yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zmulin (371) napsal 18.09.2018 v 23:02

Migu,ty se tu projevuješ jako přesně ten typ člověka,kterej od BMW vlastně i některý lidi odrazuje

Mmch to tvoje poukazování na cenu je dost zavádějící,páč sice základní MTS je cca o 40k dražší,ale na druhou stranu je vedle ní základní GS uplná holota.1,nebo 2 příplatky,furt tam bude něco scházet a už sem vejš Na druhou stranu fajn,je tam i tahle možnost.Sám,kdybych ho kupoval,tak tam dam asi max drátěný kola a necham to bejt..

S MTS sem porovnával GS hlavně po stránce designu,páč i když už se mi tyhle nový GS fakt docela líběj,tak MTS sou pro mě prostě hezčí.
Ani už bych se u MTS nebál spotřeby oleje,protože věřim,že už to po první serii odstranili.Stejně jako třeba snad BMW zapracoval u LC motorů na ložisku spojky,aby příště GS dojelo dlouhodobej test s jednim motorem,jako všichni..
Výkon bych neřešil.MTS víc PS,GS víc Nm.Pojedou podobně,jen s jinou charakteristikou..

Řetěz/kardan neřešim.Je to věc názoru.Já osobně na řetěz vyloženě seru a i tak sem ho měnil po 30ti kkm,kdy ulít jedinej váleček z osičky a byl jinak tak v pořádku,že o něj nešel ani zkrátit.Měnit to po 10ti kkm je hovadina.Jedině,když tam natáhnu nějakej šmejd..

Nejprodávanější motorka v itálii je zmíněná Benelli TRK502

p.s.:Možná by bylo ještě dobrý,kdyby to posadili na konvenční podvozek..

pk14 (175) napsal 18.09.2018 v 22:30+1

Ano najely.
Sud min. oleje.
Krabice filtrů.
Komín pneu.
Pár destiček.
Pár řetězovek.
Pár žárovek.
To "vše" třeba v Zakopaném.

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 22:13

Máš recht, GS je takový desetibojař. Ani v jedné disciplíně neporazí specialistu, ale ve všech deseti naráz těžko hledá soupeře.
A proč by nenajelo? Všechno se dá vyměnit a opravit... nebo tyhle tvoje legendy bez údržby najezdily statisíce kilometrů?

Kawasaka (37) napsal 18.09.2018 v 22:04+1

... protože GS umí všechno, ale nic pořádně?
... protože už žádné dnešní BMW nenajede to, co třeba RT 75, co dobová raketa FJ 1200... ?

Stále se ti nedaří sundat ty brýle...
Dobrou.

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 21:51

vidím, že tady je každá debata zbytečná...

Kawasaka (37) napsal 18.09.2018 v 21:38+1

PCX 125
KLX 300 R
S1000R
H2 SX SE

...přesně tohle univerzální endůůro ti v garáži chybí.

MartasUS (109) napsal 18.09.2018 v 21:31

Prostě dvě rakety. Jedna do terénu a druhá na silnici. Nemám slov. Pecka

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 21:30

byl v tom notný kus nadsázky, navíc je ta motorka furt na dorazech, což jí asi moc neprospívá, ale evidentně tvoje zadání GS zvládne. byla to od tebe taková nahrávka na smeč...

já se pořád ptám ale dokola, když je GS tak ošizené, které cestovní enduro bys mi doporučil místo něj.
můžeš říct?

Kawasaka (37) napsal 18.09.2018 v 21:24

... kolik voňavek potřebovali, než to šlo sestříhat?
Nebo to vidíš jako 60 milionů Němců?

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 21:07+4

NP - to je podobná záhada, jako že největší odpůrci GS ho nikdy nevlastnili a většinou na něm ani nejeli... ale vědí to nejlíp:)

NP (8) napsal 18.09.2018 v 21:00-1+2

Je zajimave, ze BMW nema problem prodavat velky gsa v mnozstvich o kterych se muze ostatnim vyrobcum jen zdat, kdyby to byl kram, lidi by za to ty nemale prachy nedali. I pro Italy je to jasna volba, staci se podivat po Italii, Alpach,Chorvatsku, Spanelsku, co jich tam jezdi, zatimco Itala na Multici aby jeden pohledal. Proc? Ze by proto ze zere olej jako dvoutakt?

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 20:56

Já se ptal na to, že když je GS tak strašně ošizené, co bys mi doporučil.

Neexistuje, máš recht kawasak, jen to občas někomu neřeknou:)
https://www.youtube.com/watch?v=v7CWG4yqHiU

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 20:55+4

pk14: já tě asi zklamu, nedělám na tom vůbec nic. já na tom jezdím. a občas to umyju. na otázku, proč si motorku nespravuju sám odpovím, že si sám ani nespravuju zuby, ani nepeču rohlíky, ani neporcuju krávu.
zatím mě, podobně jakopíše buznapsí, žádný zádrhel nepotkal.
jestli na tom jezdí doktoři na Lipno je mi celkem fuk. proč by nejezdili? ať si každý dělá co chce. nejsem ani lepší ani horší, prostě jezdím na motorce, neříkám si motorkář, protože když jezdím v autě tak si taky neříkám autíčkář a když autobusem, taky nejsem autobusák...

Kawasaka (37) napsal 18.09.2018 v 20:51

Migu, dálniční kroska neexistuje.
Maximálně v prospektu.
Nebo chodíš v žabkách do kamenolomu?
Chceš kompromis, dostáváš kompromis. Viď?

pk14 (175) napsal 18.09.2018 v 20:42-1

To Mig:
... trochu dost přitlač Ložisek je tam trochu více, vyvalí se jedno a solidárně načne svými zbytky další... Tisícihran mezi kardany mažeš dle BMW servisplanu? Všechny čepy v kyvném ramenu?
Práci neplatíš, máš cajky a děláš si to sám? Prodej to včas !!

Ten řetěz vyžaduje péči, když se na to ale podíváš trochu obecně a zavřeš voňavý BMW prospekt...

Sorry, poslední GS je jen navoněná bída. Ale doktůrci s tím celkem úspěšně pořádají expedice na Lipno. A kdyby jsi viděl tu výbavičku! Chybí snad jen vyjížděcí plechy na Saharu...

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 20:27

kawasak: chystám se sundat růžové GS brejle. poraď mi prosímtě spolehlivé cestovní enduro podle tvého gusta:)

Buznapsí (47) napsal 18.09.2018 v 20:19

Vilemx: Ducati má lepší jméno? A co to vlastně znamená a jak se to zjistí? Podle toho kde se pohybuju tak se něco buď chválí nebo haní. Asi bych si ale netroufal dělat na základě toho nějakou statistiku. Na Ducnu jsem třeba slyšel samé špatnosti. Říká se jí kasička. Ale zakládá se to na pravdě? To vůbec netuším. Teď budu psát o autech. Když jsem si kupoval první nový bmw, všichni mi říkali, že je to předražený a že se nedoplatim. Říkali to i u druhýho a třetího. Říkali to taky u mercedesu a audi. Všechno je to plný elektroniky a je to k ničemu. Taky u harleye, z toho měl téct olej ještě v salonu a mělo se to cestou domu rozsypat. A nikdy s ničim jsem neměl nějakej zásadní problém a ani lidi co si to koupili po mě. Takže já tyhle řeči beru dost s rezervou.

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 20:14

vileme
známej pořídil jetou Multistradu za dvě pade. motor vydržel dva měsíce. chvilku koukali po ebayích, jestli nenajdou jiný, nebyl žádný. nakonec motorku prodal za kilo a byl rád, že se jí zbavil... měla najeto kolem třiceti tisíc? možná, možná taky ne...
opravdu neřeším, co bude s motorkou po osmdesáti tisících, ale jestli to má být výměna ložiška v kardanu za šest tisíc, řekl bych, že to nezlomí ani kupce ojeté motorky. jestli si někdo představuje, že spotřební materiál vydrží sto tisíc km, pak ho asi zklamu... ale v mojem světě to představuje minimálně šest až sedm sezón a nevím, jestli mi to tak dlouho vydrží...

vilemx (228) napsal 18.09.2018 v 20:07

ad 1) poslední dobou zaznamenávám obhajobu vyšší ceny Báwa tím, že Ducati je přece o velký fous dražší. To ano, ale také má oproti BMW o dost lepší jméno

ad 2) smutný je názor, že zákazníci prémiových modelů BMW neřeší, co bude s motorkou při 80 tisících km. Vždyť současné BMW vyrostlo právě na pověsti držáka, kde 100.000 km znamená teprve dobře zajetou motorku. Opravdu fabrice nevadí tenhle hazard s pověstí?

ad 3) z důvodu kombinace obrovského německého trhu a loajality k německému výrobci bude BMW vždy prodávat nesmyslné objemy, i kdyby dnes ukončili vývoj nebo jen lepili znáčky na čínu (což jim zatím fakt prochází).

kawassak (127) napsal 18.09.2018 v 19:56+2

Migu, po 10 t. km, nebo 12 měsících? Co nastane dříve? A řetěz jo?
Ahoj
Jedinej "kardan" co mi v garáži funguje je na K 1600. Tam si to nedovolí zatím šidit. Řada gs je se staženou prd... po Evropě. Až jednou sundáš růžové gs brýle...😉

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 19:52+1

jel jsem na Superdukovi a nedalo se to vydržet. Pak jsem jel na 1090 Adventure R, kam už dali azbestovou ochranu, bylo to o chlup lepší, ale topilo to pořád a v létě nepříjemně. možná seš mrtvej na spodek:) jinak se mi ta 1090ka zamlouvá nejvíc ze všech cendur, za rozumné peníze a není potřeba na ní skoro nic dokupovat, je prakticky hotová ze série. ovšem pro ježdění s převahou terénu a ne pro cestování ve dvou, na asfaltu, tam je GS králem...
skywalker: Schuberth už pro BMW nedělá a Touratech taky ne...

skywalker.L (64) napsal 18.09.2018 v 19:47

...und jednu Schuberth helmu, bitte!

Eso_Rimmer (383) napsal 18.09.2018 v 19:45

a ja se ti snazil jednoduchou formou ricit, ze vyhrivane sedlo me do prdele nehralo. nechapu, cemu na tom nerozumis. retezovka se meni nikoliv po ujete vzdalenosti, ale bud kdyz ma rozeta, nebo zadni kolecko poskozene (opotrebovane) zuby, nebo kdyz je vzdalenost clanku retezu po zatizeni vyssi. nic jako gratis prakticky neexistuje. vzdycky je to nekde nekym zaplaceno.

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 19:30

narážel jsem na to Rimmere, že KTM topí do zadku v létě v zimě i bez vyhřívaného sedátka:)
KTM je levnější, taky je to asi nesrovnatelně velký/malý výrobce v porovnání s BMW, Ducati je zase dražší, má smysl to řešit? nejel jsem 1290, ale kultura projevu boxeru i v nízké rychlosti je nesrovnatelná, řekl bych...
řetězová sada se má měnit co 10 tis. podle výrobce, ne?
a spíš, než tyhle náklady, které pravděpodobně postihnou až toho, co tu motorku vezme po mé nicotnosti, je to, že do deseti tisíc zaplatíš dva servisy a jeden je za sedm tisíc... zatímco u aut je to gratis - ale tam je to zase po tak nesmyslně dlouhé době, že si jeden servis uděláš rád na svoje triko...
a spíš než tohle je ještě šílenější, ale to už se opakuju po stopadesátéosmé, že ostré enduro slušné kvality stojí 200-300 tisíc, zatímco za obrovskou motorku, která uveze dva lidi přes půl světa, nebo přes celý, dáš o dalších 100-150 tisíc víc - jenom... a za tytéž peníze koupíš Oktávku:(

Eso_Rimmer (383) napsal 18.09.2018 v 19:17+1

ale ja zadny kardan nehanim jen nesdilim tolik toho tveho optimismu. co se tyce BMW, ver, ze nektere servisy maji vice masla na hlave, nez by bylo zahodno. ale to tady nechci rozmazavat. ostatne, tyka se to i Hondy a pod. ale to sem nepatri. co se mi libilo, bylo to, ze v pripade problemu BMW servis povetsinou nersesil co a jak, pujcil adekvatni masinu a zakaznik spokojene odjizdel. tak by to melo fungovat vsude (bavime se o minimalne o premiovych modelech). nemam nic proti kardanu a souhlasim s tim, ze komfort na cestach je plus. moje poznamka smerovala k tvym nakladum... k tomu vyhrivani sedel - ja mel origo vyhrivane a problem jsem s tim nemel. serii jsem nejezdil, takze nedokazu posoudit. a kdyz uz tu mluvis o priplatkove vybave - vedel jsi, ze srovnatelna vybava v dobe, kdy byl nejvyssi model od KTM 1190, tak v porovnani s BMW vychazel o necelych 30tis ve prospech KTM a to v tom nebylo zapocitano LED svetlo? za to bylo u BMW dalsi priplatek. takze bych byl s temi superlativy ala BMW torsku opatrnejsi.

Mig_35 (345) napsal 18.09.2018 v 18:54

Rimere, nechci aby to znělo namyšleně, ale nikdo z prvních kupců tohle řešit nebude.
Prolistoval jsem GS forum, hlavní ložisko odchází v 80 tisících, oprava stojí 5-6 tisíc v autorizovaném servisu. Nemám nic proti KTM, sám si první půjdu pro novou 790 Adventure - s řetězem, ale kardan má taky svoje kouzlo, na cestách nic neřešíš... Komu se nelíbí výkon, cena, kardan, ten si může jít pro menší F850GS...
Budu se opakovat, ale to co se tady řešilo při 1190 Adventure, zárukách a slovenském zastoupení, to si o GS nepamatuju...
edit: ale musím říct, že z poslední doby mě docela pobavilo, když jsem v nějakých inzerátech na velké KTM četl mezi příplatkovou výbavou "vyhřívané sedlo". To mají dvouválcové KTM už přece v základu:)))

Eso_Rimmer (383) napsal 18.09.2018 v 18:39+1

mily Migu, s tebou je debata o BMW vlastne zbytecna, ale neda mi to... kdyz se clovek o retez stara, vydrzi nesmysl. na stare 990 menen v 63tis, na 1190 ve 40tis mereny a stale zcela v norme, na posledni 990 R meneny v 59tis. takze kdyz dam dve sady , coz je cca sedmicka a nalitam s prehledem pres 100tis, kolik pak dam za kardanu BMW? twl, to jsou debaty, vid... kazdemu co samozrejme vyhovuje, ale kdyz se rekne A, ma se rict i B.

NP (8) napsal 18.09.2018 v 18:23

Tiger 800XC, Yamaha Tenere 700, když bych hledal mezi cendury střední kategorie, jinak lehký stroj na cestování po silnicích není moc vhodný, bude mít minimální ochranu jezdce a jak foukne boční vítr, tak lítá i motorka

alexa7 (101) napsal 18.09.2018 v 18:14

Lacne a zaroven dobre enduro nikdy nebolo a ani nikdy nebude.
Niekedy v roku 2003 som vysolil za novu KTM lc 4 260000tis SK / 8tis euro/ a
Doteraz vychvalovane tazke vzduchom cladene herky ako Dominator boli len
o cosi lacnejsie viete aka hromada penazi to vtedy bola?

Simier (143) napsal 18.09.2018 v 17:53

Možná kdyby někdo reinkarnoval klekánici a je tu nové mrštné a celkem pohodlné cenduro co i něco projede
https://www.motorkar...awasaki-kle-500.html

Celkem se mi líbí nový Versys x300, ale chtělo by to trochu vyšší zdvihy a 500stovku




TOPlist