yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jarekmaly12 (0) napsal 27.11.2018 v 13:19

Maledykto ja jsem o nich slysel a taky hlavne chvalu.

Maledykta (1) napsal 22.11.2018 v 17:42+1

Já mám elektrický skútr niu a jsem velmi spokojeny.

Pechyjo (3) napsal 25.02.2013 v 20:32

mame ho doma taky, ale nikde jsem nenašl vypínání omezovače rychlosti, ani jako příplatek v čem je fígl???

codyy (0) napsal 15.06.2011 v 15:00

Zdravim.

Ako sa da vypnut obmedzovac rychlosti na akumoto 600?

Dik.

seal (0) napsal 07.06.2011 v 20:50

Máme doma verzi L120 (ženský to chtěly kvůli hluku). Jako další plus vidím velikost, protože rozměrově je to spíš jako 125. Jak naznačuje článek " palivoměr" je průšvih. V mém případě z maxima na zastavení/ vybití cca 60 sekund- Spomalu jako stěrač Celková doba nabíjení v době formátování přes 11 hodin. Dělat několika hodinové zastávky na "natankování" to fakt ne. Cestovní rychlost 55 km/h. Jezdíme převážně mimo město, takže rekuperace na nic, protože v té nízké rychlosti se prakticky nebrzdí. Pokud se brzdí tak přidaná hodnota asi 0,00nic jak se snažili někteří majitelé spočítat na jiných fórech- není to supersport, aby to významně pomáhalo. Takže za mě na nákupy a do práce v rámci nočního nabíjení dobrá věc, ale jinak ještě hodně vody uplyne než se vyřeší baterie na větší rozšíření.

duky05 (12) napsal 07.06.2011 v 17:34

honza - hlupo tliachame? hm nie, my sa len na to pozerame prakticky a vozime sa este krajsie :)

honza.tar (15) napsal 07.06.2011 v 00:04

Mě se vždycky líbi jak někdo krytyzuje a přitom to viděl jen na obrázku .V článku neni uvedeno že si múžete koupit akumulátor podle požadováného dojezdu 65-120Km .Pokut na to máte doporučuji kupovat slnějši akumulátor.Taky dodávaná nabíječka u verze 600/85l při plném vybití nabijí 5h+/- .Použíta výkonějši rychlo nabíječka v testu je za připlatek .Vlastním AKUMOTO 600/85L hlavně ho používam na dojížděni do práce a na nákupy.Autem mi to do práce trva kolem 20 +/-minut na kole 50-75 min a AKUMOTO 600/85L 30-35 min.V práci nenabíjim jen doma.Mám kopcovitý profil trasy a do práce je to více s kopce zato spět se clověk našlapal a zapotil, tet už to neřešim a netvrdnu v zácpách po ranní směne v autě..Někdo jen hloupě tlachá a jiný se pěkně vozí .

Kostík. (0) napsal 06.06.2011 v 21:18

Pěkné čtení, profesionální reportáž. Díky za takové nadšence! Nevidím však důvod podobné pokusy opakovat. Technicky možná zajímavé, avšak zatím pouze omezeně prakticky použitelné, což tento článek plně dokazuje. Zastavovat co 30 km na nabití a žebrat o elektřinu si může na cestách dovolit občas jeden exot, nikoliv desítky každodenních uživatelů - to už by asi elektřina nebyla za pivo a tatranku. A počítat ekonomiku provozu bez ceny akumulátorů? To pak může vyjít i těch naprosto scestných 15,- Kč...

FiZzeR (362) napsal 06.06.2011 v 19:23

zase ta onanie nad "nízkejma provozníma nákladama", 15kč/100km... a co baterka, která dle mých zdrojů stojí okolo 15tis kč a má životnost 1-2 tis km dle typu...? ale chápu, tohle není pointa krátkodobého testu... čekám až to někdo veme zgruntu. (kdyby mi chtěl nědo toho skútra zasponzorovat na dojížděčky do práce, tak se toho dlouhodobého testu ujmu )

duky05 (12) napsal 06.06.2011 v 13:20

fandim alternativnemu pohonu, ale nie elektrickemu...ked sa tento styl rozsiri, bude to katastrofa, ta spotreba elektriny bude neskutocna.

k skutru. ked sa tieto skutre rozsiria, tak mam pocit, ze krcmari daju rovno facku vo dverach zobrajucemu motorkarovi s predlzovackou v ruke. zatial ok, ale ked mu v krcme zastavi 10 zobrakov denne, dobre si rozmysli ci nezrusi zasuvky v podniku :)

to uz radsej naozaj normalny bicykel, alebo 50ccm s lepsim dojazdom a bezproblemovym tankovanim...

maestro (88) napsal 05.06.2011 v 23:48

Jak uz tady bylo zmineno, tak jako nevidim duvod na vyletu nekolikrat zastavovat a davat si nucenou tatranku s kafickem a jeste nekde prosit dobrou dusi o zasuvku. nevim nevim, ale u me by teda jasne vitezil skutr na benzin, ktery jede taky za pakatel a da se natankovat kdy se chce me a ne nejaky baterce

Rady (9) napsal 05.06.2011 v 23:10

Myslim, ze pro ty co umeji jezdit na kole je lepsi koupe kvalitniho jizdniho kola. Nejak si nedokazi predstavit, ze bych na benzince na natankovani cekal 2,5 hodiny. Vlastne dovedu, ale to bylo pred rokem 89
Mel jsem to stesti otestovat Vetrix, stoji sice vic, ale zazitek byl vice nez pozitivni. V pripade akumota se to ale rozhodne rict neda.

Ymps (4) napsal 05.06.2011 v 22:24

Já na svojí čtyřtaktní padesátce jezdím zpravidla trasy do 30 km (hlavně za přítelkyní - 28 km). Když jedu tam tak zpravidla proti větru a do kopce a zpátky logicky naopak. Tam mi trvá cesta cca 40 minut a zpátky kolem 35. A na jednu nádrž to takhle můžu otočit třiapůlkrát. Plná je za cca 250 kč (beru shell w-power 95). Pokud se někomu zdá tady toto hodně peněz za ujetou vdálenost tak už fakt nevím co to je za skoťáka To jen takové malé srovnání, že být eko za každou cenu nemá smysl... je to to samé jako s Toyotou Prius: Běžně s ní člověk jezdí kolem 6,5 litrů na sto. Není to prostě žádná hitparáda. Za mě tedy

nuclear (1) napsal 04.06.2011 v 23:05

Zajímavé je, že to má "spotřebu" kilowatt jenom asi dvojnásobně než galuskové závodní kolo, které nemá skoro žádný odpor.
Závodní cyklista "dupe" asi 1 kW, přičemž teda jede asi průměr těch 50-60, no ale to je hormonální monstrum .
Technicky je to zajímavé, škoda že mi není dopřán čas na tyto zajímavé výzvy.

Jenec (1) napsal 04.06.2011 v 23:02

Někdo si říká, že po městě mu to bude stačit, ale pokud to do kopce nedá víc než 35 kmh a se skoro prázdnou baterií dokonce jen 20 kmh, tak časem skončíte pod předními koly nepozorného řidiče jedoucího běžnou šedesátkou Takto pomalá vozidla by neměla vůbec jezdit.

Paine (1) napsal 04.06.2011 v 00:12

Vypadá to celkem slušně, ale co ta cena?? Až nová bude stát polovinu tak o tom začnu uvažovat.

bimbo750 (0) napsal 03.06.2011 v 21:55

Je to zajímavý,ale zatím Mě to nenatchlo. Ještě ,asi pár let zůstanu u benzínu. Tedy pokud, bude ropa.

BaRT_Czech (45) napsal 03.06.2011 v 20:07

za mě je klasická 50ccm lepší.

Petr-Guzzi (0) napsal 03.06.2011 v 19:00

akumoto 600 používáme v práci cca 6 měsíců, teď po plném zformování a několika reklamacích je reálný dojezd po plném nabití cca 18 až 20 km (v parkingu na rovném a hladkém povrchu!)

simadakar (0) napsal 03.06.2011 v 17:32

for durex: staci si v perexu kliknout a mas veskere technicke udaje i to, ze nabijecich cyklu je dokonce 2000, tudiz temer na dozivoti

Sinner (24) napsal 03.06.2011 v 15:03

No při nabíjení taky docela spotřeba, nealko pivko tatranka to máme 30kaček jen to hvízdne, zmrzlinka taky něco stojí, kafíčko v restauraci na zahrádce atd. Myslím že za normal okolností by nalil plnou, zaplatil a zmizel. I kdyby to byla jen padesátka. Navíc pořád koukat zda sem se nesekl s výpočtem a zda dojedu. Furt ta elektrika není nějak to pravé.

Durex (31) napsal 03.06.2011 v 14:53

Tak test resp. cestopis dobrej. Akorát když přišla řeč na ekonomickou stránku, tak jaká je životnost baterie? kolik cyklů a kolik stojí nová? Protože tímhle tempem nabíjení by byla potřeba brzo. Ale zas když si spočítám, že průměrně nabiju baterku 25x do měsíce, tak to je 300 nabití za rok. A jestli vydrží 1000 cyklů, tak životnost cca 3 roky a cca 30 000 km je slušná

SirIndy (56) napsal 03.06.2011 v 14:52

Po meste na nakup nebo do prace ok, jinak nepouzitelne...

snake33 (4) napsal 03.06.2011 v 14:40

hmm..




TOPlist