yamaha_demo_tour




Starší Honda VTR SP1 se proměnila na Praëm SP3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zedsdead (293) napsal 13.12.2015 v 22:51

A já dávám 10/10 bodů.
Jednak je ten celek esteticky hodně dobrý a jednak prezentace práce a designu od profesionála. A je to znát. Ty mlhovky to bude nějaká recese...

wiwi (1) napsal 10.12.2015 v 11:09+1

Žabožrouti :D ... proste prasečina... za todle se maj sekat ruce u ramen :D :)) ...

seikos (975) napsal 10.12.2015 v 08:55

Dá se dohromady bývalý designér BMW, bývalý konstruktér neúspěšného raketového projektu Ariane, ve francouzské firmě a stavějí Hondu. Tak tohle fakt nemohlo dopadnout hůř než to dopadlo.
Ty čínský LED mlhovky to zabily úplně. A keramický brzdy jsou do města fakt dost k užitku
Ani jako showbike to není pěkný.

Na druhou stranu, klukům nelze upřít odvaha a snaha něco udělat, na to jaký to jsou mladíčci. I když ta jejich přestavba Scramblera na Café taky nestojí za moc.

Janda79 (-2) napsal 10.12.2015 v 07:15

Trosku nechapacka nad tim plechem pod motorem (jeste v jine barve...) ale jinak docela povedene...

Skrunch (1403) napsal 09.12.2015 v 13:53+2

SP-3...to je vtip? Myslím, že první komentář to řekl jasně.

Daart (21) napsal 09.12.2015 v 12:53

Pokud by to vycházelo z SP-1 tak ok, ale nazývat to jako "pokračovatele SP-3" je trochu mimo mísu...SPčko je nádherný nadčasový stroj, a tohle bych k němu vůbec nepřirovnával.

Feki (1) napsal 09.12.2015 v 09:21

Z celej motorky sa mi najviac páčia hodinky TAG HEUER MONACO tie by som si vedel predstaviť na ruke

Sefo (59) napsal 09.12.2015 v 09:06

Mě se to líbí celkem

Stev (7) napsal 09.12.2015 v 08:43-1+1

Mně se to líbí, má to styl a nekopíruje to 100x kafáče nebo scramblery.

sramis (95) napsal 09.12.2015 v 08:06

Koukam spousta dotcenych lidi... Moc nevim proc. Lidi prestavuji ruzny klenoty a me treba boli, kdyz se nekdo pusti do Desmosedici. Nicmene k clanku, motorka zaujala a to je jeji ucel. Vypada vyborne a je to neco noveho. Kazdemu je jasny, ze to silnici uvidi jednou, maximalne dvakrat za svuj zivot. Kazdopadne ji nejspis uvidi kazdy zakarnik v jejich firme a to je pro ne dulezitejsi. Za me

Žabinátor (69) napsal 09.12.2015 v 00:55-1+2

přijedeš v létě na koupák, sundáš plechy a můžeš začít prodávat cuc na kládě v čokoládě ne teď vážně... z legendy udělat (zprasit ) hipsterskej mrazák s kolama, jdu blinkat pánové...

Bothrops (249) napsal 08.12.2015 v 22:57

kdyby tak Honda udělala raději novou třeba Sp3,to je fuk, ale litrovy V2 kladivo. to by byla parada

PremdaHonda (108) napsal 08.12.2015 v 21:14

Kdyby ta motorka někdy někde jezdila tak ta kapota by byla určitě dobrá na čištění od hmyzáků

mikeR1 (2) napsal 08.12.2015 v 20:25

SP-2 a je jí škoda.

vonRammstein (67) napsal 08.12.2015 v 19:50

Motorka to tak docela není, tak to zkuste brát jako šperk.

smartin1 (55) napsal 08.12.2015 v 18:53+2

Ninjista (35) napsal Dnes v 16:20+3
Myslím, že toto je urážka SP1 a SP2

Naprostej souhlas urážka a neůcta k tomuto legendárnímu stroji.

Fidouš. (374) napsal 08.12.2015 v 18:49

Rozhodně je to podle rámu a kyvky SP2.
Ale to je jedno. Jezdit se na tom stejně nebude a někde v salonu se může pěkně vyjímat.

karibmw (3) napsal 08.12.2015 v 17:30

Nechci být hnidopich , ale pro základ byla použita nejspíše SP2 - majitelé a znalci ví jistě proč...

sered (113) napsal 08.12.2015 v 17:18

dalsi garazista musi byt zajimavy za kazdou cenu?

Ninjista (75) napsal 08.12.2015 v 16:20+11

Myslím, že toto je urážka SP1 a SP2




TOPlist