husqvarna_svartpilen_801_2




Bohemia Custom 2008

Tuto samostatnou a divácky velice atraktivní část výstavy jsme mohli navštívit již tradičně v Malé sportovní hale. Množství vystavených motocyklů bylo působivé a některé stroje doslova braly dech. Soutěžní část expozice byla navíc vkusně doplněna o stavby a příslušenství jednotlivých úpravců a majitelů, kteří jsou s touto kategorií motocyklů úzce spjati.

Kapitoly článku

Harley-Davidson Club Praha

V letošním roce zde byla k vidění navíc např. improvizovaná výstava fotografií Matěje Třešňáka, či větší expozice “Harley-Davidson klubu Praha“. Ten je nejstarším existujícím klubem na světě, který byl oficiálně zaregistrován a založen 25.2.1928. Zajímavá je situace kolem jeho založení. Hlavním impulsem byla v roce 1927 svatba slavného motocyklového závodníka B.Turka, který byl zároveň ředitelem firmy Tesárek, která tehdy do Československa dovážela motocykly H-D. K oltáři ho přijelo doprovodit 60 jezdců na H-D a při svatební hostině zazněla myšlenka, že by se H-D jezdci mohli setkávat častěji. Idea se ujala a za podpory firmy Tesárek byl založen Motorklub Harley-Davidson.

Na pražské výstavě tohoto klubu, jsme tak mohli shlédnout nejen historické modely H-D, ale i řadu velice vydařených dobových fotografií. Prezentace v Malé sportovní hale měla tradičně dvě části prezentační stánky firem a soutěžní Bike show. Veškeré dění navíc doplňovala expozice závodních speciálů Mistrovství České republiky dragsterů (galerie zde).

Soutěž Bohemia Custom

V soutěži bylo letos přihlášeno 58 exponátů, my jsme pro Vás připravili fotogalerii a stručný popisu alespoň té části, která vyhrála jednotlivé kategorie.


Soutěž probíhala celkově v osmi kategoriích a jedné speciální pořádané ČMN, kdy čtenáři mohli hlasovat pro jednotlivé exponáty prostřednictvím SMS. Závěrečné vyhodnocení letos proběhlo již v sobotu 8.3 v 19h, kdy byly oficiálně vyhlášeny výsledky celé soutěže a předány ceny.

The Best of Show

Ocenění pro stroj, který od porotců získá celkově nejvíc bodů.

1. Just Bike(č.57)
Úpravce: Vav Tuning
Úpravy motoru: Revtec – kliková skříň vyráběná jako součást rámu
Motor jiné: světový unikát
Výkon: 115 k
Rok výroby: 2007
Objem: 1883 ccm
Rám: frézovaný z kusu
Úpravy rámu: unikát
Lak: není
Vychytávky: všechno
Jiné: motocykl se umístnil ve světovém šampionátu AMD na World Championship 2007 na 13. místě
Majitel: VaV Tuning

Všechny výsledky a další fotogalerie naleznete v dalších kapitolách!

Informace o redaktorovi

Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist