globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NIKDENIKTO (0) napsal 08.01.2014 v 14:19

uz se poprali, uz se poprali...

seikos (975) napsal 27.11.2013 v 22:20+2



Internetový kulturista Hicks versus Radosek - 1:0

HicksGS (1) napsal 27.11.2013 v 18:08-2+1

Radosku vzhledem k tomu, ze mas autoservis, tak tvoje schopnosti serizovat si motorku tak nejak prevysuje schopnosti obvykle i u cestovatelu.

Nicmene, protoze jses jelito, mirne receno, tak cokoliv namichane s elektronikou je pro tebe VELIKY problem. Dale, protoze neumis ani anglicky ani nemecky, nejses schopen pouzit REPROM :P

O terenu na GS neco vim, neb kolega sedici vedle - narozdil od tebe - semtam (nebo dobre, casto) offovy zavody na GS, ted HP2 vyhrava.. a samozrejme, ze se o tom bavime. Casto.

Dale.. zes prestal svejma snadno vyvratitelnejma KRAVOVINAMA zaplevelovat bmwgs.cz je jedine dobre, papa a satecek.

Tu posledni vyhruzku si narvi do zadku, kr.etene.

Pápá ..

mmch kdybys nepindal zase nesmysly, nereagoval bych na tebe.

radosek (31) napsal 27.11.2013 v 17:54-2+1

To Hicks:
Tvých třicet tisíc kilometrů je najeto po asfaltu mezi Prahou a Sedlčany. Jediná Tvoje terénní vložka je na D1. Takže o terénu na GS víš kulový. Mimo jiné netušíš samozřejmě ani to, že před dvanáctkou DOHC existovala i dvanáctka s klasickými koníky a tím pádem možností si seřídit ventily dle potřeby kdykoli, kdekoli a sám... Ale Tvoje pseudolékařsko-makléřské ručky z údržby a oprav motocyklů znají jenom močení u krajnice, takže můžeš jenom žvanit o tom, co jsi si někde přečetl...

A na závěr:
Kvůli Tobě a Tvým hloupým žvástům a urážkám jsem přestal navštěvovat stránky BMWGS. Vidím, že ta Tvá tlustá perdel sedí i tady. Dobře tedy. Sem nemusím chodit taky. Jenom ale maličkost. Snaž se mi vyhnout v reálu...

HicksGS (1) napsal 26.11.2013 v 18:06

"
pajapaja (37.44.16.xxx) napsal 25.11.13 v 18:00:

na tom vejfuku je plast???A prasklej??? "

jo je tam plast. Vypada to imho dobre a temer se to nehreje...

HicksGS (1) napsal 26.11.2013 v 18:05

"Jádro pudla je ale zakopané někde jinde. Nové BMW je dělané pro nedělní odpolední cestovatele směr benzinová pumpa a zpět. To, co dělá cestovatelskou motorku cestovatelským strojem je JEDNODUCHOST. Jednoduchost údržby i oprav kdekoli po světě. Nejenom na Grossglockner Hochalpenstrasse, ale i v Arménské nebo Mongolské dílně. O této předůležité (alespoň pro mě) vlastnosti v případě tohoto vodního technického monstra opravdu pochybuji. "

a jeje... einstein Radosek pise i sem.

Tyhle kecy jsou samozrejme blbost, pokud nemluvi o 1150. 2012 DOHC uz je FEST slozita moto.

Naopak, LCcko mi vzhledem k integrovane prevodovce NEPRIJDE nijak zvlast slozitejsi, nez predchazejici generace.

HicksGS (1) napsal 26.11.2013 v 18:02+2

Hosi sorry, ale jak muzete do te tabulky napsat, ze nove LC je chlazene "kapalinou" a stary GSA vzduch + olej?

NOVE GS JE CHLAZENO 66% VZDUCH, 33% VODA, STARE 78+22%.

Test jsem cely necetl, ale pokud uprednostnuji HURE SVITICI, S HORSIM PODVOZKEM, BEZTEMPOMATOVOU moto s novym modelem, navic porovnavaji GSA vs. GS.. prijde mi to cele nejake ujete.

Proc netestovali stare GS vs. nove GS?

mmch.. na LCcku mam pres 30 tisic.

tazmanskyčert (8) napsal 26.11.2013 v 14:39

to seikos : jj, to je moje přirozená vlastnost. -)

seikos (975) napsal 26.11.2013 v 11:13+1

tazmanskycert: jsem si nevšiml, že by kdokoliv dole v diskusi napsal něco nenávistného nebo závistivého
Jestli spíš nejsi zbytečně "startovací"

tazmanskyčert (8) napsal 26.11.2013 v 11:08

to radosek a seikos : Super, patrím teda do toho 1 %, sem teda nevěděl jaký jsem dobrodruh.
Jen nechápu ty kecy o nedělních vyjížďkách na Glock s Bmw. Viděl jsem tam i spousty jiných motorek.
Proč tolik nenávisti ? Nebo závisti???
BMW GS určitě není nejlepší ale rozhodně je hodně univerzální a to s ní právě dělá tu vyhledávanou motorku!
Vodníka jsem nejel, takže nehaním, nelíbí se mi ten plast a ventilátor, ale jízdní vlastnosti, vyvážení, podvozek věřím že bude zas o kus dál.

Michal5 (1) napsal 25.11.2013 v 20:25+1

nechapu v cem by mel byt problem vyjet do Armenie anebo Mongolska? Krome teda casu kterej neni, tesim se az pristi rok poradne vyjedem

ThomsonMotorson (108) napsal 25.11.2013 v 20:12

..virus..

Michal5 (1) napsal 25.11.2013 v 19:39

pajapaja
ja myslim ze je to predvadecka, kazdej s tim zkousi vselijaky kejkle a pak to podle toho vypada...

Milan-11 (12) napsal 25.11.2013 v 18:36+1

Mám ADVíka/06 a nedávno jsem měl možnost projet i nové GS/LC
//www.tourdemoto.banda.cz/clanek/121075/pohadka-o-vodnikovi/
Srovnávat svoje s novým asi nemá cenu ADV je pro mě pořádný kus pracanta a nové GS je dravec, sporťák..no prostě jsem z něj byl opravdu nadšený Asi bych měnil ale není a nebude za co Jó a nové GSA/LC, to bude mňamka

pajapaja (37) napsal 25.11.2013 v 18:00

na tom vejfuku je plast???A prasklej???

zmulin (371) napsal 25.11.2013 v 17:35

Myslim,že i elektronika jde udělat odolná.Jenom nechápu zbytečnou složitost na motorce.Odvádí to pozornost a není dobrý mít kámoše hračičku s něčim takovym za sebou...
Na objetí zeměkoule stačí i skútr,což v poho dokázaly ty dvě Korejky,nebo odkud byly,co jim v Pze ukradli spacák.Lidi se bojej zbytečně předem.

mardock (73) napsal 25.11.2013 v 16:37

radosek: v zásadě s tebou souhlasím, ale neříkali se úplně stejný řeči o 12 GS? Čas ukáže jak je tohle kvalitní stroj.

seikos (975) napsal 25.11.2013 v 16:06+2

radosek: na takovéto motorce (a obecně motorkách) se do Arménie nebo Mongolska podívá max 1% jejich majitelů. A ti kteří opravdu chtějí, to buďto risknou, nebo si na cestu vezmou Iž 250

radosek (31) napsal 25.11.2013 v 16:00+3

Jádro pudla je ale zakopané někde jinde. Nové BMW je dělané pro nedělní odpolední cestovatele směr benzinová pumpa a zpět. To, co dělá cestovatelskou motorku cestovatelským strojem je JEDNODUCHOST. Jednoduchost údržby i oprav kdekoli po světě. Nejenom na Grossglockner Hochalpenstrasse, ale i v Arménské nebo Mongolské dílně. O této předůležité (alespoň pro mě) vlastnosti v případě tohoto vodního technického monstra opravdu pochybuji.

vilemx (228) napsal 25.11.2013 v 15:33

Mám za to, že u vzducháčů se klikovka i spojka točily jedním směrem = tím se jejich klopné momenty sčítaly.
U LC se už část motoru točí protismerně vůči klikovce = tím se jejich klopné monemty odečítají. Výsledkem je tedy menší zhoupnutí.

Ale neber mě moc vážně, na techniku od BMW moc kovaný nejsem

muscle_biker (50) napsal 25.11.2013 v 14:22

michal5, kolko mas najazdene? myslim ale ze stejne sklbne do boku pri pridani plynu ako aj na starej verzii... akurat do pacnej strany... alebo to vychytali? neviem co tou zamenou vyriesili...

Michal5 (1) napsal 25.11.2013 v 14:12

ja mam novy GS, pro me je jasnej vitez, od vzhledu az po jizdni vlastnosti. Nemenil bych a pri koupi jsem si mohl vybrat presne jako tady v testu - novy LC nebo novy ale starsi model ADV
Jsem spokojeny

Jarda (281) napsal 25.11.2013 v 13:07+1

Ano, ale o jaky rozdil? Je to par bodu, kazdopadne ano stare GS vyhralo o par bodu (sede jsou vitezne).
Rukavice nebyly Tommyho, az ho nekde uvidite osobne (treba na vystave Motosalon 2014 na nasem stanku), tak mu to reknete :o)

vilemx (228) napsal 25.11.2013 v 13:03

Jarda redaktor: chápu-li tu tabulku v tvém odkazu, tak u tří lidí ze čtyř testovacích jezdců dostal Adv. víc bodů než LC 2013. Takže ta Seikosova poznámka zase tak mimo mísu není.

stráťa (104) napsal 25.11.2013 v 12:59+1

jarda: Takže 3 ze 4? To je ještě smutnější. Sice jsou rozdíly malý ale i tak.

SLEEPER: To taky nechápu, zrovna rukavice jsou podle mě z výbavy to nejdůležitější (mimo helmy). Sednu na mašinu v tričku a kraťasech ale bez rukavic nikdy.

Jarda (281) napsal 25.11.2013 v 12:51

seikos: Jukni do tabulky, ono to "vitezstvi" stareho GS zas tak horke nebude: //motorkari.cz/a/5qf

muscle_biker (50) napsal 25.11.2013 v 11:51

bolo by dobre keby sa niekto pridal do diskusie co ma tohoto noveho prekopaneho vepřa ci sa nejebabre po technickej stranke... myslim ze niektory uz mohli stihnut aspon 20-30K...

SLEEPER (1002) napsal 25.11.2013 v 10:08+3

Zajimavy porovnani obou verzi, jednou si tohoto cestaka poridim , ale hosi kua (ted budu mluvit k videu u dobrodruzne verze).

Zatacky tam strihate jak prvnicky, ale hlavne, ze chytate zapadni zvyky - jizdu bez rukavic. Verim, ze jste ostrileni profici, ale az se neco "nepovede", tak vam bude lahev od kečupu do smrti otevirat vase zena.
Je fakt, ze v Alpach se to dnes nosi, resp. nenosi.

alexa7 (101) napsal 25.11.2013 v 09:28

No "stará" Adventure si dobre vedie, kedže má vyššie zdvihy a je robustnejšia.

seikos (975) napsal 25.11.2013 v 08:59-1+1

To je smutný, když dva ze tří recenzentů stanoví, že starý model je lepší než nový. Smutný čtení zejména pro vedení BMW.
Ale článek výbornej

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist