Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorbike_Challenge> To je za pohárovou motorku,testovaná GYTR je ještě o kousek jinde, za trošku jiný kačky Pomalu to začínám dávat dohromady, tak ti pak odpovím přesněji ;)
Cilova skupina tady ale nechce Moto3-repliku, ale primitivni "autoskolackou" motorku v trochu hezcim baleni. Cenovy ramec ani nepredpoklada nejake drahe experimenty s primovstrikovym dvoutaktem. To si muze dovolit KTM u ostreho endura, kde je vaha vse a par euro navic nehraje roli. Tady je naopak potreba osvedcena blbuvzdorna technika.
Kdo nejlepe odhadne trh, ten nejvic vydela - viz Aprilie a BMW. Jeden ma v superbajcich techniku, emoce a tituly, no a ten druhy plnou kasu za prodana "obycejna" RRka.
A Yamaha to zna sama (MT07, MT09)
Afro-r1, když už tady řešíme údajně "nízkou životnost" 2T, tak si ještě přihřeju polívčičku a rád bych zmínil slavný test Jaroslava Šímy, který s Jawou 250 Tempo ujel celkem 150 tis.km. Aby test s jistotou dokončil bez ztráty komprese, tak píst preventivně vyměnil na 100 tis.km.
Jj , Afro , je už toho dneska "nad hlavu" co se "musí a nesmí" ...
Co všechno se dnes u motocyklových 4T-technologií musí taky udělat
než ujedou 100tis. km ... (?), takže výměnu kroužku(ů) u 2T v 50-70 tis. km
bych neviděl jako tragickou
Samozrejme i automobilky zkousely nejaky moderni dvoutakt ale vse koncilo na jedne soucastce - zadny krouzek na svete neni schopen dat 100tkm pres kanal.
Maly sportak s dvoutaktem by byla senzace, ale kdyz: nesmi mit vice nez 15 koni, musi byt euro4, neda se pouzit do jineho derivatu a pritom nesmi stat balik...
R3 s malym ctyrvalcem ala FZR400 by byla pro fandy take lakavejsi, ale... uplne mimo cilovou skupinu. (a jeji penize)
Zdravím Ivane, to víte že si nedám pokoj. Ha,ha,ha…
Pro afro-r1
1.Ten kdo není schopný šroubovat, nebo si zaplatit kvalitní servis, nemůže jezdit s žádným motorovým vozidlem tečka.
2. Nevěřím tomu, že životnost 4T je vyšší než 2T, ale pozor musíme srovnávat motory stejného objemu a výkonu. tzn. že 2T 125 ccm uškrcený na 15 koní bude mít minimálně životnost stejnou, ale za nižší cenu ND...Docela by mě zajímala životnost 4T 125ccm "vyladěného" na vyšší výkon...
3. Pokud si někdo koupí sportovní motorku a spokojí se s výletovým tempem, protože mu stroj víc nedovolí , je to jeho volba...
4. Každý to máme jinak...Řada lidí si myslí, že traktůrky TDI můžou být sportovní, ale pouze jen do té doby, než jsou porovnány s motory TSI...
YZF-R 0,3 vypadá moc hezky. V dnešní době, kdy má ČR víc kamer a radarů než obyvatel dobrá volba pro holky.
1. Za cenu ojetého litru má fungl novou motorku.
2. Hmotnost přijatelná a tím lépe se ovládá.
3. Při běžné jízdě výkon bohatě stačí.
4. Atraktivní vzhled.
Tak Ty si s "těma dvoutaktama", Jawkářu , nedáš pokoj ...
Jen dodám, že AŽ JEDNOU budou mít bajkeři(!), co si na vše musí vydělat
sami, na "olítanou" YZF-R125, tak už na silnicích žádný RS, RG, NSR, RD, KR
dávno nebudou ...
Generace *nás bajkerů od 15 let*, zmiňované Frankiem, už tehdy budou "končit"
a ty dnešní s nejnovějšími mobily neustále v ruce, případně s brýlemi pro virtuality,
"vyučí" snad jedině až si o realitu(!) nabijou držky, podobně jako některé supermovité
trendy-bajkery, kteří věří, že je ABS "vytáhne" z jakékoliv šlamastiky ...
Dnešní mládež si za těžce vydělané peníze kupuje nové iphony
To není jako za nás, kdy jsme žili motorkama už od dětství...
Ale s těma dvoutaktama souhlasím, škoda jich...
Nechtěl bych být v kůži dnešního puberťáka, který si za své těžce vydělané peníze na brigádách a za finanční pomoci svých rodičů zakoupí tento vysoce sofistikovaný sportovní traktůrek YZF-R125, zatímco jeho kamarád na 20 let staré Aprilii RS125, mu vždy zmizí v dáááli...K fantastické R3 možná příště...
P.S. Zdravím Ivane
Pokud si z lonske srovnavacky dobre pamatuji, tak mala YZF ma 145 s plnou. CB125 ma 128, to uz je nejkych 17 kilo rozdil. Na druhou stranu, Duke 125 ma 155kg, ten ma k Honde 27kg...
Ahoj Zajíc! Už od EICMA netrpezlivo čakam na každé info a test, na YT som videl uz asi každé video o tejto moto. OTÁZKA: Kedy bude prosím ťa dostupná pre Slovenský/Český trh? Dátum reálneho dodania hmotnej motorky do predajne/zákazníkovi a CENA. Vyvolám kôli tomu do Yamahay do Prahy, do BA, do Šale, Trnavy...sledujem stránky predajcov v Nemecku, u nás aj u Vás a už mi z toho hrabe Ďakujem! A veľa zdaru pri teste
Tak to je dobrý - pro YZF-R125 jsem nedávno překládal školení pro prodejce, zrovna dneska dodělávám školení pro prodejce YZF-R3 a vidím tady tohle, hezká shoda náhod :D
Motorbike_Challenge> To je za pohárovou motorku,testovaná GYTR je ještě o kousek jinde, za trošku jiný kačky Pomalu to začínám dávat dohromady, tak ti pak odpovím přesněji ;)
Drobne upresnenei - ne "jedes cup"( evokuje v cene), ale "musis jet a platit si cup" (poplatky + naklady)
Němci to teď vypustili:
https://www.yamaha-motor.eu/de/de/racing/r3-blu-cru-cup-deutschland/
Zaplatíš 5695€ a máš novou kitovou motorku a jedeš cup v rámci IDM (mimochodem i v Mostě). Za to koupíš leda olítanou šestku.
Cilova skupina tady ale nechce Moto3-repliku, ale primitivni "autoskolackou" motorku v trochu hezcim baleni. Cenovy ramec ani nepredpoklada nejake drahe experimenty s primovstrikovym dvoutaktem. To si muze dovolit KTM u ostreho endura, kde je vaha vse a par euro navic nehraje roli. Tady je naopak potreba osvedcena blbuvzdorna technika.
Kdo nejlepe odhadne trh, ten nejvic vydela - viz Aprilie a BMW. Jeden ma v superbajcich techniku, emoce a tituly, no a ten druhy plnou kasu za prodana "obycejna" RRka.
A Yamaha to zna sama (MT07, MT09)
Afro-r1, když už tady řešíme údajně "nízkou životnost" 2T, tak si ještě přihřeju polívčičku a rád bych zmínil slavný test Jaroslava Šímy, který s Jawou 250 Tempo ujel celkem 150 tis.km. Aby test s jistotou dokončil bez ztráty komprese, tak píst preventivně vyměnil na 100 tis.km.
Jj , Afro , je už toho dneska "nad hlavu" co se "musí a nesmí" ...
Co všechno se dnes u motocyklových 4T-technologií musí taky udělat
než ujedou 100tis. km ... (?), takže výměnu kroužku(ů) u 2T v 50-70 tis. km
bych neviděl jako tragickou
Samozrejme i automobilky zkousely nejaky moderni dvoutakt ale vse koncilo na jedne soucastce - zadny krouzek na svete neni schopen dat 100tkm pres kanal.
Maly sportak s dvoutaktem by byla senzace, ale kdyz: nesmi mit vice nez 15 koni, musi byt euro4, neda se pouzit do jineho derivatu a pritom nesmi stat balik...
R3 s malym ctyrvalcem ala FZR400 by byla pro fandy take lakavejsi, ale... uplne mimo cilovou skupinu. (a jeji penize)
Zdravím Ivane, to víte že si nedám pokoj. Ha,ha,ha…
Pro afro-r1
1.Ten kdo není schopný šroubovat, nebo si zaplatit kvalitní servis, nemůže jezdit s žádným motorovým vozidlem tečka.
2. Nevěřím tomu, že životnost 4T je vyšší než 2T, ale pozor musíme srovnávat motory stejného objemu a výkonu. tzn. že 2T 125 ccm uškrcený na 15 koní bude mít minimálně životnost stejnou, ale za nižší cenu ND...Docela by mě zajímala životnost 4T 125ccm "vyladěného" na vyšší výkon...
3. Pokud si někdo koupí sportovní motorku a spokojí se s výletovým tempem, protože mu stroj víc nedovolí , je to jeho volba...
4. Každý to máme jinak...Řada lidí si myslí, že traktůrky TDI můžou být sportovní, ale pouze jen do té doby, než jsou porovnány s motory TSI...
Hezký večer
YZF-R 0,3 vypadá moc hezky. V dnešní době, kdy má ČR víc kamer a radarů než obyvatel dobrá volba pro holky.
1. Za cenu ojetého litru má fungl novou motorku.
2. Hmotnost přijatelná a tím lépe se ovládá.
3. Při běžné jízdě výkon bohatě stačí.
4. Atraktivní vzhled.
Podle mého bude mít úspěch.
Vse je otazkou, zda chce mladoch jezdit nebo sroubovat.
Zda se chce pohodove povozit, nebo si hlidat otackomer a precizne radit.
Mimochodem, hodne lidi ten sportovni trakturek preferuje cely zivot. (RS TDI, 535d, 350CDI...)
: o )
Tak Ty si s "těma dvoutaktama", Jawkářu , nedáš pokoj ...
Jen dodám, že AŽ JEDNOU budou mít bajkeři(!), co si na vše musí vydělat
sami, na "olítanou" YZF-R125, tak už na silnicích žádný RS, RG, NSR, RD, KR
dávno nebudou ...
Generace *nás bajkerů od 15 let*, zmiňované Frankiem, už tehdy budou "končit"
a ty dnešní s nejnovějšími mobily neustále v ruce, případně s brýlemi pro virtuality,
"vyučí" snad jedině až si o realitu(!) nabijou držky, podobně jako některé supermovité
trendy-bajkery, kteří věří, že je ABS "vytáhne" z jakékoliv šlamastiky ...
Frankie - vystřihl odpověď takovou jaká je dnešní realita jsem s tebou za jedno
Dnešní mládež si za těžce vydělané peníze kupuje nové iphony
To není jako za nás, kdy jsme žili motorkama už od dětství...
Ale s těma dvoutaktama souhlasím, škoda jich...
Nechtěl bych být v kůži dnešního puberťáka, který si za své těžce vydělané peníze na brigádách a za finanční pomoci svých rodičů zakoupí tento vysoce sofistikovaný sportovní traktůrek YZF-R125, zatímco jeho kamarád na 20 let staré Aprilii RS125, mu vždy zmizí v dáááli...K fantastické R3 možná příště...
P.S. Zdravím Ivane
Pokud si z lonske srovnavacky dobre pamatuji, tak mala YZF ma 145 s plnou. CB125 ma 128, to uz je nejkych 17 kilo rozdil. Na druhou stranu, Duke 125 ma 155kg, ten ma k Honde 27kg...
Mladej nemá 130 na dvácu a já nemam 500 na novýho fat boba
Jsou super ale málokdo má v 16 letech 130000
To jsou kundolapy!
Ahoj Zajíc! Už od EICMA netrpezlivo čakam na každé info a test, na YT som videl uz asi každé video o tejto moto. OTÁZKA: Kedy bude prosím ťa dostupná pre Slovenský/Český trh? Dátum reálneho dodania hmotnej motorky do predajne/zákazníkovi a CENA. Vyvolám kôli tomu do Yamahay do Prahy, do BA, do Šale, Trnavy...sledujem stránky predajcov v Nemecku, u nás aj u Vás a už mi z toho hrabe Ďakujem! A veľa zdaru pri teste
Krása - "mlaďoši" nakupujte a neprodávejte (!),
ať jednou máte na čem jezdit, až bude všechno "na baterky" ...
Hodně povedené kousky ve své kategorii
Tak to je dobrý - pro YZF-R125 jsem nedávno překládal školení pro prodejce, zrovna dneska dodělávám školení pro prodejce YZF-R3 a vidím tady tohle, hezká shoda náhod :D