Expedice sever 2017

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

oráchlo (3) napsal 14.03.2018 v 19:46

Snad první cestopis, který jsem nedočetl. Dostal jsem se k devátému dni,pak už jsem to vzdal. Na to,aby si jeden vzal dovolenou . Taky nemám moc rád, když někdo krásnou češtinu "vtipně" prokládá debilní angličtinou,ale proč ne..Jinak, ale klobouk dolů, pokud jste doposud jezdili jenom kolem komína, jak říkáte... Supr cesta,supr zážitky,krásné fotky..Určitě jste si to užili!

PaBa (4) napsal 12.09.2017 v 22:26

Hotová hltačka, musím tam holt taky ! Díky moc z zprostředkování všech zážitků

HanysekCZ (0) napsal 21.08.2017 v 12:10

Velmi pekne napsany a ctivy cestopis.Preju spoustu dalsich takovych zazitku.

Budash (0) napsal 20.08.2017 v 19:42

WOW!! Ne že je to super napsaný, ale pak jsem si i myslel, že to do konce nechci dočíst.
Parádní cesta, příběh, popis.. Člověk jako by jel na motorce za váma a vše měl přímo před očima.
Klobouk dolů, pecka!

Concionator (5) napsal 19.08.2017 v 16:27

Parádní cesta, tam na severu se jezdí dobře!

Well-Being (7) napsal 17.08.2017 v 22:41

Hezky napsané, výlet jste si užili. Děkuji. Mnoho suchých kilometrů přeji.

Vesna (4) napsal 17.08.2017 v 09:58+4

Děkuji za nádherné komentáře, bohužel nelze reagovat na každý zvlášť. Vaše krásná slova mě upřímně dojala. Vážím si času, který jste čtení věnovali.
K názvu "expedice" - ano, možná je zde použit nevhodně, na vině je možná nedostatek fantazie z únavy (a nevědomost, že tak nazývá cestopis každý druhý moták), ale abychom si nepletli pojmy s průjmy - slovo expedice znamená výprava, obvykle s nějakým vědeckým či výzkumným cílem. A zde se jednoznačně jedná o zkoumání (zda lze s takovými stroji absolvovat takové cestování, zda to zle zvládnout i když řidič nebyl nikdy dál než "u babky v Jeseníkách", zda řidiče jeho partner nezabije hned první den,...) :D
Přeji vám všem spoustu krásných kilometrů a především splněných snů. A věřte, že stačí opravdu jediné - sednout a jet. Křídla máme všichni!

polomiso (0) napsal 17.08.2017 v 00:08

super

Airborne (0) napsal 16.08.2017 v 18:50

Mám taky podobný sen...četl jsem den po dni, musel to být pěkný zážitek...Plánuji zatím někdy něco blíž. Fakt dobrý. Pěkně napsané, inspirativní ;)

Opl (59) napsal 16.08.2017 v 09:41

Na sever se také chystám (již pár sezón ).Chtěl bych to jet podobně,tedy na pohodu a ne drtit kilometry.Skandinávie není jen Nordkap.
Ještě jednou pochvala .

palo28 (0) napsal 15.08.2017 v 17:19

twinrider (3) napsal 14.08.2017 v 21:31+1

Pěkně napsanej cestopis , škoda, že není víc fotek. Málokdo jezdí tak daleko na motorkách, který nepatří mezi obvyklý cestovní nářadí.

jets (522) napsal 14.08.2017 v 21:27

Dal jsem si předsevzetí, že cestopisy s názvem Expedice už nebudu číst. Su rád, že jsem nakousl prvních pár řádků a najednou koukám, že su na konci. Moc hezky napsané. Jediné, co mě opravdu chybí je víc fotek, páč ty co tam jsou, jsou fakt moc dobré. Naprosto dokonale podrhují atmosféru a cestu. Po dnešním dnu stráveném v kolonách po celé ČR konečně něco, co dnes potěšilo.

sekáčmagor (128) napsal 14.08.2017 v 16:20-3+1

Dobré,vtipné moc se mi to líbilo až na ten název. "Expedice sever" se za chvíli bude nazývat i cesta k babce do Jeseníků...lidi asi nemají ponětí co to vlastně je expadice.Ale to už je taková doba...

Yura (239) napsal 14.08.2017 v 10:28

skvěle
zatímco já se na podobnou cestu na Virglu připravuju už třetím rokem (a už je téměř jistý, že to nikdy nezrealizuju), vám se podařilo vše dotáhnout a také velmi dobře podat zde na M.cz.
Výborně napsáno, hezké snímky, krásná cesta.
Ať se daří, a šťastné kilometry přeju.

fidlimydli (321) napsal 14.08.2017 v 08:48+2

Tohle že napsala? To musí být ženská !!!
Po dlouhé době jsem se netěšil, až bude konec, ale až budu moct s chutí napsat nekompromisně pozitivní koment. Bylo by to na A4, tak jen heslovitě: vtipné, čtivé, svěží, poučné, perfektně nalezené neznámé zajímavosti místo polykání km.
Rád bych popisovaná zajímavá místa viděl i vyfocená, ale na druhou stranu je potřeba uznat, že je zde asi o 10 fotek více, než v ostatních cestopisech.