yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
octopus (0) napsal 29.07.2011 v 10:53

Modro-bílý vzor znaku firmy je stylizací bavorské vlajky a také odráží původ BMW (rotující bílá vrtule na modré obloze jako symbol výrobce leteckých motorů). Jen tak pro pořádek

JP (206) napsal 26.06.2011 v 20:05

Já bych to neviděl zas tak hrozně, dnes se v Číně dělá kde co a vyrábí tam kde kdo, takže to by spousta z nás asi neměla doma polovinu věcí. Než to BMW pustí do výroby, tak motor určitě otestovali, takže spolehlivost by neměla být problém, spotřeba je fakt hodně malá, otázkou je životnost, ale dnes motory vydrží minimálně 100.000 km. Ještě nedávno bylo tohle enduro doporučováno jako cestovní stroj a spousta z nás si ho přála mít v garáži. Pokud se pojede s baťůžkem a s kufry tak to asi nebude žádná střelba, ale klidné a pohodové cestování. Předchozí generace tohoto motocyklu si našla dost zájemců, rozumím tomu, že Němci chtějí znovu oživit úspěšný bike. Na druhou stranu je pravda, že se vytváří se nová kategorie 800 ccm, takže tenhle jednoválec to asi nebude mít jednoduché. G 650GS je sice nejlevnější enduro od BMW, ale aby to byl trhák, tak by cena měla být minimálně o 10 tisíc níž. Mě se líbí a dokážu si ho v garáži představit.

Andy-B (0) napsal 14.06.2011 v 07:32

zakladni model cena UK 5000 liber.

budu rád pokud mi nekdo vysvetli proc je cena u nas vyssi ?

prijde mi to nefer.

KTM-EXC-2TPower (1) napsal 18.05.2011 v 19:07

Ty kola, a falešná dvoukoncovka - odporné, i Číňani by se za to styděli. Zlaté Tenéré.

Fuca (1) napsal 17.05.2011 v 13:02

ja si do ted myslel ,že BMW 800 gs je řadák a ono ne ,ale ten zadní válec hezky skovali co? :D

bledemon (126) napsal 17.05.2011 v 12:44

Škoda, že neokabátili spíš xcountry (jiný rám, drátěná kola, malá hmotnost). Tohle je jen facelift staré konstrukce za účelem nízké ceny

Mr.Petr (6) napsal 17.05.2011 v 12:23

Jednoválec ale taky bych radeji bral Dakara, pokud by se casem objevil... ty litaky a predni 19ka ... Navic v parametrech neni uvedena hmotnost, po vygoogleni 175kg sucha a 192kg provozni, a to taky neni zrovna malo.

r.bure (86) napsal 17.05.2011 v 06:22

kurna, tak modro bila vrtule neznaci vrtuli (ackoliv bmw delalo zprvu letecky motory), ale jsou to narodni barvy bavorska!!! uz si v tom udelejme vsichni konecne jasno...

wiking (7) napsal 17.05.2011 v 00:22

Tarabys,Tarbys, zvopákni si dějepis, modrobílej znak BMW je stylizovaná vrtule. A Tak by mě zajímalo co to podle tebe je.

XarlieN (0) napsal 16.05.2011 v 22:07

Sem asi slepý, kdepak kucí máte váhu ? Dost podstatný údaj.

r.bure (86) napsal 16.05.2011 v 20:04

Dakar je Dakar. V podstate je to stare GSo, ale s novym xichtem, jestli udelaji i verzi Dakar, bude to zajimave. A nez mi nekdo zacne oponovat, ze na to je tu F800GS, tak at si uvedomi, ze tato motorka ne ekvivalent k dvouvalu F650GS s objemem 800ccm, takze verze darak by byl jednovalovej ekv. k F800GS... JEste zlepsit kyvku a ovladace a je to pima motka

callowsick (463) napsal 16.05.2011 v 17:26

není to focený na trati ve Slaným???

a motorka pěkná! myslím, že pro terén, pro kterej je stavěná dráťáky nepotřebuje.

LeonKrkon (0) napsal 16.05.2011 v 17:18

Seikos: myslím, že Kymco dělá motor G450 (prostě to enduro)

paja.butcher (1) napsal 16.05.2011 v 17:13

Pokud vím G650 se měla dělat v Číně, ale měla to být pro Americký trh. A to tak před rokem až dvěma.

seikos (975) napsal 16.05.2011 v 16:31

Leon: a nedělá ten motor Kymco? I když, prašť jako uhoď. Je vidět že 10 let rozdílu je na motoru jen k horšímu. Já se nad 4 litry nikdy s Dakarem nedostal. Tenhle čínskej motor si vezme klidně 4,5

LeonKrkon (0) napsal 16.05.2011 v 14:08

Tvrdí, že to dělají v Německu, ale podle toho, co jsem se dočetl, je motor dělaný v Číně v LONCINu. To je pro mě dost těžko stravitelný fakt, kórt za ty prachy...

seikos (975) napsal 16.05.2011 v 13:23

ta motorka je celá jako blbej vtip. Stejně jako anketa o motocykl roku

Humusus (25) napsal 16.05.2011 v 13:12

litá kola na enduru? asi nepočítají s nasazením v terénu

Trandik700 (0) napsal 16.05.2011 v 12:23

Toto tuším čínské BMW je vůbec nějaké celé vořezané, že? 184 tis. Kč? To jsem se pobavil , to už radší Aprilku Pegaso Trail za méně a hezčí.

LeonKrkon (0) napsal 16.05.2011 v 11:33

"ale označení úspěšného F650GS žilo dál v podobě názvu pro osmistovku s vidlicovým dvouválcem"

...ale no tak...

Tarabys (0) napsal 16.05.2011 v 11:01

Warthog > nevím co tím teda myslíš, ale já reagoval na to, že motorka s označením F650GS existuje jako jednoválec (do roku 2006? to nevím přesně, ale myslím, že poslední byl rok 2006), tak jako dvouválec. Ten začali dělat v roce 2008 a označili ho taky F650GS. Je to řadový dvouválec o objemu 798ccm což je taková "cestovní" varianta offroudovějšího modelu F800GS... tož tak...

-----
Co se loga týče, tak si zkuste najít vysvětlení sami. A jen tak mimochodem se mrkněte na Bavorskou vlajku...

Kubajz79 (0) napsal 16.05.2011 v 10:44

S Tenerkoou asi dvě nejrozumější adventure motky,ale pár detailů je vyloženě fuj.První mě praskla přes oči zadní kyvka.Tohle jsem měl na XT z 90týho roku ,dál ovladače-no hnus a 19"kolo a zdvihy taky nic moc.Jinak

laďa-prášil (73) napsal 16.05.2011 v 10:32

//www.autorevue.cz/historie-loga-bmw-vysvetlena-primo-automobilkou-video

k tomu logu

Warthog (8) napsal 16.05.2011 v 10:27

Tarabys: Ad dvouválec: je myšleno že to není dvouválec do V, ale řadový motor.
Ad vrtule: BMW je původem letecká fabrika a modrobílý terč má skutečně symbolizovat roztočenou vrtuli.

Makačice (6) napsal 16.05.2011 v 10:19

,,Vrtule" je obrazné přirovnání, když někdo řekně, že ,,to jede jako kráva", taky tím nemyslí kodrcavý kalup 20km/h

Tarabys (0) napsal 16.05.2011 v 09:57

jirikr > + jednoválec. Zkus si ověřit fakta než něco napíšeš...

Ale chybu tam přeci jen mají:
to "modrobílé" v logu BMW opravdu, ale opravdu NENÍ VRTULE!!! Proč si to proboha furt někdo myslí a nejvíce asi majitelé BMW?!?!

jirikr (-3) napsal 16.05.2011 v 09:46

F650GS je řadový dvouválec




TOPlist