Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mila redakce, chodim na m.cz v podstate od doby vzniku s par prestavkama, ale nejak nedokazu zkousnout klesajici odbornost clanku.
Proboha jak muze v clanku byt napsano, ze na motoru ze 100gs si vsimneme prepracovane elektroniky. Vzdyt ta motorka zadnou nema - nebo snad elektronikou nemyslite cervene kabely svicek? Blabol s litymi koly me uz pak nechava v klidu. Prectete si po sobe ten clanek nez ho vypustite do sveta...
Jinak kafac je to peknej a diky motoru neobvyklej...
Viro:Já si dám spacák na krovku,zbytek do baťůžku a víc nepotřebuji.jinak kafáče určitě smysl mají a čím dál větší.Žádná elekronika,nic zbytečného,jen mechanika,karburátory...Mě spíše uniká význam suberbiků,200 koní a halda elektroniky aby se na tom dalo jezdit.
pivovarsky: Neradikalizuji. Zastávám názor, že motku má každý dle svého vkusu a potřeb. Ovšem to neznamená, že mě uniká smysl (pro moje záliby a potřeby) takových strojů. A netvrdím, že pro někoho nemohou být životní láskou. No a hrocha mám téměř omylem. Snil jsem o Varaderu, šetřil na Varadero, olejzal a škemral o projížďky a nakonec koupil GS. Prvotní dojem: - co je to za krabicoidní hnus - si ještě pamatuji. Další zděšení, když jsem se rozjel: - to se musí rozpadnout, je to rozbitý, co je to za krám, ty pazvuky... No, není to japonec, je to dlabanej ingot, ale naučil jsem se ho mít rád a věř, že třeba na Triglavu jsem si ty zatáčky taky užíval. Na lehně bych si je užil víc (možná), ale stav tělesné schránky mě nedovoluje již mít kolena u brady a prenatální polohu. A ano, další "level" bude něco na způsob GW a nebo LT, GT. Ale snad to ještě pár let počká A pak je tam ještě jeden významný prvek - nevím jak to germáni dělají, ale tam, kde bych se na rejži dávno válel, ta potvora nepochopitelně drží. Odpustila a vyžehlila za mě už pár řidičských "hrubek". Jo a kam si na tom kafáči dal krámy? Když jedu někam s velitelkou, tak jsem nabalenej jak vietnamec
z boxerů jdou rozhodně udělat pěkný kafe, poslední dobou jsem jich viděl dost. ale tohle k nim fakt nepatří! vypadá to jako jeden z tisíce nedotažených nevyvážených bastlů, kterých je plnej net a rozhodně ne jako klenot od firmy s tak úžasným "renomé" každopádně doufám, že "The Second One" will be much better!
Opravdu krásné BMW a to se o motocyklech této značky moc často říct nedá! Trochu to podle mě kazí až moc moderně vypadající tachometr a ty "trubičky" držící přední kolo! Dát na to zlatý USD vidle, tak je to perfekt , ale já vím, k oldschoolovým CR se UpSideDownky zrovna moc nehodí... Jinak paráda , líbí se mi to , i když Guzzi by byla jako základ určitě lepší!
Tak ten motor by mi vadil asi nejmiň, celkově to vypadá dobře, ale vadí mi detaily. Ten budik ano, ten jen otřesnej. Ovladače na řiditkách jsou barevný jak z cirkusu a ta nádobka na kapalinu na řiditkách je taky děsná. Svody od válců jsou parádní, ale dát červenej kabel ke svičkám a hned vedle zelenej přívod benzínu, to je fakt hruza. a ten blatnik vzadu tam nemá co dělat.
Viro: věc názoru, zbytečně to radikalizuješ... já na tom svém projel italské a rakouské alpy a dalo se to. Určitě to není parník jako tvoje GS, ale zas alpské serpentiny si na tom určitě užiješ víc a pak to večer před hospodou vypadá líp než ošklivý tuctový endura...
Nějak mě uniká smysl tzv. café racerů. Pokud je to na to, že s tím pojedu z baráku do hospody , tam to celej den stojí a potom to odtlačím domů, tak asi by to šlo. Ale pokud bych se na tom měl někam vydat, tak nevím, nevím. Za mě hnus fialovej
Mila redakce, chodim na m.cz v podstate od doby vzniku s par prestavkama, ale nejak nedokazu zkousnout klesajici odbornost clanku.
Proboha jak muze v clanku byt napsano, ze na motoru ze 100gs si vsimneme prepracovane elektroniky. Vzdyt ta motorka zadnou nema - nebo snad elektronikou nemyslite cervene kabely svicek? Blabol s litymi koly me uz pak nechava v klidu. Prectete si po sobe ten clanek nez ho vypustite do sveta...
Jinak kafac je to peknej a diky motoru neobvyklej...
Viro:Já si dám spacák na krovku,zbytek do baťůžku a víc nepotřebuji.jinak kafáče určitě smysl mají a čím dál větší.Žádná elekronika,nic zbytečného,jen mechanika,karburátory...Mě spíše uniká význam suberbiků,200 koní a halda elektroniky aby se na tom dalo jezdit.
pivovarsky: Neradikalizuji. Zastávám názor, že motku má každý dle svého vkusu a potřeb. Ovšem to neznamená, že mě uniká smysl (pro moje záliby a potřeby) takových strojů. A netvrdím, že pro někoho nemohou být životní láskou. No a hrocha mám téměř omylem. Snil jsem o Varaderu, šetřil na Varadero, olejzal a škemral o projížďky a nakonec koupil GS. Prvotní dojem: - co je to za krabicoidní hnus - si ještě pamatuji. Další zděšení, když jsem se rozjel: - to se musí rozpadnout, je to rozbitý, co je to za krám, ty pazvuky... No, není to japonec, je to dlabanej ingot, ale naučil jsem se ho mít rád a věř, že třeba na Triglavu jsem si ty zatáčky taky užíval. Na lehně bych si je užil víc (možná), ale stav tělesné schránky mě nedovoluje již mít kolena u brady a prenatální polohu. A ano, další "level" bude něco na způsob GW a nebo LT, GT. Ale snad to ještě pár let počká A pak je tam ještě jeden významný prvek - nevím jak to germáni dělají, ale tam, kde bych se na rejži dávno válel, ta potvora nepochopitelně drží. Odpustila a vyžehlila za mě už pár řidičských "hrubek". Jo a kam si na tom kafáči dal krámy? Když jedu někam s velitelkou, tak jsem nabalenej jak vietnamec
z boxerů jdou rozhodně udělat pěkný kafe, poslední dobou jsem jich viděl dost. ale tohle k nim fakt nepatří! vypadá to jako jeden z tisíce nedotažených nevyvážených bastlů, kterých je plnej net a rozhodně ne jako klenot od firmy s tak úžasným "renomé" každopádně doufám, že "The Second One" will be much better!
ty kola jsou snad origo BMW, ne?
Opravdu krásné BMW a to se o motocyklech této značky moc často říct nedá! Trochu to podle mě kazí až moc moderně vypadající tachometr a ty "trubičky" držící přední kolo! Dát na to zlatý USD vidle, tak je to perfekt , ale já vím, k oldschoolovým CR se UpSideDownky zrovna moc nehodí... Jinak paráda , líbí se mi to , i když Guzzi by byla jako základ určitě lepší!
Tak ten motor by mi vadil asi nejmiň, celkově to vypadá dobře, ale vadí mi detaily. Ten budik ano, ten jen otřesnej. Ovladače na řiditkách jsou barevný jak z cirkusu a ta nádobka na kapalinu na řiditkách je taky děsná. Svody od válců jsou parádní, ale dát červenej kabel ke svičkám a hned vedle zelenej přívod benzínu, to je fakt hruza. a ten blatnik vzadu tam nemá co dělat.
Ta nová Honda CB..je teda krásnější
ten digitalny modro podsvieteny budik je tam jak past na oko... z toho by jeden ...
RScz:Vyjímečným a hnusným
Vídím že nejsem jediný.První co mě napadlo,bylo:Místo té krabice dát motor a je to vcelku pěkná motorka...
Ale moje averze k boxerům je už letitá...
Zvlastni,pekne..Prave ten motor dela motocykl vyjimecnym..Hold nemci umeli a umi.RS.cz
Jak mám kafáče poslední dobou rád (i když jejich smysl taky moc nechápu) tak tohle je teda slušnej bastl, ten motor to je příšera
Je to super, ale kazí to ten budík z budoucnosti a motor
kafáč pěknej, ale ten strašnej modrej budík... brrrrr
A dostalu mě ty dvojjazyčný popisky na palivovým kohoutu
nacpat tam místo toho hnusnýho ingotu jednoválec do "í" tak paráda
Viro: věc názoru, zbytečně to radikalizuješ... já na tom svém projel italské a rakouské alpy a dalo se to. Určitě to není parník jako tvoje GS, ale zas alpské serpentiny si na tom určitě užiješ víc a pak to večer před hospodou vypadá líp než ošklivý tuctový endura...
vzhled pěknej ale ten motor, to je hnus a nejde k tomu...
Nějak mě uniká smysl tzv. café racerů. Pokud je to na to, že s tím pojedu z baráku do hospody , tam to celej den stojí a potom to odtlačím domů, tak asi by to šlo. Ale pokud bych se na tom měl někam vydat, tak nevím, nevím. Za mě hnus fialovej
Jak BMW moc nemusim, tak tohle jo, to bych moh.
paráda!
Jenom škoda toho hnusného digit. budíku... acewell přece dělá hezčí, akorát jsou 2x dražší...
Pěkný, ale ten válec do boku mě am nesedí. Dal bych tam spíš něco do V. Jinak opravdu pěkná.