Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Opravdu pokrok...ale cca 40let zpátky. Jak může bejt někdo tak naivní, že to postaví, zveřejní,nacení a ještě se pod to hrdě podepíše?? Kdyby se vedle toho postavila Stella, tak je to jak R1 vedle chrochtla...
za 3-5 tisíc si koupíte Babettu, máte ji legálně, takže můžete jezdit kdekoliv, vyměníte rozetu za největší (tuším 53z) a hnací kolo za 12z, sníží se maximálka na 30kmh, ale vyjedete s tím i 30% stoupání. Navíc váha jen 50kg, strčíte i do kufru Fabie. Nosnost 130kg (jezdec 90kg, náklad 40kg), odzkoušeno léty. Jinak v recenzi se mi líbí ten přívěsný vozík, něco takového si pro svoje Babetty musím do budoucna koupit :)
Italofil: Když tohle udělá Číňan za 40 tyčí, ohodnotím to stejně a přidám i nějakou jadrnou invektivu.
Stenboy: Italské trubky způsobují stále častěji závist. Chápu. Sám mám Italský design nedevše rád.
Konečně tam flákli výztuhy ke krku řízení - jak je vidět z fotek, první kusy to nemají a to i od oka působí slabě.
Jinak to vypadá celkem bytelně, ale za 60 000,- neodpružený stroj, bez silniční homologace (takže si dělňas legálně nezajede ani do sámošky pro pár rohlíků a vlašák) a bez světla?
Taky mě napadlo, když už to má motor z centrály, proč tam nedat celou centrálu, aby stroj měl nějakou funkci když se na něm zrovna nejede?
Jako nápad dobrý, ale cenu by to chtělo poloviční, jak tady ostatně už dostkrát zaznělo.
PS: Nezpochybňujte Pana Kaštana jako závodníka. V závodech toho dokázal víc než drtivá většina (ne-li všichni) z Vás.
Italofile on by nikdo nepindal kdyby tento jednoduchý, učelný a nenáročný motocykl na materiály stál kolem rozumných 30 tis. Chápu tvůj názor, protože máš v garáži taky předražené svařené italské trubky
kdybych to viděl v receptáři pana podlahy že strejda uklízel v garáži a za sobotu posvařoval ze starýho kolečka agregátu dětem na dvorek hračku zatleskám ale když to někdo vydává za stroj na stavbu za 60 papírů aby lopaty nebolely nohy tak to se na mě nezlobte... ale mohu se mýlit možná jich bude za chvilku po rozkopaný D1 driftovat tisíce
Vy co tady pindáte o ceně a srovnávate to s levnějšími číňany, tak kaštani jste leda VY sami. Uvědomte si z jakých materiálů se ty čínské s*ačky vyrábějí, v jakém množství a kolik dostane čínský dělník za hodinu své práce.
dá se předpokládat že na ten strašnej předraženej pelech šla nějaká dotace z programu inovací podpory zaměstnanosti nebo toho či onoho a to asi byl účel proč se ty splašený trubky křížený s elektrocentrálou šroubovali sám od sebe by do toho šel jen blázen
Agados dostal celkem na zandel. Abych to shrnul, tak většině z vás vadí zejména (naprosto nesmyslná) cena. Dalším vadí chybějící homologace. Přirovnání k Čínské produkci možná není na místě,ale těžko to dokázat, když to asi nikdo (za ty prachy) nekoupí. Začarovaný kruh.
Motor china za pár tisíc https://www.google.com/search?hl=cs&gs_rn=4&gs_ri=psy-ab&tok=6FDAedDTOJLWGmuUQ5YN7g&pq=motor+5.5+hp+china&cp=23&gs_id=xw&xhr=t&q=motor+5.5+hp+china+cena&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:cs:official&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&biw=1366&bih=637&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=GoQmUdiWCYnR4QT-6IHoCQ#um=1&hl=cs&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:cs%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=motor+5.5+hp+china+&oq=motor+5.5+hp+china+&gs_l=img.3...9760.9760.0.11168.1.1.0.0.0.0.78.78.1.1.0...0.0...1c.1.4.img.n1fvAFr_KkQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&fp=c3005a7ad5efc6f4&biw=1366&bih=637 a zbytek je taky ze sekaček
Viděl jsem, četl jsem, ale takových strojů tady kolovalo nespočet, co vyrobila ruka českého kutila. A vypadaly, tedy některé, jako z fabriky, nato nepotřebovali ani "Dakar" A za ty prachy? To se musel mukl zbláznit. Hodnotím; vzhledově a funkčně No a cenově
Už tu bylo řečeno skoro vše... Jen bych poznamenal ke komentu od zzzmrzlinar: Sorry, ale za těch 30 ti to vyrobím za víkend, ve stejný kvalitě. I se slušným ziskem a hodinovou mzdou. Jen mi dej týden než mi dojdou komponenty objednaný z netu...
by me teda zajmalo, jaky zkusenosti z dakaru se pri vyvoji vyuzily. par trubek, dve kolecka a sedadlo s dvema perama by zvladnul i cerstvej absolvent prumyslovky
Na mě to působí prostě jako zaplacený PR článek.
Opravdu pokrok...ale cca 40let zpátky. Jak může bejt někdo tak naivní, že to postaví, zveřejní,nacení a ještě se pod to hrdě podepíše?? Kdyby se vedle toho postavila Stella, tak je to jak R1 vedle chrochtla...
tragédie. to delali celej víkend ve sklepe a teď to prodavaj za 60. normální člověk co mam mozek si tohle nemůže nikdy koupit. radši cinskyho skutra.
za 3-5 tisíc si koupíte Babettu, máte ji legálně, takže můžete jezdit kdekoliv, vyměníte rozetu za největší (tuším 53z) a hnací kolo za 12z, sníží se maximálka na 30kmh, ale vyjedete s tím i 30% stoupání. Navíc váha jen 50kg, strčíte i do kufru Fabie. Nosnost 130kg (jezdec 90kg, náklad 40kg), odzkoušeno léty. Jinak v recenzi se mi líbí ten přívěsný vozík, něco takového si pro svoje Babetty musím do budoucna koupit :)
Rok 1985, ČST. Udělej, urob si sám.
Když to porovnáte např s hondou zoomer ,tak se tohle vyplatí mnohem víc (jenom by to chtělo ještě tu homologaci)
Italofil: Když tohle udělá Číňan za 40 tyčí, ohodnotím to stejně a přidám i nějakou jadrnou invektivu.
Stenboy: Italské trubky způsobují stále častěji závist. Chápu. Sám mám Italský design nedevše rád.
David H: Opět jsi mne rozsekal.
tak pozor pani - u nas je to za hubicku, v Nemecku stoji tato zakladni verze 3.060 EUR
Za 60 tis??? Ani v tom nejdivočejšim snu Za ty prachy mam pěkný auto, pitbajka, sekačku a minicrossku pro dítě
Konečně tam flákli výztuhy ke krku řízení - jak je vidět z fotek, první kusy to nemají a to i od oka působí slabě.
Jinak to vypadá celkem bytelně, ale za 60 000,- neodpružený stroj, bez silniční homologace (takže si dělňas legálně nezajede ani do sámošky pro pár rohlíků a vlašák) a bez světla?
Taky mě napadlo, když už to má motor z centrály, proč tam nedat celou centrálu, aby stroj měl nějakou funkci když se na něm zrovna nejede?
Jako nápad dobrý, ale cenu by to chtělo poloviční, jak tady ostatně už dostkrát zaznělo.
PS: Nezpochybňujte Pana Kaštana jako závodníka. V závodech toho dokázal víc než drtivá většina (ne-li všichni) z Vás.
Italofile on by nikdo nepindal kdyby tento jednoduchý, učelný a nenáročný motocykl na materiály stál kolem rozumných 30 tis. Chápu tvůj názor, protože máš v garáži taky předražené svařené italské trubky
vadí mě zneužití jména rahier což byl Pan pilot výrobce to měl pojmenovat po sobě tedy kaštan konec konců to tak i vypadá
Nepředpokládám, že by s tím trhali prodejní rekordy ve srovnání s jejich vozíky, takže cena se mi zdá vcelku přiměřená
kdybych to viděl v receptáři pana podlahy že strejda uklízel v garáži a za sobotu posvařoval ze starýho kolečka agregátu dětem na dvorek hračku zatleskám ale když to někdo vydává za stroj na stavbu za 60 papírů aby lopaty nebolely nohy tak to se na mě nezlobte... ale mohu se mýlit možná jich bude za chvilku po rozkopaný D1 driftovat tisíce
Vy co tady pindáte o ceně a srovnávate to s levnějšími číňany, tak kaštani jste leda VY sami. Uvědomte si z jakých materiálů se ty čínské s*ačky vyrábějí, v jakém množství a kolik dostane čínský dělník za hodinu své práce.
Dizajn je opravdu nadčasový. Co je hnusné dnes, bude i v budoucnu...
Kaštan konstruktér je stejný oxymoron jako Kaštan závodník.
dá se předpokládat že na ten strašnej předraženej pelech šla nějaká dotace z programu inovací podpory zaměstnanosti nebo toho či onoho a to asi byl účel proč se ty splašený trubky křížený s elektrocentrálou šroubovali sám od sebe by do toho šel jen blázen
Agados dostal celkem na zandel. Abych to shrnul, tak většině z vás vadí zejména (naprosto nesmyslná) cena. Dalším vadí chybějící homologace. Přirovnání k Čínské produkci možná není na místě,ale těžko to dokázat, když to asi nikdo (za ty prachy) nekoupí. Začarovaný kruh.
Motor china za pár tisíc https://www.google.com/search?hl=cs&gs_rn=4&gs_ri=psy-ab&tok=6FDAedDTOJLWGmuUQ5YN7g&pq=motor+5.5+hp+china&cp=23&gs_id=xw&xhr=t&q=motor+5.5+hp+china+cena&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:cs:official&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&biw=1366&bih=637&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=GoQmUdiWCYnR4QT-6IHoCQ#um=1&hl=cs&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:cs%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=motor+5.5+hp+china+&oq=motor+5.5+hp+china+&gs_l=img.3...9760.9760.0.11168.1.1.0.0.0.0.78.78.1.1.0...0.0...1c.1.4.img.n1fvAFr_KkQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&fp=c3005a7ad5efc6f4&biw=1366&bih=637 a zbytek je taky ze sekaček
Ten motor stojí od 10-12 tisíc a ten výkres pod článkem stačí
Taky mi přišla cena tak kolem 15-17 tisíc na tohle tak akorát Asi si to přes sobotu v garáži taky splácnu
Voziky jim jdou lepe
..čekal jsem cenovku kol 15k, ale tohle..?..
Kez by se k temto komentarum mohl vyjadrit i vyrobce.Urcite by tvrdil,ze na tom nic nevydela.
Viděl jsem, četl jsem, ale takových strojů tady kolovalo nespočet, co vyrobila ruka českého kutila. A vypadaly, tedy některé, jako z fabriky, nato nepotřebovali ani "Dakar" A za ty prachy? To se musel mukl zbláznit. Hodnotím; vzhledově a funkčně No a cenově
Už tu bylo řečeno skoro vše... Jen bych poznamenal ke komentu od zzzmrzlinar: Sorry, ale za těch 30 ti to vyrobím za víkend, ve stejný kvalitě. I se slušným ziskem a hodinovou mzdou. Jen mi dej týden než mi dojdou komponenty objednaný z netu...
buďme rádi aspoň za nějakou renesanci výroby českých motocyklů
by me teda zajmalo, jaky zkusenosti z dakaru se pri vyvoji vyuzily. par trubek, dve kolecka a sedadlo s dvema perama by zvladnul i cerstvej absolvent prumyslovky