajimavy porovnani obou verzi, jednou si tohoto cestaka poridim , ale hosi kua (ted budu mluvit k videu u dobrodruzne verze).
Zatacky tam strihate jak prvnicky, ale hlavne, ze chytate zapadni zvyky - jizdu bez rukavic. Verim, ze jste ostrileni profici, ale az se neco "nepovede", tak vam bude lahev od kečupu do smrti otevirat vase zena.
Je fakt, ze v Alpach se to dnes nosi, resp. nenosi.
No "stará" Adventure si dobre vedie, kedže má vyššie zdvihy a je robustnejšia.
To je smutný, když dva ze tří recenzentů stanoví, že starý model je lepší než nový. Smutný čtení zejména pro vedení BMW.
Ale článek výbornej