yamaha_demo_tour




C59R: BMW R 100 RS "The First One"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marty--Mortimer (16) napsal 24.08.2012 v 22:52

Honzaxrv (0) napsal 24.08.2012 v 07:03

Mila redakce, chodim na m.cz v podstate od doby vzniku s par prestavkama, ale nejak nedokazu zkousnout klesajici odbornost clanku.
Proboha jak muze v clanku byt napsano, ze na motoru ze 100gs si vsimneme prepracovane elektroniky. Vzdyt ta motorka zadnou nema - nebo snad elektronikou nemyslite cervene kabely svicek? Blabol s litymi koly me uz pak nechava v klidu. Prectete si po sobe ten clanek nez ho vypustite do sveta...

Jinak kafac je to peknej a diky motoru neobvyklej...

griso21 (147) napsal 23.08.2012 v 20:18

Viro:Já si dám spacák na krovku,zbytek do baťůžku a víc nepotřebuji.jinak kafáče určitě smysl mají a čím dál větší.Žádná elekronika,nic zbytečného,jen mechanika,karburátory...Mě spíše uniká význam suberbiků,200 koní a halda elektroniky aby se na tom dalo jezdit.

Viro (0) napsal 23.08.2012 v 07:50

pivovarsky: Neradikalizuji. Zastávám názor, že motku má každý dle svého vkusu a potřeb. Ovšem to neznamená, že mě uniká smysl (pro moje záliby a potřeby) takových strojů. A netvrdím, že pro někoho nemohou být životní láskou. No a hrocha mám téměř omylem. Snil jsem o Varaderu, šetřil na Varadero, olejzal a škemral o projížďky a nakonec koupil GS. Prvotní dojem: - co je to za krabicoidní hnus - si ještě pamatuji. Další zděšení, když jsem se rozjel: - to se musí rozpadnout, je to rozbitý, co je to za krám, ty pazvuky... No, není to japonec, je to dlabanej ingot, ale naučil jsem se ho mít rád a věř, že třeba na Triglavu jsem si ty zatáčky taky užíval. Na lehně bych si je užil víc (možná), ale stav tělesné schránky mě nedovoluje již mít kolena u brady a prenatální polohu. A ano, další "level" bude něco na způsob GW a nebo LT, GT. Ale snad to ještě pár let počká A pak je tam ještě jeden významný prvek - nevím jak to germáni dělají, ale tam, kde bych se na rejži dávno válel, ta potvora nepochopitelně drží. Odpustila a vyžehlila za mě už pár řidičských "hrubek". Jo a kam si na tom kafáči dal krámy? Když jedu někam s velitelkou, tak jsem nabalenej jak vietnamec

pRst (8) napsal 22.08.2012 v 17:42

z boxerů jdou rozhodně udělat pěkný kafe, poslední dobou jsem jich viděl dost. ale tohle k nim fakt nepatří! vypadá to jako jeden z tisíce nedotažených nevyvážených bastlů, kterých je plnej net a rozhodně ne jako klenot od firmy s tak úžasným "renomé" každopádně doufám, že "The Second One" will be much better!

r.bure (86) napsal 22.08.2012 v 14:08

ty kola jsou snad origo BMW, ne?

DMC.motobiker (-23) napsal 22.08.2012 v 12:23

Opravdu krásné BMW a to se o motocyklech této značky moc často říct nedá! Trochu to podle mě kazí až moc moderně vypadající tachometr a ty "trubičky" držící přední kolo! Dát na to zlatý USD vidle, tak je to perfekt , ale já vím, k oldschoolovým CR se UpSideDownky zrovna moc nehodí... Jinak paráda , líbí se mi to , i když Guzzi by byla jako základ určitě lepší!

JirkaXJR1200 (0) napsal 22.08.2012 v 10:51

Tak ten motor by mi vadil asi nejmiň, celkově to vypadá dobře, ale vadí mi detaily. Ten budik ano, ten jen otřesnej. Ovladače na řiditkách jsou barevný jak z cirkusu a ta nádobka na kapalinu na řiditkách je taky děsná. Svody od válců jsou parádní, ale dát červenej kabel ke svičkám a hned vedle zelenej přívod benzínu, to je fakt hruza. a ten blatnik vzadu tam nemá co dělat.

Milan-11 (12) napsal 22.08.2012 v 10:12

Ta nová Honda CB..je teda krásnější

deep-sk (474) napsal 22.08.2012 v 10:10

ten digitalny modro podsvieteny budik je tam jak past na oko... z toho by jeden ...

Anti (391) napsal 22.08.2012 v 09:30

RScz:Vyjímečným a hnusným

Anti (391) napsal 22.08.2012 v 09:28

Vídím že nejsem jediný.První co mě napadlo,bylo:Místo té krabice dát motor a je to vcelku pěkná motorka...
Ale moje averze k boxerům je už letitá...

RScz (4) napsal 22.08.2012 v 09:23

Zvlastni,pekne..Prave ten motor dela motocykl vyjimecnym..Hold nemci umeli a umi.RS.cz

Danny350 (26) napsal 22.08.2012 v 09:13

Jak mám kafáče poslední dobou rád (i když jejich smysl taky moc nechápu) tak tohle je teda slušnej bastl, ten motor to je příšera

DemolitionDave (112) napsal 22.08.2012 v 09:03

Je to super, ale kazí to ten budík z budoucnosti a motor

Bubak-z-Nemecka (13) napsal 22.08.2012 v 08:50

Paulo (2561) napsal 22.08.2012 v 08:49

kafáč pěknej, ale ten strašnej modrej budík... brrrrr
A dostalu mě ty dvojjazyčný popisky na palivovým kohoutu

dismartin (10) napsal 22.08.2012 v 08:45

nacpat tam místo toho hnusnýho ingotu jednoválec do "í" tak paráda

pivovarsky (5) napsal 22.08.2012 v 08:39

Viro: věc názoru, zbytečně to radikalizuješ... já na tom svém projel italské a rakouské alpy a dalo se to. Určitě to není parník jako tvoje GS, ale zas alpské serpentiny si na tom určitě užiješ víc a pak to večer před hospodou vypadá líp než ošklivý tuctový endura...

GRASSEL (273) napsal 22.08.2012 v 08:30

vzhled pěknej ale ten motor, to je hnus a nejde k tomu...

Viro (0) napsal 22.08.2012 v 08:02

Nějak mě uniká smysl tzv. café racerů. Pokud je to na to, že s tím pojedu z baráku do hospody , tam to celej den stojí a potom to odtlačím domů, tak asi by to šlo. Ale pokud bych se na tom měl někam vydat, tak nevím, nevím. Za mě hnus fialovej

Bazalka (34) napsal 22.08.2012 v 07:05

Jak BMW moc nemusim, tak tohle jo, to bych moh.

pivovarsky (5) napsal 22.08.2012 v 07:05

paráda!
Jenom škoda toho hnusného digit. budíku... acewell přece dělá hezčí, akorát jsou 2x dražší...

Dodo_Terra (-2) napsal 22.08.2012 v 07:02

Pěkný, ale ten válec do boku mě am nesedí. Dal bych tam spíš něco do V. Jinak opravdu pěkná.




TOPlist