Krátký výlet na Ukrajinu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vencajanov (3) napsal 07.05.2018 v 13:47+3

Díky za komentáře, každý má svou pravdu. Pro mne to byl po těžké nemoci a v mém věku vrchol, který mi nikdo nevezme. Jsou desítky podobných, kteří jsou na tom podobně a odvahu nenajdou, jsou desítky podobných, pro které je to běžná věc. Berte to jako informaci, že jsou mezi námi i tací, kteří se chtějí jen podělit. Držím všem odvážným palce a nebojte se vyrazit, já i letos vyrážím, ale asi to bude jen můj výlet. Cestopis neumím napsat.

jets (522) napsal 06.05.2018 v 08:37-1

tahle diskuze je spíš na sedmičku vína (několik) než na psaní sem , jediný efekt, kterého bychom mohli dosáhnout je, že bychom se mohli pěkně picnout . Tady se nezmění nic.

Targus (429) napsal 05.05.2018 v 19:31

Naprostý souhlas.
Nevím, jestli ses koukal na diskuzi pod nedávným článkem o Hondě Gold Wing. To byl masakr, když jsem si dovolil napsat, že je ta motka těžká. Těch mínusů, co mi naklikali blbečci, kteří nebyli do diskuze napsat názor, tak aspoň klikali...
No nic, každý jsme nějaký, že... Někdo píše, někdo jezdí, někdo machruje, že už umí i klikat...

spike-cz (137) napsal 05.05.2018 v 19:28+1

Pánové popsali jste krásně stav téhle sekce, bohužel kvalitu tím nezvýšíte. Přesně podle Jetse a jeho argumentů píšu jen deník. Ale mnohý jezdec se prostě musí pochlubit stůj co stůj a kvalita kulhá. Web je ale komerční, tak nelze čekat zlepšení, spíš naopak. Paradoxně cenzura tu je, vzpomeňte přejmenované cestopisy nebo Seikosův článek. Ale nejste majitelé, tak dle Cimmermanna můžete nadávat, nesouhlasit, ale to je snad to jediné, co s tím můžete dělat. Cestopisům zdar...

sweetM (28) napsal 05.05.2018 v 18:05+1

Někdo se chce pochlubit, někdo předat informace, někdo to napíše jen tak. Já, když čtu zde vložené cestopisy, snažím se z nich získat informace anebo se pobavit, v každém je něco. Mnozí zde píší daleko poutavěji a věcněji než skuteční redaktoři nebo placení pisatelé, nehledě, že píší o skutečnosti, ne žádné klamy. Nehaňte ty kteří najdou odvahu něco napsat a zveřejnit.

Pivko (85) napsal 05.05.2018 v 13:15

Však odemne máš + 1 tak vo co gou ?!

jets (522) napsal 05.05.2018 v 09:13

re Targu: souhlasím s hodnocením redakce a obecně taky...
je to jen byznys a je potřeba ukazovat reklamu, každý se chce pochlubit že někde byl, atd atd atd všechno to chápu.
Jediné co mi opravdu vadí je tvrdé odsuzování, shazování a zesměšňování lidí, kteří si dovolí do diskuze napsat jiný než pozitivní názor. Pokud něco zveřejním (a je jedno kde a co to je) tak to buď musí být dobré, nebo musím počítat s tím, že mi někdo řekne, že to dobré není...

Targus (429) napsal 05.05.2018 v 08:52

Re: jets
Více méně souhlasím. Nicméně ber to tak, že napsat dobrý text s pointou taky není jednoduchá záležitost, nemluvě o "požadavcích" čtenářů na množství a kvalitu fotek.
Prostě je nás tady víc a každý chce něco napsat. Redakce textů cesťáků - jak jsem pochopil - se dělá na amatérské úrovni a celkem rozumím stávajícímu stavu, kdy redaktoři asi těžko někomu řeknou - hele, tvůj cesťák je vo hovně, my se rozhodli, že to na sklo nepustíme.
Bohužel i oni jsou závislí na počtu klikanců od potenciálních čtenářů reklam, které tady jsou.
Takže rozumná cesta, jak z toho ven, je složitá. Tedy aspoň pro tebe. Asi to vůbec nečíst a jít leštit vejfuky, anebo koupit Jawku, kuchnout z ní bezdotykové zápalko, vydat se na dvoutýdenní pouť rovnou za nosem a pak o tom napsat knížku - nevím...
Život se mění, my stárnem a všecko nám připadá blbé a obyčejné, všední. Možná se tu ale najdou mlaďoši, pro které je to príma čtení, a kteří se nechají inspirovat...

jets (522) napsal 05.05.2018 v 08:37+2

re Targus: souhlasím až na jednu věc. Pokud nemám zážitky, tak k čemu a proč bych měl psát cestopis? Tohle je na zápis do deníku a ne na cestopis... Smiřuju se postupně s tím že prostě tahle sekce už nikdy nebude to co bývala. Málo cestopisů, ale vysoká kvalita. Dnes je to naopak. Pamatuju si jak jsem čekal třeba 3 týdny než vyšel nový cestopis, ale slintal jsem u něj potom jako bernardýn...

Targus (429) napsal 05.05.2018 v 06:54+4

Re: jets
Už jsem to tu párkrát psal.
Cesťáky by měly být především o zážitcích. Jenže jaký můžeš mít zážitek v Mitteleurope, když máš zánovní bezporuchový stroj, platíš většinově kartou, chrápeš po penziónech a čas na tzv. "dovolenou" máš rozpočítaný na minuty.
To fakt není dovča nebo několikadenní relax, to jsou dostihy odnikud nikam.

Když jsme jezdili na Jawách a Čízách, spali jsme málem po příkopech ožraní od mravenců a komárů, špinaví jsme byli jak prasata, žrali jsme neohřáté fazole a čočku z konzervy, na cestách se dělaly málem generálky, moc se neřešilo, kdo kdy musí do práce, protože každý počítal s časovou rezervou, ale byly tyhle ty zážitky.
Čímž vůbec nechci kritizovat tenhle cesťák. Je to prostě jen střízlivé hodnocení toho, jak dnes žijem. Málo, že tě honěj v práci, jak nadmutou kozu, ještě když máš volno líceš jak ocas, děláš si čárky, kam všude ještě musíš zajet, než přijde důchod.

Targus (429) napsal 05.05.2018 v 06:41+1

1/ přechod do Mdarska se jmenuje Beregsurány, nikoli Csároda. Tohle město na ukazatelích vůbec nemáš šanci najít, oproti tomu Beregsurány je značeno min. 200 km předem.
2/ Naprosto jsem nepochopil, proč jste si kupovali feferónské dálniční známky. Projet se za ty prachy cca 100 km do Nyíregyházy, když jde souběžně s dálnicí velmi slušná a nepříliš frekventovaná cesta č. 41 mi přijde jako plýtvání. Pokud jste honili čas, měli jste po M3 pokračovat až za město Tiszaújváros a následně uhnout na Miskolc, to by pak mělo i nějaký efekt.
3/ ACHTUNG, ACHTUNG!!!
Za pokus o ubytko v čistě cikánské vesnici Rimavská Seč vám tímto předávám virtuálního BOBŘÍKA ODVAHY!!!
Já mám v této vesnici problém navštívit sámošku, když potřebuju chleba.
A policejní stanice vypadá jak pevnost Apačů v Bronxu. Třímetrový betonový plot, role ostnatého drátu, vrata z ocelového plechu. Ani jsem neměl snahu pátrat, co vedlo komunistické soudruhy k tomu, že v této vesničce postavili takový bunkr. Ten pohled stačí úplně každému. Každopádně sloužit na této stanici chtělo přinejmenším v jisté době kus odvahy.

Pivko (85) napsal 03.05.2018 v 20:35

Jets : Co schází v cestopisu najdeš v komentářích.

jets (522) napsal 03.05.2018 v 14:00+3

čtení cestopisů tady se čím dál víc podobá Čekání na Godota. Člověk vůbec nechápe o čem vlastně ta sekce je, pořád na něco čeká, to nakonec stejně nepřijde, divák se diví a jen se zatáhne opona.