Passa bez pasu II., aneb škoda, že jsme si nevzali lyže, sáňky nebo sněžnice…..

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

chilli33 (0) napsal 08.04.2015 v 19:01

Úžasné fotky i cestopis. Obdivuji, že jste to tím spíš v takovém počasí zvládli a hlavně, že jste si tím nenechali zkazit dovolenou.
Přeji, ať se povede více takových cest v pohodě a ve zdraví

Kratasek (1) napsal 18.03.2015 v 14:01

Děkuji Vám všem moc za komentáře a za pochvalu.

Kdyby bylo překrásně, tak by to byl také zážitek, ale na druhou stranu toto bylo neskutečné. Hlavně že jsme to ve zdraví (nás i motorek) přežili...

Krupka1 (4) napsal 18.03.2015 v 11:24+1

Skvely cestopis. My jsme to jeli vloni take, jen obracene. Ze 6-ti dnu dva v desti, ale to co jste meli za pocasi vy tak ten nas dest byl jen jarni destik. Je pravda, ze na Col de l'liseran taky mirne snezilo, ale prehoupli jsme se na druhou stranu a niz a u te kamene osady susili seno. Neuveritelne teplotni skoky. Smekam, ze jste to dojeli ve zdravi a bez ztraty kyticky. Za me a 1*

richard159 (1) napsal 13.03.2015 v 12:46+1

vyyyborne napsany! :) chci jet letoc neco podobneho, takze dikes za inspiraci!!! akorat doufam, ze to pocasi bude trosku jine :) :) :)

x.fotograf.x (57) napsal 12.03.2015 v 20:32

Počasí na motorku fujtajbl, ale zase moc pěkný na focení. To se povedlo.

AliFZS1000 (21) napsal 12.03.2015 v 14:12

Z tepla v křesle se to četlo výborně , jinak to bylo spíš na oteplováky

Kratasek (1) napsal 12.03.2015 v 10:36

Je to tak. To počasí bylo šílené, ale zase to mělo něco do sebe Zážitky nezapomenutelné.

Rubi (45) napsal 12.03.2015 v 10:26

Krásná cesta ,ovšem to počasí byla neskutečná hrůza. My jeli v tom týdnu Rakousko a Slovinsko a krom toho sněhu to bylo stejné. :´- mmj.při ubytování v Rakousku nám paní domácí nabídla zdarma slevovou kartu a ten výlet na Dachstein jsme měli zadarmo,ani to mýtné co vybírají na silnici k lanovce jsme neplatiliJe k tomu i knížečka s nabídkou výletů a vstupů se slevou. My měli Sommercard-Schladming.