globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
acALIEN (-4) napsal 09.02.2010 v 17:25

Jardo to co jsem napsal, bylo smerovano na clanek..ja to tedy dam do jednoho komentare, kdyz jste mi to smazali :

Nekdo z redakce si koupil VMaxe a ted se budem pravidelne docitat, jak je skvely a cist zarucene nezkreslene informace o jeho dokonalosti, jizdnich pocitu a kvalit. Cely clanek je hezky napsany, bohuzel je tu takto napsany jen clanek o VMaxu, takova soukroma onanie, clovek se u toho skoro rozbreci dojetim . Pojdme si vsichni koupit VMaxu, vse ostatni je omyl... ..

Anti (394) napsal 09.02.2010 v 17:18

Za mě egomasírka,ale je svůj.
Nicméně,obsah posledního odstavce je trochu zavádějící.Pak to vypadá že dosažení co největšího výkonu je prioritou pro všechny výrobce a jejich výrobky,o čemž dost pochybuji.

Interceptor (108) napsal 09.02.2010 v 16:44

Líbí, ale starý má pro mě větší kouzlo. Jak tu někdo psal, bůh jezdí určitě na tomhle

Jarda (281) napsal 09.02.2010 v 16:18

acALIEN & c.capri: osobni flame nepatri do komentaru. Zbytecne, zde nicite vlakno.

ElPicasso (0) napsal 09.02.2010 v 15:36

Článek super, starej Max se mi líbil víc, ale i nového bych si dotvořil

hiffson (5) napsal 09.02.2010 v 13:55

Úžasnej stroj a výbornej článek.

FilipT (18) napsal 09.02.2010 v 13:51

175 koní na zadním kole je u motorky s kardanem 200 koní na motoru, takže naopak jsme si v DKRacingu ověřili, že výrobce nelže.

Italofil (41) napsal 09.02.2010 v 12:43

fuj

Rudýn (24) napsal 09.02.2010 v 12:01

Hmm, má to mít 200 koní a na brzdě to píše 175. Jo jasně že to stejně nikdo neuřídí, ale 25 koní, takhle nelže ani honda.

guzi76 (0) napsal 09.02.2010 v 11:52

Legenda se vrací je stejně brutální a přitažlivý jako předchůdci.Tohle je nadmotorka a jestli je Bůh,tak jezdí určitě na ní

Blackadder (0) napsal 09.02.2010 v 11:28

- pekne, nic pre mna, ale toto moto ma na svete tiez svoje miesto.

YBR (18) napsal 09.02.2010 v 11:07

pekne napsano Max si to urcite zaslouzi...

c.capri (0) napsal 09.02.2010 v 10:23

já už na něm najel 6500 a není ani slabý ani těžký a nikdo kromě tebe ho s něčim jako je BMW nesrovnává a snad ani nechce

Corpse (0) napsal 09.02.2010 v 10:19

legenda !!

rrss (0) napsal 09.02.2010 v 10:06

c.capri: mám najeto dost na BMW, kterému je často vytýkáno, že ja 1. slabé 2. těžké 3. drahé. Ani jedno není pravda v porovnání s tímto výtvorem od Yamahy.

wario (126) napsal 09.02.2010 v 09:33

parádní stroj , doufám ,že jednou budu newmaxe vlastnit

zawist (7) napsal 09.02.2010 v 09:32

Konečně jsem se dočkala a je i tu V-max, něco pro pohlazení mé duše! Díky kluci!

-Ajk-- (0) napsal 09.02.2010 v 09:26

Moc pěkné i na pohled někdy bych se na takové bestii rád svezl.
PS: jen Filip měl asi jiného v-maxe protože na něm měl řadový čtyřválec (rejpal )

babajezi (0) napsal 09.02.2010 v 08:44

Masírka

RBK (3) napsal 09.02.2010 v 08:27

moc hezký, snad se někdy svezu, silné a silně nepraktické stroje mě prostě baví

c.capri (0) napsal 09.02.2010 v 08:02

Není to chopper není to 1.3-a asi na něm máš najeto hafo km ,že je na tebe slabý.

rrss (0) napsal 09.02.2010 v 06:17-1

Na chopper je to ošklivé a na cokoli se slovem Max v názvu je to slabé - 190 k z jedna trojky? To i BMW udělá 200 k z necelého litru. Možná tím chtěli upozornit na Max hmotnost (300 kg).

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist