husqvarna_svartpilen_801_2




Moto Brilliance Cafe Racer

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TAZooM (12) napsal 02.04.2013 v 17:26

tak na tom bych se klidně svez..

Marty--Mortimer (16) napsal 29.03.2013 v 17:33

ano tak to má vypadat,líbí

Jindřej (472) napsal 29.03.2013 v 08:05

je poznat, když to dělá nadšenec a kdy nejlépe emerická bastlící firma. Za mě

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.03.2013 v 04:05

parada, nejkrasnejsi kafac co sem kdy videl, cistota, lehkost, charisma, absolutne vkusne skloubene moderni technicke prvky s klasickymi tvary, presne takhle si predstavuju kafac co bych chtel kdybych chtel bravo

Šafry (45) napsal 27.03.2013 v 06:42

Dát na to vypletený kola a byla by to bomba. Ale jinak fakt pěkný.

jahůd (11) napsal 26.03.2013 v 21:18

paráda

kratod (14) napsal 26.03.2013 v 20:48

boze kdy tohle obdobi logracu skonci...

Romoto (48) napsal 26.03.2013 v 19:57

Krásna vyvážená stavba. Chcel by som vidieť rozpočet...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 26.03.2013 v 18:05

Stavbě
a Charliemu ,
že "to" umí vyjádřit

Italofil (41) napsal 26.03.2013 v 15:41

Jako celek to nevypadá zle, ale za mě to sprasili sportovními řidítky která tam z mého pohledu nemají co dělat.

Galil (70) napsal 26.03.2013 v 14:30

Tak tohle je fakt velkej fešák . Moc hezká, taková "čistá" motorka v tom nejryzejším slova smyslu.

opic26 (457) napsal 26.03.2013 v 13:58

Na téma Ducatích 2-ventilů se nám v poslední době roztrhnul s přestavbami pytel. Osobně považuji za nej Leggero 900 od Walta Sieglera a jeho Riviera a WS Sport jsou taky špička. Tohle je na můj vkus moc rovné a nejsem přesvědčen, že se mi závěsy s radial.třmeny na café líbí. Rám je komplet nový svařenec, aby pasoval na kantiveler vidle z SS 1000DS, leda by měl z 999 krk(kdo nevěří, zašlu foto ). Lak je moc povedený jen nevím, kam se nám poděl olejový chladič. Bojím se, že až Ducati vzducháče zařízne(což setsakramentsky opláču), nebude na čem stavět . Mj.nevíte někdo jaké s nimi mají Boloňští plány? Nerozumím tomu, proč už třeba Monster není dávno 15-ti stovka, když nejsou 2-ventily omezeny závodním děním. Je toho v historii Ducati přeci ještě mnoho, na čemž by se daly postavit repliky ala řada Sport Classic.

Sefo (59) napsal 26.03.2013 v 11:08

Nice one bejby!

CharlieV (93) napsal 26.03.2013 v 09:55+1

U jedné z minulých přestaveb, kterou jsem komentoval slovy "Jdu blejt." mi bylo vyčiněno že blbě kafrám...

Jenže TOHLE je přesně to co si představuju pod pojmem pěkná motorka - je to vyvážený (žádnej oteklej předek, dlouho nic a pak najednou kolo), jednoduchý, čistý a je v tom vidět cit a láska k motorce - což u některejch profesionálních přestaveb postrádám.

Takže za mě a kloubouk dolů, pane Rossi.

Bazalka (34) napsal 26.03.2013 v 09:32




TOPlist