husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Repulsion (-1) napsal 22.04.2013 v 01:41-1

Na mě to působí prostě jako zaplacený PR článek.

Zil (8) napsal 08.04.2013 v 13:32+1

Opravdu pokrok...ale cca 40let zpátky. Jak může bejt někdo tak naivní, že to postaví, zveřejní,nacení a ještě se pod to hrdě podepíše?? Kdyby se vedle toho postavila Stella, tak je to jak R1 vedle chrochtla...

klouczek (1) napsal 01.04.2013 v 08:13

tragédie. to delali celej víkend ve sklepe a teď to prodavaj za 60. normální člověk co mam mozek si tohle nemůže nikdy koupit. radši cinskyho skutra.

Babettista (6) napsal 04.03.2013 v 17:40

za 3-5 tisíc si koupíte Babettu, máte ji legálně, takže můžete jezdit kdekoliv, vyměníte rozetu za největší (tuším 53z) a hnací kolo za 12z, sníží se maximálka na 30kmh, ale vyjedete s tím i 30% stoupání. Navíc váha jen 50kg, strčíte i do kufru Fabie. Nosnost 130kg (jezdec 90kg, náklad 40kg), odzkoušeno léty. Jinak v recenzi se mi líbí ten přívěsný vozík, něco takového si pro svoje Babetty musím do budoucna koupit :)

Vydris (50) napsal 04.03.2013 v 12:07+1

Rok 1985, ČST. Udělej, urob si sám.

drakulak3 (1) napsal 23.02.2013 v 23:31

Když to porovnáte např s hondou zoomer ,tak se tohle vyplatí mnohem víc (jenom by to chtělo ještě tu homologaci)

Marex (2570) napsal 23.02.2013 v 15:01+1

Italofil: Když tohle udělá Číňan za 40 tyčí, ohodnotím to stejně a přidám i nějakou jadrnou invektivu.
Stenboy: Italské trubky způsobují stále častěji závist. Chápu. Sám mám Italský design nedevše rád.

Marex (2570) napsal 23.02.2013 v 14:57+1

David H: Opět jsi mne rozsekal.

JaraX (5) napsal 22.02.2013 v 13:41

tak pozor pani - u nas je to za hubicku, v Nemecku stoji tato zakladni verze 3.060 EUR

SuperSic58 (1308) napsal 22.02.2013 v 11:19

Za 60 tis??? Ani v tom nejdivočejšim snu Za ty prachy mam pěkný auto, pitbajka, sekačku a minicrossku pro dítě

Heki (401) napsal 22.02.2013 v 10:29

Konečně tam flákli výztuhy ke krku řízení - jak je vidět z fotek, první kusy to nemají a to i od oka působí slabě.

Jinak to vypadá celkem bytelně, ale za 60 000,- neodpružený stroj, bez silniční homologace (takže si dělňas legálně nezajede ani do sámošky pro pár rohlíků a vlašák) a bez světla?

Taky mě napadlo, když už to má motor z centrály, proč tam nedat celou centrálu, aby stroj měl nějakou funkci když se na něm zrovna nejede?

Jako nápad dobrý, ale cenu by to chtělo poloviční, jak tady ostatně už dostkrát zaznělo.

PS: Nezpochybňujte Pana Kaštana jako závodníka. V závodech toho dokázal víc než drtivá většina (ne-li všichni) z Vás.

Stenboy (56) napsal 22.02.2013 v 08:32-1+2

Italofile on by nikdo nepindal kdyby tento jednoduchý, učelný a nenáročný motocykl na materiály stál kolem rozumných 30 tis. Chápu tvůj názor, protože máš v garáži taky předražené svařené italské trubky

sxs525 (138) napsal 22.02.2013 v 00:13+5

vadí mě zneužití jména rahier což byl Pan pilot výrobce to měl pojmenovat po sobě tedy kaštan konec konců to tak i vypadá

Italofil (41) napsal 22.02.2013 v 00:07

Nepředpokládám, že by s tím trhali prodejní rekordy ve srovnání s jejich vozíky, takže cena se mi zdá vcelku přiměřená

sxs525 (138) napsal 22.02.2013 v 00:03+4

kdybych to viděl v receptáři pana podlahy že strejda uklízel v garáži a za sobotu posvařoval ze starýho kolečka agregátu dětem na dvorek hračku zatleskám ale když to někdo vydává za stroj na stavbu za 60 papírů aby lopaty nebolely nohy tak to se na mě nezlobte... ale mohu se mýlit možná jich bude za chvilku po rozkopaný D1 driftovat tisíce

Italofil (41) napsal 21.02.2013 v 23:52-2

Vy co tady pindáte o ceně a srovnávate to s levnějšími číňany, tak kaštani jste leda VY sami. Uvědomte si z jakých materiálů se ty čínské s*ačky vyrábějí, v jakém množství a kolik dostane čínský dělník za hodinu své práce.

DavidH (109) napsal 21.02.2013 v 23:14+1

Dizajn je opravdu nadčasový. Co je hnusné dnes, bude i v budoucnu...
Kaštan konstruktér je stejný oxymoron jako Kaštan závodník.

Marex (2570) napsal 21.02.2013 v 23:05+1

sxs525 (138) napsal 21.02.2013 v 22:29+1

dá se předpokládat že na ten strašnej předraženej pelech šla nějaká dotace z programu inovací podpory zaměstnanosti nebo toho či onoho a to asi byl účel proč se ty splašený trubky křížený s elektrocentrálou šroubovali sám od sebe by do toho šel jen blázen

Marex (2570) napsal 21.02.2013 v 21:49

Agados dostal celkem na zandel. Abych to shrnul, tak většině z vás vadí zejména (naprosto nesmyslná) cena. Dalším vadí chybějící homologace. Přirovnání k Čínské produkci možná není na místě,ale těžko to dokázat, když to asi nikdo (za ty prachy) nekoupí. Začarovaný kruh.

-Paja- (0) napsal 21.02.2013 v 21:36

Motor china za pár tisíc https://www.google.com/search?hl=cs&gs_rn=4&gs_ri=psy-ab&tok=6FDAedDTOJLWGmuUQ5YN7g&pq=motor+5.5+hp+china&cp=23&gs_id=xw&xhr=t&q=motor+5.5+hp+china+cena&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:cs:official&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&biw=1366&bih=637&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=GoQmUdiWCYnR4QT-6IHoCQ#um=1&hl=cs&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla:cs%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=motor+5.5+hp+china+&oq=motor+5.5+hp+china+&gs_l=img.3...9760.9760.0.11168.1.1.0.0.0.0.78.78.1.1.0...0.0...1c.1.4.img.n1fvAFr_KkQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.bGE&fp=c3005a7ad5efc6f4&biw=1366&bih=637 a zbytek je taky ze sekaček

strakon (542) napsal 21.02.2013 v 21:28+1

Ten motor stojí od 10-12 tisíc a ten výkres pod článkem stačí

strakon (542) napsal 21.02.2013 v 21:20+2

Taky mi přišla cena tak kolem 15-17 tisíc na tohle tak akorát Asi si to přes sobotu v garáži taky splácnu

tencotancismoto (99) napsal 21.02.2013 v 21:08+1

Voziky jim jdou lepe

ThomsonMotorson (108) napsal 21.02.2013 v 20:50+3

..čekal jsem cenovku kol 15k, ale tohle..?..

MajaZRX (53) napsal 21.02.2013 v 20:26+1

Kez by se k temto komentarum mohl vyjadrit i vyrobce.Urcite by tvrdil,ze na tom nic nevydela.

ajaxv (41) napsal 21.02.2013 v 19:44+4

Viděl jsem, četl jsem, ale takových strojů tady kolovalo nespočet, co vyrobila ruka českého kutila. A vypadaly, tedy některé, jako z fabriky, nato nepotřebovali ani "Dakar" A za ty prachy? To se musel mukl zbláznit. Hodnotím; vzhledově a funkčně No a cenově

Kůča-ČZ-MTX (2) napsal 21.02.2013 v 19:21+1

Už tu bylo řečeno skoro vše... Jen bych poznamenal ke komentu od zzzmrzlinar: Sorry, ale za těch 30 ti to vyrobím za víkend, ve stejný kvalitě. I se slušným ziskem a hodinovou mzdou. Jen mi dej týden než mi dojdou komponenty objednaný z netu...

Reski (0) napsal 21.02.2013 v 19:02

buďme rádi aspoň za nějakou renesanci výroby českých motocyklů

Alexanderovic (32) napsal 21.02.2013 v 17:59+1

by me teda zajmalo, jaky zkusenosti z dakaru se pri vyvoji vyuzily. par trubek, dve kolecka a sedadlo s dvema perama by zvladnul i cerstvej absolvent prumyslovky

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist