Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já měl v 16 dvoutaktní RS a to byla pila (ikdyž se jednou zadřela a jednou kleklo ojniční ložisko), já z ní byl unešenej...ta poslední dvoutakt RS s designem RSV byla top...tyhle čtyřtakty jsou už jen takový prdítka...ale i tak bych to jako puboš bral všema deseti.
Kdyz si vzpomenu na Cagiva Mito (design ducati 916), Suzuki RGV, Aprilia RS 125/250 moje Gilera SP02, ktera jezdila 160km/h a podivam se na udaje teto novinky tak nevim jestli se tomu vyvoji smat nebo brecet.
H.
Když už to musí být omezené výkonem, tak proč je to tak těžké?
Dvoutakty měli gumy ještě o centimetr širší, kotouč o 20 mm větší a vážili o 15 kg méně, kde je pokrok?
Proč musí malá motorka pro náctileté vážit skoro 150 kg? Jak se s tím má poprat např. malá hubená holka vážící pod 50 kg. Ani z toho nedosáhne na zem.
Hezké, ale když jsem v 16ti otevřel RSo a tachometr lítal k 180 to byla jiná jízda. To mé RS by si dalo tyto k snídani. A 140 tku gumu to mělo už dávno. .
Dodnes na něj vzpomínám. Teď už bych si ho z nostalgie nechal.
Je to pekny a podelal bych se radosti, kdyby mi takove RSo v 16 pristalo pod stromeckem, ale kdyz vzpomenu na RS125 z roku 97, porad tyto novodobe 4T pusobi jako hracky/kolobezky a ne jako sportovni naradi, jako driv.
Mozna nazivo to bude jine, takova YZF125R nevypada vubec spatne, tak treba tohle bude taky dobry.
Otázočka, ako je to s tou výrobou Made in Italy ? V staršom článku píšete, citujem: "Proto když si koupíte nějakou Aprilku, bude na ní z 90 % napsané made in Italy. Těch deset procent zbývá na nejmenší stopětadvacítky, které se vyrábí v čínské továrně Piaggio group." https://www.motorkar...ve-stroje-43531.html
Nejsou to 2T, takže o ničem
Proc neni v technickych udajich maximalni rychlost? Co je to za zvyk to neuvadet.
Já měl v 16 dvoutaktní RS a to byla pila (ikdyž se jednou zadřela a jednou kleklo ojniční ložisko), já z ní byl unešenej...ta poslední dvoutakt RS s designem RSV byla top...tyhle čtyřtakty jsou už jen takový prdítka...ale i tak bych to jako puboš bral všema deseti.
Kdyz si vzpomenu na Cagiva Mito (design ducati 916), Suzuki RGV, Aprilia RS 125/250 moje Gilera SP02, ktera jezdila 160km/h a podivam se na udaje teto novinky tak nevim jestli se tomu vyvoji smat nebo brecet.
H.
Když už to musí být omezené výkonem, tak proč je to tak těžké?
Dvoutakty měli gumy ještě o centimetr širší, kotouč o 20 mm větší a vážili o 15 kg méně, kde je pokrok?
Proč musí malá motorka pro náctileté vážit skoro 150 kg? Jak se s tím má poprat např. malá hubená holka vážící pod 50 kg. Ani z toho nedosáhne na zem.
Hezké, ale když jsem v 16ti otevřel RSo a tachometr lítal k 180 to byla jiná jízda. To mé RS by si dalo tyto k snídani. A 140 tku gumu to mělo už dávno. .
Dodnes na něj vzpomínám. Teď už bych si ho z nostalgie nechal.
Pěkný jen by jim o dost víc slušel ostrej dvoutakt
Možná, že kdybych měl takovou mašinu v šestnácti, nebyl bych tak dlouho panic.
Modro/bílá se povedla.Jen by to chtělo nějaký ekologický dvoutakt s 30-ti koňmi.Čtyřtakt v malorážce musí za chvíli nudit.
Ještě 12 cm podpatky,pěkné nohy a sex-appel bude dokonalý
To RS je fakt pěkné!
V 16letech a na začátek - byl bych jako v nebi.
1 reakce
Je to pekny a podelal bych se radosti, kdyby mi takove RSo v 16 pristalo pod stromeckem, ale kdyz vzpomenu na RS125 z roku 97, porad tyto novodobe 4T pusobi jako hracky/kolobezky a ne jako sportovni naradi, jako driv.
Mozna nazivo to bude jine, takova YZF125R nevypada vubec spatne, tak treba tohle bude taky dobry.
Otázočka, ako je to s tou výrobou Made in Italy ? V staršom článku píšete, citujem: "Proto když si koupíte nějakou Aprilku, bude na ní z 90 % napsané made in Italy. Těch deset procent zbývá na nejmenší stopětadvacítky, které se vyrábí v čínské továrně Piaggio group."
https://www.motorkar...ve-stroje-43531.html
2 reakce
Když si vezmu na čem člověk jezdil v mládí a co se dá koupit dnes ... vypadají skvěle.
Jen kaťák bude za chvíli větší než motor samotný
4 reakce