globalmoto_duben_nolan




BMW R nineT jako dakarový speciál

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zmulin (371) napsal 08.08.2017 v 11:04

Mig_35: prosimtě na videu je ta verze s nejvyššíma zdvihama,vodí to moc šikovnej týpek kterýmu je trochu jedno jestli jí rozmlátí a na všech skocích mu to stejně padá moc na předek,což by v reálu moc dlouho ty vidle nevydržely
Na Erzbergu jednou domorodec sundal jenom světlo z Moto Morini Scrambler a vyhrál prolog proti továrním HP2 a Superendurům...dělá to z tý motorky něco vhodnějšího do terénu?

vilemx (228) napsal 08.08.2017 v 09:15

Destroyer> o tom to prostě je. BMW ani tento stavitel nejsou blbci, kteří by tohle nevěděli. Jenže cílová skupina zákazníků nejsou lidé, kteří chtěji vzhled a zároveň vlastnosti dakarového speciálu. Oni se spokojí pouze se vzhledem, na funkčnost kašlou - proto se tyhle "jako něco" motorky stavějí.
Kupodivu v auťácích se jde dalako víc i po té funkci, takže různé designové prvky závodních aut fabrika i úpravci montují na vrcholné verze, nikoliv na sockoverze. Ačkoliv ospojlerovat, nacpat skořepiny s pětibodovým pásem a přebarvit do továrních barev Fabii HTP by bylo k smíchu, tak postavit repliku dakarového speciálu na přední vidli se zdvihem 125 mm si jen zde v diskusi vydobylo nemálo nadšených ohodnocení.

Destroyer (237) napsal 08.08.2017 v 08:37

Mig_35 >> GS LC sa rozhodne nestrati v terene, to netvrdim, len sa posunula viac na cestu ako 1100/1150 potom je zasa trosku viac cestna 1200 a teraz opat viac na cesty 1200 GS LC...
Mne sa paci ten zaklad RnineT a pokojne by som tam namontoval 250mm USD a zadok 220 z Advika alebo Hyperpro/Ohlins + tento kit a mas skvely jednoduchy BMW vzduchacik s ohromnym dojazdom. Do predu 21" vypliest z f800. Ked zoderiem tu svoju tak asi touto cestou pojdem, ak nasetrim a neprejazdim

deluxa (347) napsal 08.08.2017 v 08:27

.Mig_35...take videa ako niekto rajtuje po poli s goldwingom ti tu mozem napostovat aj ja :D pointa je ze to nie je motorka do terenu ci sa ti to paci alebo nie je to fakt...

Mig_35 (345) napsal 07.08.2017 v 23:21

A k tomu uctívání kultu GS: v garáži mám ještě tři další a každá má něco do sebe, tak to asi nebude tak jednoduchý, jak se ti to zdá:)

Mig_35 (345) napsal 07.08.2017 v 23:15

Ano Viléme, spousta motorek dokáže objet motokrossovou trať. Mimo jiné i BMW GS. Z toho mi vyplývá, že to asi nebude motorka jenom pro manažéry, ale bude taky schopná v terénu. Nebo se pletu?
Destroyer: Nová GS je postavená hlavně na cesty? V posledním srovnávacích testů velkých endur byla poražena na cestě KTM 1290 Adventure, ale v terénu byla zvolena za nejschopnější z velkých endur. Je to samozřejmě jen test, ale nějakou vypovídací hodnotu snad má...
Urban G/S je motorka tak na polňačku, to je snad vidět už jen z výšky stroje/délky zdvihů...

vilemx (228) napsal 07.08.2017 v 22:23+1

Kdyby ten bodykit historického dakarového speciálu narouboval třeba na starší HP2 nebo alespoň na základ GSA a ne na nineT, tak bych tomu zatleskal. Ale postavit to na ryze silniční podvozek, za který by se nemusela stydět kdejaká okruhovka, tak výsledkem je prostě motorka pro šampóny... A nic na tom nezmění ani fakt, že třeba zítra natočí propagační video, jak s tím někdo dělá dvojitý backflip nebo letí po pláži Růžového jezera.

Mig_35> jako uctívače kultu BMW ti prozradím, že podobné video se dá natočit s velkým množstvím motorek, a to i mimo kategorii cendur...

Destroyer (237) napsal 07.08.2017 v 21:18

Mig_35 >> ciastocne s tebou suhlasim, ale zajazdit tak ako to dal pan vo videu vie asi malokto, najma ked nova GS je vskutku postavena najma na cesty. Dopad zo skoku na predok pri motorke +-250kg neustoji hocikto, a to este tlacil do zadu.
Samozrejme ze tak ako aj so Scramblerom tak aj s touto fesandou sa bude dat zajazdit v terene, toho by som sa nebal, pozrite sa na com jazdili nasi dedovia ;)

Mig_35 (345) napsal 07.08.2017 v 20:59

Lefte, tady je jedna imidžovka pro rozmařilé vataře, v terénu naprosto
k ničemu, strašně těžká, s mizerným podvozkem, no vlastně úplně k ničemu

Left (30) napsal 07.08.2017 v 19:13

Tak určitě ukázali BMW cestu, když ji sami ztratili, moto konečně vypadá tak jak by v sérii vypadat měla, už jen slušný podvozek, kola a konečně by se BMW vrátilo k tomu co udělalo značku legendou - od výroby imičovek pro rozmařilé vataře co je nudí ferari v garáži, zpět k moto pro dobrodruhy .

deluxa (347) napsal 07.08.2017 v 08:23

nj si hovorim ze do terenu by s tym chcel ist asi malokto a na cestovanie to tiez nebude, vychadza mi to ako motorka pre image...ale to je dnes take "cool" mat motorku co nie je dobra na nic ale je odlisna od ostatnych :D

blondak39 (26) napsal 06.08.2017 v 21:30

19 kolo imidžovka pro manažery

JA-NE (768) napsal 06.08.2017 v 13:44

Paradicka

vilemx (228) napsal 05.08.2017 v 12:39-2+2

Když lidé chtějí být neustále obelháváni, tak proč tyhle kýče nenabídnout

vonRammstein (67) napsal 04.08.2017 v 21:36

Jo, tohle jo

Zedsdead (293) napsal 04.08.2017 v 19:14

Osobně se mi líbí víc Urban GS.
Zajímavé je srovnání staré a nové. Tenkrát si vystačila s malinkatým kotoučem vepředu, našroubovaným napevno na náboji. Vzadu buben...

Raisto01 (90) napsal 04.08.2017 v 17:32

Paradni kousek.

Pepik1 (4) napsal 04.08.2017 v 17:28

Mně se to líbí.

LuckyGhost (9) napsal 04.08.2017 v 16:48-1

Když jsem byl malý kluk, tak jsem měl karty motorek a tam R80. Ošklivější motorku jsem tam nenašel. Postupem času se mi BMW začalo líbit víc a víc a k posledním ročníkům už mohu říci jen NÁDHERA.

Kome (64) napsal 04.08.2017 v 16:09

No nevim, brichoplaz s 19 kolem.

Petr_TA (29) napsal 04.08.2017 v 15:06

Moooc pěknej kousek

TDM851 (4115) napsal 04.08.2017 v 14:52-1+2

Chlapi, nechci prudit. Ale tento "speciál" by si vzal na Dakar akorát bebil..

DOMINATOR (1260) napsal 04.08.2017 v 14:17

To se něco konečně povedlo

zmulin (371) napsal 04.08.2017 v 11:52+1

Je to moc pěkný Pro mě vedle klasickýho Nine-T jediný koukatelný verze.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist