Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No asi tak, začínal jsem na Babetě, pak na simsonu...nakonec našetřil na Jawu 350 a prožil na ní to nejhezčí, pak si ještě dobře zajezdil na Fazeru 600 a nakonec si koupil ZX9R... Pořád jí mám, ale dnes ve 40letech už tu pilu k ničemu nepotřebuji a nejezdím na tom. Takže si koupím V7 special, protože je to vlastně JAWA s lepším motorem a na okresky to bude určitě super Je to prostě motorka pro ZXR CBR GSXR důchodce jako jsem já...
SuperSic58: na rozčarování narazíš kdekoliv, třeba já jsem se nestačil divit u r1200gs jak to vypadalo z pohledu řidiča pochybně.
a u japonců taky žádná sláva. motorky dělají ne z nadšení ale asi tak se stejným zaujetím jako ledničku takže to taky kolikrát stojí za vyližprdel. kolikrát tady byly třeba debaty o japonskéch svárech atd.
ale moje osobní heslo zní "všechno je otázkou priorit", takže pokud máš priority postavený jinak, můžeš si pořídit punc nudnosti, tady se aktuálně rojí lidi kteří mají emoce na pochodu
já kdybych chtěl koně navíc tak si taky nekupuju jedenáctku co jich má 90 ale nějaká rákoska by mně mohla -tamto-, nemohl jsem si vybrat líp
a protože vím že ta motorka je horší a potřebuju to nějak obelhat, přesně proto jsem si ju už tehdy schválně kupoval, abych mohl závidět japonce
A to je přesně to, co od motorky nechci, aby se to třáslo, klepalo, nebrzdilo atd, to sem si užil dosyta na Jawě 350. Za svý vydřený prachy chci adekvátně a perfektně fungující stroj. U číňana nebo letité ojetiny za 30 tis se to očekávat dá, ale u funglovky za 230 tis?... Raději se svezu v octavii než v trabantu, víš jak to myslim Jinak proti tý guzzině samotný nic nemam, je to pěknej classic bike, jen ta cena je podle mě fakt mimo, co je na tom tak drahýho? Řeči o koulích a srdci neberu, jsou jen berličky, jak obhájit to, že moje mašina je horší, než sousedův japonec Co se týče spolehlivosti, už sem čet pěknou řádku patálií majitelů u zánovních guzzin...
SuperSic58: No jak se to vezme. Cena je vysoká ale když to porovnáš s konkurencí tak to není zase tak propastnej rozdíl. Kawasaki W800 za 200, Boneville od 217...
No a právě ta japonská preciznost je pro spoustu lidí důvod proč japonce nekoupit. Na těch motorkách pak člověk musí letět jak hovado aby si jízdu užil. Guzzina rachtá, klepe se, proti japoncům moc nebrzdí ani nejede ale ty emoce se dostaví mnohem dřív. A s tou spolehlivostí nevím o čem mluvíš, ta motorka je tak jednoduchá že se na ní nemá moc co posrat.
Hezká klasika, nic proti, ale je to nechutně předražený. Soudná cena by byla tak 160 tis za základní model. A navíc i trochu pofiderní zpracování, za ty prachy bych čekal jinou ligu. Nedávno jsem si prohlížel fungl guzzinu stelvio asi za 400 litrů a zpracování a detaily teda docela bída. Za ten ranec to koupí fakt jen skalní fanda. Já volim japan way O sto litrů levnějc, porce koní navrch a punc japonské preciznosti a spolehlivosti
Hlavně tam chybí různé plastové vyfikundace, takže to může vypadat příliš jednoduše, ale to je právě dobře. Jediné, co bych tomu vytkl a co opravdu vypadá levně, je řadička a brzdová páka. To se ovšem netýká Racera, tam je to přepáčko luxusní.
Vzhled je subjektivní dojem, takže netřeba řešit. Ale přesto, jen tak pro zajímavost - pokud by tento motocykl navrhli v Číně, byli byste konzistentní a stále tvrdili, že je to krásná motorka? Fakt?
Přijeďte se svézt. Garantuji že to bude stát za to. V7 je nádhera. Čistá technika bez jakékoliv elektroniky. Jo, nejede, nebrzdí, moc do zatáček nepadá, ale jedeš šedesát a hubu máš jak banán Jak se říká, jsou to motorky z dob, kdy ženským ještě rostly kozy
[url=//www.motoguzzi.cz/info-faq/akce/aprilia-moto-guzzi-v-jizerskych-horach]Moto Guzzi Demo Tour[/url] - 16. května 2014 - 17. května 2014, Hotel Příchovice - Kořenov
Honzus 75: a když jich náhodou potkáš v Itálii v tunelech na Venta Miglia směrem do Francie bandu nějakých dvanácti kousků jako já loni v létě - připadáš si jak v motorkářskím ráji - tunel se tím řevem třese v základech a nikdo ani nevzdechne po laďáku!!!
V7 je klasika, lehkonohá malá mašina, občas potkávám kolegu ráno ve Strahovskym tunelu na V7 Raceru, kulervoucí sound a ten zvuk dvou Guzzin pod plynem, to je balzám na duši
Nejdrive se projeďte a pak povídejte o výkonu Mám brevu 750, která má v podstatě identický motor a věřte, že výkonu je dostatek - jasně závoďák to není, ale tahá kdykoli z jakýchkoli otáček, kdy skutečně reálně využíváte plný výkon a pocitově jede cak cip. Charakter a zvuk motoru je perfektni, zcela bez propadu, prostě zatáhnete a jedete - kdykoli
Supr masina, asi zacnu setrit
No asi tak, začínal jsem na Babetě, pak na simsonu...nakonec našetřil na Jawu 350 a prožil na ní to nejhezčí, pak si ještě dobře zajezdil na Fazeru 600 a nakonec si koupil ZX9R... Pořád jí mám, ale dnes ve 40letech už tu pilu k ničemu nepotřebuji a nejezdím na tom. Takže si koupím V7 special, protože je to vlastně JAWA s lepším motorem a na okresky to bude určitě super Je to prostě motorka pro ZXR CBR GSXR důchodce jako jsem já...
Brzdy jsou ale hóódně důležité.
Asi tak, jedno z největší zklamání při bližším prohlédnutí. Z dálky fajn, ale jinak mě zklamala
SuperSic58: na rozčarování narazíš kdekoliv, třeba já jsem se nestačil divit u r1200gs jak to vypadalo z pohledu řidiča pochybně.
a u japonců taky žádná sláva. motorky dělají ne z nadšení ale asi tak se stejným zaujetím jako ledničku takže to taky kolikrát stojí za vyližprdel. kolikrát tady byly třeba debaty o japonskéch svárech atd.
ale moje osobní heslo zní "všechno je otázkou priorit", takže pokud máš priority postavený jinak, můžeš si pořídit punc nudnosti, tady se aktuálně rojí lidi kteří mají emoce na pochodu
já kdybych chtěl koně navíc tak si taky nekupuju jedenáctku co jich má 90 ale nějaká rákoska by mně mohla -tamto-, nemohl jsem si vybrat líp
a protože vím že ta motorka je horší a potřebuju to nějak obelhat, přesně proto jsem si ju už tehdy schválně kupoval, abych mohl závidět japonce
A to je přesně to, co od motorky nechci, aby se to třáslo, klepalo, nebrzdilo atd, to sem si užil dosyta na Jawě 350. Za svý vydřený prachy chci adekvátně a perfektně fungující stroj. U číňana nebo letité ojetiny za 30 tis se to očekávat dá, ale u funglovky za 230 tis?... Raději se svezu v octavii než v trabantu, víš jak to myslim Jinak proti tý guzzině samotný nic nemam, je to pěknej classic bike, jen ta cena je podle mě fakt mimo, co je na tom tak drahýho? Řeči o koulích a srdci neberu, jsou jen berličky, jak obhájit to, že moje mašina je horší, než sousedův japonec Co se týče spolehlivosti, už sem čet pěknou řádku patálií majitelů u zánovních guzzin...
SuperSic58: No jak se to vezme. Cena je vysoká ale když to porovnáš s konkurencí tak to není zase tak propastnej rozdíl. Kawasaki W800 za 200, Boneville od 217...
No a právě ta japonská preciznost je pro spoustu lidí důvod proč japonce nekoupit. Na těch motorkách pak člověk musí letět jak hovado aby si jízdu užil. Guzzina rachtá, klepe se, proti japoncům moc nebrzdí ani nejede ale ty emoce se dostaví mnohem dřív. A s tou spolehlivostí nevím o čem mluvíš, ta motorka je tak jednoduchá že se na ní nemá moc co posrat.
Hezká klasika, nic proti, ale je to nechutně předražený. Soudná cena by byla tak 160 tis za základní model. A navíc i trochu pofiderní zpracování, za ty prachy bych čekal jinou ligu. Nedávno jsem si prohlížel fungl guzzinu stelvio asi za 400 litrů a zpracování a detaily teda docela bída. Za ten ranec to koupí fakt jen skalní fanda. Já volim japan way O sto litrů levnějc, porce koní navrch a punc japonské preciznosti a spolehlivosti
ta červená je úžasná...
Hlavně tam chybí různé plastové vyfikundace, takže to může vypadat příliš jednoduše, ale to je právě dobře. Jediné, co bych tomu vytkl a co opravdu vypadá levně, je řadička a brzdová páka. To se ovšem netýká Racera, tam je to přepáčko luxusní.
Petta: je to levná motorka, tak vypadá holt levně. Není to vzhledem k funkčnosti a hlavně k jízdnímu prožitku ovšem nijak ke škodě
Nový Guzzi prodávají tady, tak jsem je okoukl. A je to fakt, v detailech vypadají hrozně levně. Na fotkách nebo z dálky super..
Já žeru V11 Le mans..
Brzdy a podvozek kritizoval i Sršen, ale jsou nádherné.
special je pekny...
Nádhera
Pro Gorbyho: A jsi opravdu přesvědčený, že by takovýhle motocykl dokázali navrhnout v Číně? Já o tom pochybuji.
to je radost pohledet
Vzhled je subjektivní dojem, takže netřeba řešit. Ale přesto, jen tak pro zajímavost - pokud by tento motocykl navrhli v Číně, byli byste konzistentní a stále tvrdili, že je to krásná motorka? Fakt?
Přijeďte se svézt. Garantuji že to bude stát za to. V7 je nádhera. Čistá technika bez jakékoliv elektroniky. Jo, nejede, nebrzdí, moc do zatáček nepadá, ale jedeš šedesát a hubu máš jak banán Jak se říká, jsou to motorky z dob, kdy ženským ještě rostly kozy
[url=//www.motoguzzi.cz/info-faq/akce/aprilia-moto-guzzi-v-jizerskych-horach]Moto Guzzi Demo Tour[/url] - 16. května 2014 - 17. května 2014, Hotel Příchovice - Kořenov
Ale jo, toho Racera bych i bral
sered: to věřím
Honzus 75: a když jich náhodou potkáš v Itálii v tunelech na Venta Miglia směrem do Francie bandu nějakých dvanácti kousků jako já loni v létě - připadáš si jak v motorkářskím ráji - tunel se tím řevem třese v základech a nikdo ani nevzdechne po laďáku!!!
V7 je klasika, lehkonohá malá mašina, občas potkávám kolegu ráno ve Strahovskym tunelu na V7 Raceru, kulervoucí sound a ten zvuk dvou Guzzin pod plynem, to je balzám na duši
máte pěkný fotky
Bubrak - kdyby se svez na moji V7, tak bude tvrdit, ze ta jeho je supersport
kamos ma V7 a rika, ze podvozek je hroznej, jako stara Jawa. ale krasny to je, o tom zadna
"Vrátí vás zpátky do lepších časů" - to je přesné...
Nejdrive se projeďte a pak povídejte o výkonu Mám brevu 750, která má v podstatě identický motor a věřte, že výkonu je dostatek - jasně závoďák to není, ale tahá kdykoli z jakýchkoli otáček, kdy skutečně reálně využíváte plný výkon a pocitově jede cak cip. Charakter a zvuk motoru je perfektni, zcela bez propadu, prostě zatáhnete a jedete - kdykoli
Moc krásná hlavně ta s oranžovými pruhy