globalmoto_kveten




Předpremiéra českého elektromotocyklu MXM

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Siki (28) napsal 16.10.2022 v 21:24+1

vsem pokracovatelum Alty drzim palce a tesim se, ze si na tom casem politam

gato1962 (2) napsal 15.10.2022 v 15:39-1+2

Elektrodebilita bohužiaľ sa začína šíriť aj medzi motocyklami

L6L (50) napsal 15.10.2022 v 00:33

Bravo MXM
video je trošku černota, ale PR krouťáku věřím
Výkon 42 kW je až až a kapacita 7 kWh slušná, hmotnost vynikající.

Ať Vám to jezdí a přeju nízkou cenu komponent!

Targus (430) napsal 14.10.2022 v 12:30+1

Hmm, docela přehlídka zoufalství, když si konstruktér NEDOKÁŽE vybrat z katalogové nabídky řetěz, který se za jízdy neutrhne...
Btw. ten krouticí moment o kvalitách řetězů vůbec nic neříká, řetěz je namáhán na tah...
Jinak bych spíš viděl velký problém v cukání motoru při změnách jízdních režimů, než v jeho silném krouťáku...
.. jestli si pánové nevědí rady, odstraňuje se to zasazením rozety do několika silentbloků...

MAXIM28 (-5) napsal 13.10.2022 v 17:24+1

K čemu to je,když pak u auta brblá centrála a dobijí baterky .

Mercurio (88) napsal 13.10.2022 v 08:13-1+2

Na článek o elektroherkách je tu nějak málo komentů...
Puffybodie - dobře ty!
E-káju bych za vrchního demagoga nepovažoval. L6L je ještě ďábelštější fanatik. Dokonce se tu i onehdá chvástal,že své elektroherky má přihlášený na svoje děcka. To zavání nějakou tou čertovinou v pozadí...

666moto (26) napsal 13.10.2022 v 08:00

Tak baterie 7kwh a celý závodní den? Trénink, kvalda, dvě rozjížďky? Tak to je přeci úplný nesmysl. Jinak samozřejmě super, že se v Čechách ještě vůbec někdo, kdo chce vyrábět motorky najde

soccer (484) napsal 13.10.2022 v 07:45+1

Fandím každé firmě, která vyprodukuje životaschopný stroj...

Z článku cituji: " V plném nasazení by tato sestava měla zvládnout typický závodní den na krosové trati, tedy dva tréninky a dvě rozjížďky."

Tady to tedy smysl dává, pokud to tak bude...

Jinak jsem proti EU-elektromobilitě, protože se to tlačí na sílu všemi kanály, bez přípravy, bez sedláckého rozumu a kdo zažil RVHP, ví, že podobně tlakované plánování už tu bylo a bylo jen k obrovské technologické i hospodářské škodě celé střední a východní Evropy...
Kdo násilím vstupuje do volného a svobodného trhu umělým omezením a dotacemi (ze společné daňové kasy) na specifický výrobek, ten nepodporuje ekonomiku, ten jen a pouze škodí teď a uškodí i perspektivním oborům do budoucna...

E-kaja = přitroublý demagog, který nemá argumenty pro svá tvrzení...

puffybodie (389) napsal 12.10.2022 v 23:45

Něco pro elektro-eko-naivky od Billa Gatese https://www.instagram.com/reel/CjF3IuMj68p/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Pape (13) napsal 12.10.2022 v 21:55

1000 Nm ? Třeba RAM 1500 5,7 Hemi má 555 Nm. Tak nevím, jak to je.

Radek_R (2) napsal 12.10.2022 v 19:56

Ještě supermoto prosím!!!

MartinXL650V (174) napsal 12.10.2022 v 19:12+1

Moc pěkné Přesně taková věc by se mi líbila, ideálně v Enduro provedení Těším se na další informace.
Snad to nezabije cena a následně cena nové baterie jako u E-EXC

Mig_35 (347) napsal 12.10.2022 v 18:37

Jinak motorku do lesa na elektřinu jo, ale na trati je uřvaná a smradlavá furt full legal... a asi bude i navždy:)

Mig_35 (347) napsal 12.10.2022 v 18:35

Bez spojky bych motorku na mx asi nechtěl:(

nahllowSKY (321) napsal 12.10.2022 v 18:23+1

1000 Nm torque je braný ze zadního kola.Na jedničku u normální motorky může být cca 12x větší než na klice(podle převodového poměru)Na šestku už může být hodně podobný tomu co je na klice.Záleží zase na převodu.U elektriky je to zajímavé tím,že je plný točivý moment k dispozici skoro od první otáčky motoru

gresini (4560) napsal 12.10.2022 v 18:09

Krásná motorka,ale zdaleka nevěřím na 1000 Nm - Blábol -zajímalo by mě jak to doopravdy je - jinak jim ale fandím

foxtrot (80) napsal 12.10.2022 v 17:41

1000 Nm, nevím jestli autor ví o čem píše. Jestlipak někdy jel s 1000 Nm aby si dokázal představit jak velký nesmysl to je.

1 reakce

FilipT
FilipT 12.10.2022 v 19:00

Většina výrobců elektromotorek uvádí točivý moment na zadním kole. Např v diskuzi zmíněný Stark má 938Nm na zadním kole.


nahllowSKY (321) napsal 12.10.2022 v 15:12

Chca nechca totok je budoucnost.Motorka vypadá dobře.Počkáme co řeknou experti na to zadní zavěšení.

chalka (1) napsal 12.10.2022 v 14:13

1000 Nm je k ničemu když to nebude pérovat.

Kubik19 (796) napsal 12.10.2022 v 14:10

Jako super Hoby motorka. Ale, řekl bych že velké úskalí bude podvozek. každopádně tomu hodně moc fandím a těším se co z toho vyleze

a bez řazení by mě to nebavilo

koki888 (160) napsal 12.10.2022 v 13:52

Oproti https://starkfuture.com/products/stark-varg , stark to vyzerá troška staromódne ale to môže byť tými farbami tlmičmi. Dôležitejšie čo bude vo vnútri . 2T si nechám už navždy ale ako ďalšie enduro môže byť. Každopádne fandím vynikajúci počin! Kedy budú testovacie jazdy?

1 reakce

FilipT
FilipT 12.10.2022 v 15:17

Stark je „futurističtější“, ale po bombastické premiéře na začátku roku v současné době předpokládá dodání motocyků jaro 2024.


KVTU (106) napsal 12.10.2022 v 13:11-1+6

Jako staromilec a milovník dvoutaktů musím uznat,že toto je na kratší okruhové závody zn. ideál. O tom že to potěší sousedy motokrosových areálů jsem přesvědčen na 100%

Tr_oy (14) napsal 12.10.2022 v 11:53+1

Je mi jasné, že před premiérou nebudou chtít nic prozrazovat.
Nejvíc by mě ale zajímalo:
- zda chystají také endurový model, případně s možností homologace ("na značkách") - elektrika mi i tady dává, narozdíl od silnice, opravdový smysl
- zda budou bateriové moduly kompatibilní se standardem, který společně jako otevřený patent vyvíjejí japonští a italští výrobci (tady jsem asi trochu nepřesný, ale zasvěcení tuší, co mám na mysli).

Jindra98 (19) napsal 12.10.2022 v 11:04-1+1

fandim kazdemu novemu ceskemu vyrobci, vzhledem k tomu, ze ve 21.stoleti nejsme zadna motocyklova velmoc, ale z vet nize na jejich webovych strankach je jasne, pro jakou skupinu uzivatelu bude tento vyrobek urceny

"With electric power You can focus more on the track in front of You without thinking about shifting and using a clutch. That way You will save a lot of energy and enjoy the ride much more. We will also give You the ability to change the characteristic of the power-output on the fly either on set up maps or setting them up on Your smartphone."

puffybodie (389) napsal 12.10.2022 v 10:25+1

Tady v tomhle nasazeni to smysl dava, protoze se nemusi resit infrastruktura, rychlost nabijeni, delka dojezdu.

Pro ostatni ale stale plati toto cim dal vice:

Konec norskeho elektromobilniho socialismu - https://www.autoforum.cz/predstaveni/soucasne-deni-v-norsku-jasne-ukazuje-jak-skonci-snaha-o-vnucovani-elektromobilu-vsem/#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Honza-K (837) napsal 12.10.2022 v 10:06+4

Vypadá to pěkně, důležitá bude cenovka. Taky by bylo fajn, kdyby nějak "vyčarovali" prostor na zadní centrální tlumič, protože ty dva samostatný jsou už malinko out....




TOPlist