Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ano,ano a ještě jednou ano!!! Takhle vypadá MOTORKA. Prostě retro kapota mne vždy brala a klasický kulatý světlomet,jednoduchost... Tak je to správne,tak to má byt!
Na to, že stavba vychází z ne moc na stavbu vhodné F2 Sevenfifty, tak se celkem vydařila. Nejlepší stavba z F2 I když opravdové klasice se těžko něco vyrovná...
Nerad bych se dotknul autora, ale pokud už "kradete" články z motorkářských webů cizí provenience, možná byste na to mohli aspoň upozornit a ergo si nepřivlasťnovat cizí fota z těchto for, tím, že na ně přidáte své logo...viz //www.pipeburn.com/home/2013/3/26/ruleshakers-honda-cb750-old-spirit.html ...tohle rozhodně není poprvé, tady jste aspoň neretušovali původní vodotisky fotek...
Každá sériová motorka má od výrobcu určitú dizajnovú vyváženosť. Pri Café Raceroch prestavbách a pod. sme si zvykli nejakú tú odchýlku tolerovať. Buďme úprimní, ide hlavne o "empty" priestor pod sedadlom. Z imidžovej záležitosti sa postupne stáva niečo rušivé. Na "správej" motorke "tam" má niečo byť.Batéria, sanie, skrinka ma náradie, skrátka niečo... alebo nič, ale elegantne. Možno je čas zmeniť pohľad na "nový" - moderný cefé racer.
Zkrátit kývačku o 10 centimetrů, postavit to trošku radikálnější - delší nádrž a sedlo víc dozadu a je to závoďák ze 70tých let. Tehdy to bylo tak postavený, že jinak než téměř vleže na nádrži se na řídítka nedosáhlo. Ale rozumím tomu že se na téhle motorce musí jezdit a ne jen půl hodiny spěchat do cíle. Až po sedlo se mi líbí moc .. ta zadní část je také na můj vkus až příliš obnažená. Takhle to tehdy nebylo. Na druhou stranu to asi nebyla přestavba drahá a obtížná. Skoro jako v garáži Ale celkově se mi líbí. Motorka pro radost.
hezké, ale zadek mohl být delší. úprava za pár korun. - výfuky, sání, bobek, přední kapotáž a řidítka. jinak vše původní ale ty vrchní brýle nic moc- jen z tama odřízl držák řidítek a nevim na co na nich nechal držák na původní budíky...
Jsem rád, Romane, že jsi nám to zprostředkoval, avšak
ty fotky snad mají hodně z detailů utajit ?
Jako na autosalonech "sundávají plachtu", tak i tvůrci
tohoto moc pěkného stroje pustí do světa kvalitní fot-
ky, odhalující vše, až po nějakém čase ?
Právě jsem dovezl dvě CB z německa a jdu stvět
já teda nevím ale tohle je prostě fůůůj, staveb je tu spousta ale pro někoho kdo tuhle motorku má nebo měl je tohle zničená krásná seven fifty...
Ano,ano a ještě jednou ano!!! Takhle vypadá MOTORKA. Prostě retro kapota mne vždy brala a klasický kulatý světlomet,jednoduchost... Tak je to správne,tak to má byt!
Krásná, nevadilo by mne kdyby mi říkala pane A to je to Honda
Na to, že stavba vychází z ne moc na stavbu vhodné F2 Sevenfifty, tak se celkem vydařila. Nejlepší stavba z F2 I když opravdové klasice se těžko něco vyrovná...
Ty horní brejle jsou teda,jak ze špatného snu.Jedním slovem SFUŠOVANÝ!!!
Už dlouho jsem neviděl něco tak povedeného !! :)
Nerad bych se dotknul autora, ale pokud už "kradete" články z motorkářských webů cizí provenience, možná byste na to mohli aspoň upozornit a ergo si nepřivlasťnovat cizí fota z těchto for, tím, že na ně přidáte své logo...viz //www.pipeburn.com/home/2013/3/26/ruleshakers-honda-cb750-old-spirit.html ...tohle rozhodně není poprvé, tady jste aspoň neretušovali původní vodotisky fotek...
Kéž by se něco podobnýho výrabělo i dál v sérii, dnešní hypercosmic dizajn mi vůbe není po chuti...
Hezká. "Dřívější" motorky mají i dnes něco do sebe...
zatial najkrajsia uprava, tejto inak bezduchej motorky, aku som kedy videl
Každá sériová motorka má od výrobcu určitú dizajnovú vyváženosť. Pri Café Raceroch prestavbách a pod. sme si zvykli nejakú tú odchýlku tolerovať. Buďme úprimní, ide hlavne o "empty" priestor pod sedadlom. Z imidžovej záležitosti sa postupne stáva niečo rušivé. Na "správej" motorke "tam" má niečo byť.Batéria, sanie, skrinka ma náradie, skrátka niečo... alebo nič, ale elegantne. Možno je čas zmeniť pohľad na "nový" - moderný cefé racer.
Zkrátit kývačku o 10 centimetrů, postavit to trošku radikálnější - delší nádrž a sedlo víc dozadu a je to závoďák ze 70tých let. Tehdy to bylo tak postavený, že jinak než téměř vleže na nádrži se na řídítka nedosáhlo. Ale rozumím tomu že se na téhle motorce musí jezdit a ne jen půl hodiny spěchat do cíle. Až po sedlo se mi líbí moc .. ta zadní část je také na můj vkus až příliš obnažená. Takhle to tehdy nebylo. Na druhou stranu to asi nebyla přestavba drahá a obtížná. Skoro jako v garáži Ale celkově se mi líbí. Motorka pro radost.
Robusní čumák navazující na titěrnou zadnici je trošku zvláštní řekl bych ale i přesto se mě líbí jak sviň
hezké, ale zadek mohl být delší. úprava za pár korun. - výfuky, sání, bobek, přední kapotáž a řidítka. jinak vše původní ale ty vrchní brýle nic moc- jen z tama odřízl držák řidítek a nevim na co na nich nechal držák na původní budíky...
Jsem rád, Romane, že jsi nám to zprostředkoval, avšak
ty fotky snad mají hodně z detailů utajit ?
Jako na autosalonech "sundávají plachtu", tak i tvůrci
tohoto moc pěkného stroje pustí do světa kvalitní fot-
ky, odhalující vše, až po nějakém čase ?
líbí...
na mě moc krátký zadec, ale jinak hezký
Klobouček dolů
Nádhera
pro me moc těžké na předek, ale moc pěkných detailů..