globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1308) napsal 20.03.2011 v 10:49

hiffson> Jo letošní s brembama za 300 je. Ale daj se právě sehnat funglovky loňský modely za hodně zajímavej peníz(viděl sem i 210 tis.)

Mike70 (70) napsal 13.03.2011 v 20:08

Zahraniční weby (např. Britskej) uváděj, že dvaapůla má výkon 19,42 kW. U nás jen 18,7 kW. Tak, kde je pravda? I když je to vlastně fuk...

hiffson (5) napsal 13.03.2011 v 17:57

TR: No fákt Brembo 6tka 299999. Hornet stojí asi 185 plus kapoty za 25, to vychází. Za mě super silniční čtyřválec, ale ten vyjfuk to je blitka.

SensationBlaack (-18) napsal 13.03.2011 v 13:42

Proste Honda

teamwhd (74) napsal 13.03.2011 v 13:17

Nadávejte, kritizujte ale jedna věc je jasná, tyhle motorky budou prodejní trháky...

SuperSic58 (1308) napsal 13.03.2011 v 12:38

hiffson: za 300tis se prodává ale litr, 6ka gsx-r loňskej model sem viděl i za 220 tis., tadle bude do roka na stejný ceně Ale 210 tis. to se divim, to je na Hondu nějak levný...

jean192 (153) napsal 13.03.2011 v 12:13

Neviem ako to jazdí, ale súčasné motorky sa mi nepáčia. Ja som ostal dizajnom niekde do roku 2002 (skútre tak 2006), potom už moc nastala naháňačka za šokujúcim dizajnom, alebo ako to nazvať. CBR600F 2002 bola podľa mňa krajšia.

Mr.Dreamer (46) napsal 13.03.2011 v 11:10

250 nevypadá špatně, pokud někdo začíná, tak je to asi ideální stroj.
600 je také hodně zajímavá. Škoda, že nevyšla o 2 roky dříve, hned bych skočil po bazarovce.
No a 125? Menší výkon než předchozí model. Místo ostrého, sportovního vzhledu takové zaoblené cosi, pokrok nezastavíš, no .

seikos (975) napsal 13.03.2011 v 10:51

Jarda: vážně? To by mě nenapadlo. A to teď budeš kouskovat články do mikrodílů?

Italofil (41) napsal 13.03.2011 v 10:20

Stále novému CBR 600F nemohu přijít na chuť Podobnost s dříve představeným Hornetem mě práskla hned při prvním pohledu na fotky. Přijde mi to designově nedotažené. Předek něco naznačil, čím by mne mohl i zaujmout, ALE...Dle mého názoru nejhezčí model tohodle cebra byl 2002 V případě zájmu o tenhle typ stroje, bych i spíše šáhl po tomle starším modelu, než těch novějších, tedy i v případě pokud by finance pro me nehrály roli

Jarda (281) napsal 13.03.2011 v 07:38

seikos: Protoze to hlavni jeste prijde, chapes?

seikos (975) napsal 13.03.2011 v 04:57

Proc mam pocit ze ten článek ma absolutne nulovou informační hodnotu?

hiffson (5) napsal 12.03.2011 v 19:03

TR: Honda bez ABS 210tis(230 ABS) a GSXR 300tis. Myslím, že za 90 tis bys ty Bremba mohl sehnat na Aukru.

SuperSic58 (1308) napsal 12.03.2011 v 17:05

hiffson> no právě, že nový radiální třmeny Brembo na gsx-r sou, řek bych, srovnatelný jako na 1098. Ale spíš sem myslel, že sou to cenově podobný motorky, obě oplastovaný šestky.

SuperSic58 (1308) napsal 12.03.2011 v 16:59

Tim bych se moc nechlubil... Ať si na ní přítelkyně vydělá sama ne?

matrixbiker (457) napsal 12.03.2011 v 11:31

Mě se na tý 250 sedělo dobře. Výfuk mě víc vadil na 125. Až budou bazarovky za polovic, tak to koupím přítelkyni.

..Roko.. (7) napsal 12.03.2011 v 09:37

Doba starých malých sporťáků CBR250, CBR400, VFR400 atd. je pryč. Na jednu stranu škoda veliká, nadruhou člověk nemusí koukat na plakát a snít, ale jde a koupí. Osobně se raději budu vozit na něčem co dokonalý není, než čumět na motorku za půl míče a fňukat. Mě se naopak líbí, že se trh rozšiřuje. A konkrétně k CBR 600F, ne asi tak do detailu, ale v podstatě Fko bylo už dlouho bráno jako Hornet v kapotách, tak nevím kdo se čemu najednou diví.

babajezi (0) napsal 12.03.2011 v 08:14

Když pominu okapotovaného Horneta tak mě to nedá a musím zase trochu rýpnout do tý dvěpade. Neměl jsem možnost na ní jet ale už při sednutí na výstavě jsem měl pocit, že je mi motorka malá. To při mé výšce opravdu často nemívám. Přechod sedla mě tlačil do zadku a motorka na mě na místě působila fyzicky stejným dojmem jako opticky.Když pominu ten bojler z koupelny místo výfuku, tak si ji zcela přesně dokáži pžedstavit jak "peláší" někde ve Vietnamu osazená třemi pasažery a košem kuřat. Nakonec i výrobce Thai Honda Maufacturing Co. Ltd.tomu plně odpovídá. Možná jede skutečně "jako z praku" ale v tom případě si vzala fyzika dovolenou. Při tom výkonu a hlavně 165kg váhy to nejspíš žádnej bigbít nebude Co se týče ABS na "SS" tak to radši nebudu komentovat a pokud je osazená ještě CBS tak to už vůbec ne . Jen taková kontrolní otázka.Taky to ten vynález když přiletím do vinglu na plnejch brzdách s odřazováním (a pochopitelně s rozdílnými otáčkami předku a zadku) vyhodnotí jako smyk zadního kola a "odbrzdí"? No ale třeba se mýlím.Nakonec možná někde objevím test kde se dočtu nějaké údaje včetně odborně změřené maximálky, akcelerace, spotřeby a podobných údajů které v české krajině z "testů" jaksi vymizely

Švagr (0) napsal 12.03.2011 v 00:40

Toto je fakt na kopačku Na Motosalon jedu hlavně kvůli Fku, že si ho chci osahat, osedlat, vyzkoušet, a oni tam mají jen jeden kus na čumendo. Na otázku: "Proč tu nemáte ještě jednu na odzkoušení?" jsem dostal odpověď: "Nó, víte, ona je jen jedna v Evropě a tu vozí z výstavy na výstavu.

Pak si člověk otevře článek, kde je jich nafocených 10 vedle sebe, a má sto chutí někomu lisknout!

Tak snad ty testovací jízdy u dealerů budou stát za to.

hiffson (5) napsal 11.03.2011 v 23:12

A 1198 uplně jinačí. Tohle je Hornet(konkurence GSR).

SuperSic58 (1308) napsal 11.03.2011 v 22:05

Co ty třmeny na 6ce?? To je z nějakýho čínskýho mopeda ne? To gsx-r má teda jinačí brzdy




TOPlist