Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Připadá mě to jako tuctovej Monstřik když úprava tak už bych dal dokupy i ten nádhernej motor.Na svém jsem to měl taky takový poblitý a vypadalo to hrozně.Netvrdim že ho mam 100pro má ještě nějaký mouchy "výměna řetězovky hadice k brzdám elox na držáky stupaček",ale myslim si že se mě to povedlo líp a hlavně já ho neupravoval a nedělal přestavbu já ho dával dokupy protože byl dotaženej z Anglie a byl v hroznym stavu.Ale je to Monstřik takže vypadá pořád dobře ať je v jakým koli stavu
Řekl bych,že pokud tě úpravy motorek živí,tak opravdu NIC MOC!!! Je to prostě zbytek Monstera doplácaný ze zbytků.
Promiňte mi upřímnost,ale myslím,že můj Monster byl proti tomuhle opravdu KUS!!
škoda, že se majitel neozval. nebyl to z mé strany žádnej útok, jen jsem byl zvědavej jak se zadařilo, protože s tímto mám pořád jaksi problém tak jen abych viděl co mám ještě dohánět. prosím o zaslání grafů na email. nechám si to pro sebe. díky
Nechci nijak hodnotit, jen bych měl dotaz na K&N + Dynojet. Jak to dopadlo a jestli jsou někde grafy k vidění. Pokud jsem dal dynojet dle návodu tak to nikdy nefungovalo dobře a tuto zkušenost mi řeklo dost lidí co s tím pár let dělá. Kombinací origo a Dynojet dílů se pak podařilo, aby motorka fungovala.
anti: souhlas s Tebou, člověk si zvykne na vše a za chvilku mu ani nepřijde že tam nějaké koníky navíc vůbec má... každopádně i já o přidání pár koníků uvažuju a asi to udělám
No nevím,s tím výkonem je to ošidné.Když jsem přesedlal z Jawy na KLR,měl jsem oči jak tenisáky.Po měsíci už to byla normálka.Pak jsem měl Gran Canyona,zase voči jak tenisáky,a za měsíc pohoda.Poté jsem podřadil zpět na KLR.Chvilku jsem měl pocit pincka a za 14dní sem si pochvaloval jak to jede...
Vše je to na zvyku,a člověk přežil,neb je tvor přizpůsobivý.
Koupíš silnější,a po několika měsících si zvykneš,a chceš zase silnější....
kadll: určitě zainvestovat a koupit něco silnějšího, protože sám o sobě dynojet + filtr toho moc neudělá...aby to mělo smysl, tak bys musel ještě koupit výfuky a i tak by ten rozdíl nebyl bůhvíjakej a za čtrnáct dní bys z toho výkonu byl zase smutnej...
Ahoj mam taky monstra 600 a zajimalo by me na kolik vyjde ten dinojet kit a ten k&N filtr a o kolik to zvedne vykon...premyslim totiz jestli ho prodat a koupit neco silnejsiho nebo do nej zainvestovat. diky predem
jojojo.....moooc pekny ....jedine s cim mam problem je ten predni stitek....je to tak nejak moc velke a nehodi se to k minimalsmu zbytku....ale jak rikam, opravdu se to povedlo
Zajímavé...
Hlavně pro mě.Taky sem začínal na KLR 600,pak měl Gran Canyona(motor Monster 900),opět se vrátil ke KLR,a teď opět ten motor,v šasi Cagivy Elefant.Jak si dokážete zvyknout na ty kila navrch?Mě to hrozně deptá,zase se chci vrátit k jednoválu...
Retezovka, retez, stitek pristroju (hruza hruzouci... ),vyfuky (nejsou spatne-jen ne na monstera), svetlo, kryt retezu,zadni hrb za sedlem i ten zralok pod motorem,barva ramu.... naopak kladne pusobi barevne osetreni zadniho centralu....no proti gustu.... ta lita kola v laku docela dobre barva by na italku mohla byt jina nejak mi to pripomina-Ferarri v oranzove taky neni Ferarri jinak snaha je videt, ale za vynalozene penize to mohlo dopadnout lepe
prijde mi, ze z tech fotek vubec nevynikne "perletovy lak se zlatym podkladem" ... motorka mi prijde tak nejak "uspinena" - vsechno to strhava dojem z nepochybne jinak mazlene motorky
barvu bych dal cervenou :), krovku nedelal vystouplou (uz ot nekdo psal) ... hodne by udelalo foto pred/po, takhle mi to nijak nevybocuje z rady monstru, ktere clovek vidi na ulici ...sorac
No nevim, dela to na me stejny dojem, jako kdybych si podomacku prestrikal na oranzovo Simsona. Fakt divny vyfuky, neforemny stitek a barveny loukote... bleee
barva je to zajímavá, ale jak tu už někdo psal, na italku je moc jemná. Ty výfuky se mi hrozně moc nelíbí, nějak mi tam nepasujou a ten štítek vypadá jako rozpláclá beranice na hlavě ruského tankisty... taky rám mohl být v lepší barvě aby víc ladil se zbytkem motorky. Nedopadlo to špatně, ale mohlo to dopadnout daleko líp...
btw kdybych já si stavěl motorku (třeba jednou budu, až budu makat) , tak bych začal od základu a pak na to navazoval různý blbinky, a né že řetězovka je škaredá a už tam věším kryt motoru
Nic moc teda....když už jste to tady řekli, navíc detaily jsou docela na nic. Řetězovka a řetěz je katastrofa a to by na "přestavbě" nemělo být. S rámem (kterej by mohl mít hezčí barvu) a stupačkama (třeba elox.) se nedělalo nic. Štítek je nějaká lidová tvořivost a krovka nemusí být vystouplá....ale co no, každej máme jinej vkus. Než se srát s výfukama (jasný, přestavba se musí lišit a mít něco extra) , tak radši koupím nějaký hezký, ale tyhle trychtýře....proti gustu.
Musím se přidat k Medvědovi...Také mi to nic neříká, hlavně je tam spousta rezerv, kde by se dala spousta věcí změnit, aby to byla přestavba se vším všudy... Takhle mi to přijde jen jako přelakovanej Monster s nehezkým štítkem a naprosto se k motorce nehodícími výfuky... :o
mašina je to hezky upravenájen zkusit ještě jiné barvy...ta oranžová vypadá na italku moc jemně...a možná přední štítek jinej...ale jakože nádhernej stroj líbí se mi
mašina je to hezky upravenéjen zkusit ještě jiné barvy...ta oranžová vypadá na italku moc jemně...a možná přední štítek jinej...ale jakože nádhernej stroj líbí se mi
Připadá mě to jako tuctovej Monstřik když úprava tak už bych dal dokupy i ten nádhernej motor.Na svém jsem to měl taky takový poblitý a vypadalo to hrozně.Netvrdim že ho mam 100pro má ještě nějaký mouchy "výměna řetězovky hadice k brzdám elox na držáky stupaček",ale myslim si že se mě to povedlo líp a hlavně já ho neupravoval a nedělal přestavbu já ho dával dokupy protože byl dotaženej z Anglie a byl v hroznym stavu.Ale je to Monstřik takže vypadá pořád dobře ať je v jakým koli stavu
Nic moc, vzdyt je to jen prestrikani plastu, zbytek motorky vypada porad, jako utrapenej kousek..
Nic moc, vzdyt je to jen prestrikani plastu, zbytek motorky vypada porad, jako utrapenej kousek..
ten přední štítek je náhodou cool!
cus dobrou strelu dost se ti to povedlo preju mnoho uspechu a dalsich napadu davam za 1 mej se cus a at ti to lita bez nehod
Ještě dodatek: Na tento motor dávat KN a Dynojet je opravdu plácání peněz.
Řekl bych,že pokud tě úpravy motorek živí,tak opravdu NIC MOC!!! Je to prostě zbytek Monstera doplácaný ze zbytků.
Promiňte mi upřímnost,ale myslím,že můj Monster byl proti tomuhle opravdu KUS!!
škoda, že se majitel neozval. nebyl to z mé strany žádnej útok, jen jsem byl zvědavej jak se zadařilo, protože s tímto mám pořád jaksi problém tak jen abych viděl co mám ještě dohánět. prosím o zaslání grafů na email. nechám si to pro sebe. díky
Nechci nijak hodnotit, jen bych měl dotaz na K&N + Dynojet. Jak to dopadlo a jestli jsou někde grafy k vidění. Pokud jsem dal dynojet dle návodu tak to nikdy nefungovalo dobře a tuto zkušenost mi řeklo dost lidí co s tím pár let dělá. Kombinací origo a Dynojet dílů se pak podařilo, aby motorka fungovala.
mne na tom trocha vadi farba. Ja osobne by som urcite volil pravú ducati červenú.
anti: souhlas s Tebou, člověk si zvykne na vše a za chvilku mu ani nepřijde že tam nějaké koníky navíc vůbec má... každopádně i já o přidání pár koníků uvažuju a asi to udělám
No nevím,s tím výkonem je to ošidné.Když jsem přesedlal z Jawy na KLR,měl jsem oči jak tenisáky.Po měsíci už to byla normálka.Pak jsem měl Gran Canyona,zase voči jak tenisáky,a za měsíc pohoda.Poté jsem podřadil zpět na KLR.Chvilku jsem měl pocit pincka a za 14dní sem si pochvaloval jak to jede...
Vše je to na zvyku,a člověk přežil,neb je tvor přizpůsobivý.
Koupíš silnější,a po několika měsících si zvykneš,a chceš zase silnější....
kadll: určitě zainvestovat a koupit něco silnějšího, protože sám o sobě dynojet + filtr toho moc neudělá...aby to mělo smysl, tak bys musel ještě koupit výfuky a i tak by ten rozdíl nebyl bůhvíjakej a za čtrnáct dní bys z toho výkonu byl zase smutnej...
Ahoj mam taky monstra 600 a zajimalo by me na kolik vyjde ten dinojet kit a ten k&N filtr a o kolik to zvedne vykon...premyslim totiz jestli ho prodat a koupit neco silnejsiho nebo do nej zainvestovat. diky predem
jojojo.....moooc pekny ....jedine s cim mam problem je ten predni stitek....je to tak nejak moc velke a nehodi se to k minimalsmu zbytku....ale jak rikam, opravdu se to povedlo
Zajímavé...
Hlavně pro mě.Taky sem začínal na KLR 600,pak měl Gran Canyona(motor Monster 900),opět se vrátil ke KLR,a teď opět ten motor,v šasi Cagivy Elefant.Jak si dokážete zvyknout na ty kila navrch?Mě to hrozně deptá,zase se chci vrátit k jednoválu...
Retezovka, retez, stitek pristroju (hruza hruzouci... ),vyfuky (nejsou spatne-jen ne na monstera), svetlo, kryt retezu,zadni hrb za sedlem i ten zralok pod motorem,barva ramu.... naopak kladne pusobi barevne osetreni zadniho centralu....no proti gustu.... ta lita kola v laku docela dobre barva by na italku mohla byt jina nejak mi to pripomina-Ferarri v oranzove taky neni Ferarri jinak snaha je videt, ale za vynalozene penize to mohlo dopadnout lepe
prijde mi, ze z tech fotek vubec nevynikne "perletovy lak se zlatym podkladem" ... motorka mi prijde tak nejak "uspinena" - vsechno to strhava dojem z nepochybne jinak mazlene motorky
barvu bych dal cervenou :), krovku nedelal vystouplou (uz ot nekdo psal) ... hodne by udelalo foto pred/po, takhle mi to nijak nevybocuje z rady monstru, ktere clovek vidi na ulici ...sorac
No nevim, dela to na me stejny dojem, jako kdybych si podomacku prestrikal na oranzovo Simsona. Fakt divny vyfuky, neforemny stitek a barveny loukote... bleee
barva je to zajímavá, ale jak tu už někdo psal, na italku je moc jemná. Ty výfuky se mi hrozně moc nelíbí, nějak mi tam nepasujou a ten štítek vypadá jako rozpláclá beranice na hlavě ruského tankisty... taky rám mohl být v lepší barvě aby víc ladil se zbytkem motorky. Nedopadlo to špatně, ale mohlo to dopadnout daleko líp...
btw kdybych já si stavěl motorku (třeba jednou budu, až budu makat) , tak bych začal od základu a pak na to navazoval různý blbinky, a né že řetězovka je škaredá a už tam věším kryt motoru
Nic moc teda....když už jste to tady řekli, navíc detaily jsou docela na nic. Řetězovka a řetěz je katastrofa a to by na "přestavbě" nemělo být. S rámem (kterej by mohl mít hezčí barvu) a stupačkama (třeba elox.) se nedělalo nic. Štítek je nějaká lidová tvořivost a krovka nemusí být vystouplá....ale co no, každej máme jinej vkus. Než se srát s výfukama (jasný, přestavba se musí lišit a mít něco extra) , tak radši koupím nějaký hezký, ale tyhle trychtýře....proti gustu.
Musím se přidat k Medvědovi...Také mi to nic neříká, hlavně je tam spousta rezerv, kde by se dala spousta věcí změnit, aby to byla přestavba se vším všudy... Takhle mi to přijde jen jako přelakovanej Monster s nehezkým štítkem a naprosto se k motorce nehodícími výfuky... :o
ten stitek vypada jak hokejova prilba ale jinak je dobraa
nic mi tato uprava neříká... :
Štitek a rozeta se mi nelibi, chtělo by to na předek druhej kotouč a nemělo by to chybu
mašina je to hezky upravenájen zkusit ještě jiné barvy...ta oranžová vypadá na italku moc jemně...a možná přední štítek jinej...ale jakože nádhernej stroj líbí se mi
mašina je to hezky upravenéjen zkusit ještě jiné barvy...ta oranžová vypadá na italku moc jemně...a možná přední štítek jinej...ale jakože nádhernej stroj líbí se mi
Až na ten šťítek
Moc pěkne