Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
1090 se mi z té trojice líbí nejvíc ale stejně se mi zdaji nějaký malý.Asi liliput verze .Nelíbí se mi dragstar,nemůžu si pomoct.To kratký sedlo jak kdyby jim to urazil vlak.F4-nemá chybu.
Naprosto perfektní akce, velké díky pořadatelům i motoškole Sršeň
Moc rád bych uvítal podobnou akci u nás v JM kraji ale i tak stálo těch 270km za to Někde tu zaznělo, že MV už je jen na krásu, blbost Jules Cluzel dokazuje opak!!! A mercedes? Když na něj nemám, neplácám nesmysli, mě jízda v GTs změnila život Super spojení dvou značek a zní to líp jak Fiat Yamaha
Kdysi to bývala velice prestižní značka (stejně jako Mercedes), tak doufejme, že jejich produkce neskončí jako zboží pro německé důchodce (stejně jako Mercedes ). Každopádně jinak zajímavé a celkem pěkné stroje - i když první litrová F4 je zdá se nepřekonatelná... Pokrok je ale holt asi pokrok, co se dá dělat...
Viezol som sa na brutale a rivale. Prejav motora pre mna prijemny, to znamea, ziadne neprijemne skakanie, ani raplovanie ani vibracie v podstate takmer ako radovy stvorvalec. Tahalo to aj pri nizkych otackach aj pri ostatnych. Zase sa mi potvrdilo, ze sklon sedadla dopredu nadol nie je dobry napad. Pri akceleracii je lepsie zastavit prdel o skok v sedadle je podstatne lepsi napad ako pri brzdeni natlacit gulky na tvrdu nadrz alebo imitaciu sedadla. Najlepsie sa mi sedelo na motardovom sedadle rivalky, prave vdaka umiernenym sklonom. Akurat pri brzdeni sa v podstate nebolo o co zastavit. Zvuk motora pre mna neprijemny, ani bublanie ani kvicanie, proste len neprijemny a obtazujuci rachot a hluk. A na rychloradic si fakt treba zvyknut. Ja som si za tych par desiatok km nezvykol.
MV si v dávných dobách vydobila obrovskou popularitu díky Agostinimu, Readovi a Hailwoodovi a jejich vítězstvích v mnoha velkých cenách. U starší generace si to zachovala dodnes. Jenže svět se nezastavil ve vývoji a je úplně jinde než v 60-70 létech. Dnes je Agusta sice krásná (jen některé modely!!),ale silně předražená,takže děkuji nechci a taky si nechci postavit F4 rr do obýváku a jen na ní koukat i když pohledy by to byly nádherné-to není na naše tankodromy!! zvané silnice!!
Pepek990: vyzkoušej na vlastní kůži. Já měl na BMW taky pocit, že na quickshifter si radši vezmu okované boty. Jo, funguje dobře, ale do řadičky jsem musel jít "na hulváta"
Zúčastnil jsem se předchozího testovacího dne v Milíně a musím říct, že MV Agusta dělá nejkrásnější motorky na světě, kam se hrabe Ducati. Anebo jinak. Ducati je pro frajírky, MV Agusta pro znalce
Svezl jsem se na Brutale 1090 a 800RR (Turismo Veloce bohužel nedovolilo počasí) a za sebe musím říct, že ta "velká" je mnohem hodnější než "malá". Ano, 1090 jede, ale pořád je to jen další nudnej čtyřválec, kdežto ta malá, tvrdá, uskákaná a ultravzteklá 800 mě naprosto dostala. Tříválec je naprosto úžasnej, doporučuju každýmu zkusit. Pěkně táhne odpsoda jen proto aby se od 8mi tis.ot. rozpoutalo peklo. Motorka je totiž hodně lehká a tak se v otáčkách ráda zvedá na zadní, hlavně na hrbech a horizontech. Podvozek je tvrdej, brzdy bezchybný a rychlořazení funguje na výbornou.
motorky jsou to fakt pěkný, zejména dragster a brutale. Souhlasím s tím, že většina silničních motorek vůbec nepočítá s "kvalitou" českých silnic. Naopak ale nerozumím poznámce o asistentu řazení, kdy ve všech článcích o BMW je tento asistent naopak vychvalovaný, zde je nutné "ohýbat" řadičku (u BMW). Samozřejmě na MVA jsem zatím nejel...bohužel.
MV AGUSTA OPEN DAY jsem se zúčastnil a především musím napsat, že organizace byla perfektní. Já jsem měl možnost otestovat Turismo Veloce 800. Motorka je to krásná, funguje dobře, ale vzhledem k ceně není pro každého Pro mne bylo zajímavé vyzkoušet si quickshift, tj. systém, který umožňuje řazení bez použití spojky nahoru i dolů. Prostě jen jedete a bez spojky a bez ubírání plynu řadíte
mrzi me, ze jsem se tam nedostal… ach jo, snad to udelaji pristi rok zas
nádherná stroje jen ty ceny to je hnus velebnosti
1090 se mi z té trojice líbí nejvíc ale stejně se mi zdaji nějaký malý.Asi liliput verze .Nelíbí se mi dragstar,nemůžu si pomoct.To kratký sedlo jak kdyby jim to urazil vlak.F4-nemá chybu.
Naprosto perfektní akce, velké díky pořadatelům i motoškole Sršeň
Moc rád bych uvítal podobnou akci u nás v JM kraji ale i tak stálo těch 270km za to Někde tu zaznělo, že MV už je jen na krásu, blbost Jules Cluzel dokazuje opak!!! A mercedes? Když na něj nemám, neplácám nesmysli, mě jízda v GTs změnila život Super spojení dvou značek a zní to líp jak Fiat Yamaha
Kdysi to bývala velice prestižní značka (stejně jako Mercedes), tak doufejme, že jejich produkce neskončí jako zboží pro německé důchodce (stejně jako Mercedes ). Každopádně jinak zajímavé a celkem pěkné stroje - i když první litrová F4 je zdá se nepřekonatelná... Pokrok je ale holt asi pokrok, co se dá dělat...
Brutale Dragster RR jste neprojeli proc ?? Ten tlumic rizeni ma
Viezol som sa na brutale a rivale. Prejav motora pre mna prijemny, to znamea, ziadne neprijemne skakanie, ani raplovanie ani vibracie v podstate takmer ako radovy stvorvalec. Tahalo to aj pri nizkych otackach aj pri ostatnych. Zase sa mi potvrdilo, ze sklon sedadla dopredu nadol nie je dobry napad. Pri akceleracii je lepsie zastavit prdel o skok v sedadle je podstatne lepsi napad ako pri brzdeni natlacit gulky na tvrdu nadrz alebo imitaciu sedadla. Najlepsie sa mi sedelo na motardovom sedadle rivalky, prave vdaka umiernenym sklonom. Akurat pri brzdeni sa v podstate nebolo o co zastavit. Zvuk motora pre mna neprijemny, ani bublanie ani kvicanie, proste len neprijemny a obtazujuci rachot a hluk. A na rychloradic si fakt treba zvyknut. Ja som si za tych par desiatok km nezvykol.
Turismo vypadá OK...dřív mi kamos posilal odkaz na nějakou MV 800 a to vypadalo jako velociped s plexisklem, tohle už je o něčem jiným...
Také jsem se zúčastnil, organizace super! A díky m.cz, že jste mě zvěčnili na Turismu, které jsem měl tu čest vyzkoušet, fotku si dám do památníčku.
MV si v dávných dobách vydobila obrovskou popularitu díky Agostinimu, Readovi a Hailwoodovi a jejich vítězstvích v mnoha velkých cenách. U starší generace si to zachovala dodnes. Jenže svět se nezastavil ve vývoji a je úplně jinde než v 60-70 létech. Dnes je Agusta sice krásná (jen některé modely!!),ale silně předražená,takže děkuji nechci a taky si nechci postavit F4 rr do obýváku a jen na ní koukat i když pohledy by to byly nádherné-to není na naše tankodromy!! zvané silnice!!
Woooow, ten dragster je nadpozemsky krásná mašina
IronDave: a to se chlubíš?
Pepek990: vyzkoušej na vlastní kůži. Já měl na BMW taky pocit, že na quickshifter si radši vezmu okované boty. Jo, funguje dobře, ale do řadičky jsem musel jít "na hulváta"
Nesnáším Mercedes.
Zúčastnil jsem se předchozího testovacího dne v Milíně a musím říct, že MV Agusta dělá nejkrásnější motorky na světě, kam se hrabe Ducati. Anebo jinak. Ducati je pro frajírky, MV Agusta pro znalce
Svezl jsem se na Brutale 1090 a 800RR (Turismo Veloce bohužel nedovolilo počasí) a za sebe musím říct, že ta "velká" je mnohem hodnější než "malá". Ano, 1090 jede, ale pořád je to jen další nudnej čtyřválec, kdežto ta malá, tvrdá, uskákaná a ultravzteklá 800 mě naprosto dostala. Tříválec je naprosto úžasnej, doporučuju každýmu zkusit. Pěkně táhne odpsoda jen proto aby se od 8mi tis.ot. rozpoutalo peklo. Motorka je totiž hodně lehká a tak se v otáčkách ráda zvedá na zadní, hlavně na hrbech a horizontech. Podvozek je tvrdej, brzdy bezchybný a rychlořazení funguje na výbornou.
motorky jsou to fakt pěkný, zejména dragster a brutale. Souhlasím s tím, že většina silničních motorek vůbec nepočítá s "kvalitou" českých silnic. Naopak ale nerozumím poznámce o asistentu řazení, kdy ve všech článcích o BMW je tento asistent naopak vychvalovaný, zde je nutné "ohýbat" řadičku (u BMW). Samozřejmě na MVA jsem zatím nejel...bohužel.
Jo a u té Turismo Veloce: RLM není antiwheelie, ale zamezení zvedání zadního kola při brzdění.
trošku mě sere, že taková akce není např v Brně nebo někde na Moravě, kdo se má vláčet takovej flák na Šumavu
posledni krasnou MV Agustu vodil bozskej Giacomo Agostini!
Na Brutale 800 RR se opravdu nedá cestovat, jinak souhlas..
MV AGUSTA OPEN DAY jsem se zúčastnil a především musím napsat, že organizace byla perfektní. Já jsem měl možnost otestovat Turismo Veloce 800. Motorka je to krásná, funguje dobře, ale vzhledem k ceně není pro každého Pro mne bylo zajímavé vyzkoušet si quickshift, tj. systém, který umožňuje řazení bez použití spojky nahoru i dolů. Prostě jen jedete a bez spojky a bez ubírání plynu řadíte