yamaha_demo_tour




Ninja 250R s turbem a 58 koňmi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.03.2014 v 10:45-1

P.S. A věřím, že i CENOVĚ !

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.03.2014 v 20:48-1

Jéžišmarjá,to je štráchů s 58PS Sériovka potřebovala
"poladit" vstřikování, dávkování paliva, turbodmychadlo,
Yoshimury, K&N ... Přitom to není zas tak dávno, kdy byly
"na krámě" DVOUTAKTNÍ pouze DVOUválcový dvěpade s 56PS
a protože byly určitě lehčí než 4T-4vál, hádejte kdo by
v zájemném porovnání dostal na ´zadel´

Horny (1) napsal 11.03.2014 v 17:29+1

Vzhledem k tomu, ze 250 je urcena spise pro zacinajici jezde, tak preplnovani neni uplne stastnej napad. Uz z historie je odzkouseno, ze prenos vykonu turbem preplnovanyho motoru je orisek i pro otrle jezde. Podle me, vetsina zacatecniku s takovym strojem skonci v prvni skarpe, az dostanou necekany turbo kopanec. Zkuseny jezdec, kterej ma noty na silnejsi si tohle nekoupi, ale pujde rovnou do sestky...

bart.john (41) napsal 16.09.2013 v 19:25+1

rgv mam a na tohle bych nesedl ani s hyperturbem

AdosR (254) napsal 10.09.2013 v 11:37

No hlavně co se týče váhy je ta 250r strašně těžká oproti 600ccm. Ale u takové shit mašiny se na váhu nehledí ale na co nejmenší prachy při výrobě. A nemůžete ji srovnávat Rs 250. Ta má podvozek a tlumiče z jiné galaxy

jean192 (153) napsal 10.09.2013 v 08:17+1

A RS250 by si vytrela na technickom okruhu prdel aj s niektorými 600.

banzai (-4) napsal 09.09.2013 v 23:21+1

Aprilia Rs 250 by si s tím krámem vytřela zadek

Le-Corbusier (432) napsal 09.09.2013 v 23:08+1

kostis - zase ale nemůžeš plést jabka s hruškama. RGV byla 2t. Teď jsem to zjišťoval jestli sůza dělala i 250 GSXR a dělala. //www.youtube.com/watch?v=W5ca96K145A

Ale nej byla samo ZXR s hadicama od vysaveče.

kostis1 (51) napsal 09.09.2013 v 20:58+2

Tak jsem se na to tam toho víc,ale nechci s tím otravovat...takže soudruzi s turbem ameriku neobjevili...

jean192 (153) napsal 09.09.2013 v 19:46+1

kostis hod si do googla ninja 250 alebo honda CBR250 spred 20 rokov a uvidíš

bledemon (126) napsal 09.09.2013 v 18:27+1

kostis1: kdyby měla ninja250 max výkon taky až ve 13tot celkem by se tomu přiblížila

kostis1 (51) napsal 09.09.2013 v 17:48+2

To je normální výkon na dvěpade...Vezmu to od zhora,když litrová ninja má výkon 210k,tak pětikilo by mělo mít 105k no a dvěpade by mělo mít 52,5k...a to bez turba. Je tady někdo kdo ví jestli se to dá takhle počítat?

Petr-RSV (38) napsal 09.09.2013 v 16:46+2

Objem ničím nenahradíš - kdo někdy řídil silný benzinový motor nafouknutý turbem (+300k), ví o čem mluvím. A právě na motorce není důležitý ani tak maximální výkon, jako spíš jeho dostupnost a přenositelnost na asfalt. Raději nějaký Big bore kit...

wario (126) napsal 09.09.2013 v 16:08+1

cena kitu ?

pesastor (7) napsal 09.09.2013 v 14:31+1

Tohle zase bude inspirace pro masu dvacaru, kterejm tech devadesat co to jezdi nejak nestaci! Ale jako tuning (ne tuzzing) 4T ctvrtlitrika dobry!!!

DOMINATOR (1260) napsal 09.09.2013 v 14:18+5

Kdyby pořad do všeho nesrali 4t a udělali 250 dvouvalec dvoutakt a naladili tak je to o 30%lehči a lita jak das!!!

afro-r1 (513) napsal 09.09.2013 v 14:09+5

Ctvrtlitrova ZXR250R mela uz pred dvaceti lety v serii 45k, s vyfukem a tryskami okolo 52k.
Ale proc na to jit jednoduse...




TOPlist