Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak to je super , teď už si může MVA dovolit opravdu každý! Jinak kdybych náhodou někdy chtěl řadovej čtyřválec, F4 je pro mě stále jediná možná volba! Srovnávat se dá snad jedině s BMW , ale na rozdíl od BMW S1000RRR má MVA navíc i k dokonalosti dovedený design! Každopádně jak píše Poggy, stará F4 byla v detailech ještě mnohem povedenější - i když jsou na první pohled stále skoro stejné - holt, dokonalost už není třeba vylepšovat... Ovšem nic nemá na "Tamburini Edition" , to je pro mě druhá nejdokonalejší sportovní mašina všech dob - hned po 916 samozřejmě!
To jirikr: vycházel jsem z cen uváděných u zdroje = www.mvagusta.it, kde píšou taky 18800, ale v eurech. A při kurzu 24,5:1 to vychází na 460T Kč.
To marex: sestup z výšin... no bylo to myšleno tak, že která motorka kromě F4RR stojí přes 550T ? Jiná varianta litru u MV Agusty nebyla... Cena F4R je 460T a s tou cenou se už blížíme k např. 1198, takže tím byl myšlen sestup z výšin
Je vidět, ze matematika nebude pro autora článku to pravé :) 18800 usd je při aktuálním kurzu cca 18,30 je cca 340 000 Kč :) a to je podle me hodně zajimava cena
Jo a úplně základní F4 1000 stojí 380 000 Kč.
Tak to je super , teď už si může MVA dovolit opravdu každý! Jinak kdybych náhodou někdy chtěl řadovej čtyřválec, F4 je pro mě stále jediná možná volba! Srovnávat se dá snad jedině s BMW , ale na rozdíl od BMW S1000RRR má MVA navíc i k dokonalosti dovedený design! Každopádně jak píše Poggy, stará F4 byla v detailech ještě mnohem povedenější - i když jsou na první pohled stále skoro stejné - holt, dokonalost už není třeba vylepšovat... Ovšem nic nemá na "Tamburini Edition" , to je pro mě druhá nejdokonalejší sportovní mašina všech dob - hned po 916 samozřejmě!
Tuna: Myslím, že většina z nás do toho spíš ty prachy investovat nechce, nebo je má. Já bych zaplatil radši za Bimotu. , 1198...brzy bude i Panigale.
A stejně se mi stará F4 do roku 2009 líbí víc.
Neřešte cenu, stejně si to nikdo nekoupíte, protože na to nemáte koule Všimněte si jak to má vychytaný detaily. Třeba stojánek
Co se vám na těch cenách nezdá?
Vždyť je to furt stejná písnička.
- v USA cena 18.800,- USD (cca 340 tisíc Kč)
- v západní Evropě cena 18.800,- EUR (cca 460 tisíc Kč)
No a u nás třeba 549.900,- Kč, a "akční cena" 499.900,- Kč, ne?
Musí se přece taky přeložit uživatelská příručka do češtiny... :)
podsedlovka + laufy = nebrat!
Roman: Ahá. Tak to jó. Ono to vyznělo spíš jako, že už není tak exkluzivní, krásná, všemi opěvovaná, nadčasová...prostě MV.
Taky mi to cenově nevychází,píšou všude 18.800 dolarů a to je cca 350.000Oč ale přepočet vypadá na Eura což je již dost závratná cena...
To jirikr: vycházel jsem z cen uváděných u zdroje = www.mvagusta.it, kde píšou taky 18800, ale v eurech. A při kurzu 24,5:1 to vychází na 460T Kč.
To marex: sestup z výšin... no bylo to myšleno tak, že která motorka kromě F4RR stojí přes 550T ? Jiná varianta litru u MV Agusty nebyla... Cena F4R je 460T a s tou cenou se už blížíme k např. 1198, takže tím byl myšlen sestup z výšin
moc pekny.. jen at to zlevnej at to lidi kupujou.. dvouleta kocicka za rozumnej pebniz kdyz bude konecne k amni by bylo fakt super..!
neřeště tady za kolik se prodává v dolarech asi v USA .
před rokem v přepočtu na kč stála 848 za mořem asi 200tis.kč a kolik stála u nás asi víte ...
Sestup z výšin... sestup z výšin... nerozumím!!!
Chtít sportovní čtyřvál, tak jdu taky do Agusty . Ceny jsou v pohodě a jsou úměrné značce.
Omluva čerpal jsem z jiných zdrojů, kde se uvádí cena v usd, zajímalo by me, co je tedy spravne
Je vidět, ze matematika nebude pro autora článku to pravé :) 18800 usd je při aktuálním kurzu cca 18,30 je cca 340 000 Kč :) a to je podle me hodně zajimava cena
Nádherná motorka za rozumné peníze. Holt to není konfekce a za to se platí...
to je fakt za hubičku
Mit na to tak F4 beru hned
Stroj je to nádherný, o tom žádná, ale ta cena je pořát odporně vysoká i po ořezání