Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Čau lidi mě se poslední dobou zdá že se do motorek cpe hodně elektroniky a to ztrácí potěšení z jízdy.Mám Hondu cb500 a jsem spokojen.Mašinu která má ABS bych nechtěl ani zadarmo a jestli se někdo bojí a nebo neumí jezdit tak at jde pěšky.Minulí rok jsem si pořídil Ktm 250sx a to je svezení.Žádná elektrika a kila navíc prostě výkon,brzdy vše super.Zatím se mějte fajn a všem přeji pěknou sezonu hlavně ve zdraví.
Za mě teda rozhodně . Za ten dizajn, předek výrazný, masivní ale žádný zadek, působí to na mě tak nějak nevyváženě.. Na digi budíky si zvykám ale ten výfuk... ve srovnání s předešlým eFkem krok zpět a úplně z cesty.
Souhlasím s tím, že na živo vypadá o hodně lépe než na fotce,mám ročník 2001 jsem s ní spokojen, univerzální motorka, jsem rád, že je další modelová řada na světě.
stará cbr je krajšia,silnejšia,lahšia - je to možne
nová cbr - po hnusnej vfr je tu menej hnusná cbr,dizajn
výfuk k,palubovka
co to ti panove v hodne robia?
Ten design je fakt k zeblití velebnosti, člověk na tom vypadá jak na vysavači, to je tak když se všichni snaží předběhnout dobu. Jinak věřim že si svoje kvality prosadí.
Lidi, kteří kritizují věci jako řídítka, výkon, radiály, apod. si neuvědomují, že nejde o ryzí SS. Koncept nového Fka jde více cestovní cestou. Pořád je to ale skvělý univerzál. Jsou motorky, které snoubí více jízdních stylů a většinou to dopadne tak, že si vemou ty špatné vlastnosti. Fko je opak. Příjemě kombinuje cestovní a sportovní moto. Za mě
Co bych vytknul je otáčkoměr. Je vážně dost úzký. Chytřejší budeme, až se na ní projedeme. Hodnotit jízdní vlastnosti motorky podle obrázku je neobjektivní.
Muhehe, jak to vidí Honda Petr Hubáček :
Její příchod byl definován slogany typu "návrat legendy" či "nejlepší supersport všech dob je zpět!" Někomu se mohly tyto definice zdát přehnané, či pouhým výplodem marketingových ředitelů v rámci propagačních kampaní. Opak je však pravdou. Jezdci litrových kubatur se k tomuto motocyklu po letech vracejí. A dobře vědí, proč tak činí - univerzálnost a ovladatelnost tohoto motocyklu je prostě k nezaplacení. Pro mladé jezdce je CBR600F životním snem či dokonce metou, kterou by chtěli ve své motocyklové kariéře dosáhnout. "Šestkové cebro" se v "efkovém provedení" stalo kultem, jehož ukončení prodeje v roce 2007 znamenalo těžkou ránu pro řadu příznivců praktické, sportovní jízdy. Nyní je zpět a to ve vynikající formě.
Nasedám na cebro a ještě, než vůbec zavadím o startér, mám pocit, že tento bike znám již dlouhou dobu. Vše padne do ruky, veškeré ovládání je řešené intuitivně, jezdec najde každou drobnost se zavázanýma očima. Řídítka modelu CBR 600F jsou umístěna výše, než je tomu u většiny supersportovních motocyklů, díky čemuž nedochází k tak velkému namáhání zápěstí jezdce. Sedlo, řídítka a stupačky společně vytvářejí jízdní pozici, díky které jezdec nepřichází o své pohodlí, čili zapomeňte na bolavá záda, otlačené dlaně a křeč v nohách, kterou znáte z ostatních supersportů. Také spolujezdec nepřichází zkrátka, sedlo je mnohem hlouběji čalouněno, než je tomu u supersportovních strojů. Krom toho je posazeno níže a blíže k jezdci, což usnadňuje naklápění a pomáhá spolujezdci cítit se za jízdy pohodlněji.
Motor a jeho výkon, to je lahůdka. CBR je vybaveno řadovým čtyřválcovým DOHC motorem, který byl původně vyvinut pro CBR600RR 2007 a lze ho nalézt také u motocyklu CB600F Hornet. Tento motor je vyladěn tak, aby poskytoval velmi široký rozsah výkonu, a citlivě a předvídatelně reagoval na pohyby plynové rukojeti. Plynulé zrychlení následuje prakticky od nejnižších otáček, kolem pěti tisíc si motor spokojeně vrní, a pokud chcete adrenalin, stačí jej nepustit pod sedm tisíc, kdy se cebro mění z hodného biku ve vzteklou bestii. Zatáčky na CBR600F nemusí člověk vůbec řešit - motocykl se vede a naklápí s lehkostí prakticky sám. Protože jsme jezdili na vodě, nedůvěřoval jsem zpočátku pneumatikám, ale již po prvních kilometrech mě namontované Battlaxy BT-012 přesvědčily, že sedí jako přibité a v kombinaci s perfektními brzdami a systémem ABS se tak stalo CBR v hustém lijáku příjemnou záležitostí.
moc tyhle motka nesleduji...ale kde jsou koně?? Mám pocit, že výkonově se tahle šestka vrátila někam 15 roků zpět. Nebo se pletu a dělá to tak dneska každej?? Jak říkám...moc to nesleduji, ale...
to Martas.9:
Koukám jak můžu,ale nikde nic nevidím-opravdu hezky schované
Dle mě je nejhezčí model 2001 v černožluté kombinaci a pak v těsném závěsu ta moje
To Lucky.CBR:
Kámo, madla to má, jen je má hezky schované v kapotáži. Dobrá vychytávka...
Tuším, že těch 75kW bude určitě proto, aby se mohla seškrtit na nižší výkon. Protože (pokud jsem správně informovaný) motorky, které mají víc než 100 koníků nepůjdou legislativně seškrtit. Nevím jestli to bude už od r.2012 nebo později, ale každopádně to je v návrhu nového zákona.
Mě osobně se design líbí a myslím si, že svou cílovku si určitě najde.
A za 209 tisíc... nádhera!
Nejdříve jsem tleskal nápadu vrátit se zase k univerzální sportovní motorce,protože jinak máte na výběr jen ostrou šestku nebo cesťáka,ale tohle ne japonští přátelé.Tkhle zprasit kultovní motorku.Vysoký řidítka,úzká kapotáž-tohle prostě vypadá jak dváca.Navíc nemá ani madlo pro spolujezdce.Nejsem žádnej staromódní páprďa,ale mám rád design z let 1997-2000. Poctivě kapotovaný, široký mašiny s pořádným zadkem, zkrátka jako s ženama-hezky do ruky. Dneska jsou ty motorky jak anorektičky ze žurnálu
Ale jo, clanek libil. Motorka taky moc pekná tak nějak moje krevná skupina. No uvidíme, třeba si padnem na příští sezonu do oka tak ze mi zustane v garazi :)
Hm. Tož nevim. Takové jakési o ničom. CBR600 je v motocyklové branži něco jako Octavia 1.9Tdi 66KW ve stříbrné barvě a kombík k tomu. Všehoschopná-nevýrazná-tuctovka, kterých jsou všude čtyři prdele. Pro někoho modla, pro spousty ostatních chleba bez másla... Mě todle nic neříká. Bzzzzzzzzzzz...
Kdyby se mi nelíbila, tak si ji nekoupím. Koupil a jsem s ní 100% spokojenej. Zatím jsem nenašel chybu.
...včera som ju videl na motosalone a naživo je veľmi pekná
Čau lidi mě se poslední dobou zdá že se do motorek cpe hodně elektroniky a to ztrácí potěšení z jízdy.Mám Hondu cb500 a jsem spokojen.Mašinu která má ABS bych nechtěl ani zadarmo a jestli se někdo bojí a nebo neumí jezdit tak at jde pěšky.Minulí rok jsem si pořídil Ktm 250sx a to je svezení.Žádná elektrika a kila navíc prostě výkon,brzdy vše super.Zatím se mějte fajn a všem přeji pěknou sezonu hlavně ve zdraví.
Za mě teda rozhodně . Za ten dizajn, předek výrazný, masivní ale žádný zadek, působí to na mě tak nějak nevyváženě.. Na digi budíky si zvykám ale ten výfuk... ve srovnání s předešlým eFkem krok zpět a úplně z cesty.
Souhlasím s tím, že na živo vypadá o hodně lépe než na fotce,mám ročník 2001 jsem s ní spokojen, univerzální motorka, jsem rád, že je další modelová řada na světě.
stará cbr je krajšia,silnejšia,lahšia - je to možne
nová cbr - po hnusnej vfr je tu menej hnusná cbr,dizajn
výfuk k,palubovka
co to ti panove v hodne robia?
Ten design je fakt k zeblití velebnosti, člověk na tom vypadá jak na vysavači, to je tak když se všichni snaží předběhnout dobu. Jinak věřim že si svoje kvality prosadí.
Jo a ještě by mě zajímalo jestli budou i nějaké origo kufry.
Lidi, kteří kritizují věci jako řídítka, výkon, radiály, apod. si neuvědomují, že nejde o ryzí SS. Koncept nového Fka jde více cestovní cestou. Pořád je to ale skvělý univerzál. Jsou motorky, které snoubí více jízdních stylů a většinou to dopadne tak, že si vemou ty špatné vlastnosti. Fko je opak. Příjemě kombinuje cestovní a sportovní moto. Za mě
Co bych vytknul je otáčkoměr. Je vážně dost úzký. Chytřejší budeme, až se na ní projedeme. Hodnotit jízdní vlastnosti motorky podle obrázku je neobjektivní.
jakubmokris> však design ale dělali Italové
LuckyCBR> spolujezdec se může držet pod sedlem, myslím, že je to lepší než mít ruce za zádama.
Muhehe, jak to vidí Honda Petr Hubáček :
Její příchod byl definován slogany typu "návrat legendy" či "nejlepší supersport všech dob je zpět!" Někomu se mohly tyto definice zdát přehnané, či pouhým výplodem marketingových ředitelů v rámci propagačních kampaní. Opak je však pravdou. Jezdci litrových kubatur se k tomuto motocyklu po letech vracejí. A dobře vědí, proč tak činí - univerzálnost a ovladatelnost tohoto motocyklu je prostě k nezaplacení. Pro mladé jezdce je CBR600F životním snem či dokonce metou, kterou by chtěli ve své motocyklové kariéře dosáhnout. "Šestkové cebro" se v "efkovém provedení" stalo kultem, jehož ukončení prodeje v roce 2007 znamenalo těžkou ránu pro řadu příznivců praktické, sportovní jízdy. Nyní je zpět a to ve vynikající formě.
Nasedám na cebro a ještě, než vůbec zavadím o startér, mám pocit, že tento bike znám již dlouhou dobu. Vše padne do ruky, veškeré ovládání je řešené intuitivně, jezdec najde každou drobnost se zavázanýma očima. Řídítka modelu CBR 600F jsou umístěna výše, než je tomu u většiny supersportovních motocyklů, díky čemuž nedochází k tak velkému namáhání zápěstí jezdce. Sedlo, řídítka a stupačky společně vytvářejí jízdní pozici, díky které jezdec nepřichází o své pohodlí, čili zapomeňte na bolavá záda, otlačené dlaně a křeč v nohách, kterou znáte z ostatních supersportů. Také spolujezdec nepřichází zkrátka, sedlo je mnohem hlouběji čalouněno, než je tomu u supersportovních strojů. Krom toho je posazeno níže a blíže k jezdci, což usnadňuje naklápění a pomáhá spolujezdci cítit se za jízdy pohodlněji.
Motor a jeho výkon, to je lahůdka. CBR je vybaveno řadovým čtyřválcovým DOHC motorem, který byl původně vyvinut pro CBR600RR 2007 a lze ho nalézt také u motocyklu CB600F Hornet. Tento motor je vyladěn tak, aby poskytoval velmi široký rozsah výkonu, a citlivě a předvídatelně reagoval na pohyby plynové rukojeti. Plynulé zrychlení následuje prakticky od nejnižších otáček, kolem pěti tisíc si motor spokojeně vrní, a pokud chcete adrenalin, stačí jej nepustit pod sedm tisíc, kdy se cebro mění z hodného biku ve vzteklou bestii. Zatáčky na CBR600F nemusí člověk vůbec řešit - motocykl se vede a naklápí s lehkostí prakticky sám. Protože jsme jezdili na vodě, nedůvěřoval jsem zpočátku pneumatikám, ale již po prvních kilometrech mě namontované Battlaxy BT-012 přesvědčily, že sedí jako přibité a v kombinaci s perfektními brzdami a systémem ABS se tak stalo CBR v hustém lijáku příjemnou záležitostí.
a který článek je lepší?
moc tyhle motka nesleduji...ale kde jsou koně?? Mám pocit, že výkonově se tahle šestka vrátila někam 15 roků zpět. Nebo se pletu a dělá to tak dneska každej?? Jak říkám...moc to nesleduji, ale...
humus velebnosti
Vypadá jak celokapotovanej Bandit
to Martas.9:
Koukám jak můžu,ale nikde nic nevidím-opravdu hezky schované
Dle mě je nejhezčí model 2001 v černožluté kombinaci a pak v těsném závěsu ta moje
jakumokris> design navrhoval Ital
To Lucky.CBR:
Kámo, madla to má, jen je má hezky schované v kapotáži. Dobrá vychytávka...
Tuším, že těch 75kW bude určitě proto, aby se mohla seškrtit na nižší výkon. Protože (pokud jsem správně informovaný) motorky, které mají víc než 100 koníků nepůjdou legislativně seškrtit. Nevím jestli to bude už od r.2012 nebo později, ale každopádně to je v návrhu nového zákona.
Mě osobně se design líbí a myslím si, že svou cílovku si určitě najde.
A za 209 tisíc... nádhera!
Mě se moc nelíbí, 2001 a víš je daleko hezčí.
Me se to docela libi, ale jedina hezka Honda je Crossrunner :)
okapotovaný Hornet s delenými rajdami... nezaslúži si to názov "CBR 600F"
01-06 jednoznačne vyhráva ...a keby som chcel klasiku, tak F3 98 v čierno-bronzovej
Tak tohle se pánům od hondy opravdu nepovedlo...
Nejdříve jsem tleskal nápadu vrátit se zase k univerzální sportovní motorce,protože jinak máte na výběr jen ostrou šestku nebo cesťáka,ale tohle ne japonští přátelé.Tkhle zprasit kultovní motorku.Vysoký řidítka,úzká kapotáž-tohle prostě vypadá jak dváca.Navíc nemá ani madlo pro spolujezdce.Nejsem žádnej staromódní páprďa,ale mám rád design z let 1997-2000. Poctivě kapotovaný, široký mašiny s pořádným zadkem, zkrátka jako s ženama-hezky do ruky. Dneska jsou ty motorky jak anorektičky ze žurnálu
Je to ňáký malý, nic moc vzhled teda, vypadá jak dvěapůle.
design Hondy se mi dost přestává líbit a připadá mi, jako by se některý prvky snažili kopírovat od Italů
Hezká motorka, pěkné fotky, tragická úroveň češtiny.
Tak tohle se jim povedlo !! Moc krásná, ikdyž na můj vkus trošku slabá.
drippera - souhlas!!universálka, bez srdce, ale svoje kupce si najde..ale se starým eFkem se to podle mně nedá srovnat..
Ale jo, clanek libil. Motorka taky moc pekná tak nějak moje krevná skupina. No uvidíme, třeba si padnem na příští sezonu do oka tak ze mi zustane v garazi :)
drippera to vystihl Ovšem v případě novějších generací Octávie bych tak skeptický jako v případě CBR 600F nebyl, tam je to obráceně
Hm. Tož nevim. Takové jakési o ničom. CBR600 je v motocyklové branži něco jako Octavia 1.9Tdi 66KW ve stříbrné barvě a kombík k tomu. Všehoschopná-nevýrazná-tuctovka, kterých jsou všude čtyři prdele. Pro někoho modla, pro spousty ostatních chleba bez másla... Mě todle nic neříká. Bzzzzzzzzzzz...