BMW K 1600 Grand America vs Honda GL 1800 Gold Wing: souboj křižníků
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 29.4.2019 | Zobrazeno: 20 972x
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 29.4.2019 | Zobrazeno: 20 972x
Mě by teda hrozně nasralo, kdybych si koupil motorku za milion a na plotnách by byly panty jak na dvířkách od králikárny. (BMW) Vypadá to teda ohavně. Jinak to asi pojede fajn. Určitě bych si je chtěl projet obě, ale zatím bych je nechtěl mít doma.
Medvidek1: K1600 rychlořazení má, takže proto o tom píšu...
Buznapsí
Nevím jak u těchto nových motorek, ale pro mě je dostačující argument pro zmáčknutí páčky případná cena opravy převodovky 60tis. (u motorky která na to není stavěná, není rychlořazení)
Hlavně proč už dneska mačkat spojku? Maximálně tak když řadíš jedničku.
MichaT
Ona je na tom parníku při tom obsahu ta spojka tak často potřebná? (max. na semaforech, ale s tím se na nákup nejezdí)
Zkuste se schválně zeptat stuntridera kolikrát dvouma prsty zmáčkl spojku za pár minut tréninku ;)
Jedině GoldWing. Ale trošku ztratil na majestátnosti.
MichaT: Zánět šlach od mačkání spojky?
Největší překážkou pokroku jsou vždy "zvyklosti". Nechápu, že tyto moderní stroje nemají dvouspojkový automat, který řadí během milisekund. Jako je tomu u Hondy X-ADV nebo u nové Afriky. Manuální spojku může vychvalovat ten, kdo na tom nikdy nejel nebo ten kdo nedostal zánět šlach z neustálého řazení.
Buznapsi: ved to mi na tom vadi , novy GW sa posunul do inej triedy. Paradoxne BMW stavia
velkeho boxera kde je Electra a kde bol aj stary Goldwing.
Alexa7: Electra se s goldwingem ani k1600 nemůže v ničem srovnávat. Všechno je na ní výrazně horší a nepůsobí vedle nich jako cestovní motocykl. Výkon, ovladatelnost, jemnost chodu... to mají tyhle motorky úplně jinde. Mluvím z vlastní zkušenosti.
gege1: musím trochu nesouhlasit. Trochu si o něm víc poctí.
Klici japonsky to umi. Za me jednoznacne Honda.
Takovejch kufru a stejně je potřeba mít batoh ... jen špás ...
Hezky test ale souhlasím , ze je někdy těžké tyhle stroje rozeznat od maxiskůtrů ... ( teď myslím hlavně u BMW když se jede proti )
Kluci, dinosaurus myšleno HD.
LuckyLoser: ten šesťvalec má už tiež 30 rokov, resp. 20 tento väčší
Lucky: jazdim na 1500ke s manzelkou. A ked som jej na motosalone ukazal noveho GW tak mi sama povedala ci chcem skutra?
Viem co mi chces naznacit , ale nemam doma len “dinosaura” nie je v tom len nejaka nostalgia.
alexa7: ty to máš jak s těma sirkama co? Porovnávat dinosaura s technikou dneska je fakt mimo. Jen ten motor.
Goldwing prenechal tron Electre kde je krásne sám bez konkurencie.
A nový Goldwing vyzera teraz zial ako maxiskuter.
Musím souhlasit. Nemít automat je v této kategorii faux-pas. Resp. mít ho je velký trumf proti konkurenci.
Goldwing- zakladatel kategorie a stále král silnic. A tak to doufám zůstane.
K1600 mám, kočár na dálky, překvapivě ovladatelný, ale stejně si ho(tuhle kategorii) nedokážu představit jako jedinou motku v garáži...
Gold je muj sen. Tedy aslespon podle vzhledu, jeste sem na tom ani nesedel. Ale proste nalozit batuzek a tri tydny drandit po evrope. Jooo idela pro mne.
Goldwing s DCT je oproti konkurencii v inej galaxii.
Deakcelerace? Ne-li přímo decelerace