Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A já dávám 10/10 bodů.
Jednak je ten celek esteticky hodně dobrý a jednak prezentace práce a designu od profesionála. A je to znát. Ty mlhovky to bude nějaká recese...
Dá se dohromady bývalý designér BMW, bývalý konstruktér neúspěšného raketového projektu Ariane, ve francouzské firmě a stavějí Hondu. Tak tohle fakt nemohlo dopadnout hůř než to dopadlo.
Ty čínský LED mlhovky to zabily úplně. A keramický brzdy jsou do města fakt dost k užitku
Ani jako showbike to není pěkný.
Na druhou stranu, klukům nelze upřít odvaha a snaha něco udělat, na to jaký to jsou mladíčci. I když ta jejich přestavba Scramblera na Café taky nestojí za moc.
Pokud by to vycházelo z SP-1 tak ok, ale nazývat to jako "pokračovatele SP-3" je trochu mimo mísu...SPčko je nádherný nadčasový stroj, a tohle bych k němu vůbec nepřirovnával.
Koukam spousta dotcenych lidi... Moc nevim proc. Lidi prestavuji ruzny klenoty a me treba boli, kdyz se nekdo pusti do Desmosedici. Nicmene k clanku, motorka zaujala a to je jeji ucel. Vypada vyborne a je to neco noveho. Kazdemu je jasny, ze to silnici uvidi jednou, maximalne dvakrat za svuj zivot. Kazdopadne ji nejspis uvidi kazdy zakarnik v jejich firme a to je pro ne dulezitejsi. Za me
přijedeš v létě na koupák, sundáš plechy a můžeš začít prodávat cuc na kládě v čokoládě ne teď vážně... z legendy udělat (zprasit ) hipsterskej mrazák s kolama, jdu blinkat pánové...
A já dávám 10/10 bodů.
Jednak je ten celek esteticky hodně dobrý a jednak prezentace práce a designu od profesionála. A je to znát. Ty mlhovky to bude nějaká recese...
Žabožrouti :D ... proste prasečina... za todle se maj sekat ruce u ramen :D :)) ...
Dá se dohromady bývalý designér BMW, bývalý konstruktér neúspěšného raketového projektu Ariane, ve francouzské firmě a stavějí Hondu. Tak tohle fakt nemohlo dopadnout hůř než to dopadlo.
Ty čínský LED mlhovky to zabily úplně. A keramický brzdy jsou do města fakt dost k užitku
Ani jako showbike to není pěkný.
Na druhou stranu, klukům nelze upřít odvaha a snaha něco udělat, na to jaký to jsou mladíčci. I když ta jejich přestavba Scramblera na Café taky nestojí za moc.
Trosku nechapacka nad tim plechem pod motorem (jeste v jine barve...) ale jinak docela povedene...
SP-3...to je vtip? Myslím, že první komentář to řekl jasně.
Pokud by to vycházelo z SP-1 tak ok, ale nazývat to jako "pokračovatele SP-3" je trochu mimo mísu...SPčko je nádherný nadčasový stroj, a tohle bych k němu vůbec nepřirovnával.
Z celej motorky sa mi najviac páčia hodinky TAG HEUER MONACO tie by som si vedel predstaviť na ruke
Mě se to líbí celkem
Mně se to líbí, má to styl a nekopíruje to 100x kafáče nebo scramblery.
Koukam spousta dotcenych lidi... Moc nevim proc. Lidi prestavuji ruzny klenoty a me treba boli, kdyz se nekdo pusti do Desmosedici. Nicmene k clanku, motorka zaujala a to je jeji ucel. Vypada vyborne a je to neco noveho. Kazdemu je jasny, ze to silnici uvidi jednou, maximalne dvakrat za svuj zivot. Kazdopadne ji nejspis uvidi kazdy zakarnik v jejich firme a to je pro ne dulezitejsi. Za me
přijedeš v létě na koupák, sundáš plechy a můžeš začít prodávat cuc na kládě v čokoládě ne teď vážně... z legendy udělat (zprasit ) hipsterskej mrazák s kolama, jdu blinkat pánové...
kdyby tak Honda udělala raději novou třeba Sp3,to je fuk, ale litrovy V2 kladivo. to by byla parada
Kdyby ta motorka někdy někde jezdila tak ta kapota by byla určitě dobrá na čištění od hmyzáků
SP-2 a je jí škoda.
Motorka to tak docela není, tak to zkuste brát jako šperk.
Ninjista (35) napsal Dnes v 16:20+3
Myslím, že toto je urážka SP1 a SP2
Naprostej souhlas urážka a neůcta k tomuto legendárnímu stroji.
Rozhodně je to podle rámu a kyvky SP2.
Ale to je jedno. Jezdit se na tom stejně nebude a někde v salonu se může pěkně vyjímat.
Nechci být hnidopich , ale pro základ byla použita nejspíše SP2 - majitelé a znalci ví jistě proč...
dalsi garazista musi byt zajimavy za kazdou cenu?
Myslím, že toto je urážka SP1 a SP2