Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hmm, docela přehlídka zoufalství, když si konstruktér NEDOKÁŽE vybrat z katalogové nabídky řetěz, který se za jízdy neutrhne...
Btw. ten krouticí moment o kvalitách řetězů vůbec nic neříká, řetěz je namáhán na tah...
Jinak bych spíš viděl velký problém v cukání motoru při změnách jízdních režimů, než v jeho silném krouťáku...
.. jestli si pánové nevědí rady, odstraňuje se to zasazením rozety do několika silentbloků...
Na článek o elektroherkách je tu nějak málo komentů...
Puffybodie - dobře ty!
E-káju bych za vrchního demagoga nepovažoval. L6L je ještě ďábelštější fanatik. Dokonce se tu i onehdá chvástal,že své elektroherky má přihlášený na svoje děcka. To zavání nějakou tou čertovinou v pozadí...
Tak baterie 7kwh a celý závodní den? Trénink, kvalda, dvě rozjížďky? Tak to je přeci úplný nesmysl. Jinak samozřejmě super, že se v Čechách ještě vůbec někdo, kdo chce vyrábět motorky najde
Fandím každé firmě, která vyprodukuje životaschopný stroj...
Z článku cituji: " V plném nasazení by tato sestava měla zvládnout typický závodní den na krosové trati, tedy dva tréninky a dvě rozjížďky."
Tady to tedy smysl dává, pokud to tak bude...
Jinak jsem proti EU-elektromobilitě, protože se to tlačí na sílu všemi kanály, bez přípravy, bez sedláckého rozumu a kdo zažil RVHP, ví, že podobně tlakované plánování už tu bylo a bylo jen k obrovské technologické i hospodářské škodě celé střední a východní Evropy...
Kdo násilím vstupuje do volného a svobodného trhu umělým omezením a dotacemi (ze společné daňové kasy) na specifický výrobek, ten nepodporuje ekonomiku, ten jen a pouze škodí teď a uškodí i perspektivním oborům do budoucna...
E-kaja = přitroublý demagog, který nemá argumenty pro svá tvrzení...
Moc pěkné Přesně taková věc by se mi líbila, ideálně v Enduro provedení Těším se na další informace.
Snad to nezabije cena a následně cena nové baterie jako u E-EXC
1000 Nm torque je braný ze zadního kola.Na jedničku u normální motorky může být cca 12x větší než na klice(podle převodového poměru)Na šestku už může být hodně podobný tomu co je na klice.Záleží zase na převodu.U elektriky je to zajímavé tím,že je plný točivý moment k dispozici skoro od první otáčky motoru
Oproti https://starkfuture.com/products/stark-varg , stark to vyzerá troška staromódne ale to môže byť tými farbami tlmičmi. Dôležitejšie čo bude vo vnútri . 2T si nechám už navždy ale ako ďalšie enduro môže byť. Každopádne fandím vynikajúci počin! Kedy budú testovacie jazdy?
Jako staromilec a milovník dvoutaktů musím uznat,že toto je na kratší okruhové závody zn. ideál. O tom že to potěší sousedy motokrosových areálů jsem přesvědčen na 100%
Je mi jasné, že před premiérou nebudou chtít nic prozrazovat.
Nejvíc by mě ale zajímalo:
- zda chystají také endurový model, případně s možností homologace ("na značkách") - elektrika mi i tady dává, narozdíl od silnice, opravdový smysl
- zda budou bateriové moduly kompatibilní se standardem, který společně jako otevřený patent vyvíjejí japonští a italští výrobci (tady jsem asi trochu nepřesný, ale zasvěcení tuší, co mám na mysli).
fandim kazdemu novemu ceskemu vyrobci, vzhledem k tomu, ze ve 21.stoleti nejsme zadna motocyklova velmoc, ale z vet nize na jejich webovych strankach je jasne, pro jakou skupinu uzivatelu bude tento vyrobek urceny
"With electric power You can focus more on the track in front of You without thinking about shifting and using a clutch. That way You will save a lot of energy and enjoy the ride much more. We will also give You the ability to change the characteristic of the power-output on the fly either on set up maps or setting them up on Your smartphone."
Vypadá to pěkně, důležitá bude cenovka. Taky by bylo fajn, kdyby nějak "vyčarovali" prostor na zadní centrální tlumič, protože ty dva samostatný jsou už malinko out....
vsem pokracovatelum Alty drzim palce a tesim se, ze si na tom casem politam
Elektrodebilita bohužiaľ sa začína šíriť aj medzi motocyklami
Bravo MXM
video je trošku černota, ale PR krouťáku věřím
Výkon 42 kW je až až a kapacita 7 kWh slušná, hmotnost vynikající.
Ať Vám to jezdí a přeju nízkou cenu komponent!
Hmm, docela přehlídka zoufalství, když si konstruktér NEDOKÁŽE vybrat z katalogové nabídky řetěz, který se za jízdy neutrhne...
Btw. ten krouticí moment o kvalitách řetězů vůbec nic neříká, řetěz je namáhán na tah...
Jinak bych spíš viděl velký problém v cukání motoru při změnách jízdních režimů, než v jeho silném krouťáku...
.. jestli si pánové nevědí rady, odstraňuje se to zasazením rozety do několika silentbloků...
1 reakce
K čemu to je,když pak u auta brblá centrála a dobijí baterky .
Na článek o elektroherkách je tu nějak málo komentů...
Puffybodie - dobře ty!
E-káju bych za vrchního demagoga nepovažoval. L6L je ještě ďábelštější fanatik. Dokonce se tu i onehdá chvástal,že své elektroherky má přihlášený na svoje děcka. To zavání nějakou tou čertovinou v pozadí...
3 reakce
Tak baterie 7kwh a celý závodní den? Trénink, kvalda, dvě rozjížďky? Tak to je přeci úplný nesmysl. Jinak samozřejmě super, že se v Čechách ještě vůbec někdo, kdo chce vyrábět motorky najde
Fandím každé firmě, která vyprodukuje životaschopný stroj...
Z článku cituji: " V plném nasazení by tato sestava měla zvládnout typický závodní den na krosové trati, tedy dva tréninky a dvě rozjížďky."
Tady to tedy smysl dává, pokud to tak bude...
Jinak jsem proti EU-elektromobilitě, protože se to tlačí na sílu všemi kanály, bez přípravy, bez sedláckého rozumu a kdo zažil RVHP, ví, že podobně tlakované plánování už tu bylo a bylo jen k obrovské technologické i hospodářské škodě celé střední a východní Evropy...
Kdo násilím vstupuje do volného a svobodného trhu umělým omezením a dotacemi (ze společné daňové kasy) na specifický výrobek, ten nepodporuje ekonomiku, ten jen a pouze škodí teď a uškodí i perspektivním oborům do budoucna...
E-kaja = přitroublý demagog, který nemá argumenty pro svá tvrzení...
Něco pro elektro-eko-naivky od Billa Gatese https://www.instagram.com/reel/CjF3IuMj68p/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
1000 Nm ? Třeba RAM 1500 5,7 Hemi má 555 Nm. Tak nevím, jak to je.
2 reakce
Ještě supermoto prosím!!!
Moc pěkné Přesně taková věc by se mi líbila, ideálně v Enduro provedení Těším se na další informace.
Snad to nezabije cena a následně cena nové baterie jako u E-EXC
Jinak motorku do lesa na elektřinu jo, ale na trati je uřvaná a smradlavá furt full legal... a asi bude i navždy:)
8 reakcí
Bez spojky bych motorku na mx asi nechtěl:(
1000 Nm torque je braný ze zadního kola.Na jedničku u normální motorky může být cca 12x větší než na klice(podle převodového poměru)Na šestku už může být hodně podobný tomu co je na klice.Záleží zase na převodu.U elektriky je to zajímavé tím,že je plný točivý moment k dispozici skoro od první otáčky motoru
1 reakce
Krásná motorka,ale zdaleka nevěřím na 1000 Nm - Blábol -zajímalo by mě jak to doopravdy je - jinak jim ale fandím
1 reakce
1000 Nm, nevím jestli autor ví o čem píše. Jestlipak někdy jel s 1000 Nm aby si dokázal představit jak velký nesmysl to je.
1 reakce
Většina výrobců elektromotorek uvádí točivý moment na zadním kole. Např v diskuzi zmíněný Stark má 938Nm na zadním kole.
Chca nechca totok je budoucnost.Motorka vypadá dobře.Počkáme co řeknou experti na to zadní zavěšení.
1000 Nm je k ničemu když to nebude pérovat.
1 reakce
Jako super Hoby motorka. Ale, řekl bych že velké úskalí bude podvozek. každopádně tomu hodně moc fandím a těším se co z toho vyleze
a bez řazení by mě to nebavilo
6 reakcí
Oproti https://starkfuture.com/products/stark-varg , stark to vyzerá troška staromódne ale to môže byť tými farbami tlmičmi. Dôležitejšie čo bude vo vnútri . 2T si nechám už navždy ale ako ďalšie enduro môže byť. Každopádne fandím vynikajúci počin! Kedy budú testovacie jazdy?
1 reakce
Stark je „futurističtější“, ale po bombastické premiéře na začátku roku v současné době předpokládá dodání motocyků jaro 2024.
Jako staromilec a milovník dvoutaktů musím uznat,že toto je na kratší okruhové závody zn. ideál. O tom že to potěší sousedy motokrosových areálů jsem přesvědčen na 100%
1 reakce
Je mi jasné, že před premiérou nebudou chtít nic prozrazovat.
Nejvíc by mě ale zajímalo:
- zda chystají také endurový model, případně s možností homologace ("na značkách") - elektrika mi i tady dává, narozdíl od silnice, opravdový smysl
- zda budou bateriové moduly kompatibilní se standardem, který společně jako otevřený patent vyvíjejí japonští a italští výrobci (tady jsem asi trochu nepřesný, ale zasvěcení tuší, co mám na mysli).
2 reakce
fandim kazdemu novemu ceskemu vyrobci, vzhledem k tomu, ze ve 21.stoleti nejsme zadna motocyklova velmoc, ale z vet nize na jejich webovych strankach je jasne, pro jakou skupinu uzivatelu bude tento vyrobek urceny
"With electric power You can focus more on the track in front of You without thinking about shifting and using a clutch. That way You will save a lot of energy and enjoy the ride much more. We will also give You the ability to change the characteristic of the power-output on the fly either on set up maps or setting them up on Your smartphone."
3 reakce
Tady v tomhle nasazeni to smysl dava, protoze se nemusi resit infrastruktura, rychlost nabijeni, delka dojezdu.
Pro ostatni ale stale plati toto cim dal vice:
Konec norskeho elektromobilniho socialismu - https://www.autoforum.cz/predstaveni/soucasne-deni-v-norsku-jasne-ukazuje-jak-skonci-snaha-o-vnucovani-elektromobilu-vsem/#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
3 reakce
Vypadá to pěkně, důležitá bude cenovka. Taky by bylo fajn, kdyby nějak "vyčarovali" prostor na zadní centrální tlumič, protože ty dva samostatný jsou už malinko out....