yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lsbikes (14) napsal 26.02.2016 v 11:05

Hezká práce, ale na příklad to byla nakonec Marussia taky... Opravdu přeju klukům ať se mýlím, v srdci ale cítím, že se jedná o výkřik do tmy. Ale jak jsem napsal, přeju jim od srdce, ať je moje intuice nesprávná a kluci prodávají! Hezký den.

zmulin (376) napsal 26.02.2016 v 11:01

Kdyby aspoň udělali svůj rám,jinou přístrojovku,nebyl ten chladící plácanec na boku,vejfucky taky mířej každej jinam...No nevim,přijde mi to jak od Babiše
Na Midalu bych se na rozdíl od tohohle jezdit nestyděl.

Díky takovejmhle skvostům miluju Bimotu o to víc..

Galil (70) napsal 26.02.2016 v 10:36

Určitě je za tím pořádnej kus práce a poježdění může bejt suprový, klukům přeju úspěch. Ale mě se to prostě nelíbí. Jako by tomu někdo ustřelil kus zadku.

DeCarli (112) napsal 26.02.2016 v 10:35+1

Nechci nijak kritizovat, či komentovat samotnou motorku
Co mě se...e že v mediích se takto zkresli z upravy ,kterých v našich dilnách s mnoha šikovnými lidmi vzniká ročně hafo,
takto vypichne jedna uprava a mediálně se z ni udelá
STAVBA CS MOTOCYKLU
Co si pak mužu myslet o zprávách o kterých si nemužu udělat obrázek?

Je to vše co je nám předkládáno stejně pokroucené jako tato přestavba???

Krakatau (45) napsal 26.02.2016 v 10:30

ddemo : Myslím, že tu ide skôr o štýl prezentácie. "Nový český motocykl" . Pri FGR Midalu to bola aspoň sčasti pravda, ale nech je táto prestavba hocijako krásna (nie je to moja šálka čaju), je to prestavba a nie "nový český motocykl".

DOMINATOR (1260) napsal 26.02.2016 v 10:06+4

Ježiš to muselo dál práce a přitom taková blbost.

Hooorus (124) napsal 26.02.2016 v 09:57

Přeju chlapíkům, ať je všechny prodají. Myslím ale, že když má někdo 2 míče, nechá si přestavět jakoukoli mašínu podle svých individuálních představ - co se mu líbí a co ne. Na druhou stranu by stačilo, kdyby si jeden kus koupil někdo známý a kluci nebudou stíhat "vyrábět"

ddemo (12) napsal 26.02.2016 v 09:54-3+2

Pekna uprava, ubytok hmotnosti skutocne razantny, karbon nadherne, ale skutocne nadherne spracovany, kolesa chrumkave, dizajn sice mierne ucelovy (chladic na boku) ale i tak pekne. Cela prestavba na spickovej SVETOVEJ urovni...nekonecna a precizna praca... (cenu neriesim, cielova skupina zakaznikov je tak vysoko kde nedovidim)... ale...
ale i tak sa najde sestdesiat domácich "odbornikov" co sa s radostou "vykali" do vlastného hniezda...
Vazeni...to uz je skutocne Vas domaci sport ...?? hejtovat vzdy, vsade a za kazdu cenu..??

hery... (4) napsal 26.02.2016 v 09:49-1+2

Obyčejnej Diavel se mi líbí mnohem víc...

Sukhoj34 (3) napsal 26.02.2016 v 09:20+1

Kombinace karbon-tahokov = český tuning alá Škoda 120
a za to chcete 2 míče?! no to by mohl koupit jedině blbec

Žabinátor (69) napsal 26.02.2016 v 09:13

Ta přepoňovaná verze bude slušnej nášup s tim že to váží jako šestikilo. Škoda jen že je to další nedosažitelné umělecké dílo spíš než mašina pro smrtelníky

Marex (2575) napsal 26.02.2016 v 09:12

Cenu neřeším. Motka dobrá,ale nekousnul bych ten chladič na boku.

Kubejk (4) napsal 26.02.2016 v 09:00

zvuk dobrej, jinak

Eso_Rimmer (384) napsal 26.02.2016 v 08:54

twl... to uz je jak s ceskejma zurnalistama. i ti si mysli, ze je cechacek proste blbej a bezmyslenkovite sezere vsechno, co mu zdejsi vykvet novinariny naserviruje. pry predstaveni "ceskeho motocyklu"... v pulce uz jsem prestal cist.

TopSBK (86) napsal 26.02.2016 v 08:48+1

Jen ještě doplním - pokud je rám skutečně chromovaný, nesednul bych na to. Proces totiž zkřehčí sváry chrommolibdenového rámu. Pokud chtěl mít v minulosti někdo "chromový" rám na své ducati, bylo to provedeno technologií niklování.

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 26.02.2016 v 08:46+1

Ano, jsou použity "exkluzivní" materiály, ale ty se používají více méně běžně. Karbonová kola jsem v Anglii viděl prodávat v běžném obchodě už v roce 2006. Technický nápad žádný a design pro mne strašný. Kvituji odlehčení celého stroje a podle fotek pečlivé zpracování. Muselo by to mít ultra vynikající jízdní vlastnosti (a to mít nebude vzhledem k rozvoru a šířce zadní gumy), abych nad tím vším přimhouřil oko, ale stejně bych takovou sumu za tohle "dílo" nedal. Je to úlet

TopSBK (86) napsal 26.02.2016 v 08:41+1

Megatitulek "Odhalení českého motocyklu" je opravdu směšný. Raději bych koupil X Diavela, je to funkční originál se všemi finesami Ferata. A ta kola vyvinutá přímo pro Ferat - proč je nekoupit třeba z katalogu Performance? Šašci.

Bůček (11) napsal 26.02.2016 v 08:18

No za nápad a spoustu hezký prace , ale víc bych ocenil skutečně českou motorkou s cenovkou pro český motorkaře..

IvanDvoutakťák (5116) napsal 26.02.2016 v 08:13-1+2

Tunelů na dotace, jak zde někdo zmiňuje, bylo a je , ovšem nejhorší, nikolv nejsmutnější jak míní Marfy, opravdu je, že "něco takovýho" dostane (??)
homologaci pro provoz na veřejných komunikacích a vzpomeňte si na všechny
"ty opičky" při STK, kterýma co dva roky musíme (!) projít , jako třeba
"znamínka" na sklíčkách blinkrů, atd

jelcinr (5) napsal 26.02.2016 v 07:58

Nádherná práce.

elvis78 (138) napsal 26.02.2016 v 07:26

Hondasl:souhlas, je to spíš cena pro šejky a pro někerý pozéry. Ale myslím, že stejně tuzemák do toho nepůjde. Mít takové strojní vybavení, proč nezkusit něco lacinějšího jako zkusil Blata, nebo jako dělá Mates Moto ?Přestavuje, renovuje. Hmm? 125sm od blaty měla supr design, sice to mělo svoje mouchy, ale zkusil to. Diavel je taky hnus, nedovedu si představit ujet na to 600 km...

unavix (595) napsal 26.02.2016 v 07:21+4

Je to paskvil. A ke všemu propagovaný jako česká motorka. Neni se ale čemu divit když se v téhle zemi vydává za české všechno co projde skladama v čr. To že je to vyrobený jinde se pečlivě tutlá. S touhle "krásou" je to jak s penny a jejich reklamou na "české" potraviny.

Hondasl (107) napsal 26.02.2016 v 06:55

Chlapci mají šikovné ručičky, ae moto bude nejspíš na tipmotu v sekci "Zajímavosti" pár let, možná desetiletí.. Jinak by bylo možná lepší udělat lidovou motorku za dobrou cenu, kterou by mohli dělat ve více kusech, když mají možnosti a vybyvení. Kupci by se třeba našli.

NXram (68) napsal 26.02.2016 v 06:40

Parádní přestavba, muselo to stát strašný peníze, ale nechápu to ¨ nový český motocykl ¨ to jich tady asi jezdí, když se může velká přestavba považovat za český motocykl

ALW (30) napsal 25.02.2016 v 23:35

Nějak nevím co by mě přesvědčilo si to koupit a nejít radši do normálního Diavela, kteryho si za ty prachy nechám udělat indivindi a mám jistotu, že to nebude mít dalších 24 bláznů stejný

týpek (119) napsal 25.02.2016 v 23:04

Agresor od pohledu,špičková práce,vše dokonale vymyšlené a zpracované,ještě by to chtělo-pro zvědavce,malý testík na silnici.Co vy na to,kluci redaktorský???Tu cenu chápu,ale myslím,že v českých hájích nebude mnoho klientů.V každém případku

Petrgsxr (55) napsal 25.02.2016 v 22:54+1

Hezká stavba... nic víc,...nic míň.. z novou českou motorkou to nemá bohužel nic společného... přeji tomu, kdo za tímto projektem stojí, ať to finančně také ustojí. Já to spíš vidím na další tunel z dotací... nebo velkej průser. Toho, že tě někdo poplácá po zádech se nenajíš. Prodat 25 ks bude hoňka...navíc předražené komponenty ( viz.kola...atd, )...to si můžou zdůvodňoval tak sami sobě, nebo přihlouplým novinářům, kteří napíší vše, co jim kdo nakuká . Jako stavba to bude zřejmě drahé... jako zboží je to předražené a neprodejné. Hodně štěstí...

ZombiRider (29) napsal 25.02.2016 v 22:49

Fuj, to jsem se lekl

KATRTER (4) napsal 25.02.2016 v 22:48

To je ale srac, osklivej

Lyer (18) napsal 25.02.2016 v 22:34+1

Teda to muselo dát příšernou práci (5000 hodin), a přitom taková blbost, co?




TOPlist