husqvarna_svartpilen_801_2




Nová Honda CB 750? Zatím jen tuningový kit

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dydzej (-3) napsal 27.02.2018 v 09:51

nejen whitehouse je k dispozici https://www.samurider.com/

mira592 (35) napsal 27.02.2018 v 07:46

Supr barevné variace.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.02.2018 v 20:56+2

Obdobou je (aspoň podle mýho ), jak mohl např. někdo
vymyslet zapnutí světel ještě před startováním motoru,
když už jsou "hlídaný" i nezavřený dveře a nezapnutý
bezpeč.pásy ... Asi teď už jsou provozovány jen
super-baterie, kterým nevadí, když si nejprve světla "vezmou
svoje" a pak teprve startér tu hlavní "pálku ampérů" ...
A Ty bys, Puffiy, ještě chtěl startovat pákou ...

puffybodie (390) napsal 25.02.2018 v 08:21+1

Tohle uz proste nikdo nevyrobi

https://www.youtube.com/watch?v=e4LpaOF5IzQ

Mimochodem. Jake je vysvetleni toho, ze motorky uz nemaji nakopavacky? Emise muzeme vynechat. Tipuju nejakou pohadku ve smyslu, ze moderni moto maji spolehlivou elektriku a proto to nepotrebuji?

dajos (123) napsal 24.02.2018 v 19:36+1

Paulo (599) napsal Včera v 11:12 +2

Jeden vejfuk na čtyřválci je zlo, dva na jedný straně ještě větší!

To jo, ale pokud se lépe podíváš tak uvidíš, že ta modrá má 2 koncovky z každé strany.

Jinak to vypadá věrohodně, každopádně cenovka nic pro chudé. A za mě je CB hezké už v originálu

Miklasek (21) napsal 24.02.2018 v 01:07

Vyzerá to pekne. No ak si predstavím cenu novej Cb-čky plus cenu kitu, tak za tú cenu mám Thruxton R s laďákmi, alebo s doplatkom Norton Commando. A to už je trochu iná klasika.

voloda.m (480) napsal 23.02.2018 v 20:07+1

Výfuky na každé straně, ale hlavně ať to je kus pořádné motorky a né že to bude model 1:10, vždyť pro nás normálně rostlé ( 2 metry) už zbývají jenom V-stromy a jiná cestovní endura.
Když jsem přišel k Hondě podívat se na tu pěknou novou CB 1100, tak jsem si myslel, že si ji vezmu pod paži a nikdo to neuvidí.

chfox (7) napsal 23.02.2018 v 19:14

kola s dráty, 4 koncovky výfuku a je to

PremdaHonda (108) napsal 23.02.2018 v 17:32

Je to pěkný.
Otázka je, zda to krásná CB 1100 potřebuje...
A hlavně bych chtěl čtyři symetrické výfuky, když už to má být napodobenina původní CB 750.
Nebo aspoň nechat originální z 1100, ale to už je na vkusu každého soudruha

PEPA12N (-2) napsal 23.02.2018 v 15:37-2

CB 750 a CB 1100 na drátěnějch kolech super
CB 1300 má hnusnej motor , ale proti gustu...

DeCarli (112) napsal 23.02.2018 v 15:20+1

Ježkovo zraky tj parádni!!!

Capan (190) napsal 23.02.2018 v 14:45

Tú "podivnosť" XSR by som retrom nenazýval...

BlackBlade (15) napsal 23.02.2018 v 14:17

Taky mám CB1300 a jsem spokojen Jediné dvě drobnosti, které bych "zlepšil" => dva výfuky a přidat 6tku do převodovky

puffybodie (390) napsal 23.02.2018 v 13:19+5

Mno a nebo mate rozum a za 1/3 - 1/2 ceny takoveho kitu si koupite primo original v dobrem stavu, ktery je zaroven investici do budoucna a zarukou vlastneni neceho, co uz se nevrati. Nemusi se to pak predelavat a zazitek z jizdy bude takovy, ktery ani ta okitovana motorka nenabidne.

Nicmene ty CB1100/1300 se tomu aspon blizi a jsou pekne.

Targus (429) napsal 23.02.2018 v 12:47+2

Konečně zas motka (teda aspoň na obrázku), kterou neukradli zpod pr**le Marťanovi.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 23.02.2018 v 11:38

Svatá pravda, Paulo
Stejně jako s těmi výfuky je "cpát" na na takovou klasiku
něco jinýho než drátový kola . . .

vano (0) napsal 23.02.2018 v 11:16

statny vlastnik CB750..uplna spokojnost :)

Paulo (2561) napsal 23.02.2018 v 11:12+2

Jeden vejfuk na čtyřválci je zlo, dva na jedný straně ještě větší!

31081 (674) napsal 23.02.2018 v 10:19

hrouda13 (150) napsal 23.02.2018 v 10:16+2

5157- souhlas a chápu tě jinak CB1100 jsou tak krasne ze je skoda je překopávat

boneshaker (89) napsal 23.02.2018 v 10:16

5157 (17) napsal 23.02.2018 v 09:29+3

Nádherná klasika ted' přibylo do mé garáže cb1300 a maximální spokojenost




TOPlist