husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
povel_rr (0) napsal 27.04.2015 v 14:08

Ospravedlňujem sa výrobcovi za propagovanie inéj značky výfuku ale myslímn, že toto video hovorí za všedko. Lepší výkon ladených výfukou toto video iba potvrdzuje
Takže ladený komplet podstatne ovplivní axceleráciu a jazdu vo vysokých otáčkach v závyslosti na stavbe zvodu a koncovky https://www.youtube.com/watch?v=7y-1NRdqzxs

sxs525 (138) napsal 20.05.2011 v 16:27

hele držim palec ať ten byznys šlape já se za výkonem nehonim ve 450 ho je mraky do koncovky bych ale šel bohužel nerez je pro mě moc konzervativní záležitost i když věřim že je na furt mám rači carbon nebo titan nejlépe obojí v nějakym pěkným tvaru

ales.dolezal (0) napsal 20.05.2011 v 13:29

Dobrý den pane Fedorko,
protože se naše komunikace pohnula k něčemu konkrétnímu, ještě jednou reaguji. Jsem moc rád, že se budeme mít možnost osobně poznat v Jiníně. Až tam budete, klidně mi zavolejte na tel.: 776800237. Budu se tam starat o juniory SCM Jinín, takže tam budu celý den pobíhat a určitě budeme moct vše osobně probrat a pokud budete mít zájem, můžete se pobavit i s naším jezdcem. Jinak z mého pohledu jsem tady na technické dotazy, na které zde šlo odpovědět, odpověděl, ale to je jedno, osobně se o tom pobavíme podstatně lépe!
Jinak co se malých firem, jako jsme my týče (a můj rozhovor s Mírou Kučírkem, který byl jeden čas za výfuky jiné české značky mě v tom pouze utvrdil), ani nezáleží na tom, kolik toho při svém vstupu na trh prodají, ale celý jejich dlouhodobý prodej závisí na pověsti. Pokud se ví, že někomu výfuky praskají, nedrží, nejedou, každý kus je jiný, není schopen dlouhodobě existovat a to je přesně cesta, kterou jsme se nechtěli vydat! Nám záleží na DOBRÉ POVĚSTI, a přirozeném vývoji firmy, takže tvrzení, že Doležal chce hlavně prodávat není na místě. Nejdůležitější je pro mě spokojený zákazník a jeho reference dál.
Těším se v Jiníně, Aleš Doležal.

saly.pce (1) napsal 20.05.2011 v 08:16

Kluci,je jasné, že pokud někdo neumí jezdit, tak mu ani sebelepší systém nikdy nepomůže. Ale budu se opět opakovat, přijďte a bezplatně si Creptus vyzkoušejte. Pak debatujme. To jak to má Akrapovič je zcela nepodstatné a nemá to pro nás žádný význam. Ten rozdíl tam je dostatečně znatelný a není to o tom,že koncovka, respektive celý systém více řve. My jsme zvuk naopak ještě utlumovali. A teď jen drobná otázka k zamyšlení. Kdyby sériové systémy byly tak účinné, nemyslíte že by se MS a podobné podniky jezdily s nimi? Série jsou vždy dělané s nějakým úmyslem, např. plnit nějaké limity, či s ohledem na náklady.

Martin

fido.biker (-1) napsal 20.05.2011 v 07:36-1

Tady to opravdu nemá cenu, když dám konkrétní otázku na něco z techniky a odpověď od pana Doležala jestli umím jezdit na motorce. Je pravda že motorka když víc řve víc jede! To je filozofie všech co si něco takhle koupili. Přestávám diskutovat protože pan Doležal potřebuje prodávat a nechce slyšet žádnou kritiku.

S pozdravem Fedorko Jakub
p.s. v Jiníně si vás vyhledám

sxs525 (138) napsal 19.05.2011 v 23:57

saly jednou sem byl pojezdit s kolegou oba sme měli husqvarny 450 06 akorát von jí koupil vo "3 měsíce pozdějc" měl na tom akrapa kužel vot hlavy až po tlumič na konci díra jak kráva za 25litrů já serii sme to čenžli dal sem na tom tuningu 2 kola a hle hodná motorka kolegu ta moje seriovka po půlkole schodila plynem a pointa těsnění pod válcem
já tam měl papír cca 0,3mm on složenej plech cca 1 mm prostě to ve fabrice z nějakýho důvodu změnili a mezi těma motorkama byl uživatelsky velkej rozdíl vliv vejfuku byl zanedbatelný tím chci říct ře ty motorky jedou tak jak sou udělaný vejfuk třeba i se svodem může něco tošičku zvýraznit nebo ztlumit ale né změnit a určitě žádnýho hobíka nezrychlí

saly.pce (1) napsal 19.05.2011 v 22:44

sxs525: A to je právě ono, je to diskutování, jen diskutování, ale nevyzkoušel jsi si to sám, jaký je to rozdíl. A to ti nabízíme.

Spíš si říkám, jestli jsme se správně pochopili, protože tu stále padá označení ladění výfuk, ale tady se správně jedná o kompletní výfukový systém.

My jsme těch výfuků a laděných svodů "pár " vyrobili a kompletní svody s motorkou dokáží udělat divy.

Nicméně jak říkám, tato diskuze bude mít nadále smysl pouze v tom případě, pokud to sám otestuješ. Jinak to bude jen bezvýznamná teoretická rovina a to hodnotit nelze.

Každopádně díky za názor.

Martin

sxs525 (138) napsal 19.05.2011 v 22:32

ale aleši nic nekritizuji jen mám názor a obrázek ať si udělá každej sám a tý vaty ve vejfukách sem taky vypálil dost takže myslím že vo tom něco vím velká spousta lidí si myslí že když to dělá věčí kravál tak to i víc jede všem ladičům vejfuků a pérování
hraje do karet placebo efekt prosté pozitivní očekávání zákazníka specialní upravy a tuning vejfuků a pérování má smysl na té špičkové závodní urovni kde je konkurence vyrovnaná a záleží na detailech pro hobbíka je to vo tom že si koupí na motorku něco hezkýho něco že když ho začnou bolet ruce a hodí to na stojan tak se na to rád podivá nic víc

ales.dolezal (0) napsal 19.05.2011 v 20:56

Pane "Fido" a "SXS525", čím déle diskutujeme, tím silnější mám dojem, že nebudete ani aktivními hoby jezdci, ani závodníky. Klidně se můžu mýlit, ale domnívám se, že za dvacet let závodění poznám, co závodní motorce pomůže a jak při jaké změně reaguje a pokud byste i vy měli nějaké hlubší off-road zkušenosti, měli bychom stejný názor... Nicméně, pokud máte zájem se něco bližšího o výfukách Creptus a práci firmy Profidriving dozvědět - a vězte, že díky spolupráci Creptusu a Profidrivingu umíme zareagovat i na vstřikovací mapy pro níže zmíněnou Yamahu (jen tak mimochodem, Yamaha 450 2010,11 není zdaleka jediná "vstřikovací" motorka, pro kterou máme výfuk), máte možnost nás kontaktovat na několikrát zmíněných místech. Pokud chcete zůstat pouze u anonymní kritiky, je pro Vás tato diskuze skvělou příležitostí.
Podotýkám, že toto byl z mé strany v této diskuzi na téma série-laděný výfuk poslední příspěvek.
Aleš Doležal.

saly.pce (1) napsal 19.05.2011 v 09:06

Fido, je vždy dobré mít i kritiky. Jsou věci, které tu nechceme a nebudeme komentovat kvůli konkurenci, to je spíše na osobní setkání, tak jak nabízel Aleš.

Právě kvůli tomu, aby se každý zákazník sám přesvědčil, jaký je rozdíl mezi sériovým systémem a laděným systémem Creptus, jsme ve spolupráci s Alešem a jeho firmou Profidriving dělali oficiální představení v Jiníně, kde si každý sám mohl vyzkoušet jaké rozdíly jsou či nejsou znát a přímo na místě mohl s Alešem diskutovat.

Ten článek jsme vůbec nijak nekorigovali, bylo to čistě na pocitech a zkušenostech redaktora na základě dlouhodobého testování. Článek jsme před zvěřejněním neviděli ani nečetli a sami jsme v očekávání doslova hltali každý řádek Ano, článek je velmi pozitivní a jsme za to velmi rádi.

A protože víme, co jsme vyvinuli, nabízíme i tobě osobní vyzkoušení. To je asi tak vše, co mohu takto tady na toto téma říci. Snad to bude dostačující. Každopádně jsme velmi rádi za tvé podněty a připomínky.

Martin Salavec
Creptus

fido.biker (-1) napsal 19.05.2011 v 07:53

Tady je totiž velkej rozdíl mezi mnou a vámi, vy chcete zkusit něco vyrábět a hlavně prodávat, proto pro vás je váš výfuk nejlepší. Já jsem si náhodou přečetl váš článek, a viděl jsem že tam to je docela přehnaný, proto jsem na sebe vzal roli kritika. Už nebudeme řešit výkon na 250F, protože by to bylo pořád dokola. Ale chci se zeptat na jednu poslední věc. Když děláte výfuk na YZ 450F 2010- 2011, což už je motocykl který má řízenou směs vstřikováním. Jak upravujete třírozměrné datové pole v řídící jednotce vstřikování? Když si vezmete karburátorovou motorku a dáte na ní laděný výfuk tak podle všech pravidel musíte změnit složení směsi protože se změní proudění ve výfuku. No a když máte yz se vstřikováním tak složení směsi je díky tomu datovému poli určené, proto když tam nandáme jiný výfuk tak složení směsi je pořád stejné ale prodění ve výfuku jiné. Dalo by se to řešit lambda sondou aby řídící jednotka měla zpětnou vazbu a věděla o tom že skládá špatnou směs pro ten výfukový systém. Takhle to je řešený u silničních motorek. Tak k čemu je laděný výfuk na takové motorce, když motorka je nastavená na serii, a vy jí neupravíte pro váš výfuk. Proto tady opakuju že laděný výfuk je módní záležitost a každý si myslí jak mu to pomůže!

sxs525 (138) napsal 18.05.2011 v 23:28

hele všichni výrobci si ty mašiny piplaj každej rok tu se maličko předělá vačkovej profil tu se poladí nová mapa vylepší pérování a žádnej to pak nezazdí špatnym vejfukem prostě ty mašiny sou dneska všechny tak dobrý už v serii že prostě konkurovat těm armádám konstruktérů a jejich superpočítačům je těžký a prostoru tam moc není pan akrapovič se musel hodně ohánět a hodně vejfuků navrhnout a rozdat závodníkům než si udělal jméno a začal dodávat do prvovýroby

ales.dolezal (0) napsal 18.05.2011 v 22:19

Dobry vecer, myslim, že takto anonymne zde muzeme diskutovat do nekonecna a i když je to v podstate smyslem diskusi, nikomu z nas to nic neprinese! I ja mam za svou dvacetiletou zavodni karieru zkusenosti s vyfuky od ceskych vyrobcu pocinaje, americkymi konceje. Pro nas je dulezite, že nase vyfuky skvele funguji od hoby jezdcu az po Kuceru, Lisku, mne, Stareho a dalsi, ze prinaseji podstatne zlepseni chovani motorky a ze dobre ladene vyfuky zdaleka nejsou jen o hluku, zvuku a designu, ale hlavne o funkcnosti, protoze jinak by ty desitky vyrobcu po svete davno zkrachovali. Kdyby byla serie opravdu top, proc bychom na motorky jako zavodnici vsech kategorii a trid ladene vyfuky pouzivali? Jen tak z nudy, nebo pro styl? To by byla draha zabava. Samozrejme nejlepsi o techto slovech bude, se presvedcit treba na MCR cross-country, které se jede tento vikend v Zaru u Vacova a kde nasi jezdci jedou, nebo treba za 14 dni na juniorech v Jinine. A nebo kdekoliv jinde na zavodech, treninku, soustredeni či jine akci. Vsude se na toto tema s kymkoliv rad pobavim a vyslechnu si jeho nazor!
Ales Dolezal.

mira008 (-1) napsal 18.05.2011 v 20:16

Ale oni se snaží vyhladit průběh, aby tam nebyly propady ve výkonový křivce. Samozřejmě, že existují výfuky který přidají dole nebo nahoře. To je pro profíky na různé tratě.

fido.biker (-1) napsal 18.05.2011 v 19:45

Vždyť už se tady dávno nebavíme o maximálním výkonu, proto tady stále opakuju že ta serie je pro normálního jezdce nejpřijatelnější. Tím co tady tvrdíte tak jste udělali výfuk kterej je pro nějaký voziče který to nikdy nevytočej. Blbě se o tom tady pře když vůbec nevím jak vám to funguje. Proto spíš můžu přispět mnou vyzkoušenýma poznatkama. Jsou tady tři póly a tři názory. Výrobce který tvrdí že udělal výfuk který je pro hobby jezdce a zvýšil výkon v nizkých otáčkách na úkor nějakýho maximálního výkonu. Pak redaktor co říká že motorka začala hrozně jet v celém spektru otáček. A já s testem z výkonovky, zkušenost mám takovou že vyladit výkon aby šel v celém spektru lépe než serie, výfukem nejde! Když tomu přidáte v nízkých tak už nebude ve vysokých, to je případ měřeného výfuku DOMA. A opačně to je případ výfuku DVR.

mira008 (-1) napsal 18.05.2011 v 18:23

saly.pce- ještě bys tady měl vysvětlit, proč jsou seriové výfuky "horší" než laděné.

saly.pce (1) napsal 18.05.2011 v 13:41

Fido, ale jde o to co kdo jak ladí a co je cílem. Kdyby nám šlo jen o nárůst výkonu, tak by to nesplnilo cíl, který jsme si kladli. Pro závodění, a je jedno jestli na silničním okruhu či na motokrosové trati, je důležité mít dostatek výkonu v celém spektru, abys nemusel čekat kdy se ti dostaví požadovaný výkon až v určitém pásmu (například na vršku otáček)- to platí zejména pro výjezdy ze zatáček. Ale to už vysvětloval níže Aleš, proto nelze srovnávat tebou měřené systémy s naším. My jsme prostě šli jinou cestou a zatím se potvrzuje, že tou správnou. Ale vše to chce čas, aby se o tom přesvědčili všichni na vlastní kůži - ještě lépe na vlastním stroji

fido.biker (-1) napsal 18.05.2011 v 13:28

Když si dáte můj profil fido.biker, tam mam bod zájmu ISŠ a když se dostanete na profil ISŠ, tak tam dole ve fóru jsou uložený moje grafy. Tak schválně na ně mrkněte.A uvidíte že všechno je na jedno brdo a nejlepší je nechat si tam serii!

saly.pce (1) napsal 18.05.2011 v 11:43

Grafy by měl mít k dispozici už Aleš.

neznamyScooterD (1088) napsal 18.05.2011 v 11:18

chtělo by to ty grafy z brzdy, nikde jsem nic nenašel?

saly.pce (1) napsal 18.05.2011 v 10:54

To bohužel netuším, jedině asi založít nové téma na fóru, tam by to šlo, ale zase to nebude provázané s článkem. Rád bych pomohl, ale tohle je jediné, co mě napadá.

fido.biker (-1) napsal 18.05.2011 v 10:27

To je škoda, chtěl jsem ukázat pár testů. Kam je mám vložit aby byli k vidění??

saly.pce (1) napsal 18.05.2011 v 09:45

Nevím, myslím že fotky sem dávat nejdou, respektive nikdy jsem to takto u diskuze k článkům neviděl.

fido.biker (-1) napsal 18.05.2011 v 09:34

Jdou sem dávat fotky?? Můžu sem vložit nějaký výsledky z brzdy.

saly.pce (1) napsal 18.05.2011 v 08:53

Já musím říci, že jsme rádi za každý poznatek, který zde je uveden Je moc dobré o tom diskutovat. Na ty vyloženě technické odpovědi bude odpovídat Aleš, protože ty systémy pomáhal vyvíjet a ví nejlépe co a jak

fido.biker (-1) napsal 18.05.2011 v 08:47

Nejplynulejší průběh a největší kompromis na vysoké a nizké otáčky má serie. A jsem si jistej že nikdo ničím nedokáže tento průběh vylepšít. Vždycky to bude na úkor nějakého spektra otáček, třeba jako DOMA, ty se prezentujou dobrým krouťákem ve středních otáčkách ale pak je zbytečný motorku vytáčet protože nahoře nic není. A další chyba když si někdo už takový výfuk koupí tak automaticky dá největší trysku co doma má a přidá nesmyslně bohatost. Potom se to připojí na lambda sondu a ta neví co se děje když se koupe v benzínu. Proto aby to mělo nějaký efekt tak by jste museli každýmu kdo si u vás výfuk koupí, motorku nastavit a při každým počasí předělat. Nechci tady nikoho schazovat, jen nemám rád když někdo tady někomu něco tlačí do hlavy a není to zase tak pravda. Rád podpořím nějaký nový výrobek, jsem rád že se u nás něco děje a hlavně že to není vyrobené v číně.

sxs525 (138) napsal 18.05.2011 v 08:28

asi by bylo dobrý ty sváry na těch trubkách aspon vočistit
před tim focením

creptus (0) napsal 18.05.2011 v 08:10

Kompetence viz. tento článek zde na M.cz: //www.motorkar...ve-vyfuky-18117.html

ales.dolezal (0) napsal 18.05.2011 v 00:38

Dobry vecer, dnes jsem zde cetl nekolik omylu a nepravd a proto musim reagovat.
1. Nadobky na svodu vyfuku slouzi ke snizeni hladiny hluku a s jejich pomoci se zlepsuje prubeh-krivka vykonu a tociveho momentu. Pro zajemce podrobne vysvetlim na mailu Profidrivingu.
2. Jakekoliv komentare ke konkurenci jsou zcestne a nebudeme na ne reagovat. Tim spis, ze s P. Nekvapilem (DVR) se dobre znam.
3. Velmi nerad se bavim o max. vykonu, ale 2-3 kone navíc jsou u 250 4t zatracene hodne znat a pozna to i hobik.
4. Kdyz si nasadite na motokrosovou motorku libovolne kubatury dobry vyfuk, poznate to vzdy. Motorka jde lepe do otacek, většinou se dal toci a celkove je POUZITELNEJSI a uzivatelsky PRATELSTEJSI, a vubec nejde o to, jestli to "pojede jeste vic" než v serii. A opet je jedno, jde-li o hobika, profika ci veterana.
5. Pokud chcete vedet jakekoliv dalsi podlozene a overene informace, napiste nam na Creptus nebo Profidriving. Tam vam budou odpovidat kompetentni lide a ne nekdo, kdo se ruzne prezentuje jako odbornik a nas spojenec.
Preji krasny vecer, Ales Dolezal.

sxs525 (138) napsal 17.05.2011 v 21:58

450 i 250 maj dneska v serii tolik výkonu že to musí hobby jezdce vždy uspokojit pro 99% lidí je výfuk o vzhledu zvuku
a značce renomé značka nabere jen v závodech prostě má to tam cairoli stewart chci to tam taky vo tom ten byznys je pro mě je důležitý i zpracování a použité materiali prostě tig sváry spony pružiny soustružený věci musí to bejt krásná pokud možno ruční práce musí to jednoznačně převyšovat seriovou trubku vzhledem váhou a nesmí to upadnout po 10ti hodinách jako argument uděláme vám vejfukem z hodný motorky eště hodnější je hezkej ale asi těžko ověřitelnej mě to teda moc nepřesvědčuje

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist