Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Obdobou je (aspoň podle mýho ), jak mohl např. někdo
vymyslet zapnutí světel ještě před startováním motoru,
když už jsou "hlídaný" i nezavřený dveře a nezapnutý
bezpeč.pásy ... Asi teď už jsou provozovány jen
super-baterie, kterým nevadí, když si nejprve světla "vezmou
svoje" a pak teprve startér tu hlavní "pálku ampérů" ...
A Ty bys, Puffiy, ještě chtěl startovat pákou ...
Mimochodem. Jake je vysvetleni toho, ze motorky uz nemaji nakopavacky? Emise muzeme vynechat. Tipuju nejakou pohadku ve smyslu, ze moderni moto maji spolehlivou elektriku a proto to nepotrebuji?
Vyzerá to pekne. No ak si predstavím cenu novej Cb-čky plus cenu kitu, tak za tú cenu mám Thruxton R s laďákmi, alebo s doplatkom Norton Commando. A to už je trochu iná klasika.
Výfuky na každé straně, ale hlavně ať to je kus pořádné motorky a né že to bude model 1:10, vždyť pro nás normálně rostlé ( 2 metry) už zbývají jenom V-stromy a jiná cestovní endura.
Když jsem přišel k Hondě podívat se na tu pěknou novou CB 1100, tak jsem si myslel, že si ji vezmu pod paži a nikdo to neuvidí.
Je to pěkný.
Otázka je, zda to krásná CB 1100 potřebuje...
A hlavně bych chtěl čtyři symetrické výfuky, když už to má být napodobenina původní CB 750.
Nebo aspoň nechat originální z 1100, ale to už je na vkusu každého soudruha
Mno a nebo mate rozum a za 1/3 - 1/2 ceny takoveho kitu si koupite primo original v dobrem stavu, ktery je zaroven investici do budoucna a zarukou vlastneni neceho, co uz se nevrati. Nemusi se to pak predelavat a zazitek z jizdy bude takovy, ktery ani ta okitovana motorka nenabidne.
Nicmene ty CB1100/1300 se tomu aspon blizi a jsou pekne.
nejen whitehouse je k dispozici https://www.samurider.com/
Supr barevné variace.
Obdobou je (aspoň podle mýho ), jak mohl např. někdo
vymyslet zapnutí světel ještě před startováním motoru,
když už jsou "hlídaný" i nezavřený dveře a nezapnutý
bezpeč.pásy ... Asi teď už jsou provozovány jen
super-baterie, kterým nevadí, když si nejprve světla "vezmou
svoje" a pak teprve startér tu hlavní "pálku ampérů" ...
A Ty bys, Puffiy, ještě chtěl startovat pákou ...
Tohle uz proste nikdo nevyrobi
https://www.youtube.com/watch?v=e4LpaOF5IzQ
Mimochodem. Jake je vysvetleni toho, ze motorky uz nemaji nakopavacky? Emise muzeme vynechat. Tipuju nejakou pohadku ve smyslu, ze moderni moto maji spolehlivou elektriku a proto to nepotrebuji?
Paulo (599) napsal Včera v 11:12 +2
Jeden vejfuk na čtyřválci je zlo, dva na jedný straně ještě větší!
To jo, ale pokud se lépe podíváš tak uvidíš, že ta modrá má 2 koncovky z každé strany.
Jinak to vypadá věrohodně, každopádně cenovka nic pro chudé. A za mě je CB hezké už v originálu
Vyzerá to pekne. No ak si predstavím cenu novej Cb-čky plus cenu kitu, tak za tú cenu mám Thruxton R s laďákmi, alebo s doplatkom Norton Commando. A to už je trochu iná klasika.
Výfuky na každé straně, ale hlavně ať to je kus pořádné motorky a né že to bude model 1:10, vždyť pro nás normálně rostlé ( 2 metry) už zbývají jenom V-stromy a jiná cestovní endura.
Když jsem přišel k Hondě podívat se na tu pěknou novou CB 1100, tak jsem si myslel, že si ji vezmu pod paži a nikdo to neuvidí.
kola s dráty, 4 koncovky výfuku a je to
Je to pěkný.
Otázka je, zda to krásná CB 1100 potřebuje...
A hlavně bych chtěl čtyři symetrické výfuky, když už to má být napodobenina původní CB 750.
Nebo aspoň nechat originální z 1100, ale to už je na vkusu každého soudruha
CB 750 a CB 1100 na drátěnějch kolech super
CB 1300 má hnusnej motor , ale proti gustu...
Ježkovo zraky tj parádni!!!
Tú "podivnosť" XSR by som retrom nenazýval...
Taky mám CB1300 a jsem spokojen Jediné dvě drobnosti, které bych "zlepšil" => dva výfuky a přidat 6tku do převodovky
Mno a nebo mate rozum a za 1/3 - 1/2 ceny takoveho kitu si koupite primo original v dobrem stavu, ktery je zaroven investici do budoucna a zarukou vlastneni neceho, co uz se nevrati. Nemusi se to pak predelavat a zazitek z jizdy bude takovy, ktery ani ta okitovana motorka nenabidne.
Nicmene ty CB1100/1300 se tomu aspon blizi a jsou pekne.
Konečně zas motka (teda aspoň na obrázku), kterou neukradli zpod pr**le Marťanovi.
Svatá pravda, Paulo
Stejně jako s těmi výfuky je "cpát" na na takovou klasiku
něco jinýho než drátový kola . . .
statny vlastnik CB750..uplna spokojnost :)
Jeden vejfuk na čtyřválci je zlo, dva na jedný straně ještě větší!
5157- souhlas a chápu tě jinak CB1100 jsou tak krasne ze je skoda je překopávat
Nádherná klasika ted' přibylo do mé garáže cb1300 a maximální spokojenost