husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
iVlada (80) napsal 16.03.2017 v 17:41

tů Peťot: pod článkem jsem podepsanej a to je asi tou největší garancí... podobně, jako když si chlap s chlapem podá pravici... to je pro mě totiž nejvíc. Prostě co jsem zažil, to jsem napsal. Pár článků už jsem napsal a nikdy se nestalo, že by mi článek kterýkoliv z iportérů korigoval nebo jakkoliv ovlivňoval...a to je fakt. Díky a čau, Vláďa

Peťot (5) napsal 16.03.2017 v 14:29

to Vláda: Taky prošel tvůj test úpravou či cenzurou od centrály KTM?? Čemu v tom článku máme tak asi věřit, když je to běžná praxe KTM?

to samozřejmě není nic proti Tobě.. Díky a čau, Petr

iVlada (80) napsal 16.03.2017 v 10:52

Prasopes> ano, víceméně je možné TC a ABS deaktivovat.

vilemx (228) napsal 15.03.2017 v 13:12

S hmotností půjde něco udělat v případě, že buďto někdo přijde s nějakou revoluční konstrukcí či materiálem. Nebo se vývojové i marketingové oddělení zamyslí nad tím, zda je nutné, aby motorka určená na cestování terénem musela mít maximálku nad 200 km/h. Potom se totiž roztočí začarovaný kruh, kdy nároky na vyšší tuhost znamenají vyšší hmotnost a vyšší hmotnost zase chce vyšší tuhost. To samé, kdyby se vykašlali na všechny ty serepetičky kolem, jejichž funkcí je odlišit se od konkurence a přilákat kupce.
Jenže kolik lidí v Evropě si koupí holou lehkou 2V motorku pro výlety mimo civilizaci ve specifikaci třeba pouze jeden kotouč s hloupým ABS jen na předku, s kapotáží v počtu 5 ks (maska/plexi, 2 x boční, 2x podsedlové, jinak bez všech estetických krytek, mřížek a spojlerů), bez mlhovek, světel za roh, klidně s jednoduchou konstrukcí na vláknové žárovky (třeba nový full led celoplastový světlomet na CRF1000 váží 2x tolik, co H4 světla s plechovou parabolou a opravdovým sklem ze staré AT), s co nejvíc sníženou zadní částí (ostře zvednutá prdel je esteticky sice fajn, ale i snížení o blbých 10 cm zadní bagáže je při jízdě šíleně znát)? Kolik těch kupců opravdu bylo, to vědí nejépe v KTM, když po pár letech u 950 stáhli neotesanou verzi S a nahradili ji změkčilou sníženou verzí, která do Alp zajisté také bohatě stačila.

Prasoper (8) napsal 14.03.2017 v 20:58

Milión režimů, místo přístrojovky tablet (zajímá mě jeho reálná životnost...) UFO vzhle... Asi si to lidi kupujou - nicméně dotaz - jde to vůbec celé kompletně vypnout? Ať je to jen já, plyn a vůle boží?

zmulin (371) napsal 14.03.2017 v 17:12

Všechno už je tu napsaný.Plnej výkon si nikdo v terénu dávat nemusí,lehčí to udělat moc nejde.To by nikdo nezaplatil.U KTM by si teoreticky měl vybrat každej.Na 690ku stačí dokoupit větší nádrž,pohodlný sedlo a plexi.Pak je tu 1050...
Jenže jak jsem u minulý generace (1190 atd.) váhal jestli se mi líbí a nakonev se mi i líbí,tak tahle je na fotkách relativně ucházející,ale naživo mi přišla vyloženě odporná.To světlo je jak když se dívam na svět z vagíny paní Terminátorový

Peťot (5) napsal 14.03.2017 v 14:46

Zdar... ať si vyrábí, co chtějí, kdyby se to neprodávalo, tak to nevyrábí. Jen by zřejmě řada lidí ocenila něco trochu jinýho, lehčího a jednoduššího. Zajímavý, jak Chris vzpomíná na 950 SuperEnduro...

Zdar

Martin--GS (34) napsal 13.03.2017 v 20:17

Vypadá hodně zajímavě,svézt se na ní by určitě stálo zato.Posoudit tu váhu s GSA...no,třeba na to někdy přijde čas.Jen ta palubka ...něco trochu podobného jsem měl na Caponordu...není to nějak ono,klasické budíky jsou mi milejší a takové na mrknutí okem za jízdy přehlednější než studovat,kam až jak vysoko se vytlačila pomyslná ,,rtuť,, otáčkoměru.Ale to je jen můj názor,někomu to bude vyhovovat.Asi třeba majitelům nové Hondí Afriky... ...a nové KTM...

cechradovan (53) napsal 13.03.2017 v 19:30

Taky bych pochválil pěkný test .. některé názory -sekáčmagor - to snad se nedá brát

ani vážně , seikos - s váhou se toho udělat mnoho nedá , ale pérování by se mělo

dát upravit (patrně podobně jako 1190) na 300mm , chooki -

Mig_35 (345) napsal 13.03.2017 v 19:16+1

KTM nabizi 1090ku, ktera ma mensi vykon, tak kde je problem? Taky nabizi 690 enduro R a taky nabizi spoustu dalsich ciste terennich motorek. Takze si vybere uplne kazdy. Taky neni problem si to prepnout na mapu se 100 hp. Kdyby ta motorka nabizela plny vykon nebo nic, treba bych tem narkum rozumel...

sekáčmagor (128) napsal 13.03.2017 v 19:16

Rambooo>Kdyby měla babka koule tak je to dědek...

chooki (100) napsal 13.03.2017 v 14:53

Prečo by sa nemohli vyrábať aj silné motorky ? Nerozumiem.
Aj sama KTM ma 1090 aj 1090 R so 125k, s hmotnostou ako Africa.
Tak kto chce, si kupi 95k "enduro", kto chce si kupi 125k, alebo 160k alebo aj tu 690 so 70k co tu spominate. A mraky inych moto si moze vybrat. Mne to tu pride take, ze furt sa tu nieco musi kritizovat. Vlada ide cez pol sveta, perfektny autenticky tes , akych tu vela nebyva, a tu v diskusii frflanie, zakazovanie

iVlada (80) napsal 13.03.2017 v 14:50+1

Uvidíme, třeba něčím překvapí

//www.motorkari...e-testuje-35688.html

Rambooo (0) napsal 13.03.2017 v 14:10

Chlapci, nelze než s Vámi souhlasit. Enduro je enduro a ne super sport. Chápu stálou honbu za sesazením krále GS, ale nevím zdali tudy vede cesta. Popravdě je mi sympatičtější cesta Hondy. Nu zlatá moje 990 Adv. Kdyby ji udělali úspornější a odlehčenější, tak jim lidi urvou ruce:)

Toman (3) napsal 13.03.2017 v 13:25+1

Tak jak píšete.. na silnic, rozbité okresky dobrý, ale do terénu ten výkon zbytečný.
Kdyby raději udělali 690 Enduro R "touring" určitě by se prodávala a zatopila by 800GS a Triumphu.
Cestovnější kapotáž + aspoň 16l nádrž, pohodlnější sedlo, doladit motor a podvozek a ideální cestovní 165kg stroj je na světě

seikos (975) napsal 13.03.2017 v 13:08-1

FilipTenere: tak já bych zase to obrovské stádo kobyl nekritizoval. Ať jich tam klidně 160 je. Ale ať to má 150 kilo a zdvihy ještě alespoň o 60mm vyšší

sekáčmagor (128) napsal 13.03.2017 v 12:57-3

Filip Tenere > já to vidim úplně stejně (možná je to ale tím že neumim jezdit ) snad to brzo napadne někoho v Bruselu a vydají omezení obsahu motorek pro Evropský trh například na 500 ccm pak by se asi prodalo i více těch Jawek 350OHC.

mRKEF (88) napsal 13.03.2017 v 12:31

FilipTenere: pravdu díš. A poloviční hmotností ...

jopr (2) napsal 13.03.2017 v 12:15

hezký čtení, nádherná motorka.

FilipTenere (31) napsal 13.03.2017 v 11:37+3

Díky Vláďovi za pěkný test a rozhovor s ChB, jsem též jeho obdivovatelem. Peru závidím, to je exotika jako hrom. Smekám i před Vláďovým umem, když dokázal tak velkou moto krotit a udělat prima záběry
1290 super technika atd, Bohužel ale upadám v souvislosti s těmito stroji vždycky v rozpaky. Zbláznil Svět nebo já!? Kdo ty obrovských kobyly bude proboha šoférovat..? Kdo si dokáže užít potenciál takového monstra?
Kéééž se jednou výrobci konečně chytí za nos a věnují stejnou péči a invenci nějakému stroji třeba s polovičním obsahem!




TOPlist