Stelvio, aneb jedno passo za druhým

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

CecilGS (9) napsal 13.04.2011 v 19:46

Výborný cestopis , zhltnul jsem ho jedním dechem a paradní fotky.
Letos plánujeme něco podobného, takže moc děkujeme za inspiraci.

MarketJirik (0) napsal 12.08.2010 v 16:05

Martas81: co se týče Marmolády.. spali jsme v kempu přímo pod tím kolosem, úžasný kempík, fakt a ráno jsme chtěli vyjet nahoru lanovkou, která nám každých 15 min jezdila nad hlavami. Cena pro jednoho člověka cca 20 eček, pro nás docela drahé... ale i zespod je to krásný pohled, už vůbec po probuzení...

MarketJirik (0) napsal 12.08.2010 v 16:02

tak se ozývám znovu , polovinu míst jsme taky projeli jako vy, brzy dám dokupy taky nějaký cestopis...

mlynec998 (-6) napsal 22.05.2010 v 06:05

super vylet.dufam ze sa mi toto leto podari nieco podobne.len by som chcel o trocha lepsie pocasie.ale supr

Martas81 (0) napsal 14.04.2010 v 18:15

Zdarec, super článek, s dovolením si pro letošek vemu pár tras na projetí. Můžeš dát nějaké info k Marmoladě? Dá se dostat nahoru v létě lanovkou, za kolik,... Rád bych se dostal do 3000m Díky.

Natsu (0) napsal 23.03.2010 v 13:13

Parada vylet, super fotky a dobre napsano

SValovec1000 (0) napsal 13.03.2010 v 18:10

Hezký čtení, rád čtu Tvoje cestopisy

basett (3) napsal 06.03.2010 v 14:32

Pěkná inspirace na léto

MartasUS (109) napsal 06.03.2010 v 03:31

Az na toho bawka na zemi NADHERA

ElPicasso (0) napsal 05.03.2010 v 21:19

Není lepšího čtení, když je venku podobnej humus!!! Bezva trip! Gratulace k "holce do nepohody"

bandita1 (1) napsal 03.03.2010 v 21:14

Tak jsem to pročet,a myslím, že jste o zážitky neměli nouzi a votom to je...jinak super cestopis!!! a jen tak dál...

Roman2bk (9) napsal 03.03.2010 v 09:30

díky všem za ohlasy

Ondrowicz - jo jo, o tom jezeru jsme se už bavili v diskusi že jo tak pro ostatní, je to tady
//www.motorkari...amp;fid=13&pgr=1
a těch fotek toho jezera jsem tam dal více, by bylo jasné, že to fotomontáž není
k tomu dešti - fakt ho moc nebylo, kromě těch 4 hodin jednou ten zbytek nestojí za řeč (těch 700 metrů na Stelviu taky...) a to že pršelo v noci byla vlastně výhoda, mraky se vyprší přes noc a přes den je klid

Sema - jo jo, přesně tak. 100% souhlas
Tak daleko jsem zatím nebyl, ale jak jsem byl sám v Turecku, tak to taky bylo dobré, člověka to přinutí být s místnimi více v kontaktu, více se s nimi bavit

Daliss - to jsem udělal naschvál
to v tom dešti jsem jenom zkoušel, moc ještě nepršelo, tak jsem nakonec šáhl po ověřené metodě (voda v petkách)
Ty tunely bych taky někdy chtěl navštívit...
Další cestopis je už napsaný, teď už jen počkat, kdy jej tady vydají...

1100Virago - šplhalo se mi dobře, nějak jsem si už na tu motorku zvykl (myslím že má nižší těžiště, než jiné motorky) a i když je plně nabalená, tak se dobře ovládá. A nabyleni jsme byli dost, 3 kufry, 2 brašny na kufry a tankvak
ta karta - jo, už to vím, mám mbank a v létě jsem zjistil, že už ji dávají. Jen jsem to nechal tak, až mi (za chvíli) vyprší ta první, pošlou mi automaticky tu embosovanou zadarmo.

rudirt - díky! Jsi PRVNÍ člověk, co mi to tedy uvedl na pravou míru, že se tedy nakonec jednalo o sraz BMW

Mates Picco - ne ne, s vlkem bych nechtěl cestovat

...a všem co jste psali, že si můj baťůžek zaslouží uznání - ano, vím to, cenín si toho u ní. Mimochodem teď se mě už 2x ptala, kdy vytáhnu motorku z garáže, že se chce projet... asi ji to chybí, to jsem tedy čuměl

venca1 (2) napsal 02.03.2010 v 20:50

super počteníčko

Ondrowicz (0) napsal 02.03.2010 v 19:16

Pěknej cestopis! Snad nikdy mě nepřestane fascinovat ta fotka horského jezera, je divná a umělá až hrůza, vypadá jako výtvor nepříliš zdatného začínajícího grafika
Jinak ty i baťůžek máte moje uznání, zažili jste asi tak 10x více deště, než já za skoro třítýdenní cestu na sever. Holt jsem měl asi neskutečnou kliku.
P.S. Psal sis deník? Nebo jsi to začal sepisovat po návratu a teď to dodělal?

Sema (20) napsal 02.03.2010 v 17:10

Roman2bk>to jste měli s deštěm lepší variantu, nám v Pobaltí pršelo přes den skoro pořád a v noci jen jednou..
Naprosto s tebou souhlasím v přístupu k cestování, pokud člověk nemá přehnané nároky na komfort, zažije toho mnohem víc, ať už mnohem bližším kontaktem s danou zemí a obyvatelstvem tak i menšími náklady na cestování, následně toho pak za stejné peníze víc projedeš.. S kamarádama jsem byl měsíc v jižní Africe, viděli jsme toho spoustu, do smrti na tuhle cestu budu vzpomínat a vyšlo nás to 45000 Kč na hlavu..Včetně nemalého množství vynikajícího jihoafrického vína Takže jen tak dál

czech_pilot (0) napsal 02.03.2010 v 10:22

Parádní cestopis

Daliss (24) napsal 02.03.2010 v 07:48

Tož jsem si to teda přečetl, ale nebýt ta zmínka o mojí osobě, vůbec bys mne k tomu nedonutil
Jinak jsem se dost pobavil u představy, jak lítáš s mýdlem a šamponem po poli v dešti a snažíš se osprchovat
A k tomu Falzaregu. Ten kopec nad ním se jmenuje Lagazuoi a je fajn. nebyl jsem sice úplně na vrcholu, páč lanovka nejela a začalo pršet (holt si byl v té oblasti a déšť byl s tebou ) ale stojí to za to došli jsme do nějakých 2600 m.n.m. Lanovkou to není taková sranda, páč příjdeš o ty tunely, kterých tam je nespočet
Jen tak dál, těším se na další cestopis

1100Virago (3052) napsal 01.03.2010 v 22:40

Je fajn, zavzpomínat na místa, která člověk taky projel.
To minutí s Dalissem mi připomnělo, jak jsme se takhle o fous minuli na Marmoladě s Waltrem. Svět je fakt malý a člověk často zakopne o známé v místech, kde by to nečekal. Třeba na benzínce u Terstu jsme se takhle potkali s maníky z Motofaktoru.
Jak se ti ve dvou šplhalo do vraceček na Stelvio a jak se ti líbila cesta přes Gavia? Pro mě byla Gavia jedna z nejúžasnějších silniček, přitom jsem tudy projel jen náhodou.
A jedno PS: Sežeň si embosovanou kartu Pro cesty do zahraničí je to fakt výhoda. Občas narazíš na případy, kdy jinak nezapaltíš - ale na to už jsi přišel sám. Tuším, že mBank je dává grátis k účtu, který je taky zadarmo.

Pivko (85) napsal 01.03.2010 v 21:47

Mates Picco :3 dny sněžilo v celých alpách a ten čtvrtý jsem tam dorazil i přes varování ,že se tam nedostanu bez řetězů a bylo nádherně slunečno

rudirt (45) napsal 01.03.2010 v 21:46

Romane díky za hezký cestopis a přidávám se k řadě obdivovatelů Tvého "Baťůžku".
Malá poznámka: První červencový víkend je v GaPa celosvětový sraz majitelů a příznivců BMW (loni nás tam bylo 33-35 tisíc)
takže se potom nediv, že nepotkáš jinou motorku ...

Mates-Picco (0) napsal 01.03.2010 v 21:37

Tak to potom jo, mně to bylo divný, že by jsi to zvládnul bez Vlka

Pivko (85) napsal 01.03.2010 v 21:32

Alpy jsou moje vášeň .Byl jsem o měsíc později a na Stelviu byl den starý 20 cm sníh. V Bormiu hyc jak prase a nahoře mražák .Tak příště víc toho sluníčka a někdy tam v kopcích Ahoj.

Malp (11) napsal 01.03.2010 v 20:42

O.K.-pěkně jsem si početl a trošku vzpomenul na některý projetý místa.Jen víc takových pěkných cestopisů a hlavně dobrý návrat z cest.Navíc tvůj "baťóžek" si zaslouží za výdrž-hlavně v tom deštivu.

Roman2bk (9) napsal 01.03.2010 v 20:37

ahoj, znovu budu reagovat

Mates Picco - nebyli jsme 5 dní bez hygieny, ani 2 dny. Už jsem to psal na foru, že to jen prostě řeším jinak, buď spím u řeky/jezera a nebo si vezu vodu sebou a večer se prostě celý umyju a převleču. Vím že to každý nedá, ale já se díky tomu s těmi penězi co mám podívám 2x dál, minulý rok jsem projel Alpy, Balkán a dojel až na Norkapp.

MinervaXT - holt stejná krevní skupina

...a ostatní taky díky za ohlasy

RT01 (0) napsal 01.03.2010 v 19:39

Super čtení i fotky já byl taky loni v Alpách ale na Pitztalu a taky paráda.

Mates-Picco (0) napsal 01.03.2010 v 19:24

Romane, díky za super počtení. Moc hezká trasa, kterou už mám taky projetou, jen nechápu, jak zvládnete spát 5 dní bez hygieny. To bych asi nezvládl. Jinak super napsáno.

Minerva (-2) napsal 01.03.2010 v 18:50

Super zazitky, super napisane Ostatne, ako vzdy Priznam sa, ze radsej citam cestopisy kde sa spi dobrodruzne na divoko ako tie, kde sa prenocuje vzdy v penzione.
Ako to tu uz bolo napisane, inspiracia ako svina!

V.e.n.c.a__zr7s (1) napsal 01.03.2010 v 17:45

Moc pěkný počtení Dobrá ispirace V červenci se chystám projet okolí Trenta a Stelvio.

Hnilda (36) napsal 01.03.2010 v 17:31

Tak krásné čtení trocha deště ale to k tomu patří tenhle rok se chystáme jet skoro stejnou trasu na Stelvio se moc těším.

Roman2bk (9) napsal 01.03.2010 v 17:01

díky všem za komentáře

PaulGP800 - taky jsem se musel přinutit, abych to napsal

Sema - naštěstí pršelo hlavně v noci a přes den pořádně jen jednou, ty 4 hodiny, takže aštěstí to moc hrůza nebyla

Tančouz - jo, to je hlavní, že ji to neodradilo

mikni - to si ještě nezasloužím vždyť jsem se nedostal ještě ani do půlky, třeba ve Francouzských a Švýcarských Alpách jsem ještě nebyl, a v Rakouských a Italských na mnoha místech taky ne. Na to tu jsou jiní experti. Ale chci se tma vracet a postupně tam toho projet víc

mardock - taky mám trochu strach, ale říkám si že až ji dostanu poprvé, tak ji podělím počtem doposud strávených nocí v zahraničí zadarmo (asi 60?) a snad to tak vysoká částka za noc nebude

BARTUS - jo, to vám vyšlo, díval jsem se na tvé fotky a super, taky bych to tak chtěl zažít

Brůča - přesně tak, ideální je se tam každý rok vracet