globalmoto_kveten




Výstava Motocykl 2007

Kapitoly článku

Přinášíme vám výsledky kategorií hodnocených odbornou porotou a vyhlášených veřejně v neděli 11.3.2007 na výstavě Motocykl v Praze Holešovicích. Soutěžní motocykly hodnotila odborná porota podle jednotlivých kategorií přímo na výstavě. Každému motocyklu v dané kategorii porotce udělil body. Bodová stupnice byla 1 – 10 (10 bodů je nejvyšší ohodnocení).
V každé kategorii bylo vyhlášeno 5 nejlepších umístění. Stroj, který bude mít celkově největší počet bodů od všech porotců, získá titul The Best of Bohemia Custom Show 2007. V době výstavy probíhalo také hlasování návštěvníků o Pohár Českých motocyklových novin. Toto hlasování probíhalo formou SMS a bylo ukončeno v sobotu 10. března v 20:00.

Soutěžní kategorie motocyklů hodnocené odbornou porotou:

Chopper & Cruiser
Všechny upravené a přestavěné choppery a cruisery bez rozdílu roku výroby, počtu válců a objemu motoru, které mají platnou SPZ a u nichž je alespoň jeden ze základních stavebních prvků motocyklu (buď rám, nebo pohonná jednotka) totožný s typovým a modelovým označením uvedeným ve velkém technickém průkazu. Do této kategorie nespadají stroje s motory Harley-Davidson ani s jejich licenčními kopiemi H-D (S&S, RevTech,Merch, Delkron, TP Engineering...)
1. místo - Zdeněk Kopřiva (č.26) Suzuki Intruder 1400

Rok výroby 1986
Výkon 49 kW
Úpravy motoru upraveno na jeden karburátor
Rám vlastní konstrukce
Lak modrá perleť
Doba přestavby 2 roky
Hodnota přestavby 235 000 Kč




2. místo: č. 40 YAMAHA DRAGSTAR 1100
Lukáš Novrkol 3. místo: č. 39 HONDA WALKYRIE GL 1500
František Groda /Airbrush studio Opava 4. místo: č. 11 SUZUKI VS 1400 INTRUDER
Martin Flíček / Iron Moto 5. místo: č. 30 YAMAHA XV 1600 WILD STAR
Jan Geletý / Erik Zeman Cycles


Pro Street
Kategorie silničních sportovních motocyklů - všechny "vytuněné" silniční sériové motocykly, stroje upravené a přestavěné ve stylu streetfighter nebo café racer, speciály pro stuntriding, repliky závodních motocyklů, závodní speciály. Do této kategorie patří i zajímavé stroje typu enduro, cross nebo přestavby pro supermoto.
1. místo - Sargon a.s. & Power by Pete Brno (č.38) Ducati 999s Sargon

Rok výroby 2005
Výkon 159 k
Úpravy motoru duralové, magnéziové a titanové díly, vačky RCM racing, titanové ventily, upravený airbox, KN filtry, odlehčený spojkový koš
Rám chrommolybdenový rám
Úpravy rámu leštěný niklovaný rám, titanové zlatě nitridované výztuhy, podsedlovka: materiál titan, povrchová úprava zl. nitrid titanu
Lak airbrush
Vychytávky všechno a karbonová kola
Doba přestavby cca 4,5 měsíce
Jiné váha 171 kg (série 199 kg)






2. č. 22 SUZUKI TL 1000S Wasps Performance
Petr Kolář 3. č. 18 HONDA VFR 750
Kamil Vavrečka 4. č. 14 SUZUKI GSF 1200N
Václav Lapáček 5. č. 44 SUZUKI GSXR 1000
Pavel Korych


Tuzemák
Typicky česká kategorie. Všechny druhy a typy motocyklů bez rozdílu počtu válců, objemu a roku výroby, ovšem poháněné POUZE motory české výroby (Jawa, ČZ, Walter, Ogar, Eso...). Do soutěže budou přijaty jen stroje upravené nebo postavené v Čechách.
1. místo - Martin Vyskupič (č.21) JAWA 638-0-02 "Destilátor"

Rok výroby 1986
Výkon 27 koní
Úpravy motoru bezkontaktní zapalování
Motor jiné celková repase
Rám 638
Úpravy rámu rozřezán, svařen, vyztužen
Vychytávky přepínání různých křivek předstihu, kontrolky v řidítkách
Doba přestavby bohužel není známo datum započetí
Hodnota Přestavby neuvěřitelná, radši nemluvit, jen v materiálu 80 000 Kč
Jiné pohodlné sedlo spolujezdce




2. č. 3 JAWA 250 PÉRÁK
David Dušek 3. č. 17 JAWA 500 OHC-02
Miroslav Šilar 4. č. 1 JAWA 350/634 „CLUB SPORT“
Miroslav Balák 5. č. 4 JAWA 350 SIDECAR
Martin Dvořáček


Custom Harley
Všechny druhy motocyklů poháněné výhradně agregáty Harley-Davidson a Buell bez rozdílu objemu a roku výroby. Tyto motocykly musí být vybaveny platnou registrační značkou (českou nebo zahraniční).
1. místo - Rudolf Veselý (č.20) H-D Sportster

Rok výroby 2006
Výkon na Sportstera slušný
Úpravy motoru Harley - Davidson
Rám vlastní konstrukce
Vychytávky jejich tam více než dost
Doba přestavby 2 roky
Hodnota Přestavby 550 000 Kč






2. č. 23 HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL „ROAD CAFÉ“
David Homolka 3. č. 8 HARLEY-DAVIDSON FLSTF
Jiří Frühbauer 4. č. 42 HARLEY-DAVIDSON EASY RIDER
Libor Kubec 5. č. 5 HARLEY- DAVIDSON FLTSFSE
Josef Formánek


Radical custom
Kategorie toho nejlepšího. "Freestyle" bez jakýchkoliv omezení a hranic! Všechny zcela nově postavené motocykly s libovolnou pohonnou jednotkou. Radikální customy nemusí mít RZ ani TP!
1. místo - RMF - Passau (č.47) Event Horizon

Rok výroby 2007
Úpravy motoru motor postavený na zakázku fa Düx Industry
Motor jiné Düx Industry
Rám Wild Style
Úpravy rámu kompletně postavený
Lak Slimgrafix
Doba přestavby 1 rok
Hodnota Přestavby 70 000 EUR
Jiné Wild Style






2. č. 10 BANDITSERVIS TATRA 815-3 000 cm³
Karel Hromek 3. č. 46 Harley 1 600
RMF Passau (Německo) 4. č. 37 VMP RV-BIKE
VMP/Bellmore 5. č. 48 LOUD GRAY FELLOW
Bikers Bar/František Binka


Top Paint
Lakýrnická a airbrusherská kategorie. Hodnotí se nejen kvalita a technika laku či airbrushe, ale také celkové pojetí a ztvárnění motocyklu. Přihlásit se do ní mohou všechny motocykly z předcházejících pěti kategorií.
1. místo - lakování Pugner design (č.36) WMP Bellmore Bohemia Crystal

Rok výroby 2007
Výkon 125 koní
Úpravy motoru 2100 ccm
Rám PENZ Performance
Úpravy rámu WMP + Pepa Kolínek
Lak Olaf Pugner
Vychytávky nějaké jsou
Doba přestavby 7 měsíců
Hodnota Přestavby 1,5 mil. Kč




2. č. 30 YAMAHA XV 1600 WILD STAR
Erik Zeman Cycles/Jan Geletý, lakování Pugner design-Olaf Pugner 3. č. 46 HARLEY-DAVIDSON 1600
RMF Passau, lakování Airbrush Kobler 4. č. 47 EVENT HORIZON
Wild Style/Roman Buš, lakování Slimgrafix 5. č. 38 DUCATI 999s SARGON
Sargon a.s./Power by Pete, lakování Airbrush Jiří Malena


The Best of Bohemia Custom Show


Ocenění pro stroj, který od porotců získá celkově nejvíc bodů.


č. 38 DUCATI 999s SARGON
Sargon a.s./Power by Pete



Přestavba roku 2007 o pohár Českých motocyklových novin


Návštěvnická anketa; všichni návštěvníci veletrhu Motocykl & Bohemia Custom 2007 mohli od čtvrtka do soboty večer hlasovat formou sms, které motocykly se jim ze všech soutěžních exponátů líbí nejvíc. Vyhodnoceny byly tři stroje.
1. místo - Kamil Vavrečka (č.18) Honda VFR 750 Vavros

Rok výroby 1986
Výkon 75 kW
Úpravy motoru karburátory, rozvody
Motor jiné výfuky 4-2-4-2
Rám vyztužený
Úpravy rámu zesílení, vyztužená kyvná vidlice
Vychytávky změna chlazení, nádrž pod sedlem, hodně neotřelý design
Doba přestavby 3 roky
Hodnota Přestavby 390 000 Kč




2. č. 38 DUCATI 999s SARGON
Sargon a.s./Power by Pete 3. č. 13 YAMAHA WILD STAR 1 600
Jiří Janeček


Easyrider´s Best of 2007


Zvláštní cena redakce časopisu Easyriders pro nejzajímavější motocykl výstavy poháněný americkým dvouválcem.


č. 47 EVENT HORIZON
Wild Style/Roman Buš

Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Marek Hrodek - (Odebírat články autora)
Jan Sommer - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist