MV Agusta F4 R Corsa Corta: sestup z výšin
Text: Roman Daněk | Foto: Press | Foto: MV Agusta | Zveřejněno: 12.10.2011 | Zobrazeno: 12 456x
Strategie italské kultovní značky začíná dostávat zřetelnější obrysy. MV Agusta rozjíždí nový marketingový plán, ve kterém chce zřejmě oslovit širší okruh zákazníků.
Loňskou novinkou byl nový naked-bike, MV Agusta Brutale 920, který se měl stát levnější variantou k Brutale 990R a zároveň být "entry-modelem", který osloví nové zákazníky. V tomto týdnu se objevil další streetfighter Brutale R 1090, který nahrazuje Brutale 1090RR a je opět o pořádný kus levnější. A nyní se představuje F4 R, levnější sestřička od superbiku F4 RR.
MV Agusta F4 R bude mít čtyřtaktní řadový čtyřválec naladěn na 195 koní při 13 000 ot./min (o 6 k méně, než má F4 RR), protože má změněnou mapu vstřikování a nemá tak vypiplanou hlavu válců jako RR. Odpružení od Öhlinsu nahrazuje levnější plně nastavitelná přední USD vidlice Marzocchi s průměrem trubek 50 mm, vzadu je jednoramenná kyvka a tlumič Sachs. Naopak brzdy Brembo Monobloc zůstávají - vpředu jsou dva kotouče o průměru 320 mm se čtvřpítskovými třmeny, vzadu je pak jeden menší kotouč.
Šetřilo se i na tlumiči řízení, tlumič od Öhlinsu byl vyměněn za levnější sériový kousek. A drobné změny jsou i v technologii výroby příhradového rámu. Nová MV Agusta F4 R bude stát 18800 eur (cca 460 tis. korun), což je o rovných 120 tis. levnější, než verze F4 RR.
MV Agusta F4 R bude mít čtyřtaktní řadový čtyřválec naladěn na 195 koní při 13 000 ot./min (o 6 k méně, než má F4 RR), protože má změněnou mapu vstřikování a nemá tak vypiplanou hlavu válců jako RR. Odpružení od Öhlinsu nahrazuje levnější plně nastavitelná přední USD vidlice Marzocchi s průměrem trubek 50 mm, vzadu je jednoramenná kyvka a tlumič Sachs. Naopak brzdy Brembo Monobloc zůstávají - vpředu jsou dva kotouče o průměru 320 mm se čtvřpítskovými třmeny, vzadu je pak jeden menší kotouč.
Šetřilo se i na tlumiči řízení, tlumič od Öhlinsu byl vyměněn za levnější sériový kousek. A drobné změny jsou i v technologii výroby příhradového rámu. Nová MV Agusta F4 R bude stát 18800 eur (cca 460 tis. korun), což je o rovných 120 tis. levnější, než verze F4 RR.
Informace o redaktorovi
Roman Daněk - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz