Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
parada, nejkrasnejsi kafac co sem kdy videl, cistota, lehkost, charisma, absolutne vkusne skloubene moderni technicke prvky s klasickymi tvary, presne takhle si predstavuju kafac co bych chtel kdybych chtel bravo
Na téma Ducatích 2-ventilů se nám v poslední době roztrhnul s přestavbami pytel. Osobně považuji za nej Leggero 900 od Walta Sieglera a jeho Riviera a WS Sport jsou taky špička. Tohle je na můj vkus moc rovné a nejsem přesvědčen, že se mi závěsy s radial.třmeny na café líbí. Rám je komplet nový svařenec, aby pasoval na kantiveler vidle z SS 1000DS, leda by měl z 999 krk(kdo nevěří, zašlu foto ). Lak je moc povedený jen nevím, kam se nám poděl olejový chladič. Bojím se, že až Ducati vzducháče zařízne(což setsakramentsky opláču), nebude na čem stavět . Mj.nevíte někdo jaké s nimi mají Boloňští plány? Nerozumím tomu, proč už třeba Monster není dávno 15-ti stovka, když nejsou 2-ventily omezeny závodním děním. Je toho v historii Ducati přeci ještě mnoho, na čemž by se daly postavit repliky ala řada Sport Classic.
U jedné z minulých přestaveb, kterou jsem komentoval slovy "Jdu blejt." mi bylo vyčiněno že blbě kafrám...
Jenže TOHLE je přesně to co si představuju pod pojmem pěkná motorka - je to vyvážený (žádnej oteklej předek, dlouho nic a pak najednou kolo), jednoduchý, čistý a je v tom vidět cit a láska k motorce - což u některejch profesionálních přestaveb postrádám.
tak na tom bych se klidně svez..
ano tak to má vypadat,líbí
je poznat, když to dělá nadšenec a kdy nejlépe emerická bastlící firma. Za mě
parada, nejkrasnejsi kafac co sem kdy videl, cistota, lehkost, charisma, absolutne vkusne skloubene moderni technicke prvky s klasickymi tvary, presne takhle si predstavuju kafac co bych chtel kdybych chtel bravo
Dát na to vypletený kola a byla by to bomba. Ale jinak fakt pěkný.
paráda
boze kdy tohle obdobi logracu skonci...
Krásna vyvážená stavba. Chcel by som vidieť rozpočet...
Stavbě
a Charliemu ,
že "to" umí vyjádřit
Jako celek to nevypadá zle, ale za mě to sprasili sportovními řidítky která tam z mého pohledu nemají co dělat.
Tak tohle je fakt velkej fešák . Moc hezká, taková "čistá" motorka v tom nejryzejším slova smyslu.
Na téma Ducatích 2-ventilů se nám v poslední době roztrhnul s přestavbami pytel. Osobně považuji za nej Leggero 900 od Walta Sieglera a jeho Riviera a WS Sport jsou taky špička. Tohle je na můj vkus moc rovné a nejsem přesvědčen, že se mi závěsy s radial.třmeny na café líbí. Rám je komplet nový svařenec, aby pasoval na kantiveler vidle z SS 1000DS, leda by měl z 999 krk(kdo nevěří, zašlu foto ). Lak je moc povedený jen nevím, kam se nám poděl olejový chladič. Bojím se, že až Ducati vzducháče zařízne(což setsakramentsky opláču), nebude na čem stavět . Mj.nevíte někdo jaké s nimi mají Boloňští plány? Nerozumím tomu, proč už třeba Monster není dávno 15-ti stovka, když nejsou 2-ventily omezeny závodním děním. Je toho v historii Ducati přeci ještě mnoho, na čemž by se daly postavit repliky ala řada Sport Classic.
Nice one bejby!
U jedné z minulých přestaveb, kterou jsem komentoval slovy "Jdu blejt." mi bylo vyčiněno že blbě kafrám...
Jenže TOHLE je přesně to co si představuju pod pojmem pěkná motorka - je to vyvážený (žádnej oteklej předek, dlouho nic a pak najednou kolo), jednoduchý, čistý a je v tom vidět cit a láska k motorce - což u některejch profesionálních přestaveb postrádám.
Takže za mě a kloubouk dolů, pane Rossi.