husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 27.12.2018 v 15:04

To hlasovani je pro me zahada ... Jel sem vsechny 3...shiver a mt09 ve dvou verzich. Mt09 je proste hype neovladatelnyho motoru a podvozku. Jenom to, ze nabizeji ulitlej vykon a elektronickej package za rozumnej peniz neznamena, ze je to podvozkove dobrra motka. U ducati zase nechapu proc priplaci tolik za znacku. Na jare sjedu spcko a sem zvedavej. Redaktori velkej minus za ten tlak, protoze ste tim pohrbili hodnoceni testu. Jinak jeste k mt09 ano tenhle rok uz je to jezditelny, ale to neznamena, ze to neni motorka co se cloveka nesnazi zabit.

ZdeněkS (18) napsal 19.12.2018 v 21:03

Jinak je ještě i znát palivová mapa MT09 roku 2014 a 2016 a pak FL 2017, kde první ročníky jsou dravější, ale zas víc cukaj plynem. 2017 je znatelně zkrocenější, ale zas podvozkově výrazně stabilnější a příjemnější.
Na druhou stranu mně to třeba na MT09 baví, že ta motorka není jak auto, ale je třeba si s ní vyhrát. Na normální rychlosti je ten podvozek zcela bezpečnej a příjemnej.
Motor je každopádně skvělej svoji snahou od volnoběhu akcelerovat a na cestování i příjemnou spotřebou. Za mě od yamahy skvělý počin.

SuperSic58 (1308) napsal 06.12.2018 v 22:59

já si nestěžuju, za mě podvozek cajk. Kdo chce sportovní šásko, musí připlatit

JA-NE (767) napsal 06.12.2018 v 12:59+1

07 tez podvozek z makoveho kvetu..

SuperSic58 (1308) napsal 05.12.2018 v 17:58

Frankie> jo co člověk to názor, třeba o MT-07 taky dost borců psalo, že je to vibrátor, dalších x borců psalo, že je bez vibrací. Já tu motorku mam už 5 let a je prostě bez vibrací. Jinak řada FZ už byla za zenitem, stejně jak banditi, horneti atd. Museli přijít s něčím novým a řada MT byla trefa do černýho, páč bořej žebříčky prodejnosti. A že by japonci už neuměli pěkný motorky, zase jsme u toho, co člověk, to názor...

tomasd. (35) napsal 05.12.2018 v 11:33

vilda_vrtule: teď jsem viděl zpatecni letenky na Kanáry za 4t...

tomasd. (35) napsal 05.12.2018 v 11:28

Zajoch styl Chtělo to i Brutalku, Tripla a Duka, to by byl teprv test...

sloso (1) napsal 05.12.2018 v 11:23+1

ako by ten test dopadol,ak by v teste bola stvrta moto ktm duke 790?

martinn1313 (55) napsal 05.12.2018 v 10:33

Ideální moto není. Ale pokud se vhodně zkombinuje preferovaný posez (pro někoho posaz, nebo dokonce posed, jak kdo chce) s tuhostí podvozku, může se to ideálu hodně blížit. Myslím tedy, že nabízet v tomto smyslu dvě verze MT09 - houpačku a SP prkno je správná cesta. Bohužel náš trh je malý a není tu moc na výběr, kam dát moto na individuální tuning tlumičů ... U některých výrobců / modelů by proto mohly být příplatkové tlumiče cenově dostupnější. U MT09 je to cenově hodně zajímavé a to je dobře.

..Roko.. (7) napsal 05.12.2018 v 10:01

Na MT09 jsem něco najezdil a podvozek se nechová nějak zásadně blbě, low end se houpe stejně, jako se houpal na motorkách před 15, 20 lety, jen dneska to není asi in. Motor je čertík, ale jenom díky tomu, že má příšerně krátký kvalty, jeho performance je jakýkoli jiný s +/- 80kw. Nicméně MT09 mě bavila

deluxa (347) napsal 04.12.2018 v 20:56

Brukev: mozno si to pleties s tracerom, ale obycajne mtcko aspon tie prve generacie urcite trakcnu kontrolu nemali...

NP (8) napsal 04.12.2018 v 20:35+4

Ja tu pasaz o podhustenych pneu vnimam jako dulezitou a podstatnou, protoze u nekterych motorek ta zmena chovani je velice vyrazna a dokonce to nemusi byt poloprazdne pneu jak tomu nebylo ani v tomto pripade, takze je dobre ze to tam zaznelo a mozna si ted vic lidi vzpomene na tu obcasnou kontrolu tlaku. A sympaticke je ze testeri nedelali ze sebe chytraky, ze by hned vedeli ze divne chovani je dusledkem tech pneu, mozna by je to napadlo kdyby na Shiveru jezdili i predtim a meli to s cim porovnat. Navic verim ze tyto testy ctou i zacinajici nebo mozna budouci majitele motorek pro ktere je tohle hodne uzitecna informace. Takze za mne

Frankie (731) napsal 04.12.2018 v 18:14+1

Mě nemůže člověk brát až tak vážně. Jsem totiž strašně zmlsanej a při hledání "ideální moto" (která samozřejmě neexistuje) jsem toho zkusil už tolik...

A ohledně Fazera - nechápu proč Yamaha nepostaví kolem toho motoru normálního naháče, ale udělali něco vyššího mezi motardem a naháčem a proto se to buď houpe anebo ve verzi SP je jako prkno.
Škoda, že řada FZ skončila ve prospěch řady MT, ale holt taková je doba.
Japonci už prostě hezký motorky dělat zapoměli

JA-NE (767) napsal 04.12.2018 v 16:38

Frankie- s tym vybrovanin stupaciek mas pravdu. hned mi to pripomenuko stary Fazer 600

SuperSic58 (1308) napsal 04.12.2018 v 15:55

Frankie: to je divný, zrovna nedávno sem koukal na test 09ky a testmen chválil motor jako absolutně bez vibrací, asi to bude taky rozptyl ve výrobě... Ale seš asi jedinej člověk na světě, co o tom tříválu řiká nic moc.. všichni jsou z něj na větvi, kolikrát i řikaj, že je to až přehnaný

deluxa: Jo SP verze má podvozek už hodně sportovní, ale na českejch hrůza silnicích to z tebe vytřese duši, tak teď co vybrat...

Frankie (731) napsal 04.12.2018 v 10:21

Nechápu co všichni na tom CP3 máte. Sedl jsem na Tracera 900 ze Speed Tripla 1050 a po 30 minutách z toho s radostí slezl. Nebudu hodnotit podvozek, ale ten motor nic moc. Odspodu zatáhne a nějak to jede když se to točí, ale šíleně to vibruje ! Už za 20 minut mě z toho brněly ruce a vibrace byly cítit do sedačky i do stupaček, brrrrr.

Monster, ano, ten motor je takovej bezpohlavní, skoro jako čtyřválec s hlubším chodem, bez výraznějších emocí. Ale když se točí, síly má dost. Jen tam chybí ten pocit.

Shiver je proti nim trochu oldschool a to je přesně to co se mi na něm líbilo, motor co jede hned odspodu. Jen ta špička mu trochu chybí...

Zkrátka každá má něco a v testu je to naprosto přesně popsáno

vilda_vrtule (19) napsal 04.12.2018 v 09:32+1

Vzpomínám si, jak jsem za Husáka sháněl půl roku gumy na čízu a jak jsem byl šťasnej, když jsem je konečně koupil. Smrděly novotou a z dnešního pohledu stály úplně za hov...ouby. Pokrok v obutí je obrovský a nejlíp se to srovná, když má člověk pauzu v ježdění skoro třicet let.
A vlastně je fajn, že někdy stačí tak málo, jako alespoň občas zkontrolovat a dofouknout kola, aby bylo koště zase jako nové. Protože nejhorší je, že je teprve prosinec a do jara je to pořád ještě víc jak čtyři měsíce. Ať už máš kteroukoliv z těch tří nebo jakoukoliv jinou, jsi na tom stejně. Ten absťák je hroznej.

Recenze je to prima, ale pro mne, s ohledem na to, jak to dneska vypadá venku za oknem, taky trochu týrání

Brukev (850) napsal 04.12.2018 v 09:01

Deluxa: TC je na MT 09 od začátku...

deluxa (347) napsal 04.12.2018 v 08:12

Ten CP3 o yamahy je zatial dodnes neprekonany. Skoda ze podvozok k tomu nie je adekvatny (mozno tak SP nikdy som na tej verzii nesiel) Co sa mi nepaci ze novsia generacia je o nieco tazsia (to je krok spat). Boli momenty ked mi vazne chybala trakcna kontrola. Neviem ako su na tom nove s vybavou ale zrejme tam stale nie je. Za mna jednoznacne MTcko, nie je dokonale ani zdaleka ale ten motor je pecka...

SuperSic58 (1308) napsal 04.12.2018 v 07:43

Zelinář> mícháš hrušky s jabkama, to je uplně jiná kategorie, máš v tom trochu hokej

HiddenSnake (27) napsal 04.12.2018 v 06:13

Mt je vykonove bozi ... akorat k tomu nepostavili motorku (ten podvozek je strasnej). Monster je trochu user enemy. Shiver je motorka na jezdeni a pilu umi taky. Me jenom vadi, ze oproti 750ce tomu jeste neudelali takovou tu minikaplicku. Ta ochrana pred vetrem je slabsi nez na 750ce.

JA-NE (767) napsal 03.12.2018 v 23:03

novy monster som este neskusal,aprilia mi je velka a mt ma fakt zly podvozok. sp je na tom ale ovela lepsie. takze vybral by som si mt 09 sp.

zmulin (371) napsal 03.12.2018 v 22:42

Test napsanej dobre a ctive.Tlaky se stanou,jen skoda,ze ste na to nepřišli driv.Za me asi Aprilia,jen by me asi hned zezacatku nutkalo ji nejakym způsobem pomoct k trochu vyššímu výkonu,což dneska nebude asi úplně lehký..
Možná by MTcku pomohlo prodloužit kyvku jako u Tracera a vlastně ani nechápu,proč uz to neudělali
Prochy,ses si jistej,ze bys mel rozdávat kritikům minusy,když si v problému tlaků namocenej taky a během testu te to nenapadlo?

Zelinář (292) napsal 03.12.2018 v 22:39-3+1

To byly casy kdyz v testech byly XJR1300 vs GSX1400 vs CB1300. Tohle je parodie na poradnej muscle bike...

jungen (7) napsal 03.12.2018 v 20:03

nahaci ? co tam mate dal?

SuperSic58 (1308) napsal 03.12.2018 v 19:46

Všechny tři krásný motorky, akorát Duc ty plastový kryty motoru, to trochu zavání čajna lookem, ale asi se to dá skousnout. Shiver docela obtloustlej a taky z toho mohli vydolovat víc kobylek... MT nejvíc koní a nejmíň kilogramů, v zábavnosti jasná jednička Asi bych se nakonec rozhod pro ni

Tifone (147) napsal 03.12.2018 v 18:08

je taková připomínka- Prochy! - kde jsi přišel na to že Monster 821 je nejslabší?
A co takhle M 797?

papiboy (1260) napsal 03.12.2018 v 17:20+1

Keď som jazdil ešte CBF 1000, som bol prizvaný jedným kupujúcim "otestovať" jednu CBFku, ktorá bola na predaj.

Bolo dohodnuté, kedy prídeme, a teda aby motocykel pripravili.

Moto nenaštartovalo, batéria po zime nedobitá.

Naštartovali sme pripojením mojej batérie, zvuk motora inak krásny, čistý.

Pri jazde sa to ale vlnilo, raz ťahalo do prava, raz do ľava, padnutá? nepadnutá?

Diagnóza jasná, po dohustení pneu motocykel sa správal, ako mal - ale kupujúci sa vyjadril, že nebere. Ak pán predávajúci toto považuje za pripravený motocykel, tak od neho nič nebere.

Teda nekladiem vinu testovačom, nie ich úlohou je príprava motocykla.

Keby som ako dovozca vedel, že mi prídu novinári brať moto na test, dvaja moji mechanici by sa tam pol dňa museli motať okolo motocykla, aby bolo všetko O.K.

(Napriek dealerom by som ale bral Apriliu. )

Jojko (21) napsal 03.12.2018 v 16:51

bery111, test jsem četl se zájmem.
Jen jsem nechápal, že nebyla kontrola gum. Dělám to poctivě před každou jízdou. Na srazu na mě hleděli jak na blázna, když jsem to ráno měřil. Měl jsi vidět, jak najednou vrčely kompresory.
Je dobře, že jste to napsali a tady se to v komentářích rozebíralo. Je to poučné a potřebné.
Nejsem "hnidopich" ani "remcal" jak si myslí Frankie, jen bylo potřeba na to upozornit. Možná to bylo jen ostřeji podáno.
Jen pište více takových testů.

Figi25 (59) napsal 03.12.2018 v 16:47-1+2

MT09 je luxusní, ale musí mít minimálně laďak, jinak je to tiché až nudné, takže kdybych měl brát akrapovič, jak v testu, tak dám dalších 31 tisíc. Plus, nesouhlasím, že pro spolujezdce je to v pohodě. Patří vůbec mezi nejhorší, na které jsem jel, takže jedině, co by možná pomohlo, je original komfortní sedlo za 7500 kč, ale i tak to není na 100% jistota. Další věc je plexi, které tam prostě musí být a to stoji tak 2500kč takže jsem na cca 280 000,- Kč. To je prostě moc, a to nepočítám ten tlumič řízení. Ducati je fajn, ale ne za ty peníze za které se prodává. Tu jsem sice neřídil, ale nevěřím, že by byla o tolik lepší něž konkurence, to bych šel raději do Ktm Duke 790. poslední Shiver 900, za nejmenší peníze, a nepotřebuješ ani laďak, protože zní i tak nejlépe, je to kus motorky, takže víš za co si to utratil, plus se nejvíc hodí se spolujezdcem, řízení je zábavné a nutí tě řadit, a to víc tě potom baví. Podvozek dle mého funguje dobře je sportovnější a k tomu máš pancéřové hadice v základu, včetně plně nastavitelného podvozku. Sice motor není tak agresivní jako MT09, ale ručím, že je dost zábavný, že člověk nebude litovat, že nešel do MT09. Když ještě vezmu, že bys musel udělat další investice do MT09, aby to bylo řekněme to pravé, u Shivera nic takového nemusíš. To je můj názor.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist