globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (823) napsal 12.03.2019 v 21:45+1

pěkný

kitty2 (0) napsal 12.09.2018 v 08:02

<a href="https://www.unilexconsultants.com/start-a-business/one-person-company-registration/"> opc registration charges </a>

petrikmt01 (14) napsal 30.03.2015 v 11:11+2

Si myslím, že dnes sú už tieto motorky na takej výkonostnej a jazdnými vlastnosťami vysokej úrovni, že stejne 99% z nás si vyberie podľa toho, ktorá sa mu páči, s akou značkou sympatizuje a či je dvojvalcoví alebo inakvalcoví (skrátka chytí za srdce)..., lebo aj tak svojimi jazdeckými schopnosťami (bez elektroniky a v bežnej prevádzke) nedokážeme využiť potenciál motorky, a tých ostaných pár ostrostrelcov, ktorý to v niektorom okamihu jazdeckej sezóny dokážu, by výrobcov týchto strojov neuživili... Ktorá je teda lepšia - všetky sú pre nás rovnako dobré, je to o sympatii, kto si na čo potrpí... Veľa radosti všetkým v sedle :DDD

Anti (391) napsal 12.10.2014 v 13:19+1

A když ženská zůstane jen v podvazkovým pásu,je nahatá?
Měl jsem na mysli nimrat se v tom,co výrobce považuje za naháče,nebo testující obsadí do testu naháčů.Dnes už není nic tak ortodoxní jako dříve.Viz čtyřválcové obludy v segmentu cestovních endur nebo dvouválcové osmistovky mezi skůtry...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.10.2014 v 11:56

Nenimrat se v tom,co je a není naháč,je obdobný, Anti, jako
např. nebrat v potaz jestli koupím "celokapotu", nebo její
"odstrojenou"verzi s uškrceným motorem. Když zůstanu jen v
tričku, nebo jen v trenkách, nejsem nahej, jak jednoduché .

Zedsdead (293) napsal 12.10.2014 v 04:14+1

Nalijme si čistého vína, pánové..
Kawa je nejlevnější =285000 a nejmíň komplikovaná. Tudíž bude asi i nejspolehlivější a na provoz nejlevnější.
Ergonomie, funkčnost celku je prý OK. A ta "gumovitost" v nízkých otáčkách u řaďáku není závada, ale vlastnost. Komu to vadí, pořídí si třeba V2.
Uvidíme za rok, kolik kusů kdo prodá a kdo bude sušit zboží na krámě..
Za mě Kawa No.1

tom@s-#67 (40) napsal 11.10.2014 v 20:40

Honza-K ... neni mi jasne co ti neni jasne. priklad: technicky bezchybne je bawo. nejlepsi motor, nejlepsi brzy, nejlepsi podvozek, takze by mela byt nejlepsi. jenze protoze se na ni neda jezdit, je nejhorsi. to kawa ve vsem ztraci - ale funguje dokonale a na kazdou jizdu se tesis. o tom to je ...

zmulin (371) napsal 10.10.2014 v 15:42+3

Dobře se mi to četlo.Díky za srovnání kucí
Já bych Báwo vyřadil,páč se mi moc nelíbí.Zeda bych bral radši ve verzi SX s kuframa a z těch tří zbylých naháču vybral toho nejprostornějšího asi,páč sem trochu delší člověk a líběj se mi všechny tři svým způsobem.Kdyby někoho zajímalo mý pořadí,tak Ducati,Aprilia,KTM,Kawasaki a BMW.Díky za pozornost

Anti (391) napsal 10.10.2014 v 06:05+4

Je to fajn test,a především jsou moc fajn rozdílná subjektivní hodnocení jednotlivých testujících.Alespoň je vidět jak se liší preference jednotlivých uživatelů,a že není rozhodující jen a pouze výkon.
Myslím že je naprosto zbytečné nimrat se v tom,případně řešit co je nebo není naháč.Doba se mění,a s ní i používaná technika a samozřejmě i "dizajn".

azgum (89) napsal 09.10.2014 v 21:20

jasne podle nekterych tady (nebudu konktretni) je kawa slaba a aprilie se zbytecne honi za vykonem kdyz je to nahac lidi vyliskejte si.
Fakt nejlepsi ti co pod jednim clankem napisi ze je to slabe a pod druhym ze nechapou to neustále hnaní za vykonem. A nebo nejlip napsat to rovnou do jednoho prispevku
Treba u me, vyse zminene motorky, by byly na prvnich 2 mistech, v jakem poradi radeji zde ani nebudu uvadet...

jamall406 (0) napsal 09.10.2014 v 11:45

Souhlasím se shagradem každy jenom pomlouvá.ale jak někam přijede tak jsou všichni zvědavy.Netvrdím že zed je nejlepší mašina na světe,to asi není žadná na každy moto je něco dobry a něco špatne, takže za mě kawa už jenom proto že mi stojí v garáži

Honza-K (830) napsal 09.10.2014 v 11:45

Ale jo, já to chápu, mě prostě jenom subjektivní hodnocení jednotlivých jezdců nějak nesedí s tím pořadím... Jinak napsaný je to pěkně...
Do nebes v uvozovkách...

ProchyTom (190) napsal 09.10.2014 v 11:44-1

Nikdo Tuono nevychválil do nebes. Je to nejsportovnější mašina v týhle grupě..to znamená pro někoho pecka, pro druhýho motorka za trest. Naháč má bejt universální a i když kawa nemá techniku, charisma atd.., tak je to za ty peníze universál a proto je zhruba ve středu tabulky (umístění dle jezdců: poslední, třetí, první a čtvrtý místo), ale opět, ne rozhodně vepředu..

Jarda (281) napsal 09.10.2014 v 11:39

Honza-K: možná sis nepřečetl úvod tohoto testu... když děláš pořadí, někdo musí být první a někdo prostě poslední. Proto dělat podobné seznamy je dost ošemetné. Lepší je text, kde se toho dá o té mašině napsat více. Myslím, že to tam každý pěkně popsal.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 09.10.2014 v 09:22

Na vzdory statistice, za mě ZED (hold kawař) Jinak všechno jsou to super stroje.

Honza-K (830) napsal 09.10.2014 v 09:05-3+6

Teda pánové redaktoři, trochu vašemu testu nerozumím.
Tuono vychválíte do nebes, ale skoro všichni ho dáte na poslední místo. Opačně, Kawa nic moc, ale v hodnocení je úplně vepředu. Nezlobte se na mě, ale vypovídací hodnota tohodle testu mi přijde trochu podivná...

Shagrad (9) napsal 09.10.2014 v 05:13+3

Zajímavé je, tak toho Zeda všichni pomlouvaj, ale když někam přijede, tak se na něj všeci s úžasem sesypou

Peter3P (-3) napsal 08.10.2014 v 22:28

Kde vidite na zedovi viac plastov ako na bawe a aprilii? Bez plastov (takmer, ale za sedackou a pod ramom sa uz asi nerataju :) ) je len ducati, potom nejake plastiky ma ktm, asi potrebovali zakryt kabelaz k elektronike a potom s velkym odstupom ma najmenej plastov z testu prave zed. To ze si niektori mylia ram s plastom za to zed nemoze, hmm, alebo zeby uz kawa presla od hliniku k plastu? :) Ale suhlasim, hnane do extremu, je tu jeden nahac (takmer), jeden polokapotovany "nahac" a tri kapotovane "nahace". Ok? ;)

A mimochodom ta expanzka na ktm je podla mna velky pruser. Aspon mna tlaci prave do kolena na citlive miesto. Na 170 obrazku sa zda ze aj jazdec ju ma prave zapichnutu v kolene, neviem preco to nespomenul, mozno zabudol.

TDM851 (4095) napsal 08.10.2014 v 22:17+1

Seikos Japonce bych nezatracoval. Vyměnil jsem Yamahu Tdm za Aprilii Futura a tak trochu mám nervy. Na Yamaze jsem řešil pouze provozní věci. Dal jsem s ní 53000 km, prodal jsem ji s 98000km. Aprilka, ač už vychytaná od seriových vad v kabeláži a velmi udržovaná, mě během 2000km nechala 2x stát. Mechanický problém zadní brzdy, vychozený čep brzdiče ve třmenu. Zablokovala se zadní brzda. Do třmenu jsem musel udělat nové futro. Elektrická závada- snímač stojanu, který vypne motor nadobro. Jenže i když jsem měl oba cestáky v garáži, tak jsem se rozhodl prodat Yamahu. Protože italská motorka nebo auto je svezení, které má emoce. Jsou to sice starší motorky, ale o kvalitě Japonských motorek snad není pochyb.

SuperSic58 (1308) napsal 08.10.2014 v 21:15-6

Nejhezčí naháč je MT-07 Stvořit tak Yamaha jeho vzhledový ekvivalent s 1200cc řadovym dvouválem a cca 140 koníkama... Asi by to byl jasnej král nakedů Jinak z testovaných se mi nejvíc zamlouvá Monster, škoda, že to neni japonec Tuňák je hnusnej, báwa a ktm se prej sypou a Zed zas prej hrozně žere.. I když je pěknej.

Zimic (2) napsal 08.10.2014 v 19:04-1+2

Jediná Ducati jakžtakž... ale ostatní jsou vyloženě HNUSNÉ... ty vole to je trend, bych se p.sr.l..

Petrcx (3) napsal 08.10.2014 v 16:58

Jak už autor napsal žadná mezi nimi není špatná.Na každé si myslim musí být perfektní svezní.Naháčem bych ale nenazval ani jednu.Možná ducati.A nevim jestli by je tak někdo nazval pár let nazpět.Spíš streetfighter.Možná supersport bez trenek ale naháč to nevim?Vzhledem k tomu že jezdim ve dvou je do budoucna tahle kategorie pro mě asi mrtvá.Řidič do Stalingradu dojede v poho ale spolujezdce může vyložit už v Kladrubech na rehabilitaci .třešnička na dortu sedlo spolujezdce na Kawě-pouze do 3 let.

Kostelník (58) napsal 08.10.2014 v 15:36

No, ta Kawa to je vyloženej ploutvonožec Báwo je sice pidlovoký, ale aspoň v tom xichtě podobný Terminátorovi. Tuňáček a KTM může být fajn. Na Duknu bych se neposkládal.

RadisPCE (0) napsal 08.10.2014 v 15:24+1

Black Sabbath: to myslíš vážně, že motor z K5 nebude mít konkurenci ?

Mě naopak z těchto pěti přijde nejnudnější Z1000, ta motorka je pro radost, wheellie atd... tomu dle mě dodá koule dvouválec, 250 na naháči je kravina :)

Takže S1000 Suzuki by byla asi jen do počtu,takový výkřik do tmy :D

seikos (975) napsal 08.10.2014 v 15:17

Jarda: samozřejmě souhlas. Nicméně jsem nebral v potaz subjektivní krásu/ohavnost motorek, stejně jako cenu. Nikdo z testmanů se ani kolem tohoto atributu neotáčel. Jen jsem citoval to, co v článku zaznělo.

Mimochodem, můžu se ještě jednou zeptat na to své Deja vu?

mostar (58) napsal 08.10.2014 v 13:58

mam tohodle tunaka...tedy pred tim trochu odladenym motorem a priznavam tady, ze jsem z neho uplne rozvareny. Je to uzasna motorka! Asi bych si ho vybral znova, i kdyz tenhle Monster zni zajimave, 4val radak me moc nebere a KTM, take pekne..Sedel jsem na tom Monsteru, je na me moc nizounky a nemam kam dat pravou nohu, ale i tak jizda musi byt super. Hlavne ten podvozek prezehli i Stredocesky Kraj, pritom je to tuhe. Tunak ani nahodou, je hodne tvrdy na rozm..ne silnice, takze sup na jih nebo sever a tam to vse dava neskutecne smysl. Jede to, nadherny zvuk a rychlorazeni je proste parada!! Bez toho uz nechci motorku. ...to tak malinko za me

memphis.unv (17) napsal 08.10.2014 v 13:30-1

crxjet: nenavrhuju, můžu pouze kupovat ale při pohledu zpátky
kdysi dávno jsem říkal, že jsou tři vrcholy "motorkaření" a na jeden z nich bych se chtěl dostat.
buell lightning, moto morini corsaro a moto guzzi v11. buell je malej, corsaro moc moderní- krátký a vysoký, klasický řiditka. s tim co mám su spokojenej a čim dál víc se utvrzuju v tom že už mně asi v11 zůstane navždycky. akorát občas pokukuju po nějaké raketě kterou bych přidal k ní. třeba 996.
ani dvanáctku sportku guzzu jako modernější bych nechtěl. už to neni ono.

nemám zájem dělat divný motorky, narozdíl od jinejch bych neměl zájem na paskvilech. jenom bych se radši vyhnul té degeneraci, unifikaci, přetechnizovávání, teplání

crxjet (258) napsal 08.10.2014 v 13:12

memphis - jsem strašně rád, že motorky nenavrhuješ ty, páč bych si musel pak něco postavit sám jinak profi remcal nezklamal

memphis.unv (17) napsal 08.10.2014 v 12:54-4

1) bu´d to neni test naháčů anebo se už naháče nedělají. pokud neni na motorku přes plasty vidět, prostě to neni naháč. je to asi jako když se do jawy naváží s tim že to co má 220 kilo neni motard
2) kawasaki opět ustavila etalon fekálu
3 nechápu co mezi jakože očesanejma superbikama dělá monster, což byl vždycky původní naháč s pokud možno klasickou technikou, tady bych viděl jako adekvátního zástupce streetfightera.
dává to smysl asi jako mezi powercruisery zařadit glajdu
jinak když naháč tak asi... ais... asi... už se nedělá už ani xr1200, ne? tak už asi ani nevim
- japonce ne
- bmw se vydalo japonskou cestou
- aprilia v podstatě taky
- ktm je divný, měli zůstat u ostréch kopaček
- monster zteplal (jako zbytek rodiny)

Georgik (76) napsal 08.10.2014 v 12:43

za mě KTM, jednak tu značku mám rád a navíc jako na jediné motorce z testu jsem na Superduku jel a slušný, hooodně slušný. Pak by mě lákalo ještě Tuono.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist