husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CBX V12 od Andrease Georgeadese

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 30.11.2013 v 10:01

sxs525: meleš nesmysly. Vaříš z vody nějaká moudra, přičemž jsi z toho neviděl vůbec nic

Steve-CZ (259) napsal 30.11.2013 v 00:14+1

No, já se teda nemohu úplně zbavit dojmu, že si tentokrát dělá pan Georgeades z lidí srandu. Ale nevadí, pobavil mě a uklidnil, že má někdo na světě v dílně ještě větší nepořádek
Jinak motorka je nehezká, většina částí strašlivě odbytá, jestli to skutečně jezdí - to taky není jisté /to by chtělo rozhodně jinačí video/, prostě fakt úplně zbytečný počin. Zítra může někoho třeba napadnout nacpat mezi dvě kola motor z Veyronu a taky se z toho posadíte na zadek ?
Mám rád věci, které něco dobrého přináší, a když už nejsou k ničemu nebo se třeba jedná jen o umělecké dílko, tak ať se dá na to aspoň koukat. Hezký den všem normálním lidem

sxs525 (138) napsal 29.11.2013 v 16:36

zedsdead:tak na tom videu to je vidět že je to kolem dokola vařený pravděpodobně ofrézoval ojnicím dolní oka a trochu rozšířil čepy na klikovce aby se mu na jeden čep vešli 2 ojky no a asi tam ten kus druhýho bloku ve složeném stavu tedy s instalovanou klikou a všema 12ti válcema včetně ojnic a pístů nejdřív přibodoval a pak svařil muselo to teda bejt velký harakiri když uvážím jaký tam jsou tepelný toky a co to rozsáhlé svařování udělá s tím tlakovým odlitkem, jinak pána obdivuji že se do toho pustil jistě ví co dělá

Zedsdead (293) napsal 29.11.2013 v 14:05

sxs525:
Jseš si jistej, že to vařil? Co když to prostě odlil, nebo vyfrézoval??? Nepodceňuj dědka, co se ve fachu pohybuje 50 let..Kromě toho zase podle mě tolik na konstrukci nezměnil. Ten blok s bude roztahovat stejně, na to vůbec nešáh!

FiZzeR (362) napsal 29.11.2013 v 13:30

... zajímavej počin, ale video to zazdilo. Samochvála smrdí

sxs525 (138) napsal 29.11.2013 v 12:56+3

honda cbx 1000 je výjimečný raritní a krásný stroj v původním stavu od hondy i spolehlivá věc která při řádné údržbě najede deseti tisíce km bez vážnější poruchy, pokud někdo v podstatě vezme dva tyto motory které rozřeže a svaří dohromady ojnice navlékne na jednu společnou kliku tak pokud to udělá sebelépe nemůže dosáhnou ani zlomku spolehlivosti původního agregátu Japonci jsou nedostižní v metalurgii a vůbec v jakémkoliv tváření kovů a s vlastnostmi materiálu v konstrukcích brilantně počítají. Každý kdo pracuje z hliníkem ví jak se chová při svařování a k čemu u svařenců dochází proto si myslím že ten stroj sice jezdí ale nepochybně nebude jezdit dlouho i když se okolo bude chodit po špičkách něco povolí praskne nebo se zkroutí a celé se to zevnitř zničí protože prostě v těch motorech musí být každá vůle vyprecizovaná , dilatace předvídaná a toho se u této konstrukce asi nedá nikdy dosáhnout

Jiřináč (0) napsal 29.11.2013 v 12:40

Jako není to špatné, ten motor je fascinující. Ale kdybych to měl doma, určitě bych překopal zadek, masku a výfuky, to není můj šálek.

Jiřík. (1) napsal 29.11.2013 v 08:41+1

Naštěstí Andreas neřeší, komu se to líbí a komu ne, ale staví si motorky dál pro své potěšení. Po všech těch upravených závoďácích, ferrari motorkách a této dvojnásobné CBX se směle pustil do ležatého H16 . Pro tohoto Pana motorkáře není nic nemožné. Doporučuju ji přehrát videa od uživatele cbxtacy ( //www.youtube.com/user/cbxtacy ). Z videí přímo sálá Andreasovo zapálení pro motorky. Á třešnička na dortu : //thekneeslider.com/16-cylinder-h16-engine-to-power-new-motorcycle-under-construction-by-andreas-georgeades/

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 29.11.2013 v 07:31

To je nádherný kousek

yamaharider (27) napsal 29.11.2013 v 01:57

Technická zajímavost je to bez pochyby obrovska...predstaveni nejakeho vlastniho umu je to taky veliky...zvuk to má taky silene zajimavej bohuzel motorka to bude nepouzitelna ale to je vetsina showbiku...ale ja to hold vidim jako dva dojebany 6tiválce ktery uz nikdy nebudou v CBX kam patrej.

polopost (67) napsal 28.11.2013 v 17:59

Anti:
přesně jak to píšeš. Přečti si komenty u více článků a hromada lidí (většinou ty samý) řešej jen to jak to vypadá.
Asi mi to už vadí, tak jsem si ulevil.
Tohle jsou motorky, kde ten vzhled bejvá až na posledním místě, autor se tím většinou ani moc nezaobírá, ale je to to jediný, co místní znalci řešej.

deep-sk (474) napsal 28.11.2013 v 15:26

tak to je hukot paradicka... panko ma zlate rucicky

Zedsdead (293) napsal 28.11.2013 v 13:53

Já jsem sromnej, mně stačí na motorce válce 2 a jsem šťastnej..
Ale ten jeho motůrek bych nacpal do svýho Peugeotka, to by čuměla celá vesnice!

Anti (391) napsal 28.11.2013 v 11:44+2

poloposte co řešíš?To jako pro to že je to dostatečně megalomanské to musí všichni odkývat jak oslíci?Kurňa,vždyť je tady X sort motorkářů,nemůžou mít všichni stejný názor.Nech těm ostatním vlastní pohled ať už je jakýkoliv.
Za mě:Jako ukázka technické vyspělosti je to fakt dobrý Naroubovat dva motory dohromady a udělat dvanáctiválec vyžaduje velkou dávku znalostí a umu.Na druhou stranu "dizajn" řešit nebudu a praktická využitelnost bude asi každému jasná...

polopost (67) napsal 28.11.2013 v 09:46+4

Miluju ty kecy tady
Kdyby se tu objevila motorka konstrukce shitasfuck, ale s líbivým designem, tak se místní kecálkové posaděj na zadek.
Ale jakmilej tu je prostě něco obdivovatelnýho, řešej hlavně, že to není hezký a vůbec jim nedojde, že design je uplnej zlomek celý týhle stavby. Nedojde jim, že řešit 2 kousky kapot který tam jsou, nejsou nebo by měly bejt jiný je v tomhle případě uplný ho-vno. Je vidět holt komu fascinujou motorky jako takový a kdo je modelka. Vždyť o tý technice motorky hlavně jsou, ne?

Interceptor (108) napsal 27.11.2013 v 22:44

Jo je to sice na nic, ale je to prasárnička

Paprik23 (284) napsal 27.11.2013 v 22:24+1

Kurva to je parník !! milión paluců nahoru, prostě pecka unikát a típek je naprstý borec klobouk dolů...

desta (30) napsal 27.11.2013 v 21:42+1

absolutní pecka, padlá brada

lopata75 (111) napsal 27.11.2013 v 20:19-1+2

Naprostá pecka a opravdu pokud na tom někdo neseděl, nemůže od obrazovky komplu tvrdit,že to je zaručeně neovladatelný a pocitově těžký a neohrabaný...tak působí spousta mašin a po rozjezdu má člověk na tváři rohlík od ucha k uchu...když přehlídnu,že majitele potěší už jen to,že to dotáhl do konce,tak potom burácení 12ti válu za jízdy musí být neskutečnej masakr a mně osobně by bavilo to jen lechtat a prostě jet a poslouchat a bavit se jízdou... žádný rekordy nebo nálož do plnejch...prostě jízda na klenotu...fakt hezký!

Žabinátor (69) napsal 27.11.2013 v 17:37+1

Tak Ježíšku, letos jdi do prdele, protože ať přineseš cokoliv, tohle zůstane v mojí mysli jako jasnej sen ještě hodně dlouho...a pochybuju, že by ses překonal...

Káša (0) napsal 27.11.2013 v 16:21-1+1

Nic lepšího jsem vživotě neviděl!!! Úžasný.

Dragmax (14) napsal 27.11.2013 v 15:27-1

..to je už starý.

JR.. (10) napsal 27.11.2013 v 13:41+4

Je to odvedenej kus perfektni prace o ktery se zdejsim internetovejm kecalkum muze jenom zdat. Designove by se par veci dalo udelat jinak, ale o to tady u ty motorky vubec nejde. Rekl bych, ze po technicky strance to funguje jak ma je jen velmi malo lidi, kteri dokazou to stejne.
Za me urcite palec nahoru a kdyz se zatahne, tak to musi cloveku urvat koule

dejf. (1341) napsal 27.11.2013 v 13:40+2

tyhle ulety me bavej

PetrXX (16) napsal 27.11.2013 v 13:39+3

Paráda srdcař

redmanXXL (11) napsal 27.11.2013 v 13:33-3+1

Obdivuju technologickou krásu a to, že to dotáh do vrčivýho stavu.

Ale každý projekt, byť sebešílenější, musí mít nějaký účel. Pokud si to vystaví do showroomu s cedulkou "Podívejte, co dokážu" fajn. Ale na reálný ježdění to není a to mi nikdo nevymluví.

Můj názor je, že motorka je na ježdění. Krásu, jako podmínku existence, očekávám u obrazu nebo sochy. U motorky čekám upotřebitelnost k ježdění. Je jedno kam. Nikomu to nenutim, ale nikdo mi to neveme.

to:seikos Ano, u motorky předpokládám ježdění, ne výstavu. Ano, motorka s touhle velikostí a tedy i nevyhnutelnou hmotností motoru nebude zrovna vzorem ovladatelnosti a předpokládám-li bod jedna, vadí mi to. A ano je to asi leštěnej hliník, ale nesedí mi styl "je to kovový, tak to naleštim" .

Nespochybňuju mechanickou krásu a provedení, ale připadne mi to jako poměřování pindíků a kdo dál dočůrá. Víc válec - víc Adidas.

Ludwei (86) napsal 27.11.2013 v 13:12+3

Vzhledově se mě nelíbí, ale jistě si tu najde své obdivovatele. Jinak brutální stavbička

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.11.2013 v 12:59+2

pekny, urcite to bude masakr svezeni

sxs525 (138) napsal 27.11.2013 v 12:38-4+1

je pozoruhodné že se do takové stavby pustí bejvalej závodník u kterého bych čekal více soudnosti a kdo jiný než závodník by měl žádat od motocyklu především jakousi uživatelskou příjemnost a vlastnosti které umožní svižnou jízdu ve všech režimech a v neposlední řadě také estetiku
u žen je index krásy 0,7 existuje také obecné pravidlo zlatého řezu nebo fibonacciho posloupnost a každé lidské oko to dokáže vnímat proto se domnívám že ten stroj je mimo tyto limity, motor bude jistě kus poctivé strojařské práce ale instaloval bych ho spíš do letadla nebo lodi

Edwards (-2) napsal 27.11.2013 v 12:06-2+2

Motorka má bejt v první řadě krásná, ale tohle je hrozná kostka železa. Ale ještě to jde oproti BMW R 1200 S.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist