husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki Ninja H2R: turbo-mega-super-bike

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
t_freedom (153) napsal 20.01.2015 v 11:23

No tak Kawa všem vytřela zrak už v 80' letech oturbeným GPZkem - Hitachi turbo točilo 120t rpm, takže žádná velká pálka těch 130t rpm ...každopádně opět něco co vystřelilo do vesmíru na svou dobu

CR500 (142) napsal 20.01.2015 v 11:19

Sakra tak tohle bych chtel fakt vykouset , ale radeji rozhodne NE nikdy vlastnit

mojas (24) napsal 20.01.2015 v 11:12

Honza-K: kup si Boss Hoss a budeš mít pod zadkem těch koní 500

hlisak (0) napsal 20.01.2015 v 10:49

IvanDvoutakťák> píšou 50 tisíc euro Pěkná cena

keny46 (196) napsal 20.01.2015 v 10:33+1

Motor v cislech vypada fantasticky. Ale myslim ze na okruhu to nebude zadna slava a na BMW S1000RR nebude v zadnem pripade stacit. Ale o to konstrukterum urcite ani moc neslo. Jde asi opravdu jen o zviditelneni. Proc ne? Me to zaujalo

IvanDvoutakťák (5077) napsal 20.01.2015 v 10:16

Tak šéfům konkurenčních značek už čelist spadla a po záplavě technických údajů
už budeme čekat jen na to, kdy spadne čelist bajkerům / budoucím zákazníkům,
až bude "odtajněna" PRODEJNÍ cena (např. v ČR) . . .

Paulo (2561) napsal 20.01.2015 v 10:02+3

Ten deštníček na přístrojovce znamená že je brzdící padák připraven?

blejdamint (8) napsal 20.01.2015 v 09:56-2+1

se pobleju... aby ses nepo.sral děs

tencotancismoto (99) napsal 20.01.2015 v 09:20

Jo, něco víc k té převodovce by nebylo? Ať neumřeme bl..

tencotancismoto (99) napsal 20.01.2015 v 09:15

"A komu tím prospějete!!??"

jean192 (153) napsal 20.01.2015 v 09:12

Jaj, tam je 130 tisíc za sekundu? Aha, tak potom som ticho Berkamp

Honza-K (830) napsal 20.01.2015 v 08:47

Je to vážně moc pěkný, obdivuji jejich technické nadšení, ale k čemu je motorka, která má 300HP? Motorky na MotoGP mají cca 240 HP a už to není o výkonu motoru, ale o nastavení...
Ale na druhou stranu, proč ne? Mít pod sebou 300 koníků na dvou kolech, to už sakra zamrazí...

Cova (18) napsal 20.01.2015 v 08:33+3

Páni redaktoři, opravte si otáčky turba na 130 tis. za minutu, sekunda je fakt blbost, i kdybyste tam měli víc vykřičníků než jeden...

jean192 (153) napsal 20.01.2015 v 08:20

Páni je tu nejaký motorár, chcel by som sa spýtať, či je fakt nerez ocel vhodná na ventily? A je zaujímavé, že v prevodovke použili klasické kolá, keď sa nepohybujú na hriadeli. To sa priam núka použiť šikmé ozubenie jak v aute. Chcel by som vedieť, v čom bolo toto riešenie výhodnejšie. Predpokladám, že nižšia cena asi dôležitá nebola.

Berkamp, šak to píšu na kompresor. Turbo v aute už točí aj 260 000

Berkamp (0) napsal 20.01.2015 v 08:09-2+2

130tis otacek za sekundu? trochu scifi ne?

Šafry (45) napsal 20.01.2015 v 07:06+2

Nic mě to neříká, nelíbí se mi to, ale vítám to. Aspoň se zase začne něco dít.

Beda46 (211) napsal 20.01.2015 v 06:39+6

Páni tohle je úlet Podobnej magořinec tady chyběl jak sůl.Něco podobnýho jsme třeba od Hondy čekat nemohli.KAWA má koule.Tleskám a slintám...

muscle_biker (50) napsal 20.01.2015 v 06:27+1

pametam ked pred dvadsiatimi rokmi v roku 1996 "vyjel černý pták" tak vsade (motorrad, MO, motocykl, motofan) sa objavili cervene palcove tituly 164PS??? este vecsie ako ked nastal utok na čarlie hebedo alebo ked si amici nacasovali povalat dosluhujuce veziaky na den 11.9.2001...





po dvadsiatich rokoch sa ukazalo ze 164PS je nielen zvladatelnych v beznej premavke ale da sa bez generalky motora spravit v pohode aj pol miliona kilakov. ohladom sucastnej dejiny prepisujucej novinky uz to ale asi nebude platit... ale zastavam nazor ze keby nebolo vyvoja tak dnes jazdime na konskych povozoch... takze uvidime

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist