Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj všichni, před pár týdny jsem dočetl knížku kterou Florian napsal o jeho cestě. Čte se jedním dechem. Jenom pro doplnění: Florian se narodil v Hamburku,v západním Německu. Jak píše v jeho knize, kamarád který odjel na rok na loď mu svěřil jeho Vlaštovku s tím že na ní může jezdit. Popisuje, jak jede poprvé na motorce s řazením, nebo se spíše pokouší jet (má papíry jenom na padesátku), odjel na ní jednou nakoupit a to byla veškerá jeho zkušenost s tímto strojem, celkem 6km za rok. Vybral jí pro jeho cestu kvůli její robustnosti a jednoduché technice. Po technické stránce neměl žádné zkušenosti, (je webový vývojář) a s celou technikou mu pomáhal Schwalbe-klub na který náhodou narazil. Tam se také naučil všechno kolem oprav na stroji. Jediná příprava bylo eln. zapalování a nová elektrika.
obdivuju.Já jel 3500km na VTX za 8 dní a myslel jsem že je po mě.Ale na druhou stranu šel můj praděddeček pěšky z Ruska z 1 svět.války a taky přišel sice až v roce 1920 ale přišel.
padlo tu párkrát, že mohl jet na pinckovi. To klidně mohl, ale asi jako němec (východní němec) si vybral stroj, na kterém začínal a který je východoněmeckej.
Na svým webu má dvacet dní starou zprávu ze Sudánu a asi nějak nemá spojení s internetovým světem, protože ani email od něj nedošel.
co jsem měl možnost ho trošku poznat tak je to blázen, co se domluví, nebojí, rád cestuje a technice svý motorky rozumí natolik, že by snad spravil cokoliv. Motorka je tak jednoduchá, že se nemá skoro co podělat. Je jasný, že rám bez svářečky nespraví. Odvážnému štěstí přeje a určitě mu udělá radost, když mu napíšete přímo na jeho web.
Spíš dobroduh v kombinaci s blaznem, neboť tu "Vlaštovku" asi právě koupil a bez kompletní kontroly a repase (viz. stržené šrouby v rámu) vyráží na takovouhle cestu .
Vzpomínám, že někdy okolo roku 1970 projela Afriku vertikálně česká výprava čítající ČZ 502-prase, 2xpionýra 555!!!, Jawu 90 cross a přes Saharu je doprovázela Škoda 1200(Škoda 1201=kombi jezdila v seriálu Sanitka) s nádrží na vodu místo zadních sedadel čítající tuším 2000 litrů.
Tehdy tato skupinka získala mezinárodní respekt a JAWA, ČZ a Škoda nové trhy.
Jeden z účastníků - tuším na 90-tce přišel o prsty. Pěkná reportáž psaná rukou řidiče Jawy 90 byla zveřejněna v některém ze Světů motorů ročník 1970-75.
Myslím, že na takovouto cestu mi chybí tři věci.
1.) S mým ID finance,
2.) jakékoliv jazykové znalosti, ale hlavně za
3.) odhodlání.
Klobouček dolů ;) .
Ještě jsem zapoměl- jeho turistický stroj vydražil na Ebay za 224,01 EUR .Tak to nás všechny s našema předraženýma cestovníma mašinama podvedli.
Ahoj všichni, před pár týdny jsem dočetl knížku kterou Florian napsal o jeho cestě. Čte se jedním dechem. Jenom pro doplnění: Florian se narodil v Hamburku,v západním Německu. Jak píše v jeho knize, kamarád který odjel na rok na loď mu svěřil jeho Vlaštovku s tím že na ní může jezdit. Popisuje, jak jede poprvé na motorce s řazením, nebo se spíše pokouší jet (má papíry jenom na padesátku), odjel na ní jednou nakoupit a to byla veškerá jeho zkušenost s tímto strojem, celkem 6km za rok. Vybral jí pro jeho cestu kvůli její robustnosti a jednoduché technice. Po technické stránce neměl žádné zkušenosti, (je webový vývojář) a s celou technikou mu pomáhal Schwalbe-klub na který náhodou narazil. Tam se také naučil všechno kolem oprav na stroji. Jediná příprava bylo eln. zapalování a nová elektrika.
bourák, proti němu je 99% motorkářů jen amatérů
obdivuju.Já jel 3500km na VTX za 8 dní a myslel jsem že je po mě.Ale na druhou stranu šel můj praděddeček pěšky z Ruska z 1 svět.války a taky přišel sice až v roce 1920 ale přišel.
Florian je momentálně v Addis a má za sebou 9000km. Zítra odjíždí do Keni.
padlo tu párkrát, že mohl jet na pinckovi. To klidně mohl, ale asi jako němec (východní němec) si vybral stroj, na kterém začínal a který je východoněmeckej.
Na svým webu má dvacet dní starou zprávu ze Sudánu a asi nějak nemá spojení s internetovým světem, protože ani email od něj nedošel.
Má můj obdiv a úctu tenhle Florian Rolke z Hamburku . Je to správnej cestovatel co se hned tak nevidí.Přeji mu aby se ve zdraví vrátil.
Ty jo, borec, ale myslím že na fechtlikovi by tam dojel taky, co to pro fechtla je nějakejch pár tisíc km jinak fakt borec
co jsem měl možnost ho trošku poznat tak je to blázen, co se domluví, nebojí, rád cestuje a technice svý motorky rozumí natolik, že by snad spravil cokoliv. Motorka je tak jednoduchá, že se nemá skoro co podělat. Je jasný, že rám bez svářečky nespraví. Odvážnému štěstí přeje a určitě mu udělá radost, když mu napíšete přímo na jeho web.
to sem zvedavej kdo jako prvni projede pulku sveta na elektrokolobezce
jinak borec ja bych to asi nedal bych se bal ze nekde dojedu...
Má můj obdiv
Spíš dobroduh v kombinaci s blaznem, neboť tu "Vlaštovku" asi právě koupil a bez kompletní kontroly a repase (viz. stržené šrouby v rámu) vyráží na takovouhle cestu .
Vzpomínám, že někdy okolo roku 1970 projela Afriku vertikálně česká výprava čítající ČZ 502-prase, 2xpionýra 555!!!, Jawu 90 cross a přes Saharu je doprovázela Škoda 1200(Škoda 1201=kombi jezdila v seriálu Sanitka) s nádrží na vodu místo zadních sedadel čítající tuším 2000 litrů.
Tehdy tato skupinka získala mezinárodní respekt a JAWA, ČZ a Škoda nové trhy.
Jeden z účastníků - tuším na 90-tce přišel o prsty. Pěkná reportáž psaná rukou řidiče Jawy 90 byla zveřejněna v některém ze Světů motorů ročník 1970-75.
Borec!
to je frajer
cestovatel jak má být
odvaha
a současně hromada zážitků...
Bez komentáře
mazák je to,eště kdyby jel na fichtlu,tak je to bůh
skladam poklonu
Smekám.
ja kurna tos mas mou uctu. A hlavne nandal jsi to tem bavorackom a translapom atd.
Borec
na Simsone a s fajkou v ruke alebo v hube?
Borec na konec Fakt obdiv
www.motomadmen.cz
¨Tak ten mě "odvaři",dobrodruh,jak má bejt, smekám
Tak to je odvážnej kluk, doufam, ze ma v tech baglech jeste jednu motorku na nahradni dily:D:D
RESPECT