Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jéžišmarjá,to je štráchů s 58PS Sériovka potřebovala
"poladit" vstřikování, dávkování paliva, turbodmychadlo,
Yoshimury, K&N ... Přitom to není zas tak dávno, kdy byly
"na krámě" DVOUTAKTNÍ pouze DVOUválcový dvěpade s 56PS
a protože byly určitě lehčí než 4T-4vál, hádejte kdo by
v zájemném porovnání dostal na ´zadel´
Vzhledem k tomu, ze 250 je urcena spise pro zacinajici jezde, tak preplnovani neni uplne stastnej napad. Uz z historie je odzkouseno, ze prenos vykonu turbem preplnovanyho motoru je orisek i pro otrle jezde. Podle me, vetsina zacatecniku s takovym strojem skonci v prvni skarpe, az dostanou necekany turbo kopanec. Zkuseny jezdec, kterej ma noty na silnejsi si tohle nekoupi, ale pujde rovnou do sestky...
No hlavně co se týče váhy je ta 250r strašně těžká oproti 600ccm. Ale u takové shit mašiny se na váhu nehledí ale na co nejmenší prachy při výrobě. A nemůžete ji srovnávat Rs 250. Ta má podvozek a tlumiče z jiné galaxy
kostis - zase ale nemůžeš plést jabka s hruškama. RGV byla 2t. Teď jsem to zjišťoval jestli sůza dělala i 250 GSXR a dělala. //www.youtube.com/watch?v=W5ca96K145A
To je normální výkon na dvěpade...Vezmu to od zhora,když litrová ninja má výkon 210k,tak pětikilo by mělo mít 105k no a dvěpade by mělo mít 52,5k...a to bez turba. Je tady někdo kdo ví jestli se to dá takhle počítat?
Objem ničím nenahradíš - kdo někdy řídil silný benzinový motor nafouknutý turbem (+300k), ví o čem mluvím. A právě na motorce není důležitý ani tak maximální výkon, jako spíš jeho dostupnost a přenositelnost na asfalt. Raději nějaký Big bore kit...
P.S. A věřím, že i CENOVĚ !
Jéžišmarjá,to je štráchů s 58PS Sériovka potřebovala
"poladit" vstřikování, dávkování paliva, turbodmychadlo,
Yoshimury, K&N ... Přitom to není zas tak dávno, kdy byly
"na krámě" DVOUTAKTNÍ pouze DVOUválcový dvěpade s 56PS
a protože byly určitě lehčí než 4T-4vál, hádejte kdo by
v zájemném porovnání dostal na ´zadel´
Vzhledem k tomu, ze 250 je urcena spise pro zacinajici jezde, tak preplnovani neni uplne stastnej napad. Uz z historie je odzkouseno, ze prenos vykonu turbem preplnovanyho motoru je orisek i pro otrle jezde. Podle me, vetsina zacatecniku s takovym strojem skonci v prvni skarpe, az dostanou necekany turbo kopanec. Zkuseny jezdec, kterej ma noty na silnejsi si tohle nekoupi, ale pujde rovnou do sestky...
rgv mam a na tohle bych nesedl ani s hyperturbem
No hlavně co se týče váhy je ta 250r strašně těžká oproti 600ccm. Ale u takové shit mašiny se na váhu nehledí ale na co nejmenší prachy při výrobě. A nemůžete ji srovnávat Rs 250. Ta má podvozek a tlumiče z jiné galaxy
A RS250 by si vytrela na technickom okruhu prdel aj s niektorými 600.
Aprilia Rs 250 by si s tím krámem vytřela zadek
kostis - zase ale nemůžeš plést jabka s hruškama. RGV byla 2t. Teď jsem to zjišťoval jestli sůza dělala i 250 GSXR a dělala. //www.youtube.com/watch?v=W5ca96K145A
Ale nej byla samo ZXR s hadicama od vysaveče.
Tak jsem se na to tam toho víc,ale nechci s tím otravovat...takže soudruzi s turbem ameriku neobjevili...
kostis hod si do googla ninja 250 alebo honda CBR250 spred 20 rokov a uvidíš
kostis1: kdyby měla ninja250 max výkon taky až ve 13tot celkem by se tomu přiblížila
To je normální výkon na dvěpade...Vezmu to od zhora,když litrová ninja má výkon 210k,tak pětikilo by mělo mít 105k no a dvěpade by mělo mít 52,5k...a to bez turba. Je tady někdo kdo ví jestli se to dá takhle počítat?
Objem ničím nenahradíš - kdo někdy řídil silný benzinový motor nafouknutý turbem (+300k), ví o čem mluvím. A právě na motorce není důležitý ani tak maximální výkon, jako spíš jeho dostupnost a přenositelnost na asfalt. Raději nějaký Big bore kit...
cena kitu ?
Tohle zase bude inspirace pro masu dvacaru, kterejm tech devadesat co to jezdi nejak nestaci! Ale jako tuning (ne tuzzing) 4T ctvrtlitrika dobry!!!
Kdyby pořad do všeho nesrali 4t a udělali 250 dvouvalec dvoutakt a naladili tak je to o 30%lehči a lita jak das!!!
Ctvrtlitrova ZXR250R mela uz pred dvaceti lety v serii 45k, s vyfukem a tryskami okolo 52k.
Ale proc na to jit jednoduse...